Ik stond er geparkeerd, had feestje, dag erop shit hoe ben ik hier gekomen, naja keren en terugrijden, was dus eenrichtingsstraat had ik niet eens door natuurlijk en ik reed 30km/u of zo en het paste net niet met een tegemoet rijdende auto inschattingsfoutje omdat ik nog duf was en toen boemquote:Op woensdag 13 februari 2013 09:59 schreef Scaletta het volgende:
Hoe krijg je het voor elkaar tegen het verkeer in te rijden
Dat ligt aan je aandrijving volgens mij. Maar ja de meeste zijn voorwiel dus dan zit dat wel goed. Met achterwiel aandrijving is de draaicirkel volgens mij even groot. Tenzij je een heftruck hebt of zo.quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:08 schreef ElisaB het volgende:
Een goede tip voor TS (als in: hoef je zelf niet meer te proberen; heb ik al gedaan): de draaicirkel van een auto is afhankelijk van de rijrichting: vooruit is ie anders dan achteruit.
Ik dacht dat ik in dezelfde streep kon wegrijden als waarmee ik een parkeerplek was ingereden. Resultaat: de zijkant van voor naar achter in de prak, want er stond een laag muurtje dat ik op de heenweg niet geraakt had, maar op de terugweg wel!
Je kan zomaar gelijk hebben hoorquote:Op woensdag 13 februari 2013 10:10 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Dat ligt aan je aandrijving volgens mij. Maar ja de meeste zijn voorwiel dus dan zit dat wel goed. Met achterwiel aandrijving is de draaicirkel volgens mij even groot. Tenzij je een heftruck hebt of zo.
Kan iemand dit bevestigen want ik twijfel nu![]()
Herkenbaarquote:Op woensdag 13 februari 2013 10:08 schreef ElisaB het volgende:
Een goede tip voor TS (als in: hoef je zelf niet meer te proberen; heb ik al gedaan): de draaicirkel van een auto is afhankelijk van de rijrichting: vooruit is ie anders dan achteruit.
Ik dacht dat ik in dezelfde streep kon wegrijden als waarmee ik een parkeerplek was ingereden. Resultaat: de zijkant van voor naar achter in de prak, want er stond een laag muurtje dat ik op de heenweg niet geraakt had, maar op de terugweg wel!
Ik zou gek worden als iemand dat bij mij deed.quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:16 schreef GekkePoes het volgende:
Iemand schrok van een beest, en rukte ineens aan mijn stuur, ik kon het niet tegenhouden al had ik beide handen het stuur stevig vast gegrepen, en we raake in de berm. velg een beetje geschaafd. begon die ook nog te zeiken, waarom ik het stuur zo hard vast greep. toen hij in een reflex het beest wilde ontwijken. Tja die heeft nooit weer meegereden,
edit: Hij pakte dus het stuur ineens vast toen ik aan het rijden was.
Ik vond al vaker dat hij zijn hand een beetje omhoog deed als iemand een keer reed, maar ik heb nooit gedacht dat dat was om die reden. volgens mij een pure paniek reactie.quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:20 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik zou gek worden als iemand dat bij mij deed.
Tenzij het je rijinstructeur was of zo, maar jij bent verantwoordelijk als iemand anders dan stuurt crash je straks terwijl jij de bestuurder bent
Ik heb best veel brokken gemaakt bedenk ik me opeens. Ook een keer de dakspoiler van een trekker verbogen, cabine laten kantelen in een loods en een dwarsbalk aan het plafond over het hoofd gezien![]()
Dat is wel relaxt voor jou en je premie ja. Ik ben 3 weken geleden geramd van achter. Laten taxeren en was 550 euro. Goed dat je dit zegt zo ff de verzekering bellen of ze al meer wetenquote:Op woensdag 13 februari 2013 10:24 schreef Waaghals het volgende:
Ik heb ooit een keer een auto heel licht vanachter aangetikt. Was helemaal niks van schade te zien verder.
Maar die gast van de andere auto stapte uit en had een walm alcohol om zich heen.
Toen zei hij: "Geef me 50 euro dan praten we nergens meer over".
Een heftruck stuurt anders omdat de sturende wielen achterop zitten.quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:10 schreef sinepedraap het volgende:
Dat ligt aan je aandrijving volgens mij. Maar ja de meeste zijn voorwiel dus dan zit dat wel goed. Met achterwiel aandrijving is de draaicirkel volgens mij even groot. Tenzij je een heftruck hebt of zo.
Kan iemand dit bevestigen want ik twijfel nu![]()
Ja precies en al zou dat anders zijn maakte het niet uitquote:Op woensdag 13 februari 2013 10:31 schreef JDude het volgende:
[..]
Een heftruck stuurt anders omdat de sturende wielen achterop zitten.
Mensen die boos worden om schadequote:Op woensdag 13 februari 2013 10:47 schreef GekkePoes het volgende:
Een fietser knalde ineens voor mijn auto om de vrachtwagen voor hem in te halen, gleed uit over het zand pleurde om, ik reed een stukje over zijn voorwiel heen toen hij er naast stond krasje op de bumper daardoor
Toen weigerde hij de meest eenvoudige en goedkoopste of makkelijkste oplossing, hij zou dan met mij meerijden en ik zet er een nieuw voorwiel op, ik had nog een in de garage liggen, nooit gebruikt.
Nee hoor politie moest er bij, en hij bleef maar doorzeuren en zeiken, werd zelfs aggeresief( overstuur?). De agent pakte een meetlintje en keek hoelang mijn remsporen waren, mompelde wat. noteerde mijn gegevens. De fiets werd de stoep op gesmeten . en ik moest maar eventjes doorrijden naar huis of naar mijn werk. nooit meer iets van gehoord.
Ja toch? ik reed er echt niet expres overheen En dan in plaats van een no claim te verliezen, die gast zijn fiets een dag kwijt bij de fietsenmaker, had ie binnen een half uur weer thuis kunnen zijn. met een ander voorwiel.quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:48 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Mensen die boos worden om schadeDan word ik ook gelijk boos. Zeker als het zijn eigen domme schuld is.
Ik ben wel 1 keer pissig geworden toen iemand me echt dom had aangereden. Ze reed echt gewoon zonder enige reden recht tegen m'n auto aan. Onmogelijk dat ze het niet kon zien. Ze wilde het ook gewoon. Weet je wat haar excuus was? Ja anders kon ik de bocht niet halen dus ik moest wel. I.p.v. een excuses of zo. Nouuuuuuuuuquote:Op woensdag 13 februari 2013 10:49 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ja toch? ik reed er echt niet expres overheen
Hoe kan je zoiets vergetenquote:Op woensdag 13 februari 2013 10:52 schreef HaywoodJablome het volgende:
Ik heb geen rijbewijs, en zal daarom een verhaal vertellen dat mijn zus is overkomen.
Ze hadden een oprit met een vrij smalle poort, auto kon er wel gewoon door zonder problemen, maar er stonden twee stenen pilaren aan weerzijde van de doorgang.
Ze had de auto net naar buiten gereden, en toen bedacht ze dat ze iets vergeten was. Ze opent de deur, loopt snel terug naar het huis, hoort een verdacht geluid, kijkt om, en ziet dat ze de auto niet op de handrem gezet had, met als gevolg dat de auto achterwaats door de doorgang was gerold. Terwijl de deur openstond. De smalle doorgang met de stenen pilaren aan beide kanten dus.
En toen lag de deur van de auto eraf
Zij had ook pas net haar rijbewijs, ik denk dat het daarmee te maken had.quote:
Juist niet, dan is het allemaal nog vers.quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:55 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Zij had ook pas net haar rijbewijs, ik denk dat het daarmee te maken had.
Ik zou het echt niet weten. Mijn zus woonde destijds op Aruba, en daar heeft ze haar rijbewijs ook gehaald. Wat ik ervan begreep waren de rijlessen daar sowieso al een stuk minder grondig dan in Nederland.quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:56 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Juist niet, dan is het allemaal nog vers.![]()
Vaak zijn het mensen die zulke dingen vergeten die niet elke keer hun handrem gebruiken. Daarom, deur open? Eigenlijk al bij stilstaan. Rem erop.
Oh ja daar heb je het al jaquote:Op woensdag 13 februari 2013 10:58 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ik zou het echt niet weten. Mijn zus woonde destijds op Aruba, en daar heeft ze haar rijbewijs ook gehaald. Wat ik ervan begreep waren de rijlessen daar sowieso al een stuk minder grondig dan in Nederland.
Ooh zo een doos kwam ik een keer tegen maar dat was na het stappen, een keertje in Winschoten. en daar heb je een soort van pleintje, met van die omhoogschuivende stalen palen. uit de grond. Die gaan dus omhoog. alleen het stoplichtje of die rode lamp er bij was kapot. ik stond daar een beetje tegen die paal aan op de weg. te kletsen. ineens een getoeter en gescheld ( Wij buitenlanders moesten maar even oprotten van de weg) was daar een jongedame van net 18 met de auto van vriendje op pappie. waarschijnlijk een beetje door gesnoven, anders reageer je niet zo .ik moest maar aan de kant.quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:51 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik ben wel 1 keer pissig geworden toen iemand me echt dom had aangereden. Ze reed echt gewoon zonder enige reden recht tegen m'n auto aan. Onmogelijk dat ze het niet kon zien. Ze wilde het ook gewoon. Weet je wat haar excuus was? Ja anders kon ik de bocht niet halen dus ik moest wel. I.p.v. een excuses of zo. Nouuuuuuuuu![]()
Ja toen werd ik wel boos. Maar dat was ook geen ongeluk maar gewoon een achterlijke vrouw die dacht dat het ok is om iemand aan te rijden om de bocht in 1 keer te halen (steken kon ze niet of zo?).
Stond gelijk politie bij![]()
![]()
Ze deed gewoon alsof het moest mij aanrijden ja dan word ik wel boos
Idem maar:quote:
Heerlijkquote:Op woensdag 13 februari 2013 10:59 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ooh zo een doos kwam ik een keer tegen maar dat was na het stappen, een keertje in Winschoten. en daar heb je een soort van pleintje, met van die omhoogschuivende stalen palen. uit de grond. Die gaan dus omhoog. alleen het stoplichtje of die rode lamp er bij was kapot. ik stond daar een beetje tegen die paal aan op de weg. te kletsen. ineens een getoeter en gescheld ( Wij buitenlanders moesten maar even oprotten van de weg) was daar een jongedame van net 18 met de auto van vriendje op pappie. waarschijnlijk een beetje door gesnoven, anders reageer je niet zo .ik moest maar aan de kant.
Die paal was uitgeschoven. dus ik keek haar aan , gaf een middelvinger en negeerde haar( beetje stoer doen bij vrienden na genoeg drank) , geef ze me toch een dot gas. ik stap aan de kant en rijd ze tegen die paal , zat ze daar helemaal stil en werd een beetje erg wit in het gezicht. . volgens mij niet eens erge schade aan die auto. maar wat een agressie
Als ze op een normalere manier zei, "Ga es aan de kant" was ik ook gewoon normaal gebleven en had haar naar die paal gewezen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:00 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Heerlijk
Zou echt stuk gaan dan.
Jij toeteren? Nou ok, ga je gang rij er maar door knap als het je lukt
Preciesquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:03 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Als ze op een normalere manier zei, "Ga es aan de kant" was ik ook gewoon normaal gebleven en had haar naar die paal gewezen.
Ik heb mijn achterbumper verstevigd met purschuim. als je dan een malloot achterop hebt, dan heeft die schade en je bumper is nog heel. Maar het is ook geen splinternieuwe auto .quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:06 schreef Casaa het volgende:
Een haas aangereden met 80 km/uur, dat vond de voorbumper toch niet zo heel fijn. Nieuwerwetse kunststof kut kwaliteit, weg bumper.
Aight, goed plan dezen. Ik zal de spuit er eens bij pakken binnenkort!quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:09 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik heb mijn achterbumper verstevigd met purschuim. als je dan een malloot achterop hebt, dan heeft die schade en je bumper is nog heel. Maar dan is het ook geen splinternieuwe auto dan. .
Wel even testen of de bumper niet smelt kan maar zo dat er andere kunsttof voor is gebruikt.quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:10 schreef Casaa het volgende:
[..]
Aight, goed plan dezen. Ik zal de spuit er eens bij pakken binnenkort!
Smelten? De bumper is meestal toch hardkunstof.. Dan heb je niet zoveel last van smelten dacht ik?quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:10 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Wel even testen of de bumper niet smelt kan maar zo dat er andere kunsttof voor is gebruikt..
Daarom altijd gevarenlichten aan, in achteruitversnelling en dan pas rustig gaan rijden met raampje naar beneden. Zeker als je geen binnenspiegel hebt en je kan alleen via de zijkant achter je auto kijken. Vaak begrijpen mensen wel wat je gaat doen en je kan ze dus tijdig horen toeteren.quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:13 schreef robuust89 het volgende:
2: Ik haalde de bocht niet met die PC-hoofd tractor van ma in de parkeergarage. Een stukje achter me stond een andere auto, ik had nog genoeg ruimte. Ik zet 'm in zn achteruit, geef een beetje gas, bleek dat die vent naar voren had gereden in de tussentijdbumper verbogen van hem, ik had niks
Ik had van die slappe (hard) kunstof bumpertjes. de al indeuken als je er tegen aan duwt met de knie.quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:12 schreef Casaa het volgende:
[..]
Smelten? De bumper is meestal toch hardkunstof.. Dan heb je niet zoveel last van smelten dacht ik?
Echt verschrikkelijk, ik heb zo'n tante en die kan eigenlijk niks, dus ook niet autorijden. Rijd ze 's avonds naar huis vanaf ons huis, schrikt ze van een hobbel op de snelweg, en laat het stuur los(!) Gevolg: auto op de kant, en haar man die meereed en nog probeerde te sturen, in het ziekenhuis.quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:22 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik vond al vaker dat hij zijn hand een beetje omhoog deed als iemand een keer reed, maar ik heb nooit gedacht dat dat was om die reden. volgens mij een pure paniek reactie.
Goede tip!quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:15 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Daarom altijd gevarenlichten aan, in achteruitversnelling en dan pas rustig gaan rijden met raampje naar beneden. Zeker als je geen binnenspiegel hebt en je kan alleen via de zijkant achter je auto kijken. Vaak begrijpen mensen wel wat je gaat doen en je kan ze dus tijdig horen toeteren.
Ik ga je alleen geen ongelijk geven, ook al ben jij de veroorzaker, sommige mensen hebben zulk weinig verkeersinzicht. Die kijken alleen maar voor hun auto en kunnen zich niet bedenken dat jij soms bijzondere manouvres moet uithalen om veilig achteruit ergens in te rijden en zo. Heel hatelijk die mensen die niet ff een paar meter ertussen laten
Het is ook gewoon zo hatelijkquote:
Of je geeft richting aan, en tikt twee keer de rem kort aan, dan weet men normaal dat je aangeeft dat je die ene oprit op wilt in zijn achteruit, of dat je gaat inparkeren. In het westen geeft 99% je de ruimte, want die weten daar wel dat het sneller gaat dan je ertussen proberen te wurmenquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:27 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Het is ook gewoon zo hatelijk
Of van die mensen in een Aygo die zich tegelijk door een smalle bocht met een trekker oplegger combinatie willen wurmen![]()
Of sowieso mensen die geen bedrijfswagens herkennen of busjes of vrachtwagens en niet weten hoe ze ermee om moeten gaan. Allemaal aansluiten met een meter ertussen en oogkleppen op
Precies ik doe dat altijd met gevarenlichten 2 of 3 keer oplichten, en dan de richting aangeven waar ik achteruit in ga draaien.quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:34 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Of je geeft richting aan, en tikt twee keer de rem kort aan, dan weet men normaal dat je aangeeft dat je die ene oprit op wilt in zijn achteruit, of dat je gaat inparkeren. In het westen geeft 99% je de ruimte, want die weten daar wek dat het sneller gaat dan je ertussen broberen te wurmen
En ja met een enorme bestelbus , die nog net geen groot rijbewijs nodig heeft, dan heb je ook een blinde hoek achter, en zie je dus niet dat een aggeresief blondje die werkt bij een groot bedrijf haar fiatje bijna tegen je achterbumper heeft neergezet.En dan heb je wel eens vreemde situaties.
En de mensen achter haar sluiten ook bumper aan bumper aan. tja dan maar asociaal op de weg 3 banen blokkeren keren en meteen de bus schuin neerzeten, anders snappen mensen niet dat ze er 10 seconden niet langs kunnen
Jezusquote:Op woensdag 13 februari 2013 10:16 schreef GekkePoes het volgende:
Iemand schrok van een beest, en rukte ineens aan mijn stuur, ik kon het niet tegenhouden al had ik beide handen het stuur stevig vast gegrepen, en we raake in de berm. velg een beetje geschaafd. begon die ook nog te zeiken, waarom ik het stuur zo hard vast greep. toen hij in een reflex het beest wilde ontwijken. Tja die heeft nooit weer meegereden,
edit: Hij pakte dus het stuur ineens vast toen ik aan het rijden was.
Ik heb ook liever een haas op de bumper dan een boom tegen de achteruitkijkspiegel aanquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
JezusEen dier aanrijden zou ik altijd proberen te vermijden maar ik reduceer liever de laatste panda op aarde tot as dan dat ik aan iemands stuur ga rukken als hij rijdt
En een handrem zat er niet op of zo?quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:50 schreef ueberduitser het volgende:
[ afbeelding ]
afgelopen vrijdag: iemand was vergeten de bus in de versnelling te zetten op de oprit...
Die zit behoorlijk diep weg in de bulli en wordt dus niet gebruikt.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:00 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
En een handrem zat er niet op of zo?
Wat onhandig danquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:02 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Die zit behoorlijk diep weg in de bulli en wordt dus niet gebruikt.
Voor mij is het niet onhandig hoor,ik kan er prima bij. Mijn wederhelft kan er slecht bij, maar die gebruikt hem toch niet.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:03 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Wat onhandig danIk zet hem altijd in neutraal of P en op de handrem zo hoort het ook gewoon
Ik heb de auto nooit op de handrem, altijd in de versnelling met de voorwielen schuin .quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:03 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Wat onhandig danIk zet hem altijd in neutraal of P en op de handrem zo hoort het ook gewoon
Waar heb jij leren spellen?quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:43 schreef Dientje12 het volgende:
de weg was afgesloten iedereen miest omkere en gelijk naar echts naar benesen wat een uitrit voor de richting was waar ik vandaan kwam maar al voorbij was, dus ik erin draaien glijd ik van de dijk af naar beneden op de weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 33% gewijzigd door Sounddragon op 13-02-2013 15:28:40 ]De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Parkeerplaatsen in een bocht, welke malloot heeft dat bedachtquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:21 schreef Sounddragon het volgende:
Sorry meneer met Mercedes![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het paste allemaal nét, helaas kun je niet aan 2 kanten tegelijk in je spiegels kijken, en dan gaat er wel eens iets mis
Tis een pleintje in Rotjeknor, kon helaas niet anders, ik wilde er eerst achteruit in vanaf de andere kant, want daar moest ik eigenlijk zijn, maar dat kreeg ik niet voor elkaar, dus ik moest hem effe rond rijden, paste allemaal maar net; ik reed aan de andere kant op millimetertjes dus daar zat ik heel geconcentreerd op te letten, en dan zul je dus altijd zien dat het aan de andere kant nét aan mis gaatquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:23 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Parkeerplaatsen in een bocht, welke malloot heeft dat bedacht
quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:19 schreef GekkePoes het volgende:
Mijn neef heeft een enorme ford pickup. die reed een keer over een fiat heen, waar de remmen het niet van deden. in elk geval had die fiat moeten stoppen Mijn neef reed er over heen, die gast in die fiat kruipt uit het wrak helemaal ongedeerd. maar die auto was echt helemaal aan zijn gortje, en mijn neef alleen maar een velg geschaafd.
Een beetje dit model maar dan is de grill iets slanker en iets hoger op de weg. Hij heeft hem vanwege werk, omdat ie vaak op plaatsen is met veel modder.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:29 schreef -niemand- het volgende:
[..]![]()
dit heb ik graag willen zien.
monster trucks op de openbare weg![]()
Eerder fucking achterlijk dat ze dat paaltje laten staan na zoveel "contact".quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:07 schreef Cat22 het volgende:
Broer had pas zijn rijbewijs en moest achteruit de garage uit en vervolgens een bochtje maken om op de weg te komen. Achteruit ging prima... bij het bochtje trok de auto zwaar, maar broer was goed aan het spiegelen en er was verder geen verkeer dus dan maar een dot gas erbij. Auto bleef bokken. Dus hij keek maar eens voor zich en zag toen pas dat zijn bumper om de waspaal gehaakt zat. Inmiddels was de halve bumper eraf getrokken.![]()
Pa heeft de waspaal maar een stukje naar voren gezet.
Twee jaar later had ik mijn rijbewijs. Heeeeel voorzichtig de eerste keer de garage uit met het Beruchte Bochtje. En alsnog de waspaal aantikken.Pa heeft de paal nog maar eens verplaatst.
![]()
X aantal jaren later brengt schoonzus mijn ouders in hun auto ergens naartoe. Rijdt sportief weg van de parkeerplaats maar had geen rekening gehouden met draaicirkel en... paaltje.
Het is verbazingwekkend dat mijn ouders ons nog in hun wagen laten rijden.
We moesten de was ergens kunnen ophangen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:56 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Eerder fucking achterlijk dat ze dat paaltje laten staan na zoveel "contact".
dit, maar dan met de handrem aangetrokken is mij een keer bijna gebeurd; was nog net op tijd weer bij de bus om de gewone rem in te trappen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:55 schreef T42 het volgende:
door de handrem te vergeten en je auto terug te vinden in de sloot
quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:21 schreef Sounddragon het volgende:
Sorry meneer met Mercedes![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het paste allemaal nét, helaas kun je niet aan 2 kanten tegelijk in je spiegels kijken, en dan gaat er wel eens iets mis
Was trouwens niet met een brommobiel;Je pakt ook wel gelijk het meest leuke straatje in Rotterdam om in te rijden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.normaal staan daar alleen maar dure auto's. Audi's, Ferrari's, Porsche
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
Kon. Emmaplein, moest effe zoekenquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je pakt ook wel gelijk het meest leuke straatje in Rotterdam om in te rijden.normaal staan daar alleen maar dure auto's. Audi's, Ferrari's, Porsche
Van die wat?quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:41 schreef densmee het volgende:
Hee SD heb je ook nog die foto's van die hoogwerkert?
Die kloteborden moeten ze verbiedenquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:08 schreef oshiro het volgende:
Net dus spiegel van de Renault kapot gereden op zo'n asociaal reclamebord wat om een lantaarnpaal staat vlak langs de weg
![]()
SD, jij weet waar, als ik zeg op de Batavier, vlakbij de flats en de muziekschool zegmaar
dat je met dat oranje bedrijf de hoek omging en die vulva achter je langs wildequote:Op woensdag 13 februari 2013 22:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Kon. Emmaplein, moest effe zoekenDuur straatje idd, maja, ik moest er zijn, wat moet je dan he?
[..]
Van die wat?
Owww. die... ja.. die heb ik nog wel ergens zwemmenquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:24 schreef densmee het volgende:
[..]
dat je met dat oranje bedrijf de hoek omging en die vulva achter je langs wilde
SPOILER: kusje erop?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Nee, kusje op gegeven.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:02 schreef 2cv het volgende:
Heb je de schade aan dat trapscharnier wel vergoed gekregen ?
quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:41 schreef Sounddragon het volgende:
In het kort;
Aan het werk op de A2 aan de openbare verlichting in de middenberm, rijstroken afgezet, botsers en RWS hotemetoten erbij, redelijk stressvol. Ik was op A2rechts klaar en moest effe rap draaien in 020 om op A2links weer terug te komen. Doen we altijd op hetzelfde punt nabij het AMC, rijdt een voorwaarschuwing voor me uit die knippert als een glimworm on steroids, hij gooit hem rond, ikke met 4 zwaailichten en 8 strobo's aan erachteraan, alleen schat ik nét het bochtje verkeerd in waardoor ik de keuze heb; mijn DoBli spiegel amputeren tegen een lichtmast, of stoppen en een klein steekje maken. Uiteraard stop ik halverwege de draai, want die spiegels zijn duur.
[ afbeelding ]
Tegelijkertijd, echt op zijn 020's, achter me een berg getoeter, want ja, men moet op de rem, behalve één bijdehante kutkoelie in de C70 met kind achterin, die wilde effe krapper dan krap achter me langs, maar rekende er niet op dat ik ging stoppen, en pikte dus precies de trapscharnier van de werkbak mee
![]()
[ afbeelding ]Bijna identiek verhaal hiero gehad met iemand die al lang achter de geraniums moest zitten.SPOILER: kusje erop?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ging ook draaien,haalde 't niet en stopte. Op dat moment zie ik in mijn linker spiegel nog net dat er een auto achter me langs was geschoten die hem vervolgens met een lekker vaartje bovenop een varkensrug zet.
Ik stap uit om te kijken hoe of wat met haar, heeft ze (net als bij jou) aan de achterkant haar auto open geritst aan mijn vangmuil..
Hoe dat verzekeringstechnisch zit, ik weet het niet hoor. Jij(wij) waren bezig met een bijzondere verrichting.. Keren... Dat je stil staat.. tja? ik weet niet hoe dat zit.
Ik weet het ook verder niet; technisch gezien rijdt hij tegen een voertuig aan wat stil staat, ook al was het net een fractie van een seconde waarschijnlijk. Ik had getuigen, en hij haalt gewoon een hufterige aktie uit..quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:08 schreef blup het volgende:
[..]
Bijna identiek verhaal hiero gehad met iemand die al lang achter de geraniums moest zitten.
Ik ging ook draaien,haalde 't niet en stopte. Op dat moment zie ik in mijn linker spiegel nog net dat er een auto achter me langs was geschoten die hem vervolgens met een lekker vaartje bovenop een varkensrug zet.
Ik stap uit om te kijken hoe of wat met haar, heeft ze (net als bij jou) aan de achterkant haar auto open geritst aan mijn vangmuil..
Hoe dat verzekeringstechnisch zit, ik weet het niet hoor. Jij(wij) waren bezig met een bijzondere verrichting.. Keren... Dat je stil staat.. tja? ik weet niet hoe dat zit.
Neuh, mij ook niet echt.quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Boeit verder ook niet echt; mij niet iig..
Pfff. ik heb zat pic's van shit die ik heb gesloopt, niet veel aanrijdingen, maar er verliest nogal eens iets van een kraanquote:Op donderdag 14 februari 2013 00:29 schreef blup het volgende:
[..]
Neuh, mij ook niet echt.
Vreemd genoeg kan ik al mijn schade fotos niet vinden, wel zat fotos waar ik alles heel heb gelaten.![]()
quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Pfff. ik heb zat pic's van shit die ik heb gesloopt, niet veel aanrijdingen, maar er verliest nogal eens iets van een kraan![]()
Stoepjes enzo![]()
[ afbeelding ]
Hoe doe je dat ? 'gewoon' zwaar zijn of is/was daar meer aan de hand ?quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Pfff. ik heb zat pic's van shit die ik heb gesloopt, niet veel aanrijdingen, maar er verliest nogal eens iets van een kraan![]()
Stoepjes enzo![]()
[ afbeelding ]
Neuh, cabine op de weg, paar pionnetjes, klaar. Was met een 4 asser.quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:42 schreef blup het volgende:
[..]![]()
![]()
Gezien de ruimte daar was t zeker nog een dinkykraan
Nee joh, ik was er ingehengst toen er nog niemand naast stond en had niet door dat mijn auto dezelfde weg terug wou... Maar nu stond er WEL iemand naastquote:Op donderdag 14 februari 2013 03:51 schreef 2cv het volgende:
Gewoon niet meteen plankgas wegrijden. Je stuur kan ook recht staan met je wielen scheef
Maar ik ben wel eens vergeten dat m'n auto nog in de achteruit-versnelling stond toen ik even heel snel weg wou rijden. Ging goed overigens.
Met een rare bocht vooruit inparkeren... Gaat prima tot je er weer uit wil en iemand zijn/haar auto in de baan van jouw rare bocht heeft gezet... Dan is het ineens *Boem* en *boem*quote:
Nadat je zo dom was je stuur niet recht te draaien etc...quote:Op donderdag 14 februari 2013 04:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Met een rare bocht vooruit inparkeren... Gaat prima tot je er weer uit wil en iemand zijn/haar auto in de baan van jouw rare bocht heeft gezet... Dan is het ineens *Boem* en *boem*
Ik was zo groen als gras en wist niet eens dat het kon...quote:Op donderdag 14 februari 2013 04:01 schreef 2cv het volgende:
Oh, vergeten te kijken voor je rijdt dus
hehe, zoiets ook wel eens gehad toen ik nog heel klein was. Ging dan wel eens met mijn broertje in de auto zitten en dan net doen of je rijdt en op alle knopjes drukkenquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:44 schreef StM het volgende:
- Wonende aan een kleine dijk in 1 van de eerste weken dat ik mn rijbewijs had in de haast iets vergeten en snel naar beneden gelopen om het te pakken en de auto (de kleine van mn ouders) niet goed op de handrem. Gaat dus rollen, steekt de weg over en komt een meter lager met de neus in de sloot / modder. Ik was heel blij dat de sloten toen nog niet gebaggerd waren... Even met behulp van een tractor weer op de kant getrokken en geen enkele schade wonder boven wonder.
Wij hebben vijf jaar geleden het iets vergelijkbaars gehad met een Peugeot 407 in Duitsland! Dat is geen goed begin van je vakantiequote:Op donderdag 14 februari 2013 21:39 schreef YouKnowItsMe het volgende:
130-140km/h aan het rijden, lampje van het motorvermogen begint te branden, motor maakt rare geluiden. Vermogen viel weg, auto op de vluchtstrook geparkeerd. Motor deed inmiddels niks meer. Auto laten ophalen door Audi assistance. Conclusie: opgeblazen motorblok?
Momenteel staat de S5 nog bij de dealer, ik ben zeer benieuwd.
Niet een lullige schade, maar wel een zeer vervelende.
Als je de auto op exact dezelfde manier eruit rijd als je 'm erin hebt gereden maar dan dus achteruit, kom je exact hetzelfde uit.quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:08 schreef ElisaB het volgende:
Dit. Ik snap niet hoe mensen zulke onzin verzinnen, het is niet eens logisch.quote:Op maandag 18 februari 2013 09:26 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Als je de auto op exact dezelfde manier eruit rijd als je 'm erin hebt gereden maar dan dus achteruit, kom je exact hetzelfde uit.
Er is geen verschil, ook niet in voor of achterwiel aangedreven auto's.
Wie bedoel je? De ongelukkige scooterrijder?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:57 schreef Tinos85 het volgende:
Godverdomme lever eens gauw je rijbewijs in.
Die acties met die brommobiel van de asfalthooligan.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:00 schreef Scaletta het volgende:
[..]
Wie bedoel je? De ongelukkige scooterrijder?
Verkoop dat ding eens en blijf verdomme van de openbare weg. Mensen zoals jij horen daar absoluut niet thuis. Wat een sneu figuur.quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:01 schreef asfalthooligan het volgende:
Mijn lulligste schade was ooit op een scooter
Ik reed in de zomer het terein van de mac op en zag een leuke meid staan die wat voorover gebukt stond in echt een zeer kort rokje te praten met 1 in een auto
Daarbij kwam haar string er zo mooi onderweg dat ik even afgeleid was.
Klapte daardoor gelijk op de duurtste type mercedes van net een uur oud![]()
En vorig jaar half slaperig met de scooter op een auto gereden
Ook vorig jaar nog me oude brommobiel in mekaar door 1 die nog 10 meter voor mij langs wou en ineens remde
Voor de rest ben ik met mijn huidige brommobiel bijna de tel kwijt
Heb hem nu sinds 15 december en kijk niet zo nauw.
even zien
Verkeersbord voor de deur ong 7 of 8 x de zijkant er langs geschaafd
tegen een paaltje gegleden rechts voor
achter 1 paal geraakt in het donker
2x toe de uitlaat die bleef hangen
paar keer tegen een boompje gedrukt met inparkeren
1x achteruit vol tegen een hek aan (vriendin is hoogzwanger en de telefoon ging vergat ik dat hele hek)
En toch is het zo,met een voorwielaandrijving,dat je niet net zo uit een parkeervak kan rijden als wanneer je er in rijdt.Heb dat al vaker mee gemaakt..quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:32 schreef JDude het volgende:
De positie van de aangedreven wielen lijkt me ook weinig uitmaken voor de draaicirkel.
Nahhh ik had er 3 maanden geleden een die kon ik anders wel de nek omdraaienquote:Op woensdag 13 februari 2013 10:48 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Mensen die boos worden om schadeDan word ik ook gelijk boos. Zeker als het zijn eigen domme schuld is.
Dus buiten de kosten van je uitkering, bezorg je ook kosten aan de maatschappij door als een debiel rond te tuffen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:21 schreef asfalthooligan het volgende:
Tsja als ik hier de stoep op moet om te parkeren rij ik liever zo dicht mogelijk langs dat bord omdat de stoepranden me al eens een band hebben gekost.
Dat beetje schaafschade is zo bijgewerkt.
En ja als de buurt verderop alleen hun eigen auto,s er willen terwijl iedereen er mag staan.
Tsja ik vouw em er wel tussen .
Het varieert van met 4 auto,s in 5 parkeervakken staan tot half in een andervak zodat er geen ander kan staan.
of klemzetten
Sorry dat ik het zeg hoor, maar behalve die turk die op je trekhaak knalde, loopt er toch wel een patroon van achteloosheid en roekeloosheid door je rijstijl heen voor zover ik dat kan beoordelen. Met name dat laatste, bij regenachtig weer een beslagen ruit zorg ik sowieso dat mijn ruit ontwasemd is en rij ik stapvoets op een parkeerplaats.quote:Op zondag 24 februari 2013 18:43 schreef swollywood het volgende:
Achteruit rijden met een Mercedes Sprinter bakwagen, net iets te lang in de linkerspiegel kijken, waardoor je de geparkeerde Golf in je rechterspiegel over het hoofd ziet en met de hoek van de laadbak een mooie vouw in de motorkap maakt...![]()
[ afbeelding ]
In Tilburg op de ring rijden, stoplicht springt op oranje, stond een flitspaal, dus stoppen.
Turk achter mij dacht ik wel door zou gassen en drukte me zo de kruising op.
Ik was wel blij met de trekhaak, die turk wat minder want die trekhaak zat vast in zijn radiateur.
[ afbeelding ]
Drie weken later 's morgens om half 6 bij de ringweg tegelijk met een andere auto al oprijden tot het midden van de weg en wachten tot het verkeer van rechts voorbij gereden is en daarna optrekken om linksaf de ring op te rijden. Vergetende dat er nog een auto links naast me stond...
[ afbeelding ]
Bumper er af, koplamp kapot, spatbord in de kreukels. Auto was economisch total loss.
En de tegenpartij had alleen wat krassen op de bumper en rechterachtervelg.
En een jaar geleden op een parkeerplaats ff snel wat afleveren bij een klant.
In het donker en met regenachtig weer, met beslagen achterruit en natte buitenspiegels, achteruit een parkeerplek indraaien met een redelijke snelheid en niet zien dat daar een Audi A6 stond.
Die stond daar nog niet toen ik een paar minuten eerder aan was komen rijden.
Audi had achterlicht kapot en wat krassen, mijn ouwe Alfa 146 kon naar de sloop.
Met die bakwagen reed ik niet hard achteruit, had de Golf eerder ook wel zien staan, maar toen zat ik nog mooi midden op de weg en ben schijnbaar toch, terwijl ik in de linkerbuitenspiegel keek, al achteruitrijdend te veel naar rechts afgeweken.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:34 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg hoor, maar behalve die turk die op je trekhaak knalde, loopt er toch wel een patroon van achteloosheid en roekeloosheid door je rijstijl heen voor zover ik dat kan beoordelen. Met name dat laatste, bij regenachtig weer een beslagen ruit zorg ik sowieso dat mijn ruit ontwasemd is en rij ik stapvoets op een parkeerplaats.
Maargoed, ik kan het niet beoordelen vanaf een forum en wellicht zit ik ernaast.
Goed bezig, ook goed dat je je rijstijl hebt aangepast.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:14 schreef swollywood het volgende:
kijk nu liever een keer te vaak in mijn spiegels en doe rustig aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |