abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122819704
Ik heb vandaag (heel dom) schade gemaakt door te vroeg op te trekken en tegen een auto van rechts zijn bumper aan te rijden.
Wat voor schade hebben jullie gemaakt? :s)
  woensdag 13 februari 2013 @ 09:56:42 #2
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_122819746
Te vroeg opgestaan
Doei!
pi_122819787
Tegen het verkeer in om een plantenbak gevouwen tegen een geparkeerde audi aan.

Moest door m'n raam naar buiten.

Ergste dag ooit.
Mijn nieuwe ondertitel
pi_122819808
Hoe krijg je het voor elkaar tegen het verkeer in te rijden :P
  woensdag 13 februari 2013 @ 10:01:33 #5
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_122819854
Ik stuurde + remde een keer tegelijk terwijl het had gesneeuwd, waardoor ik tegen een geparkeerde auto gleed :{ Zo stom.
  woensdag 13 februari 2013 @ 10:03:07 #6
310170 kawa4
gratis is goed!!!!
pi_122819879
met de motor alleen,
we reden met zn 2en ik reed achteraan
en we reden op een kruising af heel overzichtelijk allemaal
toen ik links keek kwam er wel een auto aan, maar dat haalde ik nog makkelijk.
dus ik geef gas, en kijk weer voor me uit.
staat mn kameraad al stil met de motor ( want die dacht dat hij daat nooit ging halen)
dus toen reed ik er achterop. :(
mee bekant vangde gin haas.
pi_122819890
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 09:59 schreef Scaletta het volgende:
Hoe krijg je het voor elkaar tegen het verkeer in te rijden :P
Ik stond er geparkeerd, had feestje, dag erop shit hoe ben ik hier gekomen, naja keren en terugrijden, was dus eenrichtingsstraat had ik niet eens door natuurlijk en ik reed 30km/u of zo en het paste net niet met een tegemoet rijdende auto inschattingsfoutje omdat ik nog duf was en toen boem

Verder ben ik een keer met een VW Crafter van de weg gegleden de berm in, nog net niet omgevallen, moest er uit getakeld worden door een flinke takelwagen want ik was ook nog beladen

En ik ben een keer doorgegleden in de winter tegen een dure taxi en had z'n koplamp eruit gereden ook met die Crafter

En ook nog eens achteruit een paal uit de grond gereden ook met een Crafter :D :')

En in een parkeergarage een keer tegen een paal gereden (stond midden in het parkeervak) serieus. Zonder ook maar indicatie dat dat parkeervak geen parkeervak was :')
Mijn nieuwe ondertitel
  woensdag 13 februari 2013 @ 10:08:09 #8
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_122819990
Een goede tip voor TS (als in: hoef je zelf niet meer te proberen; heb ik al gedaan): de draaicirkel van een auto is afhankelijk van de rijrichting: vooruit is ie anders dan achteruit.

Ik dacht dat ik in dezelfde streep kon wegrijden als waarmee ik een parkeerplek was ingereden. Resultaat: de zijkant van voor naar achter in de prak, want er stond een laag muurtje dat ik op de heenweg niet geraakt had, maar op de terugweg wel!
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_122820012
En pizzabrommer ongelukken daar ben ik de tel van kwijtgeraakt. Denk een stuk of 20, 30?
Mijn nieuwe ondertitel
pi_122820054
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 10:08 schreef ElisaB het volgende:
Een goede tip voor TS (als in: hoef je zelf niet meer te proberen; heb ik al gedaan): de draaicirkel van een auto is afhankelijk van de rijrichting: vooruit is ie anders dan achteruit.

Ik dacht dat ik in dezelfde streep kon wegrijden als waarmee ik een parkeerplek was ingereden. Resultaat: de zijkant van voor naar achter in de prak, want er stond een laag muurtje dat ik op de heenweg niet geraakt had, maar op de terugweg wel!
Dat ligt aan je aandrijving volgens mij. Maar ja de meeste zijn voorwiel dus dan zit dat wel goed. Met achterwiel aandrijving is de draaicirkel volgens mij even groot. Tenzij je een heftruck hebt of zo.

Kan iemand dit bevestigen want ik twijfel nu ;(
Mijn nieuwe ondertitel
  woensdag 13 februari 2013 @ 10:12:54 #11
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_122820091
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 10:10 schreef sinepedraap het volgende:

[..]

Dat ligt aan je aandrijving volgens mij. Maar ja de meeste zijn voorwiel dus dan zit dat wel goed. Met achterwiel aandrijving is de draaicirkel volgens mij even groot. Tenzij je een heftruck hebt of zo.

Je kan zomaar gelijk hebben hoor :D
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  woensdag 13 februari 2013 @ 10:15:04 #12
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_122820136
Op de parkeerplaats van de Gamma stevig achteruit gereden zonder op te letten en daarmee de deur van een Peugeot (205 ?) grondig verkreukeld.

Ik was wat minder geconcentreerd doordat ik de dag ervoor naar de uitvaart van een erg gewaardeerde vrouwelijke collega was geweest, en me ook realiseerde dat een van mijn katten het niet lang meer zou maken (die heb ik maandag laten inslapen). Dit was even geen prettige tijd.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
pi_122820153
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 10:08 schreef ElisaB het volgende:

Herkenbaar :+

Ik moest een keer parkeren in het uiterst rechtse vak. Waar aan de bijrijders kant een muurtje stond en halverwege de weg in dat muurtje een klap rek om je plekkie af te schermen. Erin reden ging helemaal goed. Volgende dag nog helemaal duf van een late nacht. Draai ik er de andere kant uit. Kei hard tegen dat hek aan. Met. M'n nieuwe auto die ik toen 3 maanden geleden nieuw had gekocht :') gelukkig geen schade. Maar schrok me wel de pleuris

[ Bericht 2% gewijzigd door pl4kkie op 13-02-2013 10:20:56 ]
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_122820160
Iemand schrok van een beest, en rukte ineens aan mijn stuur, ik kon het niet tegenhouden al had ik beide handen het stuur stevig vast gegrepen, en we raake in de berm. velg een beetje geschaafd. begon die ook nog te zeiken, waarom ik het stuur zo hard vast greep. toen hij in een reflex het beest wilde ontwijken. Tja die heeft nooit weer meegereden, :')

edit: Hij pakte dus het stuur ineens vast toen ik aan het rijden was.
🐱
  woensdag 13 februari 2013 @ 10:18:35 #15
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_122820218
Tot nu toe nog geen schade *klopt af*
pi_122820282
quote:
7s.gif Op woensdag 13 februari 2013 10:16 schreef GekkePoes het volgende:
Iemand schrok van een beest, en rukte ineens aan mijn stuur, ik kon het niet tegenhouden al had ik beide handen het stuur stevig vast gegrepen, en we raake in de berm. velg een beetje geschaafd. begon die ook nog te zeiken, waarom ik het stuur zo hard vast greep. toen hij in een reflex het beest wilde ontwijken. Tja die heeft nooit weer meegereden, :')

edit: Hij pakte dus het stuur ineens vast toen ik aan het rijden was.
Ik zou gek worden als iemand dat bij mij deed.

Tenzij het je rijinstructeur was of zo, maar jij bent verantwoordelijk als iemand anders dan stuurt crash je straks terwijl jij de bestuurder bent :')

Ik heb best veel brokken gemaakt bedenk ik me opeens. Ook een keer de dakspoiler van een trekker verbogen, cabine laten kantelen in een loods en een dwarsbalk aan het plafond over het hoofd gezien :')
Mijn nieuwe ondertitel
pi_122820326
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 10:20 schreef sinepedraap het volgende:

[..]

Ik zou gek worden als iemand dat bij mij deed.

Tenzij het je rijinstructeur was of zo, maar jij bent verantwoordelijk als iemand anders dan stuurt crash je straks terwijl jij de bestuurder bent :')

Ik heb best veel brokken gemaakt bedenk ik me opeens. Ook een keer de dakspoiler van een trekker verbogen, cabine laten kantelen in een loods en een dwarsbalk aan het plafond over het hoofd gezien :')
Ik vond al vaker dat hij zijn hand een beetje omhoog deed als iemand een keer reed, maar ik heb nooit gedacht dat dat was om die reden. volgens mij een pure paniek reactie.
🐱
  woensdag 13 februari 2013 @ 10:24:14 #18
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_122820369
Ik heb ooit een keer een auto heel licht vanachter aangetikt. Was helemaal niks van schade te zien verder.
Maar die gast van de andere auto stapte uit en had een walm alcohol om zich heen.
Toen zei hij: "Geef me 50 euro dan praten we nergens meer over".
:')
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_122820422
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 10:24 schreef Waaghals het volgende:
Ik heb ooit een keer een auto heel licht vanachter aangetikt. Was helemaal niks van schade te zien verder.
Maar die gast van de andere auto stapte uit en had een walm alcohol om zich heen.
Toen zei hij: "Geef me 50 euro dan praten we nergens meer over".
:')
Dat is wel relaxt voor jou en je premie ja. Ik ben 3 weken geleden geramd van achter. Laten taxeren en was 550 euro. Goed dat je dit zegt zo ff de verzekering bellen of ze al meer weten
Mijn nieuwe ondertitel
  Official ESF Kreviewer woensdag 13 februari 2013 @ 10:26:45 #20
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_122820433
Mijn vader reed al jaren Lada. Na tig Lada's kocht hij eindelijk een normale auto (in retrospect is een Lada toch wel heel tof), een Mitsubishi. Toen hij die auto een week had, haalde ik mijn rijbewijs en mocht ik er in rijden. Omdat hij het liefst gratis wilde parkeren, stonden we op de 'koeienmarkt'. Moest achteruit inparkeren op een hele hoge stoep.....en zag een horizontale balk over het hoofd. Dikke deuk in de kofferbak. :'(.
  woensdag 13 februari 2013 @ 10:31:30 #21
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_122820567
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 10:10 schreef sinepedraap het volgende:

Een heftruck stuurt anders omdat de sturende wielen achterop zitten.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_122820575
quote:
14s.gif Op woensdag 13 februari 2013 10:31 schreef JDude het volgende:

[..]

Een heftruck stuurt anders omdat de sturende wielen achterop zitten.
Ja precies en al zou dat anders zijn maakte het niet uit
Mijn nieuwe ondertitel
  woensdag 13 februari 2013 @ 10:32:39 #23
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_122820594
De positie van de aangedreven wielen lijkt me ook weinig uitmaken voor de draaicirkel.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_122820840
Lullige schade, Hmm mijn nek gebroken, beide bovenbenen, arm, schouder, enkels verbrijzeld, onderbenen gebroken, tijdje coma...
Tja was best lullige schade....
Aai nooit een brandende hond.
pi_122820992
Een fietser knalde ineens voor mijn auto om de vrachtwagen voor hem in te halen, gleed uit over het zand pleurde om, ik reed een stukje over zijn voorwiel heen toen hij er naast stond krasje op de bumper daardoor

Toen weigerde hij de meest eenvoudige en goedkoopste of makkelijkste oplossing, hij zou dan met mij meerijden en ik zet er een nieuw voorwiel op, ik had nog een in de garage liggen, nooit gebruikt.

Nee hoor politie moest er bij, en hij bleef maar doorzeuren en zeiken, werd zelfs aggeresief( overstuur?). De agent pakte een meetlintje en keek hoelang mijn remsporen waren, mompelde wat. noteerde mijn gegevens. De fiets werd de stoep op gesmeten . en ik moest maar eventjes doorrijden naar huis of naar mijn werk. nooit meer iets van gehoord.
🐱
pi_122821016
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 10:47 schreef GekkePoes het volgende:
Een fietser knalde ineens voor mijn auto om de vrachtwagen voor hem in te halen, gleed uit over het zand pleurde om, ik reed een stukje over zijn voorwiel heen toen hij er naast stond krasje op de bumper daardoor

Toen weigerde hij de meest eenvoudige en goedkoopste of makkelijkste oplossing, hij zou dan met mij meerijden en ik zet er een nieuw voorwiel op, ik had nog een in de garage liggen, nooit gebruikt.

Nee hoor politie moest er bij, en hij bleef maar doorzeuren en zeiken, werd zelfs aggeresief( overstuur?). De agent pakte een meetlintje en keek hoelang mijn remsporen waren, mompelde wat. noteerde mijn gegevens. De fiets werd de stoep op gesmeten . en ik moest maar eventjes doorrijden naar huis of naar mijn werk. nooit meer iets van gehoord.
Mensen die boos worden om schade :r Dan word ik ook gelijk boos. Zeker als het zijn eigen domme schuld is.
Mijn nieuwe ondertitel
pi_122821059
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 10:48 schreef sinepedraap het volgende:

[..]

Mensen die boos worden om schade :r Dan word ik ook gelijk boos. Zeker als het zijn eigen domme schuld is.
Ja toch? ik reed er echt niet expres overheen En dan in plaats van een no claim te verliezen, die gast zijn fiets een dag kwijt bij de fietsenmaker, had ie binnen een half uur weer thuis kunnen zijn. met een ander voorwiel.
🐱
pi_122821094
Reed niet zelf, maar zat bij mijn broertje in een 45km karretje. Hij reed in zijn achteruit een bocht door, maakte een stuurfout en eindigde tegen een stilstaande oplegger aan.
Schade karretje: behoorlijk total loss
Schade bestuurder: 0,0
Schade aan mijn persoon: 4 gebroken ribben en een scheur in mijn schouderblad.

En dan mag ik nog van geluk spreken, want als het karretje 10 cm hoger was dan was ik waarschijnlijk dood. Er lagen namelijk heipalen op die oplegger die aan de achterkant uitstaken. Deze schoven het dak boven mij gewoon compleet weg.
People assume too much.
pi_122821099
quote:
7s.gif Op woensdag 13 februari 2013 10:49 schreef GekkePoes het volgende:

[..]

Ja toch? ik reed er echt niet expres overheen :D
Ik ben wel 1 keer pissig geworden toen iemand me echt dom had aangereden. Ze reed echt gewoon zonder enige reden recht tegen m'n auto aan. Onmogelijk dat ze het niet kon zien. Ze wilde het ook gewoon. Weet je wat haar excuus was? Ja anders kon ik de bocht niet halen dus ik moest wel. I.p.v. een excuses of zo. Nouuuuuuuuu :')

Ja toen werd ik wel boos. Maar dat was ook geen ongeluk maar gewoon een achterlijke vrouw die dacht dat het ok is om iemand aan te rijden om de bocht in 1 keer te halen (steken kon ze niet of zo?).

Stond gelijk politie bij :D :')

Ze deed gewoon alsof het moest mij aanrijden ja dan word ik wel boos :P
Mijn nieuwe ondertitel
pi_122821140
Ik heb geen rijbewijs, en zal daarom een verhaal vertellen dat mijn zus is overkomen.
Ze hadden een oprit met een vrij smalle poort, auto kon er wel gewoon door zonder problemen, maar er stonden twee stenen pilaren aan weerzijde van de doorgang.
Ze had de auto net naar buiten gereden, en toen bedacht ze dat ze iets vergeten was. Ze opent de deur, loopt snel terug naar het huis, hoort een verdacht geluid, kijkt om, en ziet dat ze de auto niet op de handrem gezet had, met als gevolg dat de auto achterwaats door de doorgang was gerold. Terwijl de deur openstond. De smalle doorgang met de stenen pilaren aan beide kanten dus.

En toen lag de deur van de auto eraf :D
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')