abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122804519
Welkom in het enige echte Werkzoekend Topic.

In dit topic kun je terecht als je (binnenkort) werkzoekend bent. Een beetje mentale support en hulp bij vragen is de strekking van dit topic.

Mensen die zich heel geweldig voelen dat ze wel een baan hebben en daarover willen opscheppen, maak dan je eigen topic. We voelen ons al niet al te zelfverzekerd en hoeven dat gepoch er dus niet bij te hebben. Ook voor andere discussies over bijvoorbeeld uitkeringen en het recht daarop kunnen eigen topics geopend worden.

Voor de nieuwe werkzoekenden in dit topic zou het leuk zijn als je vermeldt welke opleiding je gevolgd hebt, naar wat je op zoek bent en hoelang al. Zo kunnen wij actief met je meedenken!

De OP vind je hier.
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_122804580
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 20:46 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Gast... Serieus?

Je IBAN nummer staat ook op je online bankieren.... En rekeningnummers hebben sowieso weinig met privacy te maken. De iban codes zijn gewoon per bank hetzelfde...

En wat een moeite zeg om je nummer even over te tikken....
Daar gaat het niet om. Er staan 5 losse vakjes op werk.nl. IBAN bestaat uit 18 cijfers en letters aan elkaar. Op werk.nl staat nergens aangegeven hoe je die IBAN code moet invullen in 5 vakjes. Dat is het probleem.

En een beetje site integreert zoiets gewoon in hun eigen site in plaats van te verwijzen naar een andere niet-werk.nl gerelateerde site. Daarbij is werk.nl veelvuldig negatief in het nieuws gekomen de laatste jaren, dus ik zuig mijn frustratie over die site niet uit mijn duim.
pi_122804706
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 20:58 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Daar gaat het niet om. Er staan 5 losse vakjes op werk.nl. IBAN bestaat uit 18 cijfers en letters aan elkaar. Op werk.nl staat nergens aangegeven hoe je die IBAN code moet invullen in 5 vakjes. Dat is het probleem.

En een beetje site integreert zoiets gewoon in hun eigen site in plaats van te verwijzen naar een andere niet-werk.nl gerelateerde site.
Wat dacht je van; gewoon beginnen met tikken. Springt vanzelf naar volgende vakje
pi_122804735
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 21:01 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Wat dacht je van; gewoon beginnen met tikken. Springt vanzelf naar volgende vakje
Moeten ze aangeven in zo'n tekstballonnetje.
pi_122804812
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 21:01 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Moeten ze aangeven in zo'n tekstballonnetje.
Mja zoek het uit... Ik had nergens last van met invoeren....
pi_122804861
Omdat jij er geen last van had betekent niet dat het niet gebruiksonvriendelijk is goochem. Sowieso moet je daar maar raden wat een IBAN is. De uitleg staat uiteraard niet bij het veldje zelf, maar op een andere pagina.
pi_122804917
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 21:03 schreef Mint_Clansell het volgende:
Omdat jij er geen last van had betekent niet dat het niet bestaat, goochem.
Gast, hoe moeilijk is het om je IBAN Op te zoeken in je online bankieren en die in te tikken in de vakjes??
pi_122805024
Waarom moet ik uberhaupt naar mijn online bankieren bij het invullen van een WW-aanvraag? Waarom is zoiets niet geintegreerd in de site? Waarom staat er geen uitleg bij over wat IBAN is?
  dinsdag 12 februari 2013 @ 21:10:16 #9
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_122805235
als je naar die workshops gaat wordt dat allemaal netjes uitgelegd.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_122805239
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 21:06 schreef Mint_Clansell het volgende:
Waarom moet ik uberhaupt naar mijn online bankieren bij het invullen van een WW-aanvraag? Waarom is zoiets niet geintegreerd in de site? Waarom staat er geen uitleg bij over wat IBAN is?
Omdat daar al genoeg informatie over geweest is de laatste maanden. Misschien had je toen beter op moeten letten.
Echt... Doe niet zo moeilijk zeg
pi_122805457
Ik doe niet moeilijk, werk.nl doet moeilijk.
pi_122805491
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 21:10 schreef Maanvis het volgende:
als je naar die workshops gaat wordt dat allemaal netjes uitgelegd.
God, daar heb je Maanvin ook weer hoor. We hadden je al gemist hier. Als kiespijn.

Daar heb ik geen tijd voor, daar ik nog gewoon werk heb momenteel.
  dinsdag 12 februari 2013 @ 21:15:54 #13
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_122805544
?

[ Bericht 99% gewijzigd door Maanvis op 12-02-2013 21:16:26 (misquote) ]
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 12 februari 2013 @ 21:16:12 #14
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_122805558
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 21:15 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Daar heb ik geen tijd voor, daar ik nog gewoon werk heb momenteel.
ben je ontslagen?
Een gedicht over Maanvis
pi_122805571
Nee. Boeit verder ook niet, want heeft verder niets te maken met mijn frustraties over werk.nl.
  dinsdag 12 februari 2013 @ 21:17:39 #16
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_122805635
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 21:16 schreef Mint_Clansell het volgende:
Nee.
maar je contract loopt af ofzo? Misschien kun je wel betaald verlof krijgen om die workshops te bezoeken. Check je arbeidsvoorwaarden/cao er maar eens op na :).
Een gedicht over Maanvis
pi_122805759
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 21:14 schreef Mint_Clansell het volgende:
Ik doe niet moeilijk, werk.nl doet moeilijk.
Hoezo doet werk.nl moeilijk?

JIJ weet niet wat een IBAN is.... JIJ bent te lui om even in je online bankieren het op te zoeken.... JIJ negeert mijn advies om het even op te zoeken en gewoon in te vullen....
pi_122805763
Ik weet wel wat IBAN is hoor, werk er zelf mee. Ik klaag er alleen over dat de vraagstelling nogal onduidelijk is aangegeven op Werk.nl en er niet duidelijk bij staat hoe zij graag willen dat je dat invult en dat je een externe, niet aan werk.nl gerelateerde site moet bezoeken om je IBAN te verkrijgen terwijl een beetje site zoiets integreert.

Dat is mijn probleem.
pi_122805843
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 21:19 schreef Mint_Clansell het volgende:
Ik weet wel wat IBAN is hoor, werk er zelf mee. Ik klaag er alleen over dat de vraagstelling nogal onduidelijk is aangegeven op Werk.nl en er niet duidelijk bij staat hoe zij graag willen dat je dat invult en dat je een externe, niet aan werk.nl gerelateerde site moet bezoeken om je IBAN te verkrijgen terwijl een beetje site zoiets integreert.
Een IBAN verkrijg je niet, die heb je.
Het is gewoon je rekeningnummer met een toevoeging ervoor.
pi_122805863
Ja, doei.
pi_122805899
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 21:21 schreef Mint_Clansell het volgende:
Ja, doei.
Gast, ZOEK HET UIT! Zeikwijf! :')
  dinsdag 12 februari 2013 @ 21:35:13 #22
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_122806543
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 21:19 schreef Mint_Clansell het volgende:

Dat is mijn probleem.
Weet je nou wel of niet wat een iban is en hoe je die kunt vinden voor jouw bankrekeningnummer? Want we willen je graag helpen maar als je het al weet is dat natuurlijk niet nodig.
Een gedicht over Maanvis
  dinsdag 12 februari 2013 @ 21:44:52 #23
364261 Limburg82
I shit you not.
pi_122807017
Op mijn rekeningafschrift is het IBAN in 5 blokken opgedeeld.

NL24 ------ RABO -------- 0(eerste drie cijfers) ------ (volgende vier cijfers) --------- (laatste twee cijfers)
pi_122807308
Wilde net een sollicitatieformulier invullen bij een taxivervoerder, echter moet ik ook mijn sofinummer invullen, is dit gebruikelijk en waarvoor hebben ze die nodig ?
  dinsdag 12 februari 2013 @ 21:52:29 #25
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_122807420
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 21:50 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
Wilde net een sollicitatieformulier invullen bij een taxivervoerder, echter moet ik ook mijn sofinummer invullen, is dit gebruikelijk en waarvoor hebben ze die nodig ?
Ligt er aan wat voor sollicitatieformulier het is. Heb je de baan al of nog niet? Als je 'm nog niet hebt is het wel raar om het al in te vullen, maar uiteindelijk moeten ze het toch hebben voor je loonbelastingverklaring.
Een gedicht over Maanvis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')