Je hebt daar ook een aantal hele goede whisky stokerijenquote:Op donderdag 14 februari 2013 09:34 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Ge-wel-dig gewoon![]()
Wanneer ik op 21 km zit (dat heb ik nog niet met mijzelf afgesproken als doel) wil ik daar ook gaan lopen.
Voor de 5 is het de moeite niet om een vakantie weekend in te plannen.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 09:39 schreef Arquero het volgende:
[..]
Je hebt daar ook een aantal hele goede whisky stokerijen
Het is je vergeven, ik zet m er inquote:Op donderdag 14 februari 2013 09:17 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Zo van de week de vakantie geplanned. 42,2 km lang kijken of er nog een monser in dat loch zit.
29 september 2013 - http://www.lochnessmarathon.com
TheWhiteCowboy Marathon
Kut code is niet te doen op een ipad.copy paste werkt ook niet vanuit een spoiler.
![]()
En nu even buiten rondlopen.
Dat zal je toch wel lukken? De afstanden tot nu toe gaan je goed af toch?quote:Op donderdag 14 februari 2013 09:42 schreef YUR het volgende:
Zonder te weten hoe ik uberhaupt 1 marathon ga overleven
Jawel, maar ik ben pas tot 27,5km gekomenquote:Op donderdag 14 februari 2013 09:44 schreef Arquero het volgende:
[..]
Dat zal je toch wel lukken? De afstanden tot nu toe gaan je goed af toch?
Ook leuk drinkenquote:Op donderdag 14 februari 2013 09:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Op Skye zit TaliskerOok leuk bezoeken!
Ik had het meteen door gestuurd naar mijn vrouw.quote:Op donderdag 14 februari 2013 09:23 schreef streamnl het volgende:
[..]
Dit jaar willen wij ook daar op vakantie gaan. We weten alleen nog niet precies waar en wanneer. We zitten nu nog te denken aan Island of Skye.
Maar dit is een leuk iets om rekening mee te houden.
Thanks for the info!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu nog mijn leidinggevende
Haha, ik heb weer even tijd om dit topic te volgen en de euro's vliegen al weer de deur uit!
Jullie zijn slecht voor mijn beurs![]()
quote:Op donderdag 14 februari 2013 09:29 schreef streamnl het volgende:
Ik had gelezen dat jij er bent geweest (op de Schotland forum hier)
En dat het erg bevallen is!
Sunny ook! Heeft trouwens een mooie dagboek bijgehouden.
Ik heb daar rondgekeken om info en meningen op te doen
We zijn hier goed tegen de recessiequote:Op donderdag 14 februari 2013 10:04 schreef streamnl het volgende:
[..]
Haha, ik heb weer even tijd om dit topic te volgen en de euro's vliegen al weer de deur uit!
Jullie zijn slecht voor mijn beurs
Oh ja! Dat is natuurlijk leuk te combineren.quote:Op donderdag 14 februari 2013 09:39 schreef Arquero het volgende:
[..]
Je hebt daar ook een aantal hele goede whisky stokerijen
quote:Op donderdag 14 februari 2013 10:11 schreef motorbloempje het volgende:
Ik hoop dat ik de komende dagen weinig tijd heb om te lopen![]()
Kun je eindelijk aan de slag met klussen?quote:Op donderdag 14 februari 2013 10:11 schreef motorbloempje het volgende:
Ik hoop dat ik de komende dagen weinig tijd heb om te lopen![]()
Hoeveel weken duurt je schema? Plak daar wat weken achter voor uitloop en je bent good to go. ipv 12 weken maar je er 16 van. Of je deelt 'm op in meerdere blokken: 4 weken, week rust, 4 weken, week rust, etc. etc. Whatever makes it work for youquote:Op donderdag 14 februari 2013 09:15 schreef Jumparound het volgende:
[..]
de trainingintensiteit. Ik weet niet of ik de tijd heb om er voor te trainen. Misschien na de hm met mijn fysio overleggen...
Dat zijn... 14,zoveel weken.quote:
100 dagen klinkt langerquote:Op donderdag 14 februari 2013 10:42 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dat zijn... 14,zoveel weken.
Het moet wel haalbaar zijn maar je moet wel minstens 4x per week lopen IMO, een paar keer 3x is nog wel te doen. Je gaat tegen de 50km per week moeten afleggen denk ik als je serieus een 42km gaat lopen.
Eerlijk: als je nu al twijfelt of je er wel genoeg tijd voor kan vrijmaken en je hebt niet zoveel speling in je schema mbt uitrekken/aanpassen zou ik het niet doen.
Donequote:Op donderdag 14 februari 2013 10:32 schreef streamnl het volgende:
@YUR,
Zet mij maar bij de lochness marathon.
Alleen ik ga de 10K lopen.
(het is jammer dat ze geen HM hebben)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |