abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122819704
Ik heb vandaag (heel dom) schade gemaakt door te vroeg op te trekken en tegen een auto van rechts zijn bumper aan te rijden.
Wat voor schade hebben jullie gemaakt? :s)
  woensdag 13 februari 2013 @ 09:56:42 #2
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_122819746
Te vroeg opgestaan
Doei!
pi_122819787
Tegen het verkeer in om een plantenbak gevouwen tegen een geparkeerde audi aan.

Moest door m'n raam naar buiten.

Ergste dag ooit.
Mijn nieuwe ondertitel
pi_122819808
Hoe krijg je het voor elkaar tegen het verkeer in te rijden :P
  woensdag 13 februari 2013 @ 10:01:33 #5
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_122819854
Ik stuurde + remde een keer tegelijk terwijl het had gesneeuwd, waardoor ik tegen een geparkeerde auto gleed :{ Zo stom.
  woensdag 13 februari 2013 @ 10:03:07 #6
310170 kawa4
gratis is goed!!!!
pi_122819879
met de motor alleen,
we reden met zn 2en ik reed achteraan
en we reden op een kruising af heel overzichtelijk allemaal
toen ik links keek kwam er wel een auto aan, maar dat haalde ik nog makkelijk.
dus ik geef gas, en kijk weer voor me uit.
staat mn kameraad al stil met de motor ( want die dacht dat hij daat nooit ging halen)
dus toen reed ik er achterop. :(
mee bekant vangde gin haas.
pi_122819890
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 09:59 schreef Scaletta het volgende:
Hoe krijg je het voor elkaar tegen het verkeer in te rijden :P
Ik stond er geparkeerd, had feestje, dag erop shit hoe ben ik hier gekomen, naja keren en terugrijden, was dus eenrichtingsstraat had ik niet eens door natuurlijk en ik reed 30km/u of zo en het paste net niet met een tegemoet rijdende auto inschattingsfoutje omdat ik nog duf was en toen boem

Verder ben ik een keer met een VW Crafter van de weg gegleden de berm in, nog net niet omgevallen, moest er uit getakeld worden door een flinke takelwagen want ik was ook nog beladen

En ik ben een keer doorgegleden in de winter tegen een dure taxi en had z'n koplamp eruit gereden ook met die Crafter

En ook nog eens achteruit een paal uit de grond gereden ook met een Crafter :D :')

En in een parkeergarage een keer tegen een paal gereden (stond midden in het parkeervak) serieus. Zonder ook maar indicatie dat dat parkeervak geen parkeervak was :')
Mijn nieuwe ondertitel
  woensdag 13 februari 2013 @ 10:08:09 #8
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_122819990
Een goede tip voor TS (als in: hoef je zelf niet meer te proberen; heb ik al gedaan): de draaicirkel van een auto is afhankelijk van de rijrichting: vooruit is ie anders dan achteruit.

Ik dacht dat ik in dezelfde streep kon wegrijden als waarmee ik een parkeerplek was ingereden. Resultaat: de zijkant van voor naar achter in de prak, want er stond een laag muurtje dat ik op de heenweg niet geraakt had, maar op de terugweg wel!
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_122820012
En pizzabrommer ongelukken daar ben ik de tel van kwijtgeraakt. Denk een stuk of 20, 30?
Mijn nieuwe ondertitel
pi_122820054
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 10:08 schreef ElisaB het volgende:
Een goede tip voor TS (als in: hoef je zelf niet meer te proberen; heb ik al gedaan): de draaicirkel van een auto is afhankelijk van de rijrichting: vooruit is ie anders dan achteruit.

Ik dacht dat ik in dezelfde streep kon wegrijden als waarmee ik een parkeerplek was ingereden. Resultaat: de zijkant van voor naar achter in de prak, want er stond een laag muurtje dat ik op de heenweg niet geraakt had, maar op de terugweg wel!
Dat ligt aan je aandrijving volgens mij. Maar ja de meeste zijn voorwiel dus dan zit dat wel goed. Met achterwiel aandrijving is de draaicirkel volgens mij even groot. Tenzij je een heftruck hebt of zo.

Kan iemand dit bevestigen want ik twijfel nu ;(
Mijn nieuwe ondertitel
  woensdag 13 februari 2013 @ 10:12:54 #11
33954 ElisaB
pi_122820091
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 10:10 schreef sinepedraap het volgende:

[..]

Dat ligt aan je aandrijving volgens mij. Maar ja de meeste zijn voorwiel dus dan zit dat wel goed. Met achterwiel aandrijving is de draaicirkel volgens mij even groot. Tenzij je een heftruck hebt of zo.

Je kan zomaar gelijk hebben hoor :D
  woensdag 13 februari 2013 @ 10:15:04 #12
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_122820136
Op de parkeerplaats van de Gamma stevig achteruit gereden zonder op te letten en daarmee de deur van een Peugeot (205 ?) grondig verkreukeld.

Ik was wat minder geconcentreerd doordat ik de dag ervoor naar de uitvaart van een erg gewaardeerde vrouwelijke collega was geweest, en me ook realiseerde dat een van mijn katten het niet lang meer zou maken (die heb ik maandag laten inslapen). Dit was even geen prettige tijd.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
pi_122820153
quote:

Herkenbaar :+

Ik moest een keer parkeren in het uiterst rechtse vak. Waar aan de bijrijders kant een muurtje stond en halverwege de weg in dat muurtje een klap rek om je plekkie af te schermen. Erin reden ging helemaal goed. Volgende dag nog helemaal duf van een late nacht. Draai ik er de andere kant uit. Kei hard tegen dat hek aan. Met. M'n nieuwe auto die ik toen 3 maanden geleden nieuw had gekocht :') gelukkig geen schade. Maar schrok me wel de pleuris

[ Bericht 2% gewijzigd door pl4kkie op 13-02-2013 10:20:56 ]
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_122820160
Iemand schrok van een beest, en rukte ineens aan mijn stuur, ik kon het niet tegenhouden al had ik beide handen het stuur stevig vast gegrepen, en we raake in de berm. velg een beetje geschaafd. begon die ook nog te zeiken, waarom ik het stuur zo hard vast greep. toen hij in een reflex het beest wilde ontwijken. Tja die heeft nooit weer meegereden, :')

edit: Hij pakte dus het stuur ineens vast toen ik aan het rijden was.
🐱
  woensdag 13 februari 2013 @ 10:18:35 #15
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_122820218
Tot nu toe nog geen schade *klopt af*
pi_122820282
quote:
7s.gif Op woensdag 13 februari 2013 10:16 schreef GekkePoes het volgende:
Iemand schrok van een beest, en rukte ineens aan mijn stuur, ik kon het niet tegenhouden al had ik beide handen het stuur stevig vast gegrepen, en we raake in de berm. velg een beetje geschaafd. begon die ook nog te zeiken, waarom ik het stuur zo hard vast greep. toen hij in een reflex het beest wilde ontwijken. Tja die heeft nooit weer meegereden, :')

Ik zou gek worden als iemand dat bij mij deed.

Tenzij het je rijinstructeur was of zo, maar jij bent verantwoordelijk als iemand anders dan stuurt crash je straks terwijl jij de bestuurder bent :')

Ik heb best veel brokken gemaakt bedenk ik me opeens. Ook een keer de dakspoiler van een trekker verbogen, cabine laten kantelen in een loods en een dwarsbalk aan het plafond over het hoofd gezien :')
Mijn nieuwe ondertitel
pi_122820326
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 10:20 schreef sinepedraap het volgende:

[..]

Ik zou gek worden als iemand dat bij mij deed.

Tenzij het je rijinstructeur was of zo, maar jij bent verantwoordelijk als iemand anders dan stuurt crash je straks terwijl jij de bestuurder bent :')

Ik heb best veel brokken gemaakt bedenk ik me opeens. Ook een keer de dakspoiler van een trekker verbogen, cabine laten kantelen in een loods en een dwarsbalk aan het plafond over het hoofd gezien :')
Ik vond al vaker dat hij zijn hand een beetje omhoog deed als iemand een keer reed, maar ik heb nooit gedacht dat dat was om die reden. volgens mij een pure paniek reactie.
🐱
  woensdag 13 februari 2013 @ 10:24:14 #18
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_122820369
Ik heb ooit een keer een auto heel licht vanachter aangetikt. Was helemaal niks van schade te zien verder.
Maar die gast van de andere auto stapte uit en had een walm alcohol om zich heen.
Toen zei hij: "Geef me 50 euro dan praten we nergens meer over".
:')
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_122820422
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 10:24 schreef Waaghals het volgende:
Ik heb ooit een keer een auto heel licht vanachter aangetikt. Was helemaal niks van schade te zien verder.
Maar die gast van de andere auto stapte uit en had een walm alcohol om zich heen.
Toen zei hij: "Geef me 50 euro dan praten we nergens meer over".
:')
Dat is wel relaxt voor jou en je premie ja. Ik ben 3 weken geleden geramd van achter. Laten taxeren en was 550 euro. Goed dat je dit zegt zo ff de verzekering bellen of ze al meer weten
Mijn nieuwe ondertitel
  Official ESF Kreviewer woensdag 13 februari 2013 @ 10:26:45 #20
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_122820433
Mijn vader reed al jaren Lada. Na tig Lada's kocht hij eindelijk een normale auto (in retrospect is een Lada toch wel heel tof), een Mitsubishi. Toen hij die auto een week had, haalde ik mijn rijbewijs en mocht ik er in rijden. Omdat hij het liefst gratis wilde parkeren, stonden we op de 'koeienmarkt'. Moest achteruit inparkeren op een hele hoge stoep.....en zag een horizontale balk over het hoofd. Dikke deuk in de kofferbak. :'(.
  woensdag 13 februari 2013 @ 10:31:30 #21
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_122820567
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 10:10 schreef sinepedraap het volgende:

Een heftruck stuurt anders omdat de sturende wielen achterop zitten.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_122820575
quote:
14s.gif Op woensdag 13 februari 2013 10:31 schreef JDude het volgende:

[..]

Een heftruck stuurt anders omdat de sturende wielen achterop zitten.
Ja precies en al zou dat anders zijn maakte het niet uit
Mijn nieuwe ondertitel
  woensdag 13 februari 2013 @ 10:32:39 #23
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_122820594
De positie van de aangedreven wielen lijkt me ook weinig uitmaken voor de draaicirkel.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_122820840
Lullige schade, Hmm mijn nek gebroken, beide bovenbenen, arm, schouder, enkels verbrijzeld, onderbenen gebroken, tijdje coma...
Tja was best lullige schade....
Aai nooit een brandende hond.
pi_122820992
Een fietser knalde ineens voor mijn auto om de vrachtwagen voor hem in te halen, gleed uit over het zand pleurde om, ik reed een stukje over zijn voorwiel heen toen hij er naast stond krasje op de bumper daardoor

Toen weigerde hij de meest eenvoudige en goedkoopste of makkelijkste oplossing, hij zou dan met mij meerijden en ik zet er een nieuw voorwiel op, ik had nog een in de garage liggen, nooit gebruikt.

Nee hoor politie moest er bij, en hij bleef maar doorzeuren en zeiken, werd zelfs aggeresief( overstuur?). De agent pakte een meetlintje en keek hoelang mijn remsporen waren, mompelde wat. noteerde mijn gegevens. De fiets werd de stoep op gesmeten . en ik moest maar eventjes doorrijden naar huis of naar mijn werk. nooit meer iets van gehoord.
🐱
pi_122821016
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 10:47 schreef GekkePoes het volgende:
Een fietser knalde ineens voor mijn auto om de vrachtwagen voor hem in te halen, gleed uit over het zand pleurde om, ik reed een stukje over zijn voorwiel heen toen hij er naast stond krasje op de bumper daardoor

Toen weigerde hij de meest eenvoudige en goedkoopste of makkelijkste oplossing, hij zou dan met mij meerijden en ik zet er een nieuw voorwiel op, ik had nog een in de garage liggen, nooit gebruikt.

Nee hoor politie moest er bij, en hij bleef maar doorzeuren en zeiken, werd zelfs aggeresief( overstuur?). De agent pakte een meetlintje en keek hoelang mijn remsporen waren, mompelde wat. noteerde mijn gegevens. De fiets werd de stoep op gesmeten . en ik moest maar eventjes doorrijden naar huis of naar mijn werk. nooit meer iets van gehoord.
Mensen die boos worden om schade :r Dan word ik ook gelijk boos. Zeker als het zijn eigen domme schuld is.
Mijn nieuwe ondertitel
pi_122821059
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 10:48 schreef sinepedraap het volgende:

[..]

Mensen die boos worden om schade :r Dan word ik ook gelijk boos. Zeker als het zijn eigen domme schuld is.
Ja toch? ik reed er echt niet expres overheen En dan in plaats van een no claim te verliezen, die gast zijn fiets een dag kwijt bij de fietsenmaker, had ie binnen een half uur weer thuis kunnen zijn. met een ander voorwiel.
🐱
pi_122821094
Reed niet zelf, maar zat bij mijn broertje in een 45km karretje. Hij reed in zijn achteruit een bocht door, maakte een stuurfout en eindigde tegen een stilstaande oplegger aan.
Schade karretje: behoorlijk total loss
Schade bestuurder: 0,0
Schade aan mijn persoon: 4 gebroken ribben en een scheur in mijn schouderblad.

En dan mag ik nog van geluk spreken, want als het karretje 10 cm hoger was dan was ik waarschijnlijk dood. Er lagen namelijk heipalen op die oplegger die aan de achterkant uitstaken. Deze schoven het dak boven mij gewoon compleet weg.
People assume too much.
pi_122821099
quote:
7s.gif Op woensdag 13 februari 2013 10:49 schreef GekkePoes het volgende:

[..]

Ja toch? ik reed er echt niet expres overheen :D
Ik ben wel 1 keer pissig geworden toen iemand me echt dom had aangereden. Ze reed echt gewoon zonder enige reden recht tegen m'n auto aan. Onmogelijk dat ze het niet kon zien. Ze wilde het ook gewoon. Weet je wat haar excuus was? Ja anders kon ik de bocht niet halen dus ik moest wel. I.p.v. een excuses of zo. Nouuuuuuuuu :')

Ja toen werd ik wel boos. Maar dat was ook geen ongeluk maar gewoon een achterlijke vrouw die dacht dat het ok is om iemand aan te rijden om de bocht in 1 keer te halen (steken kon ze niet of zo?).

Stond gelijk politie bij :D :')

Ze deed gewoon alsof het moest mij aanrijden ja dan word ik wel boos :P
Mijn nieuwe ondertitel
pi_122821140
Ik heb geen rijbewijs, en zal daarom een verhaal vertellen dat mijn zus is overkomen.
Ze hadden een oprit met een vrij smalle poort, auto kon er wel gewoon door zonder problemen, maar er stonden twee stenen pilaren aan weerzijde van de doorgang.
Ze had de auto net naar buiten gereden, en toen bedacht ze dat ze iets vergeten was. Ze opent de deur, loopt snel terug naar het huis, hoort een verdacht geluid, kijkt om, en ziet dat ze de auto niet op de handrem gezet had, met als gevolg dat de auto achterwaats door de doorgang was gerold. Terwijl de deur openstond. De smalle doorgang met de stenen pilaren aan beide kanten dus.

En toen lag de deur van de auto eraf :D
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
pi_122821187
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 10:52 schreef HaywoodJablome het volgende:
Ik heb geen rijbewijs, en zal daarom een verhaal vertellen dat mijn zus is overkomen.
Ze hadden een oprit met een vrij smalle poort, auto kon er wel gewoon door zonder problemen, maar er stonden twee stenen pilaren aan weerzijde van de doorgang.
Ze had de auto net naar buiten gereden, en toen bedacht ze dat ze iets vergeten was. Ze opent de deur, loopt snel terug naar het huis, hoort een verdacht geluid, kijkt om, en ziet dat ze de auto niet op de handrem gezet had, met als gevolg dat de auto achterwaats door de doorgang was gerold. Terwijl de deur openstond. De smalle doorgang met de stenen pilaren aan beide kanten dus.

En toen lag de deur van de auto eraf :D
Hoe kan je zoiets vergeten :D
Mijn nieuwe ondertitel
pi_122821225
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 10:54 schreef sinepedraap het volgende:

[..]

Hoe kan je zoiets vergeten :D
Zij had ook pas net haar rijbewijs, ik denk dat het daarmee te maken had.
pi_122821242
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 10:55 schreef HaywoodJablome het volgende:

[..]

Zij had ook pas net haar rijbewijs, ik denk dat het daarmee te maken had.
Juist niet, dan is het allemaal nog vers. :P

Vaak zijn het mensen die zulke dingen vergeten die niet elke keer hun handrem gebruiken. Daarom, deur open? Eigenlijk al bij stilstaan. Rem erop.
Mijn nieuwe ondertitel
pi_122821324
2 auto's total loss ^O^ beide keren buiten mijn schuld om overigens
Bejaarden op de weg :r Stoppen voor haaientanden, om je heen kijken, ZIEN dat ik er aan kom, en dan vervolgens als ik er bijna ben vrolijk de kruising op rijden terwijl ik voorrang heb :')
Meer voor die auto teruggekregen dan ik er voor betaald heb, dus ach ^O^
pi_122821325
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 10:56 schreef sinepedraap het volgende:

[..]

Juist niet, dan is het allemaal nog vers. :P

Vaak zijn het mensen die zulke dingen vergeten die niet elke keer hun handrem gebruiken. Daarom, deur open? Eigenlijk al bij stilstaan. Rem erop.
Ik zou het echt niet weten. Mijn zus woonde destijds op Aruba, en daar heeft ze haar rijbewijs ook gehaald. Wat ik ervan begreep waren de rijlessen daar sowieso al een stuk minder grondig dan in Nederland.
pi_122821377
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 10:58 schreef HaywoodJablome het volgende:

[..]

Ik zou het echt niet weten. Mijn zus woonde destijds op Aruba, en daar heeft ze haar rijbewijs ook gehaald. Wat ik ervan begreep waren de rijlessen daar sowieso al een stuk minder grondig dan in Nederland.
Oh ja daar heb je het al ja :P
Mijn nieuwe ondertitel
pi_122821380
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 10:51 schreef sinepedraap het volgende:

[..]

Ik ben wel 1 keer pissig geworden toen iemand me echt dom had aangereden. Ze reed echt gewoon zonder enige reden recht tegen m'n auto aan. Onmogelijk dat ze het niet kon zien. Ze wilde het ook gewoon. Weet je wat haar excuus was? Ja anders kon ik de bocht niet halen dus ik moest wel. I.p.v. een excuses of zo. Nouuuuuuuuu :')

Ja toen werd ik wel boos. Maar dat was ook geen ongeluk maar gewoon een achterlijke vrouw die dacht dat het ok is om iemand aan te rijden om de bocht in 1 keer te halen (steken kon ze niet of zo?).

Stond gelijk politie bij :D :')

Ze deed gewoon alsof het moest mij aanrijden ja dan word ik wel boos :P
Ooh zo een doos kwam ik een keer tegen maar dat was na het stappen, een keertje in Winschoten. en daar heb je een soort van pleintje, met van die omhoogschuivende stalen palen. uit de grond. Die gaan dus omhoog. alleen het stoplichtje of die rode lamp er bij was kapot. ik stond daar een beetje tegen die paal aan op de weg. te kletsen. ineens een getoeter en gescheld ( Wij buitenlanders moesten maar even oprotten van de weg) was daar een jongedame van net 18 met de auto van vriendje op pappie. waarschijnlijk een beetje door gesnoven, anders reageer je niet zo .ik moest maar aan de kant.

Die paal was uitgeschoven. dus ik keek haar aan , gaf een middelvinger en negeerde haar( beetje stoer doen bij vrienden na genoeg drank) , geef ze me toch een dot gas. ik stap aan de kant en rijd ze tegen die paal , zat ze daar helemaal stil en werd een beetje erg wit in het gezicht. . volgens mij niet eens erge schade aan die auto. maar wat een agressie _O-
🐱
  woensdag 13 februari 2013 @ 11:00:12 #38
353861 ElviraKlapmuts
stelt graag vragen...
pi_122821391
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 10:18 schreef kwiwi het volgende:
Tot nu toe nog geen schade *klopt af*
Idem maar:

:N Kan niet, het is algemeen bekend dat vrouwen niet kunnen rijden :') lees topic.
wannabe Yi-Long zijn grootste fan!
pi_122821409
quote:
7s.gif Op woensdag 13 februari 2013 10:59 schreef GekkePoes het volgende:

[..]

Ooh zo een doos kwam ik een keer tegen maar dat was na het stappen, een keertje in Winschoten. en daar heb je een soort van pleintje, met van die omhoogschuivende stalen palen. uit de grond. Die gaan dus omhoog. alleen het stoplichtje of die rode lamp er bij was kapot. ik stond daar een beetje tegen die paal aan op de weg. te kletsen. ineens een getoeter en gescheld ( Wij buitenlanders moesten maar even oprotten van de weg) was daar een jongedame van net 18 met de auto van vriendje op pappie. waarschijnlijk een beetje door gesnoven, anders reageer je niet zo .ik moest maar aan de kant.

Die paal was uitgeschoven. dus ik keek haar aan , gaf een middelvinger en negeerde haar( beetje stoer doen bij vrienden na genoeg drank) , geef ze me toch een dot gas. ik stap aan de kant en rijd ze tegen die paal , zat ze daar helemaal stil en werd een beetje erg wit in het gezicht. . volgens mij niet eens erge schade aan die auto. maar wat een agressie _O-
Heerlijk _O-

Zou echt stuk gaan dan.

Jij toeteren? Nou ok, ga je gang rij er maar door knap als het je lukt
Mijn nieuwe ondertitel
pi_122821485
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 11:00 schreef sinepedraap het volgende:

[..]

Heerlijk _O-

Zou echt stuk gaan dan.

Jij toeteren? Nou ok, ga je gang rij er maar door knap als het je lukt
Als ze op een normalere manier zei, "Ga es aan de kant" was ik ook gewoon normaal gebleven en had haar naar die paal gewezen.
🐱
pi_122821518
quote:
7s.gif Op woensdag 13 februari 2013 11:03 schreef GekkePoes het volgende:

[..]

Als ze op een normalere manier zei, "Ga es aan de kant" was ik ook gewoon normaal gebleven en had haar naar die paal gewezen.
Precies :P Maar ja als ze uit haar pan aan het rijden was moest ze sowieso snel crashen voor er gewonden vielen
Mijn nieuwe ondertitel
pi_122821600
Een haas aangereden met 80 km/uur, dat vond de voorbumper toch niet zo heel fijn. Nieuwerwetse kunststof kut kwaliteit, weg bumper. :7
pi_122821694
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 11:06 schreef Casaa het volgende:
Een haas aangereden met 80 km/uur, dat vond de voorbumper toch niet zo heel fijn. Nieuwerwetse kunststof kut kwaliteit, weg bumper. :7
Ik heb mijn achterbumper verstevigd met purschuim. als je dan een malloot achterop hebt, dan heeft die schade en je bumper is nog heel. Maar het is ook geen splinternieuwe auto .
🐱
pi_122821709
quote:
7s.gif Op woensdag 13 februari 2013 11:09 schreef GekkePoes het volgende:

[..]

Ik heb mijn achterbumper verstevigd met purschuim. als je dan een malloot achterop hebt, dan heeft die schade en je bumper is nog heel. Maar dan is het ook geen splinternieuwe auto dan. .
Aight, goed plan dezen. Ik zal de spuit er eens bij pakken binnenkort!
pi_122821737
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 11:10 schreef Casaa het volgende:

[..]

Aight, goed plan dezen. Ik zal de spuit er eens bij pakken binnenkort!
Wel even testen of de bumper niet smelt kan maar zo dat er andere kunsttof voor is gebruikt.
Ik heb zelf een goedkoop japans tweede hands autootje, daar kan ik wel mee aanklooien
🐱
  Moderator woensdag 13 februari 2013 @ 11:11:58 #46
9859 crew  Karina
Woman
pi_122821764
Mijn hele auto zit vol met krassen en krasjes van lullige schades :') Deels door mezelf gemaakt deels door anderen (deur tegen mijn deur, tegen mij aangereden bij het uitparkeren, dat soort dingen).
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_122821767
quote:
7s.gif Op woensdag 13 februari 2013 11:10 schreef GekkePoes het volgende:

[..]

Wel even testen of de bumper niet smelt kan maar zo dat er andere kunsttof voor is gebruikt..
Smelten? De bumper is meestal toch hardkunstof.. Dan heb je niet zoveel last van smelten dacht ik?
pi_122821815
30 jaar geleden, met mijn vader's auto, reed een bocht om (woonerf), kwam een uur later terug, wil datzelfde bochtje om, zwaai even naar een buurman en rij zó tegen een berg klinkers op die daar een uur eerder dus nog niet lag. Was een behoorlijke schade....

10 jaar geleden: ijverig bezig, veel troep verzameld dus wil naar het stort. Om het makkelijker te maken rij ik mijn auto achteruit dichter naar de garagepoort, scheelde sjouwen, en vergat daarbij dat ik daarvoor de stoep geveegd had, en dus 2 zinken potten opzij had gezet om onder te vegen en jawel, bám tegen één van die potten. Gevolg: een hele gemene scherpe deuk in de achterklep :@

Verder niks (afkloppen op ongeverfd hout :+ )
Waar het stinkt is het warm.
pi_122821816
1: Ik dacht stoer te zijn en een beetje gas te geven in de bocht met de pick-up van pa. Tegensturen ging niet goed, ik belandde in het gras en de auto balanceerde eventjes op twee wielen, om gelukkig weer op 4 wielen terug te vallen.
Beetje bleekjes was ik wel :') geen schade, wel 2 half lege banden door het op 2 wielen rijden :')

2: Ik haalde de bocht niet met die PC-hoofd tractor van ma in de parkeergarage. Een stukje achter me stond een andere auto, ik had nog genoeg ruimte. Ik zet 'm in zn achteruit, geef een beetje gas, bleek dat die vent naar voren had gereden in de tussentijd :') bumper verbogen van hem, ik had niks.
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
  woensdag 13 februari 2013 @ 11:14:10 #50
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_122821839
Ik heb nog nooit schade gereden.
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
pi_122821899
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 11:13 schreef robuust89 het volgende:

2: Ik haalde de bocht niet met die PC-hoofd tractor van ma in de parkeergarage. Een stukje achter me stond een andere auto, ik had nog genoeg ruimte. Ik zet 'm in zn achteruit, geef een beetje gas, bleek dat die vent naar voren had gereden in de tussentijd :') bumper verbogen van hem, ik had niks
Daarom altijd gevarenlichten aan, in achteruitversnelling en dan pas rustig gaan rijden met raampje naar beneden. Zeker als je geen binnenspiegel hebt en je kan alleen via de zijkant achter je auto kijken. Vaak begrijpen mensen wel wat je gaat doen en je kan ze dus tijdig horen toeteren.

Ik ga je alleen geen ongelijk geven, ook al ben jij de veroorzaker, sommige mensen hebben zulk weinig verkeersinzicht. Die kijken alleen maar voor hun auto en kunnen zich niet bedenken dat jij soms bijzondere manouvres moet uithalen om veilig achteruit ergens in te rijden en zo. Heel hatelijk die mensen die niet ff een paar meter ertussen laten
Mijn nieuwe ondertitel
pi_122821925
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 11:12 schreef Casaa het volgende:

[..]

Smelten? De bumper is meestal toch hardkunstof.. Dan heb je niet zoveel last van smelten dacht ik?
Ik had van die slappe (hard) kunstof bumpertjes. de al indeuken als je er tegen aan duwt met de knie. _O-

Je kan een stukje proberen en dan wegvegen,dan voel je meteen met je vinger wel of het er tegen kan.
🐱
pi_122822032
quote:
7s.gif Op woensdag 13 februari 2013 10:22 schreef GekkePoes het volgende:

[..]

Ik vond al vaker dat hij zijn hand een beetje omhoog deed als iemand een keer reed, maar ik heb nooit gedacht dat dat was om die reden. volgens mij een pure paniek reactie.
Echt verschrikkelijk, ik heb zo'n tante en die kan eigenlijk niks, dus ook niet autorijden. Rijd ze 's avonds naar huis vanaf ons huis, schrikt ze van een hobbel op de snelweg, en laat het stuur los(!) Gevolg: auto op de kant, en haar man die meereed en nog probeerde te sturen, in het ziekenhuis.
En nee, die rijd nu helemaal niet meer :')
pi_122822037
Mijn neef heeft een enorme ford pickup. die reed een keer over een fiat heen, waar de remmen het niet van deden. in elk geval had die fiat moeten stoppen Mijn neef reed er over heen, die gast in die fiat kruipt uit het wrak helemaal ongedeerd. maar die auto was echt helemaal aan zijn gortje, en mijn neef alleen maar een velg geschaafd.
🐱
pi_122822134
Cadeautje voor PTA :*
pi_122822226
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 11:15 schreef sinepedraap het volgende:

[..]

Daarom altijd gevarenlichten aan, in achteruitversnelling en dan pas rustig gaan rijden met raampje naar beneden. Zeker als je geen binnenspiegel hebt en je kan alleen via de zijkant achter je auto kijken. Vaak begrijpen mensen wel wat je gaat doen en je kan ze dus tijdig horen toeteren.

Ik ga je alleen geen ongelijk geven, ook al ben jij de veroorzaker, sommige mensen hebben zulk weinig verkeersinzicht. Die kijken alleen maar voor hun auto en kunnen zich niet bedenken dat jij soms bijzondere manouvres moet uithalen om veilig achteruit ergens in te rijden en zo. Heel hatelijk die mensen die niet ff een paar meter ertussen laten
Goede tip!
pi_122822316
quote:
14s.gif Op woensdag 13 februari 2013 11:24 schreef robuust89 het volgende:

[..]

Goede tip!
Het is ook gewoon zo hatelijk

Of van die mensen in een Aygo die zich tegelijk door een smalle bocht met een trekker oplegger combinatie willen wurmen :')

Of sowieso mensen die geen bedrijfswagens herkennen of busjes of vrachtwagens en niet weten hoe ze ermee om moeten gaan. Allemaal aansluiten met een meter ertussen en oogkleppen op
Mijn nieuwe ondertitel
pi_122822588
Vergeten dat de auto in zijn achteruit stond en zo tegen een geparkeerde auto aanrijden. Zijn trekhaak was steviger dan mijn bumper. De dag erna wil ik mijn auto naar de garage brengen, knalt er iemand achterop me bij een stoplicht. Een ding scheelde, die schade aan de bumper hoefde ik niet meer op te geven. :')
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_122822607
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 11:27 schreef sinepedraap het volgende:

[..]

Het is ook gewoon zo hatelijk

Of van die mensen in een Aygo die zich tegelijk door een smalle bocht met een trekker oplegger combinatie willen wurmen :')

Of sowieso mensen die geen bedrijfswagens herkennen of busjes of vrachtwagens en niet weten hoe ze ermee om moeten gaan. Allemaal aansluiten met een meter ertussen en oogkleppen op
Of je geeft richting aan, en tikt twee keer de rem kort aan, dan weet men normaal dat je aangeeft dat je die ene oprit op wilt in zijn achteruit, of dat je gaat inparkeren. In het westen geeft 99% je de ruimte, want die weten daar wel dat het sneller gaat dan je ertussen proberen te wurmen

En ja met een enorme bestelbus , die nog net geen groot rijbewijs nodig heeft, dan heb je ook een blinde hoek achter, en zie je dus niet dat een aggeresief blondje die werkt bij een groot bedrijf haar fiatje bijna tegen je achterbumper heeft neergezet. :') En dan heb je wel eens vreemde situaties.

En de mensen achter haar sluiten ook bumper aan bumper aan. tja dan maar asociaal op de weg 3 banen blokkeren keren en meteen de bus schuin neerzeten, anders snappen mensen niet dat ze er 10 seconden niet langs kunnen
🐱
pi_122822645
quote:
7s.gif Op woensdag 13 februari 2013 11:34 schreef GekkePoes het volgende:

[..]

Of je geeft richting aan, en tikt twee keer de rem kort aan, dan weet men normaal dat je aangeeft dat je die ene oprit op wilt in zijn achteruit, of dat je gaat inparkeren. In het westen geeft 99% je de ruimte, want die weten daar wek dat het sneller gaat dan je ertussen broberen te wurmen

En ja met een enorme bestelbus , die nog net geen groot rijbewijs nodig heeft, dan heb je ook een blinde hoek achter, en zie je dus niet dat een aggeresief blondje die werkt bij een groot bedrijf haar fiatje bijna tegen je achterbumper heeft neergezet. :') En dan heb je wel eens vreemde situaties.

En de mensen achter haar sluiten ook bumper aan bumper aan. tja dan maar asociaal op de weg 3 banen blokkeren keren en meteen de bus schuin neerzeten, anders snappen mensen niet dat ze er 10 seconden niet langs kunnen
Precies ik doe dat altijd met gevarenlichten 2 of 3 keer oplichten, en dan de richting aangeven waar ik achteruit in ga draaien.

Ik haat het sowieso dat zoveel mensen vooruit parkeren. Of niet denken hoe ze er het beste weer weg kunnen komen. Laatst zag ik een TNT bezorger met een grote bus vooruit een doodlopende straat inrijden. Met de oprit aan een drukke weg met 2 kanten verkeer.

Vraag me echt af hoe hij er veilig uit is gekomen, kan niet, moet wel op de gok geweest zijn
Mijn nieuwe ondertitel
pi_122822787
quote:
7s.gif Op woensdag 13 februari 2013 10:16 schreef GekkePoes het volgende:

Jezus :') Een dier aanrijden zou ik altijd proberen te vermijden maar ik reduceer liever de laatste panda op aarde tot as dan dat ik aan iemands stuur ga rukken als hij rijdt _O-
pi_122822833
quote:
1s.gif Op woensdag 13 februari 2013 11:39 schreef Tchock het volgende:

[..]

Jezus :') Een dier aanrijden zou ik altijd proberen te vermijden maar ik reduceer liever de laatste panda op aarde tot as dan dat ik aan iemands stuur ga rukken als hij rijdt _O-
Ik heb ook liever een haas op de bumper dan een boom tegen de achteruitkijkspiegel aan
🐱
pi_122822909
Vandaag nog.. de auto voor mij reed bij een kruising iets naar achter om ruimte te maken voor een bus, en reed toen zo tegen mij aan en wou weer vrolijk wegrijden. Dacht het vriend..
Bleek dat mijn kentekenhouder stuk was.
Schadeformulier in laten vullen, die hij direct zonder ook maar te lezen ondertekende. P had haast, dus het modernste gedeelte en de schades waren nog niet genoteerd. )
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  woensdag 13 februari 2013 @ 11:43:17 #64
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_122822911
Kwam 's ochtend vroeg een dorpje binnen rijden en vroeg me af of het echt zo glad was als dat het leek.. gaf een keer gas en raakte in een slip, eerst met de voorkant tegen een boom, waarop de auto rond tolde en vervolgens met de achterkant tegen een boom.. Alle twee de kanten finaal in elkaar, en het was zo'n mooie auto :'(
pi_122822925
de weg was afgesloten iedereen miest omkere en gelijk naar echts naar benesen wat een uitrit voor de richting was waar ik vandaan kwam maar al voorbij was, dus ik erin draaien glijd ik van de dijk af naar beneden op de weg
  woensdag 13 februari 2013 @ 11:50:31 #66
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_122823168

afgelopen vrijdag: iemand was vergeten de bus in de versnelling te zetten op de oprit...
pi_122823556
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 11:50 schreef ueberduitser het volgende:
[ afbeelding ]

afgelopen vrijdag: iemand was vergeten de bus in de versnelling te zetten op de oprit...
En een handrem zat er niet op of zo?
Mijn nieuwe ondertitel
  woensdag 13 februari 2013 @ 12:02:49 #68
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_122823626
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 12:00 schreef sinepedraap het volgende:

[..]

En een handrem zat er niet op of zo?
Die zit behoorlijk diep weg in de bulli en wordt dus niet gebruikt.
pi_122823656
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 12:02 schreef ueberduitser het volgende:

[..]

Die zit behoorlijk diep weg in de bulli en wordt dus niet gebruikt.
Wat onhandig dan :') Ik zet hem altijd in neutraal of P en op de handrem zo hoort het ook gewoon
Mijn nieuwe ondertitel
  woensdag 13 februari 2013 @ 12:06:24 #70
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_122823749
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 12:03 schreef sinepedraap het volgende:

[..]

Wat onhandig dan :') Ik zet hem altijd in neutraal of P en op de handrem zo hoort het ook gewoon
Voor mij is het niet onhandig hoor,ik kan er prima bij. Mijn wederhelft kan er slecht bij, maar die gebruikt hem toch niet.
  woensdag 13 februari 2013 @ 12:11:35 #71
33954 ElisaB
pi_122823959
Ik heb nog een lullige: met een leenauto tegen mijn eigen auto gereden (bij het parkeren). Leenauto (gloednieuw; er stond nog geen 2.000 km op de teller) van voor naar achter voorzien van een verdiepte sportstreep. Mijn eigen auto had een héél klein deukje...

Oops :X :@
pi_122824159
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 12:03 schreef sinepedraap het volgende:

[..]

Ik heb de auto nooit op de handrem, altijd in de versnelling met de voorwielen schuin .
🐱
pi_122824250
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 11:43 schreef Dientje12 het volgende:
de weg was afgesloten iedereen miest omkere en gelijk naar echts naar benesen wat een uitrit voor de richting was waar ik vandaan kwam maar al voorbij was, dus ik erin draaien glijd ik van de dijk af naar beneden op de weg
Waar heb jij leren spellen?
  woensdag 13 februari 2013 @ 12:21:51 #74
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_122824299
Sorry meneer met Mercedes :@

Het paste allemaal nét, helaas kun je niet aan 2 kanten tegelijk in je spiegels kijken, en dan gaat er wel eens iets mis :+

Was trouwens niet met een brommobiel;

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 33% gewijzigd door Sounddragon op 13-02-2013 15:28:40 ]
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_122824340
quote:
14s.gif Op woensdag 13 februari 2013 12:21 schreef Sounddragon het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Het paste allemaal nét, helaas kun je niet aan 2 kanten tegelijk in je spiegels kijken, en dan gaat er wel eens iets mis :+
Parkeerplaatsen in een bocht, welke malloot heeft dat bedacht :')
🐱
  woensdag 13 februari 2013 @ 12:28:00 #76
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_122824485
quote:
7s.gif Op woensdag 13 februari 2013 12:23 schreef GekkePoes het volgende:

[..]

Parkeerplaatsen in een bocht, welke malloot heeft dat bedacht :')
Tis een pleintje in Rotjeknor, kon helaas niet anders, ik wilde er eerst achteruit in vanaf de andere kant, want daar moest ik eigenlijk zijn, maar dat kreeg ik niet voor elkaar, dus ik moest hem effe rond rijden, paste allemaal maar net; ik reed aan de andere kant op millimetertjes dus daar zat ik heel geconcentreerd op te letten, en dan zul je dus altijd zien dat het aan de andere kant nét aan mis gaat :+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_122824546
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 11:19 schreef GekkePoes het volgende:
Mijn neef heeft een enorme ford pickup. die reed een keer over een fiat heen, waar de remmen het niet van deden. in elk geval had die fiat moeten stoppen Mijn neef reed er over heen, die gast in die fiat kruipt uit het wrak helemaal ongedeerd. maar die auto was echt helemaal aan zijn gortje, en mijn neef alleen maar een velg geschaafd.
_O-
dit heb ik graag willen zien.
monster trucks op de openbare weg :+ :D
pi_122824634
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 12:29 schreef -niemand- het volgende:

[..]

_O-
dit heb ik graag willen zien.
monster trucks op de openbare weg :+ :D
Een beetje dit model maar dan is de grill iets slanker en iets hoger op de weg. Hij heeft hem vanwege werk, omdat ie vaak op plaatsen is met veel modder.

🐱
  woensdag 13 februari 2013 @ 14:07:18 #79
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_122828101
1-Een keer een auto ingehaald, grind spatte op, en de ingehaalde auto had de voorruit aan diggelen.

2-Glij weg in de sneeuw en tik "" zachtjes'' de stoep aan. Op een droog stuk weg stond mijn stuur 90 graden de andere kant op. Subframe geknikt.

3- Eerste week in Limburg. hert voor de auto. Heeft het niet overleefd >:O

5-Sta stil voor een afslaande auto, rijden ze me van achteren er zo in

6-Laatste dag met de auto voor ik mijn nieuwe kreeg, tik ik een trekhaak aan van de voorganger

7-Later nog een keer maar nu had ik de hele voorkant in elkaar, en dat met optrekken....
Trekhaakjes zijn gemene dingen..¤4200 schade...

8- Op de snelweg rijdt een auto die op de middelste weg rijdt mij de rechterzijkant in elkaar omdat ie moest uitwijken voor zijn rechter medeweggebruiker.

Laatste 6 jaar niks meer.
pi_122828105
Broer had pas zijn rijbewijs en moest achteruit de garage uit en vervolgens een bochtje maken om op de weg te komen. Achteruit ging prima... bij het bochtje trok de auto zwaar, maar broer was goed aan het spiegelen en er was verder geen verkeer dus dan maar een dot gas erbij. Auto bleef bokken. Dus hij keek maar eens voor zich en zag toen pas dat zijn bumper om de waspaal gehaakt zat. Inmiddels was de halve bumper eraf getrokken. _O-
Pa heeft de waspaal maar een stukje naar voren gezet. :')

Twee jaar later had ik mijn rijbewijs. Heeeeel voorzichtig de eerste keer de garage uit met het Beruchte Bochtje. En alsnog de waspaal aantikken. :') Pa heeft de paal nog maar eens verplaatst. :@

X aantal jaren later brengt schoonzus mijn ouders in hun auto ergens naartoe. Rijdt sportief weg van de parkeerplaats maar had geen rekening gehouden met draaicirkel en... paaltje.

Het is verbazingwekkend dat mijn ouders ons nog in hun wagen laten rijden. _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_122829101
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 12:20 schreef Intrepidity het volgende:

[..]

Waar heb jij leren spellen?
ik typte dit rijdend :')
  woensdag 13 februari 2013 @ 14:56:07 #82
377656 DoofenSchmirz
You glorified Waffle iron!
pi_122829954
quote:
1s.gif Op woensdag 13 februari 2013 14:07 schreef Cat22 het volgende:
Broer had pas zijn rijbewijs en moest achteruit de garage uit en vervolgens een bochtje maken om op de weg te komen. Achteruit ging prima... bij het bochtje trok de auto zwaar, maar broer was goed aan het spiegelen en er was verder geen verkeer dus dan maar een dot gas erbij. Auto bleef bokken. Dus hij keek maar eens voor zich en zag toen pas dat zijn bumper om de waspaal gehaakt zat. Inmiddels was de halve bumper eraf getrokken. _O-
Pa heeft de waspaal maar een stukje naar voren gezet. :')

Twee jaar later had ik mijn rijbewijs. Heeeeel voorzichtig de eerste keer de garage uit met het Beruchte Bochtje. En alsnog de waspaal aantikken. :') Pa heeft de paal nog maar eens verplaatst. :@

X aantal jaren later brengt schoonzus mijn ouders in hun auto ergens naartoe. Rijdt sportief weg van de parkeerplaats maar had geen rekening gehouden met draaicirkel en... paaltje.

Het is verbazingwekkend dat mijn ouders ons nog in hun wagen laten rijden. _O-
Eerder fucking achterlijk dat ze dat paaltje laten staan na zoveel "contact".
Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
Origin ID: LatteFragiato
Battlefield 3: [BoF]Robhimself
pi_122830780
Huurauto op vakantie, rijden op een smalle weg en kunnen niet verder door teveel kuilen. Geen probleem, even achteruit steken en hij slipt... *oeps* dat was de berm. Even naar voren... *oeps* andere berm. Uiteindelijk gekeerd en even schade bekeken. Achter een flinke deuk en voor niks. Ach allemaal plastic werk, schade iets van 300 euro maar toch verzekerd dus niks hoeven lappen.

Enige andere schade is een kromme velg na een glippertje met gladheid. Reed al heel voorzichtig maar een spekgladde minirotonde en dat was dat. Stelt niks voor maar wel zonde.

Verder schade vrij al 4,5 jaar :)
pi_122835785
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 14:56 schreef DoofenSchmirz het volgende:

[..]

Eerder fucking achterlijk dat ze dat paaltje laten staan na zoveel "contact".
We moesten de was ergens kunnen ophangen. :@
En mijn ouders deden het al jaren goed (en broerlief en ik na onze eerste aanvaringen ook) dus het waren echt beginnersfouten.

Doet me denken aan nog een beginnersfout! Ook nadat ik net mijn rijbewijs had, rondje rijden met moeders. Beetje snelweg, beetje rijksweg, beetje landweg. Op een gegeven moment een bordje met geslotenverklaring voor motorvoertuigen muv landbouwvoertuigen. Maar volgens mijn moeder konden we prima doorrijden.
Vervolgens een obstakel op mijn pad: verhoogde verkeersdrempel. Zeer verhoogde drempel zelfs.

Volgens mijn moeder kon ik er overheen. Volgens mij niet.
Maar als braaf Catje zijnde luisterde ik naar mam, reed er voorzichtig op... En bleek gelijk te hebben. Auto muurvast. :@ het ding was voor tractors bedoeld. :')

Dit was nog pre-mobiel tijdperk dus eerst op zoek naar een telefoon en daarna wachten op mijn vader die ons met een andere auto kwam lostrekken. Wonder boven wonder geen schade, behalve wat krasjes op de bodemplaat dus eigenlijk past dit verhaal hier niet. :P
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_122835872
Ow, en een vriendin van me heeft het klaargespeeld twee banden van de huurauto tegelijkertijd te laten knallen. _O- Dat waren nog eens de vakanties. :+
pi_122836928
effe achteruit een stukje de garage uit met de linker deur open.
Was goed gegaan, als het niet net wat wat meer dan een stukje was. de schade: deur eraf getrokken, voorscherm gedeukt.

Vermoeidheid & Laksheid. Lullig dus.
Been tryin' hard not to get into trouble, but I
I've got a war in my mind
  woensdag 13 februari 2013 @ 18:55:45 #87
53151 T42
Pinball Wizard
pi_122839589
door de handrem te vergeten en je auto terug te vinden in de sloot
  woensdag 13 februari 2013 @ 19:08:08 #88
140565 oshiro
I don't fuckin' care
pi_122840062
:( Net dus spiegel van de Renault kapot gereden op zo'n asociaal reclamebord wat om een lantaarnpaal staat vlak langs de weg :(

SD, jij weet waar, als ik zeg op de Batavier, vlakbij de flats en de muziekschool zegmaar :')
"Nevertheless sir, like German tourists, the stupid are everywhere." - Arnold J. Rimmer, Red Dwarf || Last.fm
pi_122840616
Ik heb een paar jaar geleden mijn starlet op de a50 tegen een voorligger aan geparkeerd terwijl ik aan het bellen was en in mijn agende aan het schrijven, voor mij reed een pick up transit waar ik mijn auto een eindje korter mee heb gemaakt, hij had niks mijn voorkant goed in de puin. Savond met een voorhamer de voorbalk weer in model geklopt, voorbumper met een hele serie popnagels opgehangen, en zo nog een jaar rond gereden.
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
pi_122842407
Net mijn rijbewijs, in de auto van pa met vrienden door de McDrive (best triest als ik het me nu bedenk). Goed, dat was een automaat, en ik vergat even dat die gaat rijden als je de rem loslaat. Gevolg: tikje tegen een Suzuki Swift voor me.

De gozer in de Swift komt er meteen uit springen, helemaal lijp doen totdat hij zag dat er met zijn auto niets aan de hand was. De auto van mijn pa had een gedeukt nummerbord. Dus eigenlijk amper schade te noemen.

Volgende geval, een vriend helpen verhuizen, ik reed toen een mooie Mercedes-Benz oldtimer. Was een klein terreintje met een vrij smalle poort, erin rijden geen probleem maar achteruit eruit in de stromende regen schaaf ik zo de linker achterkant langs de stenen poort. Ik kon wel janken, maar je moet er toch uit, dus even doorbijten en verder rijden.

En dan nog een uit de oude doos. Op vakantie met mijn ouders, met een VW T3 camper toentertijd. Ergens in Duitsland gepauzeerd op een parkeerplaats, waar het erg rustig was. Mijn pa wil wegrijden, moet een klein stukje achteruit, blijkt er een auto vlak achter geparkeerd te zijn, op die immense lege parkeerplaats. Zo dicht dat hij in de spiegels amper te zien was. Was een Duitser met Opel Ascona, zijn hele voorkant lag in elkaar en kon niet meer verder, bij ons busje alleen de dikke metalen bumper lichtjes verbogen :D
Vogelbek-verdubbel-inator
pi_122842649
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 18:55 schreef T42 het volgende:
door de handrem te vergeten en je auto terug te vinden in de sloot
dit, maar dan met de handrem aangetrokken is mij een keer bijna gebeurd; was nog net op tijd weer bij de bus om de gewone rem in te trappen.

Verder:
- stuk of 5 paaltjes, maar nog nooit met eigen auto.(schades varierend van krasjes tot aan een los bumperdeel of een deuk.(oude MB Sprinter).
- In slaap geval achter het stuur, met een nieuwe taxibus de vangrail bijgeschaafd.
- 1e x in mijn moeders auto: was nog niet eens de straat uit of er zat al iemand tegenaan(zijn schuld, reed zonder te kijken zijn oprit af achteruit; voorscherm stuk.
- Vanochtend dus, kentekenhouder.
Dat was het wel. :)
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  † In Memoriam † woensdag 13 februari 2013 @ 21:02:49 #92
25682 2cv
Niet subtiel
pi_122846132
Afgeremd d.m.v. de vangrail. Dat kostte mij een knipperlichtglaasje en leverde bijzonder fraaie striping op.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  PR/Manusje van alles woensdag 13 februari 2013 @ 21:40:09 #93
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_122848399
quote:
14s.gif Op woensdag 13 februari 2013 12:21 schreef Sounddragon het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Was trouwens niet met een brommobiel;

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je pakt ook wel gelijk het meest leuke straatje in Rotterdam om in te rijden. _O- normaal staan daar alleen maar dure auto's. Audi's, Ferrari's, Porsche _O-
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_122848466
Hee SD heb je ook nog die foto's van die hoogwerkert?
pi_122849027
Nog niets, maar ik rijd nu net een jaartje. Zal vast wel iets komen... Wel bijna ongelukjes gehad. Zoals bij Capelsebrug de parkeerplaats bij het leger des heils. Over de vrachtwagenparkeerplaats rijden en je bocht niet kunnen nemen en niet meer remmen en zo met je bandjes met 15 km tegen een stoepje aan vliegen met daarachter een leuke passat... Schrok me dood :')
  woensdag 13 februari 2013 @ 22:23:28 #96
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_122851000
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 21:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Je pakt ook wel gelijk het meest leuke straatje in Rotterdam om in te rijden. _O- normaal staan daar alleen maar dure auto's. Audi's, Ferrari's, Porsche _O-
Kon. Emmaplein, moest effe zoeken :@ Duur straatje idd, maja, ik moest er zijn, wat moet je dan he? :)

quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 21:41 schreef densmee het volgende:
Hee SD heb je ook nog die foto's van die hoogwerkert?
Van die wat? :?
  woensdag 13 februari 2013 @ 22:24:09 #97
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_122851043
quote:
18s.gif Op woensdag 13 februari 2013 19:08 schreef oshiro het volgende:
:( Net dus spiegel van de Renault kapot gereden op zo'n asociaal reclamebord wat om een lantaarnpaal staat vlak langs de weg :(

SD, jij weet waar, als ik zeg op de Batavier, vlakbij de flats en de muziekschool zegmaar :')
Die kloteborden moeten ze verbieden :Y
pi_122851088
quote:
14s.gif Op woensdag 13 februari 2013 22:23 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Kon. Emmaplein, moest effe zoeken :@ Duur straatje idd, maja, ik moest er zijn, wat moet je dan he? :)

[..]

Van die wat? :?
dat je met dat oranje bedrijf de hoek omging en die vulva achter je langs wilde
  woensdag 13 februari 2013 @ 22:26:40 #99
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_122851197
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 22:24 schreef densmee het volgende:

[..]

dat je met dat oranje bedrijf de hoek omging en die vulva achter je langs wilde
Owww. die... ja.. die heb ik nog wel ergens zwemmen :P

Haastige spoed, is voor een Volvo niet goed >:)
  woensdag 13 februari 2013 @ 22:41:27 #100
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_122852084
In het kort;

Aan het werk op de A2 aan de openbare verlichting in de middenberm, rijstroken afgezet, botsers en RWS hotemetoten erbij, redelijk stressvol. Ik was op A2rechts klaar en moest effe rap draaien in 020 om op A2links weer terug te komen. Doen we altijd op hetzelfde punt nabij het AMC, rijdt een voorwaarschuwing voor me uit die knippert als een glimworm on steroids, hij gooit hem rond, ikke met 4 zwaailichten en 8 strobo's aan erachteraan, alleen schat ik nét het bochtje verkeerd in waardoor ik de keuze heb; mijn DoBli spiegel amputeren tegen een lichtmast, of stoppen en een klein steekje maken. Uiteraard stop ik halverwege de draai, want die spiegels zijn duur.

Tegelijkertijd, echt op zijn 020's :') , achter me een berg getoeter, want ja, men moet op de rem, behalve één bijdehante kutkoelie in de C70 met kind achterin, die wilde effe krapper dan krap achter me langs, maar rekende er niet op dat ik ging stoppen, en pikte dus precies de trapscharnier van de werkbak mee _O-

SPOILER: kusje erop?
  † In Memoriam † woensdag 13 februari 2013 @ 23:02:53 #101
25682 2cv
Niet subtiel
pi_122853536
Heb je de schade aan dat trapscharnier wel vergoed gekregen ?
  woensdag 13 februari 2013 @ 23:07:05 #102
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_122853774
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 23:02 schreef 2cv het volgende:
Heb je de schade aan dat trapscharnier wel vergoed gekregen ?
Nee, kusje op gegeven.

Wel effe goed de bak gecheckt, want daar moest ik nog een keertje of wat 26 meter mee omhoog O-)
  † In Memoriam † woensdag 13 februari 2013 @ 23:08:27 #103
25682 2cv
Niet subtiel
pi_122853852
En de schade aan de Volvo ?
  woensdag 13 februari 2013 @ 23:11:00 #104
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_122853984
Pech voor hem denk ik; mijn uitvoerder en de opperbaas van RWS reden pal achter hem en konden getuigen dat hij tegen mij aanreed. Verder niks meer van gehoord, dus zal wel goed zijn ;)
  † In Memoriam † woensdag 13 februari 2013 @ 23:12:55 #105
25682 2cv
Niet subtiel
pi_122854069
Ook geen commentaar ter plekke dat jij zogenaamd met je grote bak dat kleine, zielige volvootje zomaar ramde ?
  woensdag 13 februari 2013 @ 23:14:25 #106
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_122854153
Neuh, hij probeerde nog te beweren dat ik achteruit tegen hem aanreed, maar dat was snel over toen bleek dat mijn collega achter hem reed, die hoefde alleen maar nee te schudden en toen was hij tam.
  † In Memoriam † woensdag 13 februari 2013 @ 23:20:27 #107
25682 2cv
Niet subtiel
pi_122854482
Valt nog mee dus :)
pi_122854862
Zelf nog nooit schade gemaakt, heb ook nog maar 4 maanden mijn rijbewijs. Een keer was ik met een vriend aan het touren in een toyota avensis station toen we 5 meiden tegenkwamen die we kenden, toen vroegen we of ze zin hadden om mee te gaan rondje rijden. Stappen ze met zn 4en achterin en de middelste had er eentje op schoot. Toen kon die jongen niks door de achterruit zien en vertrouwde op de parkeersensoren. Bam tegen een reclamebord achterbumer zat een dikke deuk in en achterlicht zat een scheur in :')
My dials are pupillated.
pi_122855138
Die zat gewoon naar andere dingen in zijn spiegel te kijken en hoorde de parkeersensoren niet meer.
  woensdag 13 februari 2013 @ 23:45:18 #110
32622 Elusive
Mad Fer It!!
pi_122855804
was laatst een notitie aan het maken in een werk auto en ik dacht 'm in de versnelling te hebben staan... nou niet dus en rolde met 1km/h tegen een paaltje op, scheurtje in de achterlampkap ;( :@
  donderdag 14 februari 2013 @ 00:08:16 #111
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_122856747
quote:
14s.gif Op woensdag 13 februari 2013 22:41 schreef Sounddragon het volgende:
In het kort;

Aan het werk op de A2 aan de openbare verlichting in de middenberm, rijstroken afgezet, botsers en RWS hotemetoten erbij, redelijk stressvol. Ik was op A2rechts klaar en moest effe rap draaien in 020 om op A2links weer terug te komen. Doen we altijd op hetzelfde punt nabij het AMC, rijdt een voorwaarschuwing voor me uit die knippert als een glimworm on steroids, hij gooit hem rond, ikke met 4 zwaailichten en 8 strobo's aan erachteraan, alleen schat ik nét het bochtje verkeerd in waardoor ik de keuze heb; mijn DoBli spiegel amputeren tegen een lichtmast, of stoppen en een klein steekje maken. Uiteraard stop ik halverwege de draai, want die spiegels zijn duur.

[ afbeelding ]

Tegelijkertijd, echt op zijn 020's :') , achter me een berg getoeter, want ja, men moet op de rem, behalve één bijdehante kutkoelie in de C70 met kind achterin, die wilde effe krapper dan krap achter me langs, maar rekende er niet op dat ik ging stoppen, en pikte dus precies de trapscharnier van de werkbak mee _O-

[ afbeelding ]

SPOILER: kusje erop?
Bijna identiek verhaal hiero gehad met iemand die al lang achter de geraniums moest zitten.
Ik ging ook draaien,haalde 't niet en stopte. Op dat moment zie ik in mijn linker spiegel nog net dat er een auto achter me langs was geschoten die hem vervolgens met een lekker vaartje bovenop een varkensrug zet.

Ik stap uit om te kijken hoe of wat met haar, heeft ze (net als bij jou) aan de achterkant haar auto open geritst aan mijn vangmuil. _O-.
Hoe dat verzekeringstechnisch zit, ik weet het niet hoor. Jij(wij) waren bezig met een bijzondere verrichting.. Keren... Dat je stil staat.. tja? ik weet niet hoe dat zit.
pi_122856937
Een keer bij vooruit fileparkeren. Om mooi uit te komen moet je dan met je voorwiel een stukje over de stoep. Het was een krap plekje, dus ik laat het voorwiel heel subtiel met de rem lichtjes ingetrapt eraf rollen. Echter op het punt dat het bijna van van de stoeprand is dan wordt het gewicht op dat wiel te groot en schiet de auto vrij abrupt van de stoeprand af. En toen was het *bonk* tegen de trekhaak van de geparkeerde auto voor me :P Gelukkig beide geen schade.

Ook wel eens bij achteruit inparkeren in een parkeergarage een betonnen pilaar over het hoofd gezien, omdat die precies achter de raamstijl verborgen zat. Gelukkig hierbij ook geen schade, omdat ik zachtjes reed.

Alleen een keer schade gehad bij mijn vaders auto toen ik met 30km/u op een stoeprand reed. Op een kruispunt moest ik in het donker naar rechts uitwijken voor een tegenligger en kwam toen tegen de redelijk ver uitstekende stoeprand van de weg van rechts aan. Was een behoorlijke klap, maar uiteindelijk bleek alleen een bobbel in de band te zitten, welke vervangen moest worden.

[edit]
De boosdoener:

[ Bericht 3% gewijzigd door Palomar op 14-02-2013 00:20:08 ]
  donderdag 14 februari 2013 @ 00:14:10 #113
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_122856940
quote:
10s.gif Op donderdag 14 februari 2013 00:08 schreef blup het volgende:

[..]

Bijna identiek verhaal hiero gehad met iemand die al lang achter de geraniums moest zitten.
Ik ging ook draaien,haalde 't niet en stopte. Op dat moment zie ik in mijn linker spiegel nog net dat er een auto achter me langs was geschoten die hem vervolgens met een lekker vaartje bovenop een varkensrug zet.

Ik stap uit om te kijken hoe of wat met haar, heeft ze (net als bij jou) aan de achterkant haar auto open geritst aan mijn vangmuil. _O-.
Hoe dat verzekeringstechnisch zit, ik weet het niet hoor. Jij(wij) waren bezig met een bijzondere verrichting.. Keren... Dat je stil staat.. tja? ik weet niet hoe dat zit.
Ik weet het ook verder niet; technisch gezien rijdt hij tegen een voertuig aan wat stil staat, ook al was het net een fractie van een seconde waarschijnlijk. Ik had getuigen, en hij haalt gewoon een hufterige aktie uit..

Boeit verder ook niet echt; mij niet iig..
  donderdag 14 februari 2013 @ 00:29:52 #114
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_122857456
quote:
14s.gif Op donderdag 14 februari 2013 00:14 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Boeit verder ook niet echt; mij niet iig..
Neuh, mij ook niet echt.
Vreemd genoeg kan ik al mijn schade fotos niet vinden, wel zat fotos waar ik alles heel heb gelaten. :+ :@
  donderdag 14 februari 2013 @ 00:41:19 #115
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_122857748
quote:
7s.gif Op donderdag 14 februari 2013 00:29 schreef blup het volgende:

[..]

Neuh, mij ook niet echt.
Vreemd genoeg kan ik al mijn schade fotos niet vinden, wel zat fotos waar ik alles heel heb gelaten. :+ :@
Pfff. ik heb zat pic's van shit die ik heb gesloopt, niet veel aanrijdingen, maar er verliest nogal eens iets van een kraan :+

Stoepjes enzo :+
  donderdag 14 februari 2013 @ 00:42:00 #116
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_122857762
quote:
14s.gif Op donderdag 14 februari 2013 00:41 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Pfff. ik heb zat pic's van shit die ik heb gesloopt, niet veel aanrijdingen, maar er verliest nogal eens iets van een kraan :+

[ afbeelding ]
_O- _O- _O-

Gezien de ruimte daar was t zeker nog een dinkykraan
pi_122857798
Kind fietste tegen mijn auto aan. Ze raakte gvd mijn tankdop en die ouders nog beweren dat ik haar aan heb gereden.

Ik stond stil voor een stoplicht te wachten.

[ Bericht 19% gewijzigd door Crimyclown op 14-02-2013 00:49:35 ]
Anonieme tievesclown
  † In Memoriam † donderdag 14 februari 2013 @ 00:45:17 #118
25682 2cv
Niet subtiel
pi_122857847
quote:
14s.gif Op donderdag 14 februari 2013 00:41 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hoe doe je dat ? 'gewoon' zwaar zijn of is/was daar meer aan de hand ?
  donderdag 14 februari 2013 @ 00:50:20 #119
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_122857954
Beide; dat stoepje was een beetje vers, maandje geleden was dat nog deel van de voortuin. Er was alleen zand opgegooid, een beetje aangestampt en dichtgetimmerd. Vertellen ze je dan achteraf he :+ en degene die me er op liet rijden wist dat dus niet; best lullig dus. :X

Ook achteraf; ik had het kunnen weten; omdat het in blokverband was gestraat, en dat doen ze alleen bij tijdelijke straatjes. De rest van de oprit was gewoon in keper.

quote:
10s.gif Op donderdag 14 februari 2013 00:42 schreef blup het volgende:

[..]

_O- _O- _O-

Gezien de ruimte daar was t zeker nog een dinkykraan
Neuh, cabine op de weg, paar pionnetjes, klaar. Was met een 4 asser.
  † In Memoriam † donderdag 14 februari 2013 @ 00:56:16 #120
25682 2cv
Niet subtiel
pi_122858085
Nouja, dat stukje hoeft iig niet meer te worden aangestampt als de definitieve bestrating er in komt :+
pi_122858205
Nooit schade gehad maar ik ben een aso op de weg.

In totaal ongeveer 30 boetes gehad in mijn leven. Voor totaal meer dan 3000euro aan boetes.

Ik rij altijd te hard, rechts inhalen, bellen, fout parkeren.

Nog nooit mn rijbewijs ingenome
Nothing to see here, carry on
  donderdag 14 februari 2013 @ 01:15:55 #122
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_122858371
Mijn troll alert ging een beetje af w/
pi_122858454
Eigen terrein van mijn werkgever, ik rol vanaf rechts met 15km/h.
Collega stapt zijn auto in en rijd zo naar voren zijn parkeervak uit, zonder ook maar te kijken.
Resultaat een geheel ingedeukte achterdeur, stoot strip zijkant eraf, achterkant van de auto zat een mooie schaafplek op, bumper zat een mooie schaafplek op en mijn linker achterlicht was kapot.
En hij had alleen zijn koplamp stuk.
  FOK!fotograaf donderdag 14 februari 2013 @ 01:55:51 #124
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_122858628
Begin januari in de sneeuw de achterbumper van de auto van een collega stukgereden. Mocht 200 km verderop wat ophalen, dus ik met de auto. Snelwegen waren slecht, ging allemaal prima, binnendoor zo nu en dan dat het echt een ijsbaan was, hield het ook prima. Geparkeerd bij het bedrijf daar, moest uiteindelijk achteruit het terrein op om wat in te laden (en zo hoeven we niet achteruit de weg op, maar kan dat vooruit) en ik reed zo tegen een 40 cm hoge en brede, ingesneeuwde betonnen bloembak op. Godverdomme, rijd je stapvoets op een laag verse sneeuw, dus voldoende grip :') Wagen van nog geen jaar oud.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
  donderdag 14 februari 2013 @ 03:36:09 #125
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_122858886
Als beginnend bestuurder niet doorhebben dat je je stuur weer recht moet zetten na het inparkeren.. En Toen * BOEM*, en *BOEM* twee dikke deuken in een auto naast me... -O-
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  † In Memoriam † donderdag 14 februari 2013 @ 03:51:15 #126
25682 2cv
Niet subtiel
pi_122858904
Gewoon niet meteen plankgas wegrijden. Je stuur kan ook recht staan met je wielen scheef ;)

Maar ik ben wel eens vergeten dat m'n auto nog in de achteruit-versnelling stond toen ik even heel snel weg wou rijden. Ging goed overigens.
  donderdag 14 februari 2013 @ 03:57:26 #127
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_122858911
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 03:51 schreef 2cv het volgende:
Gewoon niet meteen plankgas wegrijden. Je stuur kan ook recht staan met je wielen scheef ;)

Maar ik ben wel eens vergeten dat m'n auto nog in de achteruit-versnelling stond toen ik even heel snel weg wou rijden. Ging goed overigens.
Nee joh, ik was er ingehengst toen er nog niemand naast stond en had niet door dat mijn auto dezelfde weg terug wou... Maar nu stond er WEL iemand naast
  † In Memoriam † donderdag 14 februari 2013 @ 03:58:03 #128
25682 2cv
Niet subtiel
pi_122858912
Ja, nu snap ik er niets meer van hoor.
  donderdag 14 februari 2013 @ 04:00:15 #129
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_122858916
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 03:58 schreef 2cv het volgende:
Ja, nu snap ik er niets meer van hoor.
Met een rare bocht vooruit inparkeren... Gaat prima tot je er weer uit wil en iemand zijn/haar auto in de baan van jouw rare bocht heeft gezet... Dan is het ineens *Boem* en *boem*
  donderdag 14 februari 2013 @ 04:00:57 #130
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_122858918
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 04:00 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Met een rare bocht vooruit inparkeren... Gaat prima tot je er weer uit wil en iemand zijn/haar auto in de baan van jouw rare bocht heeft gezet... Dan is het ineens *Boem* en *boem*
Nadat je zo dom was je stuur niet recht te draaien etc...
  † In Memoriam † donderdag 14 februari 2013 @ 04:01:34 #131
25682 2cv
Niet subtiel
pi_122858920
Oh, vergeten te kijken voor je rijdt dus :P
  donderdag 14 februari 2013 @ 04:02:46 #132
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_122858921
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 04:01 schreef 2cv het volgende:
Oh, vergeten te kijken voor je rijdt dus :P
Ik was zo groen als gras en wist niet eens dat het kon...

Heeeel snel bijgeleerd...
  donderdag 14 februari 2013 @ 04:06:43 #133
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_122858923
Na heel veel schade en heel veel treden terug -O-
pi_122869326
Ik zelf ben gelukkig nog redelijk schadevrij op een trekhaak tegen lantaarnpaal aan dan.

Mijn vriendin heeft wel meerdere lompe dingen op haar naam staan. In mijn oude straat stond al 20 jaar een lantaarnpaal. Dus wij stappen in en zij draait hem zo in die lantaarnpaal in, volledige zijkant aan diggelen :(
  donderdag 14 februari 2013 @ 14:36:48 #135
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_122871277
Heb wel eens een lullig schrikhekje meegepakt waar ik niet veel aan kon doen.

Die om precies te zijn.
's ochtends vroeg in 10cm verse sneeuw. De hele weg over het dijkje extreem voorzichtig gedaan, niets aan de hand. De laatste bocht ging dus mis, schiet zo langzaam rechtdoor en ram het schrikhek. Iemand naast me sprong de auto al uit want ze zag water op zich afkomen en was bang er in te belanden.

3 weken geleden probeerde een Twingo de bocht te halen, maar vloog er dus uit, zo bij m'n werk de door de schutting heen tuin in.
Kijkt om zich heen, niemand? Ok dan, achteruit en verder! :D
Jammer voor haar dat er een bouwvakker stond te kijken. Die kwam het mij even melden, wij hadden niets in de gaten gehad.
Politie gebeld en die heeft mevrouw van huis gehaald. Ja, ze wilde nog bij ons langs komen, maar ze was in shoque.. Ja, ja...
pi_122873919
- Wonende aan een kleine dijk in 1 van de eerste weken dat ik mn rijbewijs had in de haast iets vergeten en snel naar beneden gelopen om het te pakken en de auto (de kleine van mn ouders) niet goed op de handrem. Gaat dus rollen, steekt de weg over en komt een meter lager met de neus in de sloot / modder. Ik was heel blij dat de sloten toen nog niet gebaggerd waren... Even met behulp van een tractor weer op de kant getrokken en geen enkele schade wonder boven wonder.

- Stuurfoutje toen ik (gehaast) achteruit tussen een vangrail en een ander object door wilde gaan. Er was denk ik aan beide kanten 5-10 cm over. Dat was dus een mooie streep van voor tot het einde over de auto...

- Op een route die ik een paar keer per week rijd hebben ze het geweldige idee gehad om de toch al smalle straat nog maar wat smaller te maken en aan 1 kant parkeervakken er langs te maken. Je kan nu nog NET elkaar passeren. Omdat er wss te veel mensen op de eerste auto na het kruispunt zijn ingereden hebben ze precies op de punt zo'n zwart paaltje gezet. En toen ik een keer vermoeid en afwezig nogal scherp de straat in stuurde precies dat klote paaltje meegepakt in het midden van het scherm. Gelukkig net achter het portier. Schade: een sierlijstje + een flink deuk die met wat vaderlijke hulp (die jarenlang schadeauto's heeft hersteld voor de handel) prima weg te werken was. Totaal ongeveer 150 euro. Was het 10 cm eerder geweest had ik een veel groter probleem gehad...

Ik vind het allemaal nog meevallen na 5.5 jaar en met richting de 100.000 gereden kilometers. Als je ziet in welke toestand ik soms rij... (Een normale werkdag en dan nog nacht door moeten halen wegens een problematische storing of wat dan ook... Of een werkweek van 100+ uur, 2 uur pitten en dan een productrelease managen met een aantal stressvolle eerste uren)
pi_122882484
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 15:44 schreef StM het volgende:
- Wonende aan een kleine dijk in 1 van de eerste weken dat ik mn rijbewijs had in de haast iets vergeten en snel naar beneden gelopen om het te pakken en de auto (de kleine van mn ouders) niet goed op de handrem. Gaat dus rollen, steekt de weg over en komt een meter lager met de neus in de sloot / modder. Ik was heel blij dat de sloten toen nog niet gebaggerd waren... Even met behulp van een tractor weer op de kant getrokken en geen enkele schade wonder boven wonder.
hehe, zoiets ook wel eens gehad toen ik nog heel klein was. Ging dan wel eens met mijn broertje in de auto zitten en dan net doen of je rijdt en op alle knopjes drukken :') Op een gegeven moment dacht ik: wat zal er gebeuren als ik de handrem eraf haal? Gebeurde niks, maar toen ik de auto uitstapte rolde die ineens met mijn broertje er nog in de oprit af zo vol in de tuin van de overburen :P
pi_122884217
Inde file, lekker stationair rollen, totdat ze voor me stil gingen staan en ik allang vergeten was dat ik aan het rollen was. Boem, ik niks, die ander der bumper stuk.

Laatste, achteruit parkeren, tegen een glazen pui aan. Hoorde een heel klein tikje, zo de trekhaak door het raam heen.
.
  donderdag 14 februari 2013 @ 21:39:15 #139
311254 YouKnowItsMe
Is it me you're looking f
pi_122891522
130-140km/h aan het rijden, lampje van het motorvermogen begint te branden, motor maakt rare geluiden. Vermogen viel weg, auto op de vluchtstrook geparkeerd. Motor deed inmiddels niks meer. Auto laten ophalen door Audi assistance. Conclusie: opgeblazen motorblok?

Momenteel staat de S5 nog bij de dealer, ik ben zeer benieuwd.

Niet een lullige schade, maar wel een zeer vervelende. ;(
pi_122893384
Achteruit na een bioscoopje on a first date so in love dat ik vergat dat er een botonnen paal stond kon wel janken maar bleef cool... fml
  vrijdag 15 februari 2013 @ 10:49:57 #141
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_122906602
Eigenlijk is elke schade lullig ;(
Mijn nieuwe ondertitel
pi_122910211
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 21:39 schreef YouKnowItsMe het volgende:
130-140km/h aan het rijden, lampje van het motorvermogen begint te branden, motor maakt rare geluiden. Vermogen viel weg, auto op de vluchtstrook geparkeerd. Motor deed inmiddels niks meer. Auto laten ophalen door Audi assistance. Conclusie: opgeblazen motorblok?

Momenteel staat de S5 nog bij de dealer, ik ben zeer benieuwd.

Niet een lullige schade, maar wel een zeer vervelende. ;(
Wij hebben vijf jaar geleden het iets vergelijkbaars gehad met een Peugeot 407 in Duitsland! Dat is geen goed begin van je vakantie :P

Zelf nooit schade gereden gelukkig! :)

Mijn moeder heeft wel ooit gehad dat ze haar auto zonder te kijken achteruit van de oprit af reed, en daarbij vol in de Porsche van een collega van mijn pa reed. XD
pi_122916908
Je auto tussen een verkeersgeleider en wals te wurmen levert een aardig lullige schade op.

Mijn vriend toentertijd riep "dat past wel" en dus reed ik er stapvoets langs; toen ik eenmaal dacht er doorheen te zijn gaf ik gas, maar blijkbaar stak er nog een paal voor uit de wals die ik niet had gezien (en mijn vriend ook niet trouwens; het zat aan zijn kant; nooit jezelf de schuld geven :{w) waardoor de gehele zijkant, (sideskirts, velgen, achterbumper, voorscherm) naar de klote was.

Ik heb dit overigens wel weten te verhalen op het bouwbedrijf, want die mochten die wals op die plek niet zonder verlichting (bovenstaande was erg laat op de avond)/waarschuwingsbordjes hebben staan :Y) :@.
pi_122924611
In de ochtend het had geijzeld wou remmen raakte in een soort slip en maakte nogal wat schade.
pi_122926155
Tijdje terug in 2 jaar tijd m'n eerste schade. File, rechterbaan (spitsstrook). Vanachteren een ambulance, iedereen uitwijken, ik kom net met m'n voorwiel in het gras terecht en stuiter tegen de vangrail. Aardige krassen op de zijkant. Gelukkig was het de werkauto...
pi_122933551
Een keer in de auto van mijn ouders, had nog niet zo lang m'n rijbewijs. Moest de auto van de weg op de oprit zetten, maar kon de draai niet maken. Dus moest een stukje op de weg achteruit rijden en was even afgeleid omdat ik even zwaaide naar de buren. Helaas hadden ze twee dagen daarvoor paaltjes geplaatst langs de weg... Ben achteruit net tegen zo'n paaltje aan gereden *krak*. Maar gelukkig was er zo goed als niets te zien aan de bumper.
De paaltjes hebben ze naar een jaar weer weggehaald omdat ze geen nut hadden.
  zondag 17 februari 2013 @ 20:59:50 #147
381300 RamteamJax
[RamteamRadio]
pi_123005926
Moest eens een laptop van een of andere legerpik fixen. Dus ik over het terrein van het militaire vliegveld rijden, schrik ik ineens van een vrachtvliegtuig van het leger, bots ik tegen de peperdure mercedes van een of andere onaardige sergeant aan.

Oops ..
Toppunt van sadisme: - Een helikopter met een schietstoel !
  maandag 18 februari 2013 @ 09:26:50 #148
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_123021550
quote:

Als je de auto op exact dezelfde manier eruit rijd als je 'm erin hebt gereden maar dan dus achteruit, kom je exact hetzelfde uit.
Er is geen verschil, ook niet in voor of achterwiel aangedreven auto's.
  maandag 18 februari 2013 @ 12:25:04 #149
285558 EchteZwareVanNelle
Roken is schadelijk
pi_123026232
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 09:26 schreef DrDarwin het volgende:

[..]

Als je de auto op exact dezelfde manier eruit rijd als je 'm erin hebt gereden maar dan dus achteruit, kom je exact hetzelfde uit.
Er is geen verschil, ook niet in voor of achterwiel aangedreven auto's.
Dit. Ik snap niet hoe mensen zulke onzin verzinnen, het is niet eens logisch.
Ebony Day O+
pi_123171906
Even afkloppen, heb nog nooit echt schade gereden. Wel onlangs met m'n "nieuwe" auto een paaltje aangetikt...

Ben net van 9 jaar automaat rijden weer overgestapt op schakel en heb nog wel eens moeite met de hellingproef. :D Stond op een parkeerplaats en moest een stukje bergop naar achter en dat ging niet helemaal goed en tikte het paaltje aan. Gelukkig stond die al los in de grond dus geen schade.
pi_123184752
Mijn lulligste schade was ooit op een scooter
Ik reed in de zomer het terein van de mac op en zag een leuke meid staan die wat voorover gebukt stond in echt een zeer kort rokje te praten met 1 in een auto
Daarbij kwam haar string er zo mooi onderweg dat ik even afgeleid was.
Klapte daardoor gelijk op de duurtste type mercedes van net een uur oud :@ :o
En vorig jaar half slaperig met de scooter op een auto gereden
Ook vorig jaar nog me oude brommobiel in mekaar door 1 die nog 10 meter voor mij langs wou en ineens remde

Voor de rest ben ik met mijn huidige brommobiel bijna de tel kwijt
Heb hem nu sinds 15 december en kijk niet zo nauw.
even zien
Verkeersbord voor de deur ong 7 of 8 x de zijkant er langs geschaafd
tegen een paaltje gegleden rechts voor
achter 1 paal geraakt in het donker
2x toe de uitlaat die bleef hangen
paar keer tegen een boompje gedrukt met inparkeren
1x achteruit vol tegen een hek aan (vriendin is hoogzwanger en de telefoon ging vergat ik dat hele hek)

[ Bericht 8% gewijzigd door asfalthooligan op 21-02-2013 23:07:10 ]
  vrijdag 22 februari 2013 @ 00:57:52 #152
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_123190974
Godverdomme lever eens gauw je rijbewijs in.
pi_123191904
Met een aanhangertje op een parkeerterrein gestopt, even met je telefoon prullen en vergeten dat je auto niet op de handrem staat. Dus al rollend schaart de aanhanger en drukt zo een mooie deuk in de auto.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_123194325
met de bumber tegen een iets hoger liggende putdeksel, niet gezien dus, en dan krijg je dit.

eeeh vlgd onderwerp aub.

was klein inschattings foutje,
No idea
pi_123199819
quote:
13s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 00:57 schreef Tinos85 het volgende:
Godverdomme lever eens gauw je rijbewijs in.
Wie bedoel je? De ongelukkige scooterrijder?
  vrijdag 22 februari 2013 @ 12:15:44 #156
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_123200354
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 12:00 schreef Scaletta het volgende:

[..]

Wie bedoel je? De ongelukkige scooterrijder?
Die acties met die brommobiel van de asfalthooligan. :P
  vrijdag 22 februari 2013 @ 14:01:35 #157
302323 joeftw
Helemaal naar de klote
pi_123203982

zo'n zelfde actie meegemaakt.. verder nooit iets in vier jaartjes *klopt af*
Syndroom van Kraepelin
pi_123206759
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 23:01 schreef asfalthooligan het volgende:
Mijn lulligste schade was ooit op een scooter
Ik reed in de zomer het terein van de mac op en zag een leuke meid staan die wat voorover gebukt stond in echt een zeer kort rokje te praten met 1 in een auto
Daarbij kwam haar string er zo mooi onderweg dat ik even afgeleid was.
Klapte daardoor gelijk op de duurtste type mercedes van net een uur oud :@ :o
En vorig jaar half slaperig met de scooter op een auto gereden
Ook vorig jaar nog me oude brommobiel in mekaar door 1 die nog 10 meter voor mij langs wou en ineens remde

Voor de rest ben ik met mijn huidige brommobiel bijna de tel kwijt
Heb hem nu sinds 15 december en kijk niet zo nauw.
even zien
Verkeersbord voor de deur ong 7 of 8 x de zijkant er langs geschaafd
tegen een paaltje gegleden rechts voor
achter 1 paal geraakt in het donker
2x toe de uitlaat die bleef hangen
paar keer tegen een boompje gedrukt met inparkeren
1x achteruit vol tegen een hek aan (vriendin is hoogzwanger en de telefoon ging vergat ik dat hele hek)
Verkoop dat ding eens en blijf verdomme van de openbare weg. Mensen zoals jij horen daar absoluut niet thuis. Wat een sneu figuur.
pi_123207176
Een vrachtwagen gaf mij geen voorrang en ik wilde persé mijn voorrang krijgen, dus ik reed door en toen kwam de vrachtwagen zo zeg maar in mijn zijkant gereden zeg maar...........Dat heb ik wel geweten....
Op donderdag 13 november 2008 15:34 schreef De_Ananas het volgende:
Één ding beloof ik jullie mijn lieve fokkertjes, als er vettax komt dan ga ik mij aan het hek van het binnenhof vastketenen met een frituur naast me, dit mogen jullie quoten :W
  vrijdag 22 februari 2013 @ 15:32:23 #160
351717 Compoantje
Elke 2 weken een pizza Inferno
pi_123207581
Nog niks :P
Als ik dat vergelijk met m'n broertje :') :
- voorwiel vloog eronder weg tijdens het rijden (had ie niet goed aangedraaid)
- bumper doormidden omdat ie tegen een stoeprand aan reed
- z'n deur stond van binnen in de fik door kortsluiting.
pi_123214168
Tsja als ik hier de stoep op moet om te parkeren rij ik liever zo dicht mogelijk langs dat bord omdat de stoepranden me al eens een band hebben gekost.
Dat beetje schaafschade is zo bijgewerkt.
En ja als de buurt verderop alleen hun eigen auto,s er willen terwijl iedereen er mag staan.
Tsja ik vouw em er wel tussen .
Het varieert van met 4 auto,s in 5 parkeervakken staan tot half in een andervak zodat er geen ander kan staan.
of klemzetten
pi_123219193
Wel kleine schades gereden, maar ik ben ook een keer vast komen te zitten in de modder.

En toen had ik al het een en ander schoongemaakt.
pi_123223175
Je hebt wel erg diep in de modder gezeten zo te zien :@
pi_123223246
Mijn meest lullige schade was toen ik mijn rechterportier eruit reed. Die had ik open laten staan toen ik achteruit de garage uit reed :')
Ow ja, het meest lullige was dat ik net een half uur geleden die auto had gekocht, en mijn andere auto juist in de garage moest zetten om er het een en ander uit te halen :')
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_123235917
quote:
14s.gif Op woensdag 13 februari 2013 10:32 schreef JDude het volgende:
De positie van de aangedreven wielen lijkt me ook weinig uitmaken voor de draaicirkel.
En toch is het zo,met een voorwielaandrijving,dat je niet net zo uit een parkeervak kan rijden als wanneer je er in rijdt.Heb dat al vaker mee gemaakt..

Heb trouwens al aardig wat schade gemaakt,het ergste was een totallos auto,dat volgens de verzekering mijn schuld was,volgens mij door die klootzak die in de andere auto zat.
Verder ook veel schade wat door iemand anders veroorzaakt is,zo als twee grote deuken in alle twee mijn spatborden! :(
  zaterdag 23 februari 2013 @ 13:41:22 #166
180280 Inschrijven_valt_niet_mee
Ik ben niet gek, denk ik...
pi_123238211
Toen ik net mijn rijbewijs had moest ik meteen in verschillende bestelbusjes rijden. Daar twee keer schade mee gereden door inschattingsfouten, allebei rechterkant.. En later een achterbumper vernaggeld omdat mijn voet van de koppeling gleed bij het achteruit inparkeren. Heb ook nog een motorrijder in mijn linkerkant gehad maar dat was niet mijn fout ;) Ik stond stil en hij kreeg net een windvlaag vol op de zijkant, was tijdens die storm een paar jaar terug waarbij de halve randstad vast stond.
  zondag 24 februari 2013 @ 00:36:29 #167
46794 Berkery
Fat bastard
pi_123262429
Achteruit inparkeren bij een supermarkt. Midden op de parkeerplaats stond een lantaarnpaal. Ik had nog ongeveer een meter afstand tussen mijn auto en de lantaarnpaal. Ik was alleen even vergeten dat de lantaarnpaal beschermt werd door een betonnen bak met een doorsnee van ongeveer een meter.

Ik had een scheur in de bumper, verder niks, niks aan laten doen. Maar op zo'n moment heb je het gevoel dat je je auto total loss hebt gereden (een zomeravond, ramen open, dan komt de klap harder aan)
No Dukes of Hazzard in the classroom
pi_123264151
Ikzelf heb ooit eens met 5 km per uur iemand aan de zijkant geraakt, toen het een paar jaar geleden zo spek glad was in de winter. Ik remde maar gleed netjes door. Ik had zelf geen schade met mijn auto, maar de ander had toch een kras in de deur.

Mijn vriend is beter met ongelukken.

Ooit een keer dat ik in de bijrijder stoel zat. Ik was de cd's aan het opruimen en hij keek naar mij. Rijd hij zo een enorme berg zand in. Gelukkig maar want er stond vlak achter een hele dikke boom. Als we die hadden geraakt was het toch echt een ziekenhuis rit geweest gok ik. nu lag alleen de hele bumper eraf en was de voor klep krom.

Ook een keer dat we op vakantie zouden, wij nog even de laatste dingen kopen, stap ik uit en kijk naar de auto. WTF hele zwarte auto helemaal grijs aan de zijkant. Ik roep mijn vriend moet je kijken !

Bleek dat de buren tegen de auto hadden gezeten tot 2 keer toe met achteruit rijden, de buurvrouw was zo bang dat ze niet durfde aan te bellen. Dus toen wij bij de politie en alles waren geweest kregen we een belletje die zelfde avond van de buurman om te vertellen dat zijn vriendin tegen de auto had gezeten.....

Ooit eens een kneusje geweest op mijn vriend zijn werk die grote haspels aan het uitladen was uit een werkbusje, laat hij er 1 per ongeluk vallen zo tegen mijn vriend zijn auto.... hele deur naar de knoppen. Die jongen is gelijk ontslagen.

Achja die auto heeft heel wat meegemaakt. _O_
pi_123272375
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 10:48 schreef sinepedraap het volgende:

[..]

Nahhh ik had er 3 maanden geleden een die kon ik anders wel de nek omdraaien :D
Gelukkig zat ik in het eerste uur nog in een soort van lachkick mede door de houding van dat wijf...
2baans rotonde met omhoogstaande keien als afscheiding tussen de banen...
Mevrouw reed op de binneste baan ik buiten, ik moest er meteen af en zij de 2e afslag (rechtdoor)
Plots bedacht ze zich dat ze verkeerd zat omdat volgens haar de binneste baan alleen 3kwart ging (want zo is de rontonde in haar woonplaats ook)
Ze slaat halvewege haar stuur om,vliegt over de keien heen bij mij in de zijkant!
Ik hoorde een knarsend geluid wat als een 360* om mijn auto heen klonk...
We gaan er meteen de eerste afslag af (mevrouw stond tenslotte inmiddels op de buitenste baan) en we stappen uit..
2 dames voorin ergens in de 40 stappen uit... gaan eerst allebei bellen en whatsappen dat ze een ongeluk hebben gehad en na zo'n 10 min kwam ze maar eens naar mij toe om te zeggen hoe hard zij geschrokken waren :x
Het speet haar erg dat ze mij niet had gezien ik zat in haar dode hoek! Ze dacht dat ik haar inhaalde en toen was het mijn schuld... ect ect.
Toen heb ik die mevrouw maar even verteld dat het een 2baans rotonde is waar van tevoren staat aangegeven welke baan waarheen gaat en dat het verboden is om van baan te veranderen.
Puntje bij paaltje, had ze nieteens van baan hoeven te veranderen want de binnenbaan ging ook rechtdoor.
Toen met het schadeformulier zei ik dat ik het nogeens goed moest bekijken omdat ik dat nooit eerder nodig heb gehad, toen vertelde zij mij dat ze het wel kon uitleggen want vorige maand had ze het nog nodig gehad :P

Mijn auto van voor naar achter bekrast gedeukt ect, portier scharnier naar de donder.. auto total loss verklaard... 18 jaar schadevrij en ineens nik meer waard door haar :x
Door zo'n dom iemand.... gelukkig kreeg ik pas moordneigingen toen ik thuis was :P
pi_123273226
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 18:21 schreef asfalthooligan het volgende:
Tsja als ik hier de stoep op moet om te parkeren rij ik liever zo dicht mogelijk langs dat bord omdat de stoepranden me al eens een band hebben gekost.
Dat beetje schaafschade is zo bijgewerkt.
En ja als de buurt verderop alleen hun eigen auto,s er willen terwijl iedereen er mag staan.
Tsja ik vouw em er wel tussen .
Het varieert van met 4 auto,s in 5 parkeervakken staan tot half in een andervak zodat er geen ander kan staan.
of klemzetten
Dus buiten de kosten van je uitkering, bezorg je ook kosten aan de maatschappij door als een debiel rond te tuffen.

Good bezig mên.
pi_123273650
Kunstof geeft geen schade
.Das het mooie ervan
De laatste keer dat ik flinke schade had was door een bouwvakker met een shekkie half op zijn lip
Nog geen 10 meter voor mij er nog voor langs en nog geen 2 meter voor mij ineens op de rem omdat ie een paal over het hoofd zag
pi_123283887
Toen ik pas net mijn rijbewijs had, eens een boom geraakt toen ik een parkeervak achterruit uitreed... Was blijkbaar te druk bezig met naar de auto's om me heen te kijken, dat een boom naast me mij totaal niet meer opviel :P. Totaal geen schade, maar toch wel een domme actie.

Ook wel eens bijna iemands tuin ingereden omdat ik vanwege het koude weer mijn auto in de versnelling had gezet en niet op de handrem. Dat was ik natuurlijk vergeten toen ik weer weg wou rijden. Auto maakte een mooi sprongetje vooruit :P. Tegenwoordig trap ik altijd de koppeling in bij het omdraaien van de sleutel, gaat me niet weer gebeuren :).
pi_123287616
Ik heb met mijn eerste auto (Ford Scorpio Cosworth :9~ ) een keer achteruit een betonblok geraakt.
Ik reed achteruit weg uit een parkeervak. Het was pikkedonker buiten en ik zag dat blok helemaal niet.
Dus ik reed er met een gangetje van 10km/u tegenaan.
Resultaat:
Achterbumper naar de klote
Achterlamp kapot
Deuk in de hoek naast het licht.

Kwam toevallig net een politiebusje aanrijden, die zich afvroegen of ik überhaupt wel een rijbewijs had. Op het moment vond ik het niet grappig, maar achteraf toch wel grappig.
pi_123289478
2012: 1 keer opzij tegen een andere auto getikt. De tweede keer een auto voor me getikt. Ouders loeikwaad.

Ooit een jeep vanachter in de kofferbak gehad, daar was ons ma bij. Kofferbak pertotal.
Volgens mij ben ik toch geen weerwolfje
  zondag 24 februari 2013 @ 18:26:21 #175
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_123289585
Ik ben eens bij het stoplicht achter op een Vulva gereden met de vrachtwagen. Was iets pakken, stond niet op de handrem. Rolde met 0,1km/u tegen hem aan. En jawel, deuk :')
  roze zondag 24 februari 2013 @ 18:31:07 #176
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_123289800
Ik ging een keer naar de shop met een vriend, auto geparkeerd aan de kant van de weg.. Dus hij stapt uit. Komt er een andere auto die zo in de deur rijd omdat de deur open stond! En het was niet eens mijn eigen auto maar van die van mijn moeder :') Oeps, deur naar de klote. Het is een éénrichtingsweg vandaar dat ik even aan de kant stond want je mag daar niet parkeren ofzo
Your beauty never ever scared me.
pi_123290337
Achteruit rijden met een Mercedes Sprinter bakwagen, net iets te lang in de linkerspiegel kijken, waardoor je de geparkeerde Golf in je rechterspiegel over het hoofd ziet en met de hoek van de laadbak een mooie vouw in de motorkap maakt... :@

In Tilburg op de ring rijden, stoplicht springt op oranje, stond een flitspaal, dus stoppen.
Turk achter mij dacht ik wel door zou gassen en drukte me zo de kruising op.
Ik was wel blij met de trekhaak, die turk wat minder want die trekhaak zat vast in zijn radiateur. :')

Drie weken later 's morgens om half 6 bij de ringweg tegelijk met een andere auto al oprijden tot het midden van de weg en wachten tot het verkeer van rechts voorbij gereden is en daarna optrekken om linksaf de ring op te rijden. Vergetende dat er nog een auto links naast me stond...

Bumper er af, koplamp kapot, spatbord in de kreukels. Auto was economisch total loss.
En de tegenpartij had alleen wat krassen op de bumper en rechterachtervelg. :')

En een jaar geleden op een parkeerplaats ff snel wat afleveren bij een klant.
In het donker en met regenachtig weer, met beslagen achterruit en natte buitenspiegels, achteruit een parkeerplek indraaien met een redelijke snelheid en niet zien dat daar een Audi A6 stond.
Die stond daar nog niet toen ik een paar minuten eerder aan was komen rijden. :')
Audi had achterlicht kapot en wat krassen, mijn ouwe Alfa 146 kon naar de sloop. :X
pi_123296601
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 18:43 schreef swollywood het volgende:
Achteruit rijden met een Mercedes Sprinter bakwagen, net iets te lang in de linkerspiegel kijken, waardoor je de geparkeerde Golf in je rechterspiegel over het hoofd ziet en met de hoek van de laadbak een mooie vouw in de motorkap maakt... :@

[ afbeelding ]

In Tilburg op de ring rijden, stoplicht springt op oranje, stond een flitspaal, dus stoppen.
Turk achter mij dacht ik wel door zou gassen en drukte me zo de kruising op.
Ik was wel blij met de trekhaak, die turk wat minder want die trekhaak zat vast in zijn radiateur. :')

[ afbeelding ]

Drie weken later 's morgens om half 6 bij de ringweg tegelijk met een andere auto al oprijden tot het midden van de weg en wachten tot het verkeer van rechts voorbij gereden is en daarna optrekken om linksaf de ring op te rijden. Vergetende dat er nog een auto links naast me stond...

[ afbeelding ]

Bumper er af, koplamp kapot, spatbord in de kreukels. Auto was economisch total loss.
En de tegenpartij had alleen wat krassen op de bumper en rechterachtervelg. :')

En een jaar geleden op een parkeerplaats ff snel wat afleveren bij een klant.
In het donker en met regenachtig weer, met beslagen achterruit en natte buitenspiegels, achteruit een parkeerplek indraaien met een redelijke snelheid en niet zien dat daar een Audi A6 stond.
Die stond daar nog niet toen ik een paar minuten eerder aan was komen rijden. :')
Audi had achterlicht kapot en wat krassen, mijn ouwe Alfa 146 kon naar de sloop. :X
Sorry dat ik het zeg hoor, maar behalve die turk die op je trekhaak knalde, loopt er toch wel een patroon van achteloosheid en roekeloosheid door je rijstijl heen voor zover ik dat kan beoordelen. Met name dat laatste, bij regenachtig weer een beslagen ruit zorg ik sowieso dat mijn ruit ontwasemd is en rij ik stapvoets op een parkeerplaats.

Maargoed, ik kan het niet beoordelen vanaf een forum en wellicht zit ik ernaast.
Een heer met stijl
pi_123299505
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 20:34 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Sorry dat ik het zeg hoor, maar behalve die turk die op je trekhaak knalde, loopt er toch wel een patroon van achteloosheid en roekeloosheid door je rijstijl heen voor zover ik dat kan beoordelen. Met name dat laatste, bij regenachtig weer een beslagen ruit zorg ik sowieso dat mijn ruit ontwasemd is en rij ik stapvoets op een parkeerplaats.

Maargoed, ik kan het niet beoordelen vanaf een forum en wellicht zit ik ernaast.
Met die bakwagen reed ik niet hard achteruit, had de Golf eerder ook wel zien staan, maar toen zat ik nog mooi midden op de weg en ben schijnbaar toch, terwijl ik in de linkerbuitenspiegel keek, al achteruitrijdend te veel naar rechts afgeweken.

Met die Escort achterop de auto naast me bij de ring, was een moment van onachtzaamheid op een tijdstip dat ik net een half uur wakker was.

Sinds ik die aanrijding op die parkeerplaats bij die klant gehad heb, heb ik mijn rijstijl aangepast, rijd ik ook rustig achteruit en heb ik een auto met achterruitewisser, werkende achterruitverwarming (werkte bij die alfa niet) en verwarmde buitenspiegels. :P
Gebeurde bij een klant waar ik dagelijks kom, waar op dat tijdstip nooit een auto stond en waar ik elke dag hetzelfde bochtje achteruit maakte. Kom er nog steeds dagelijks maar kijk nu liever een keer te vaak in mijn spiegels en doe rustig aan.
pi_123299706
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 21:14 schreef swollywood het volgende:

kijk nu liever een keer te vaak in mijn spiegels en doe rustig aan.
Goed bezig, ook goed dat je je rijstijl hebt aangepast. ^O^
Een heer met stijl
  vrijdag 1 maart 2013 @ 12:13:47 #181
325683 AbXorb
Shoegazing forever.
pi_123495054
Voordat we op vakantie gingen naar Frankrijk was ik héél erg gewaarschuwd voor de gevaarlijke Franse automobilisten.

En vervolgens rijd ik in het halfdonker in de regen bij de oprit naar een rotonde tegen een informatiebordje aan. :X Resultaat: 2 deuken en een gemolde richtingaanwijzer en buitenspiegel. ;(
I________have become. Comfortably numb.
pi_123501815
Ik heb er helaas een te bekennen van afgelopen week.

In een krappe parkeergarage een stoeprandje geraakt met iemand z'n drie maanden oude Panamera!
Het is niet meer dan een beschadiging op de velg links voor, maar toch, dan voel je je zwaar kut! :(
pi_123502009
Mijn auto op een halve bol geparkeerd. Die gebruiken ze hier om aan te geven dat je ergens niet mag parkeren/niet met banden de stoep op mag. Die dingen zijn alleen niet te zien vanuit je auto.

Dus mijn auto stond er tot halverwege de deurstijl op. 2 bandjes los en zie er dan maar eens vanaf te komen -O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')