Ik stond er geparkeerd, had feestje, dag erop shit hoe ben ik hier gekomen, naja keren en terugrijden, was dus eenrichtingsstraat had ik niet eens door natuurlijk en ik reed 30km/u of zo en het paste net niet met een tegemoet rijdende auto inschattingsfoutje omdat ik nog duf was en toen boemquote:Op woensdag 13 februari 2013 09:59 schreef Scaletta het volgende:
Hoe krijg je het voor elkaar tegen het verkeer in te rijden
Dat ligt aan je aandrijving volgens mij. Maar ja de meeste zijn voorwiel dus dan zit dat wel goed. Met achterwiel aandrijving is de draaicirkel volgens mij even groot. Tenzij je een heftruck hebt of zo.quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:08 schreef ElisaB het volgende:
Een goede tip voor TS (als in: hoef je zelf niet meer te proberen; heb ik al gedaan): de draaicirkel van een auto is afhankelijk van de rijrichting: vooruit is ie anders dan achteruit.
Ik dacht dat ik in dezelfde streep kon wegrijden als waarmee ik een parkeerplek was ingereden. Resultaat: de zijkant van voor naar achter in de prak, want er stond een laag muurtje dat ik op de heenweg niet geraakt had, maar op de terugweg wel!
Je kan zomaar gelijk hebben hoorquote:Op woensdag 13 februari 2013 10:10 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Dat ligt aan je aandrijving volgens mij. Maar ja de meeste zijn voorwiel dus dan zit dat wel goed. Met achterwiel aandrijving is de draaicirkel volgens mij even groot. Tenzij je een heftruck hebt of zo.
Kan iemand dit bevestigen want ik twijfel nu![]()
Herkenbaarquote:Op woensdag 13 februari 2013 10:08 schreef ElisaB het volgende:
Een goede tip voor TS (als in: hoef je zelf niet meer te proberen; heb ik al gedaan): de draaicirkel van een auto is afhankelijk van de rijrichting: vooruit is ie anders dan achteruit.
Ik dacht dat ik in dezelfde streep kon wegrijden als waarmee ik een parkeerplek was ingereden. Resultaat: de zijkant van voor naar achter in de prak, want er stond een laag muurtje dat ik op de heenweg niet geraakt had, maar op de terugweg wel!
Ik zou gek worden als iemand dat bij mij deed.quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:16 schreef GekkePoes het volgende:
Iemand schrok van een beest, en rukte ineens aan mijn stuur, ik kon het niet tegenhouden al had ik beide handen het stuur stevig vast gegrepen, en we raake in de berm. velg een beetje geschaafd. begon die ook nog te zeiken, waarom ik het stuur zo hard vast greep. toen hij in een reflex het beest wilde ontwijken. Tja die heeft nooit weer meegereden,
edit: Hij pakte dus het stuur ineens vast toen ik aan het rijden was.
Ik vond al vaker dat hij zijn hand een beetje omhoog deed als iemand een keer reed, maar ik heb nooit gedacht dat dat was om die reden. volgens mij een pure paniek reactie.quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:20 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik zou gek worden als iemand dat bij mij deed.
Tenzij het je rijinstructeur was of zo, maar jij bent verantwoordelijk als iemand anders dan stuurt crash je straks terwijl jij de bestuurder bent
Ik heb best veel brokken gemaakt bedenk ik me opeens. Ook een keer de dakspoiler van een trekker verbogen, cabine laten kantelen in een loods en een dwarsbalk aan het plafond over het hoofd gezien![]()
Dat is wel relaxt voor jou en je premie ja. Ik ben 3 weken geleden geramd van achter. Laten taxeren en was 550 euro. Goed dat je dit zegt zo ff de verzekering bellen of ze al meer wetenquote:Op woensdag 13 februari 2013 10:24 schreef Waaghals het volgende:
Ik heb ooit een keer een auto heel licht vanachter aangetikt. Was helemaal niks van schade te zien verder.
Maar die gast van de andere auto stapte uit en had een walm alcohol om zich heen.
Toen zei hij: "Geef me 50 euro dan praten we nergens meer over".
Een heftruck stuurt anders omdat de sturende wielen achterop zitten.quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:10 schreef sinepedraap het volgende:
Dat ligt aan je aandrijving volgens mij. Maar ja de meeste zijn voorwiel dus dan zit dat wel goed. Met achterwiel aandrijving is de draaicirkel volgens mij even groot. Tenzij je een heftruck hebt of zo.
Kan iemand dit bevestigen want ik twijfel nu![]()
Ja precies en al zou dat anders zijn maakte het niet uitquote:Op woensdag 13 februari 2013 10:31 schreef JDude het volgende:
[..]
Een heftruck stuurt anders omdat de sturende wielen achterop zitten.
Mensen die boos worden om schadequote:Op woensdag 13 februari 2013 10:47 schreef GekkePoes het volgende:
Een fietser knalde ineens voor mijn auto om de vrachtwagen voor hem in te halen, gleed uit over het zand pleurde om, ik reed een stukje over zijn voorwiel heen toen hij er naast stond krasje op de bumper daardoor
Toen weigerde hij de meest eenvoudige en goedkoopste of makkelijkste oplossing, hij zou dan met mij meerijden en ik zet er een nieuw voorwiel op, ik had nog een in de garage liggen, nooit gebruikt.
Nee hoor politie moest er bij, en hij bleef maar doorzeuren en zeiken, werd zelfs aggeresief( overstuur?). De agent pakte een meetlintje en keek hoelang mijn remsporen waren, mompelde wat. noteerde mijn gegevens. De fiets werd de stoep op gesmeten . en ik moest maar eventjes doorrijden naar huis of naar mijn werk. nooit meer iets van gehoord.
Ja toch? ik reed er echt niet expres overheen En dan in plaats van een no claim te verliezen, die gast zijn fiets een dag kwijt bij de fietsenmaker, had ie binnen een half uur weer thuis kunnen zijn. met een ander voorwiel.quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:48 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Mensen die boos worden om schadeDan word ik ook gelijk boos. Zeker als het zijn eigen domme schuld is.
Ik ben wel 1 keer pissig geworden toen iemand me echt dom had aangereden. Ze reed echt gewoon zonder enige reden recht tegen m'n auto aan. Onmogelijk dat ze het niet kon zien. Ze wilde het ook gewoon. Weet je wat haar excuus was? Ja anders kon ik de bocht niet halen dus ik moest wel. I.p.v. een excuses of zo. Nouuuuuuuuuquote:Op woensdag 13 februari 2013 10:49 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ja toch? ik reed er echt niet expres overheen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |