SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dit allemaal terwijl de transport kosten goedkoper waren dan de ups. Wat doen de douane eigenlijk? Kunnen die z'n grove inschattingsfout van 30 euro maken?
Klacht: Douane en hun inschattingsvermogen.
Die van ups heb ik niets over gehoord. Van postnl wel weer. Die willen 30 euro de graaiers.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:39 schreef egeltje1985 het volgende:
Je moet toch beide paketten betalen lijkt mij?
Dit natuurlijk, ik snap ook niet dat hij allemaal KLB-topics opent, het spreekt immer voor zich.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:40 schreef Pauper_Penispijper het volgende:
Het is de wil van god. Snap je dan helemaal niets?
Wat moet het leven makkelijk zijn als alles een reden heeft.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit natuurlijk, ik snap ook niet dat hij allemaal KLB-topics opent, het spreekt immer voor zich.
13,nogwat inklaringskosten, de rest is belastingen. Eigenlijk moest je dat over beiden betalen, maar ze controleren niet alle pakjes en met eentje heb je mazzel gehad.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:40 schreef Argo het volgende:
[..]
Die van ups heb ik niets over gehoord. Van postnl wel weer. Die willen 30 euro de graaiers.
Nee hun express service is gewoon duurder.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:46 schreef Rewimo het volgende:
UPS was flink duurder? Waarschijnlijk zit daar die 30 euro extra dan al bij in
Dit natuurlijk, stomme idioot.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:41 schreef Deetch het volgende:
Je hebt twe pakketten besteld dus moet je twee pakketten betalen, lijkt me duidelijk.
Ik kan me voorstellen dat de douane steekproefsgewijs controleerd en dat dat het verschil verklaart
Altijd, altijd!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:54 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Jij bent godverdomme een vroom man he?
Degene die de sluitspier het meest oprekt natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:00 schreef kwiwi het volgende:
De hamvraag is nu natuurlijk: welke van de twee buttplugs is beter?
schouderham of achterham?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:00 schreef kwiwi het volgende:
De hamvraag is nu natuurlijk: welke van de twee buttplugs is beter?
Daar hoef je toch niet voor te betalen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:41 schreef Deetch het volgende:
Ik kan me voorstellen dat de douane steekproefsgewijs controleerd en dat dat het verschil verklaart
Argo doe iets aan je schrijfvaardigheid. Dit is om te jankenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:37 schreef Argo het volgende:
Hallo,
Ik heb twee pakketten besteld, een ging via de ups en een via de postnl. De ups was eerder bij mij thuis, en was duurder qua verzending flink duurder. Die van post nl liet 2 maanden op zich wachten maar was goedkoper. En nu dan de finale welke van de twee moet ik voor betalen?
En dit allemaal terwijl de transport kosten goedkoper waren dan de ups. Wat doen de douane eigenlijk? Kunnen die z'n grove inschattingsfout van 30 euro maken?
Klacht: Douane en hun inschattingsvermogen.
Verbeter dan wel goedquote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:32 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Argo doe iets aan je schrijfvaardigheid. Dit is om te janken
Bedoel dat je niet alle fouten bold hebt gemaakt. 'Besteld' is daarnaast wel goed vervoegd.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:35 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Waarom? Zo leert iemand het toch nooit? Heb al hints gegeven door het in bold te zetten.
Ging ook niet om het woord 'besteld'. Er moest een punt komen na 'besteld' en dan weer openen met een nieuwe zin. Dit leest toch voor geen meter. Argo kan beter.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:38 schreef Mortaxx het volgende:
Bedoel dat je niet alle fouten bold hebt gemaakt. 'Besteld' is daarnaast wel goed vervoegd.
Wow Cactus1 lang geledenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:40 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ging ook niet om het woord 'besteld'. Er moest een punt komen na 'besteld' en dan weer openen met een nieuwe zin. Dit leest toch voor geen meter. Argo kan beter.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:32 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Niemand houdt van taalnazi's...quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:32 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
De andere is een maat groter. Voor als de boel is opgerekt.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:37 schreef MichaelScott het volgende:
Waarom zou je überhaupt twee keer hetzelfde pakket bestellen, je hebt toch maar één anus?
Dat jij er niet mee om kan gaan wil niet zeggen dat het voor iedereen geldt. Zo breed gedragen is je onbelangrijke mening echt niet.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:43 schreef JosefDettelbacher het volgende:
Niemand houdt van taalnazi's...
Dat is nog altijd beter dan MOD taalnazi'squote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:43 schreef JosefDettelbacher het volgende:
[..]
Niemand houdt van taalnazi's...
JE MOET GEWOON MET JE POTEN VAN ARGO ZIJN POSTS AFBLIJVEN!!!!!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:01 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat jij er niet mee om kan gaan wil niet zeggen dat het voor iedereen geldt. Zo breed gedragen is je onbelangrijke mening echt niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |