Nou vertel het eens! hoe kan je dat doen?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:02 schreef MNR het volgende:
[..]
Jij begrijpt het echt niet hè? En nee, tuurlijk ga ik ze niet bellen. Maar denk eens na... hoe kun je ervoor zorgen dat in ieder geval het UZB niet zo met jou omgaat?
KUDOS!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:17 schreef Swetsenegger het volgende:
Uitzendbureaus zuigen sowieso. Net als werving & selectie toko's.
Weg ermee.
ZUUR! Lekker ook van die bedrijven die voor jou gaan denken...quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:57 schreef missy25 het volgende:
Ze hebben net gebeld. Ze denken datde functie te licht is voor mij en dat ze bang zijn dat ik ambities krijg waar zij dan geen ruimte voor hebben.![]()
Wilde zo graag daar werken!!
Da's erg kut.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:57 schreef missy25 het volgende:
Ze hebben net gebeld. Ze denken datde functie te licht is voor mij en dat ze bang zijn dat ik ambities krijg waar zij dan geen ruimte voor hebben.![]()
Ik zit at the moment op een functie die te licht is. En ik loop al flink te mokken. Ik zit nu al te kijken voor een nieuwe baanquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:57 schreef missy25 het volgende:
Ondanks de huidige banenmarkt is dit nog steeds niet waar. Ik heb het afgelopen half jaar tot 2 maal toe, zonder een relevante opleiding maar met huis, tuin en keuken ervaring, een sollicitatie gesprek gehad bij een ICT bedrijf waar ik de deur uit ging met de belofte dat ik gebeld zou worden als er een plekje zou zijn. Van bedrijf 1 (waar ik het eerst solliciteerde) kreeg ik laatst een eerlijke mail dat ze niet verwachtten binnenkort een plek voor me hadden maar dat ik nog niet vergeten was. Bij bedrijf 2 ben ik 14 dagen geleden geweest, daar ging ik de deur uit met de melding dat ze verwachtten me half 2013 nodig te hebben en het advies om alvast te gaan studeren voor het Microsoft 70-681 certificaat. Het kán dus wel...quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:27 schreef Lombax het volgende:
[..]
Werkgevers willen altijd kwaliteit. Solliciteren op een ICT baan terwijl je daar niet voor opgeleid bent is echt kansloos, hoe kun je die baan nou naar behoren uitvoeren dan?
Daar heb ik ook op gesolliciteerd. Ze vragen daar echt minimaal MBO-ICT niveau 4.quote:Bij Randstad staat al een paar weken een vacature voor helpdesk-medewerker bij XS4ALL open. Kunnen ze geen geschikte mensen voor vinden denk ik...
't Is puur geluk dat er af & toe mensen bij uitzendbureaus werken die je wel zien zitten dus 'n pietsie meer moeite voor je doen heb ik gemerkt...quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:02 schreef MNR het volgende:
[..]
Jij begrijpt het echt niet hè? En nee, tuurlijk ga ik ze niet bellen. Maar denk eens na... hoe kun je ervoor zorgen dat in ieder geval het UZB niet zo met jou omgaat?
Maar zo te lezen heb jij gesolliciteerd bij een wervingsbureau en niet bij een werkgever direct? Wervingsbureau's ken ik nog wel uit mijn ICT tijd, heb je niets aanquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:20 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Ondanks de huidige banenmarkt is dit nog steeds niet waar. Ik heb het afgelopen half jaar tot 2 maal toe, zonder een relevante opleiding maar met huis, tuin en keuken ervaring, een sollicitatie gesprek gehad bij een ICT bedrijf waar ik de deur uit ging met de belofte dat ik gebeld zou worden als er een plekje zou zijn. Van bedrijf 1 (waar ik het eerst solliciteerde) kreeg ik laatst een eerlijke mail dat ze niet verwachtten binnenkort een plek voor me hadden maar dat ik nog niet vergeten was. Bij bedrijf 2 ben ik 14 dagen geleden geweest, daar ging ik de deur uit met de melding dat ze verwachtten me half 2013 nodig te hebben en het advies om alvast te gaan studeren voor het Microsoft 70-681 certificaat.
[..]
Daar heb ik ook op gesolliciteerd. Ze vragen daar echt minimaal MBO-ICT niveau 4.
Ik heb geen idee.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nou vertel het eens! hoe kan je dat doen?
Nee, tot 2 maal toe via een open sollicitatie bij het bedrijf zelf. Bij de eerste had ik een zgn. kruiwagen en bij de 2e was ik zelf eigenlijk ook verbaast dat ik uitgenodigd werd.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:23 schreef Lombax het volgende:
Maar zo te lezen heb jij gesolliciteerd bij een wervingsbureau en niet bij een werkgever direct? Wervingsbureau's ken ik nog wel uit mijn ICT tijd, heb je niets aan
Ik heb wel MBO ICT gedaan, maar mijn laatste ICT baan heb ik dec. 2001 verlaten. Die kennis is echt volledig weg, plus dat ik 7j. geleden ben overgestapt naar OS X.
quote:
Lul dan ook niet zo stom.quote:
Dat rustig om me heen kijken doe ik al bijna 2 jaar. Helaas val ik in de categorie part time / administratief en dus...u bent één van de 300 sollicitanten.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:33 schreef Lombax het volgende:
Ah, oké. Je kunt inderdaad beter nu rustig om je heen kijken dan pas wanneer je met ontslag te maken krijgt. Instanties als UWV worden steeds strenger en voor je het weet moet je iets accepteren wat je eigenlijk niet wilt.
Ow gast, werkelijk, dat jij graag je negatieve visie vast wil houden en anderen de schuld wilt geven, moet jij weten. Ik draag gewoon simpel een mening aan en dat jij dan weer op je pik getrapt bent omdat ik zeg dat je niet zo moet zeuren is jouw eigen probleem. Het zal me echt mijn reet roesten of jij een spookvacature tegenkomt of mislukking op mislukking hebt. Maar misschien, heel misschien is er iemand die er WEL wat aan heeft, want bij mij werpt het wel zijn vruchten af, dus dat kan òòk bij een ander. Ben je het er niet mee eens, sois, so be it, maar houd dan gewoon op met je frustratie op mij te botvieren.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
[..]
Lul dan ook niet zo stom.
Gast... Serieus?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:39 schreef Mint_Clansell het volgende:
Pfff, me zojuist gewaagd aan het invullen van de aanvraag voor een WW-uitkering. Nog nooit zo'n gebruikersonvrien-delijke site meegemaakt, dat werk.nl. Klotesite liep ook nog eens 3x vast, waarna er een error-pagina volgde en ik dus weer helemaal opnieuw kon beginnen. ZUCHT!
Er staat ook totaal geen uitleg bij over hoe je je IBAN moet invullen. Je ziet 5 vakjes, moet je eerst naar zo'n IBAN site om daar je rekeningnummer te vertalen naar een IBAN nummer (privacy? nog nooit van gehoord!). Copy pasten kan niet, nee, je moet het met de hand invullen. Maar dat IBAN nummer is één nummer, dus waarom staan er 5 vakjes in de WW-aanvraag?? Staat nergens bij hoe je één nummer moet verdelen in de vijf vakjes!!
Prutsers.
hang dan niet de clown uit door te doen alsof je weet waar je over praat. Je roept een of andere kreet die je tijdens een of andere therapie gehoord hebt en doet alsof je alles weet over uitzendbureaus.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:46 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow gast, werkelijk, dat jij graag je negatieve visie vast wil houden en anderen de schuld wilt geven, moet jij weten. Ik draag gewoon simpel een mening aan en dat jij dan weer op je pik getrapt bent omdat ik zeg dat je niet zo moet zeuren is jouw eigen probleem. Het zal me echt mijn reet roesten of jij een spookvacature tegenkomt of mislukking op mislukking hebt. Maar misschien, heel misschien is er iemand die er WEL wat aan heeft, want bij mij werpt het wel zijn vruchten af, dus dat kan òòk bij een ander. Ben je het er niet mee eens, sois, so be it, maar houd dan gewoon op met je frustratie op mij te vieren. You're acting like a baby right now.
Dus omdat meerdere mensen hier dezelfde negatieve ervaring hebben met uitzendbureaus, ligt het altijd maar aan de werkzoekende?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:46 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow gast, werkelijk, dat jij graag je negatieve visie vast wil houden en anderen de schuld wilt geven, moet jij weten. Ik draag gewoon simpel een mening aan en dat jij dan weer op je pik getrapt bent omdat ik zeg dat je niet zo moet zeuren is jouw eigen probleem. Het zal me echt mijn reet roesten of jij een spookvacature tegenkomt of mislukking op mislukking hebt. Maar misschien, heel misschien is er iemand die er WEL wat aan heeft, want bij mij werpt het wel zijn vruchten af, dus dat kan òòk bij een ander. Ben je het er niet mee eens, sois, so be it, maar houd dan gewoon op met je frustratie op mij te vieren. You're acting like a baby right now.
Dat zeg ik toch helemaal niet?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:48 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dus omdat meerdere mensen hier dezelfde negatieve ervaring hebben met uitzendbureaus, ligt het altijd maar aan de werkzoekende?
Ik word daar altijd zo moe van. Werkzoekenden mogen niet klagen want ze moeten de schuld bij zichzelf zoeken...
ik gedraag me helemaal niet alsof ik weet waarover ik praat, dat maak jij jezelf wijs. En je hoeft ook niet te projecteren.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
hang dan niet de clown uit door te doen alsof je weet waar je over praat. Je roept een of andere kreet die je tijdens een of andere therapie gehoord hebt en doet alsof je alles weet over uitzendbureaus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |