Daar gaat het niet om. Er staan 5 losse vakjes op werk.nl. IBAN bestaat uit 18 cijfers en letters aan elkaar. Op werk.nl staat nergens aangegeven hoe je die IBAN code moet invullen in 5 vakjes. Dat is het probleem.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:46 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Gast... Serieus?
Je IBAN nummer staat ook op je online bankieren.... En rekeningnummers hebben sowieso weinig met privacy te maken. De iban codes zijn gewoon per bank hetzelfde...
En wat een moeite zeg om je nummer even over te tikken....
Wat dacht je van; gewoon beginnen met tikken. Springt vanzelf naar volgende vakjequote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:58 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Er staan 5 losse vakjes op werk.nl. IBAN bestaat uit 18 cijfers en letters aan elkaar. Op werk.nl staat nergens aangegeven hoe je die IBAN code moet invullen in 5 vakjes. Dat is het probleem.
En een beetje site integreert zoiets gewoon in hun eigen site in plaats van te verwijzen naar een andere niet-werk.nl gerelateerde site.
Moeten ze aangeven in zo'n tekstballonnetje.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:01 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wat dacht je van; gewoon beginnen met tikken. Springt vanzelf naar volgende vakje
Mja zoek het uit... Ik had nergens last van met invoeren....quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:01 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Moeten ze aangeven in zo'n tekstballonnetje.
Gast, hoe moeilijk is het om je IBAN Op te zoeken in je online bankieren en die in te tikken in de vakjes??quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:03 schreef Mint_Clansell het volgende:
Omdat jij er geen last van had betekent niet dat het niet bestaat, goochem.
Omdat daar al genoeg informatie over geweest is de laatste maanden. Misschien had je toen beter op moeten letten.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:06 schreef Mint_Clansell het volgende:
Waarom moet ik uberhaupt naar mijn online bankieren bij het invullen van een WW-aanvraag? Waarom is zoiets niet geintegreerd in de site? Waarom staat er geen uitleg bij over wat IBAN is?
God, daar heb je Maanvin ook weer hoor. We hadden je al gemist hier. Als kiespijn.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:10 schreef Maanvis het volgende:
als je naar die workshops gaat wordt dat allemaal netjes uitgelegd.
ben je ontslagen?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:15 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Daar heb ik geen tijd voor, daar ik nog gewoon werk heb momenteel.
maar je contract loopt af ofzo? Misschien kun je wel betaald verlof krijgen om die workshops te bezoeken. Check je arbeidsvoorwaarden/cao er maar eens op naquote:
Hoezo doet werk.nl moeilijk?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:14 schreef Mint_Clansell het volgende:
Ik doe niet moeilijk, werk.nl doet moeilijk.
Een IBAN verkrijg je niet, die heb je.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:19 schreef Mint_Clansell het volgende:
Ik weet wel wat IBAN is hoor, werk er zelf mee. Ik klaag er alleen over dat de vraagstelling nogal onduidelijk is aangegeven op Werk.nl en er niet duidelijk bij staat hoe zij graag willen dat je dat invult en dat je een externe, niet aan werk.nl gerelateerde site moet bezoeken om je IBAN te verkrijgen terwijl een beetje site zoiets integreert.
Weet je nou wel of niet wat een iban is en hoe je die kunt vinden voor jouw bankrekeningnummer? Want we willen je graag helpen maar als je het al weet is dat natuurlijk niet nodig.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:19 schreef Mint_Clansell het volgende:
Ik weet wel wat IBAN is hoor, werk er zelf mee. Ik klaag er alleen over dat de vraagstelling nogal onduidelijk is aangegeven op Werk.nl en er niet duidelijk bij staat hoe zij graag willen dat je dat invult en dat je een externe, niet aan werk.nl gerelateerde site moet bezoeken om je IBAN te verkrijgen terwijl een beetje site zoiets integreert.
Dat is mijn probleem.
Ligt er aan wat voor sollicitatieformulier het is. Heb je de baan al of nog niet? Als je 'm nog niet hebt is het wel raar om het al in te vullen, maar uiteindelijk moeten ze het toch hebben voor je loonbelastingverklaring.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:50 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
Wilde net een sollicitatieformulier invullen bij een taxivervoerder, echter moet ik ook mijn sofinummer invullen, is dit gebruikelijk en waarvoor hebben ze die nodig ?
Uiteindelijk hebben ze dat nodig voor belasting. En het staat sowieso ook op je identiteitsbewijs. Dus ik zie het probleem niet.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:50 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
Wilde net een sollicitatieformulier invullen bij een taxivervoerder, echter moet ik ook mijn sofinummer invullen, is dit gebruikelijk en waarvoor hebben ze die nodig ?
Heb hem nog niet, vandaar dat ik het wat vreemd vond.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:52 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ligt er aan wat voor sollicitatieformulier het is. Heb je de baan al of nog niet? Als je 'm nog niet hebt is het wel raar om het al in te vullen, maar uiteindelijk moeten ze het toch hebben voor je loonbelastingverklaring.
logisch dat je sjaggerijnig wordt en opvliegend wordt als je je baan kwijtraakt en werk.nl legt niet goed uit wat dan je iban is. dus het is deze mensen niet kwalijk te nemen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:37 schreef Vault-Boy het volgende:
Wat een gezellig topic is dit toch geworden
Wil jij nou serieus niet inzien dat Fiets in de bouw zit en daardoor een van de 300 is (als het al niet meer is) en daardoor anders behandeld wordt dat een ICT' er met relevante hbo opleiding en relevantge werkervaring? Tuurlijk zullen uzb' s zich anders opstellen naar jou toe, de kans is nou eenmaal groter dat ze aan jou zullen verdienen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:46 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow gast, werkelijk, dat jij graag je negatieve visie vast wil houden en anderen de schuld wilt geven, moet jij weten. Ik draag gewoon simpel een mening aan en dat jij dan weer op je pik getrapt bent omdat ik zeg dat je niet zo moet zeuren is jouw eigen probleem. Het zal me echt mijn reet roesten of jij een spookvacature tegenkomt of mislukking op mislukking hebt. Maar misschien, heel misschien is er iemand die er WEL wat aan heeft, want bij mij werpt het wel zijn vruchten af, dus dat kan òòk bij een ander. Ben je het er niet mee eens, sois, so be it, maar houd dan gewoon op met je frustratie op mij te botvieren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |