Dettolquote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:19 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Dat spul schijnt niet zoveel te doen, ik zou eerder een busje Dettol meenemen of Dettol doekjes oid.
Nou! Eerst bleef ik voor mijn gevoel heel lang op dezelfde plek in de lijst staan, maar nu zijn er nog maar 17 voor mij!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:46 schreef klumsy het volgende:
en weer een stapje hoger... ben echt elke dag aan het afstrepen!
Nog maar even en dan kan ik ook lekker baby snuffelen
Zo lekker!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:46 schreef klumsy het volgende:
en weer een stapje hoger... ben echt elke dag aan het afstrepen!
Nog maar even en dan kan ik ook lekker baby snuffelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:52 schreef L-E het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Gefeliciteeeeeerd!![]()
Oh, dat wil ik idd deze keer! Vorige keer in de hectiek vergeten en n a 2 dagen ging hij in a t ad en kwam ik tot de conclusie dat ik em nog niet goed besnuffeld had. Hij rook naar hele zachte cremequote:
Gedaan!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:56 schreef covie het volgende:
Haha leuk hoor L-E!! Super dat hij het gewoon nog een keer overdoet
Pessie: Mag mijn datum nog op 16 augustus komen te staan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kom qua geboortekaartjes nu op 74 en ik heb nog niet echt gegraven dus ik vergeet vast allerlei mensen (kraamzorg, verloskundigenpraktijk, ziekenhuis, zus van mijn oma, bedenk ik nu al).
Ik heb wel zin eigenlijk in de ziekenhuisrondleidingavond! Maar dat komt over een week of drie geloof ik. Wel ingeschreven.
Pessie, altijd het beste om te ontspannen, maar wel fijn als iemand je daar een beetje zekerheid in kan geven!
Fieder dit had ik ook van de week!! Duurde een dag en toen was het overIk hoop bij jou ook..
Wil je zelf dat er iets wordt gedaan als je overtijd loopt?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:04 schreef Fieder het volgende:
LE wat gaaf![]()
Pessie fijn dat je weer rustig verder kan bakken nu. Beeb ligt er klaar voor iig.
Ik moet vanmiddag weer naar de vk, maar dat wordt gewoon bloeddruk meten, wegen en wegwezen denk ik.
Ik vraag volgende week wel wat ze doen als ik overtijd ga lopen.
Ik heb wel sinds gisteren een steek in mn heup/ bovenbeen/ bil. Ik zakte er gewoon van door mn been. Hoop niet dat dat door gaat zetten, t ging nog zo lekker allemaal
Ik heb androgyne heupen, ofzo. Gewoon smal voor mijn postuur. Ben zo'n omgekeerde driehoek waarbij mn schouders breder zijn dan mn heupen. Mn zusje heeft dat ook en die kleine van haar (en die was klein bij de geboorte) kwam er dus niet doorheen dus dat werd een spoedkeizersnede. Vandaar dus dat ik sowieso poliklinisch wil bevallen en maar uit ga van het ergste.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:02 schreef L-E het volgende:
Spirit: geen ring, ik wil geen ring namelijk
Hoezo heb je een smal bekken? Je weet dat je bekken wijder wordt tijdens een bevalling enzo?
Precies, nu maken we het kaartje zelf dus ik ben er ook gewoon trots op. Maar mijn oma is net overleden en haar zussen ga ik bijvoorbeeld wel een kaartje sturen, want mijn oma had het nergens anders overquote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:09 schreef pessie het volgende:
Fieder klinkt een beetje als een beknelde spier of zenuw. Hoe gaat het nu?
Wij versturen er ws ongeveer 100, we bestellen er 120, liever wat teveel dan te weinig. Maar we versturen ook naar manliefs oudtantes, naar goede vrienden van onze ouders ed. Zit me nu te bedenken dat ik een paar mensen erbij moet schrijven...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Danic, fijn dat het er zo goed uit ziet allemaal!
Ik voel me nu gewoon goed, enige waar ik echt last van heb zijn mn handen (vocht). Dus ik vind het wel best om af te wachten. Maar ik wil dan wel goed in de gaten gehouden worden, daar gaat het me meer om. Of de kleine het nog naar zn zin heeft en alles nog goed functioneert. Nu is het elke keer even t hartje luisteren en dan is het wel weer goed.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:07 schreef L-E het volgende:
Wil je zelf dat er iets wordt gedaan als je overtijd loopt?
Het schiet er af en toe in, dus wss idd een zenuw. Vandaag lekker rustig aanquote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:09 schreef pessie het volgende:
Fieder klinkt een beetje als een beknelde spier of zenuw. Hoe gaat het nu?
Maar is er ook echt gezegd dat natuurlijk bevallen moeilijk of onmogelijk gaat worden? Of bedenk je dat zelf omdat je een tikje bang bent?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:08 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik heb androgyne heupen, ofzo. Gewoon smal voor mijn postuur. Ben zo'n omgekeerde driehoek waarbij mn schouders breder zijn dan mn heupen. Mn zusje heeft dat ook en die kleine van haar (en die was klein bij de geboorte) kwam er dus niet doorheen dus dat werd een spoedkeizersnede. Vandaar dus dat ik sowieso poliklinisch wil bevallen en maar uit ga van het ergste.
Je bent nu zon 6 maanden zwanger, misschien nog even afwachten. Je kunt het bij 34 weken altijd bespreekbaar maken denk ik zo.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:15 schreef Spirit82 het volgende:
Ja, daar ben ik dus ook een beetje bang voor. Maar omdat die kleine nu al 2 weken voorloopt qua groei van het hoofdje, kan het zijn dat dat de zaken wel beinvloed. We wachten het maar even af, kan er toch niks aan veranderen, maar eng vind ik het wel.
Heb je de kraamverzorster meegerekend? Wil je je ooms en tantes op de hoogte stellen? Heb je neven en nichten die je een kaartje wilt sturen? Verder komen we hier beide uit een groot gezin dus aan mijn kant 6 brusjes dus 6 kaarten en aan manliefs kant 3 brusjes dus 3 kaarten. We hebben allebei nog een grootouder, dus ook kaartjes. Verder sturen we een kaart naar onze kerk en naar alle oudsten (4). Al met al, gaat het hier best hard zeg maar.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:18 schreef L-E het volgende:
Oh wauw, ik kwam nog niet eens aan de 40 kaartjes. Dat klinkt wat sneu vergeleken bij jullie hoeveelheden.
Door de verloskundige is aan het begin van de zwangerschap al gezegd dat het aan te raden is om poliklinisch te bevallen. De echografiste gaf bij de laatste echo afgelopen zaterdag aan dat de grootte van haar hoofdje nog "normaal" kan worden (ze is nu niet gek ofzo, maar ze is hard gegroeid en het kan zijn dat ze later wat rustiger aan doet). We gaan iig sowieso met 34/35 weken nog een echo laten maken om haar hoofdje te laten meten, ongeacht of dat op advies van de vk is of niet. Vk heb ik na de echo nog niet gesproken, dus ja, het is voor een deel dat ik er bang voor ben, maar het is niet onrealistisch.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Maar is er ook echt gezegd dat natuurlijk bevallen moeilijk of onmogelijk gaat worden? Of bedenk je dat zelf omdat je een tikje bang bent?
En uwv voor je bevallingsverlof. En je werk ook, om die reden.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:06 schreef L-E het volgende:
De kraamzorg een geboortekaartje sturen? En het ziekenhuis? Ik wist niet dat men dat ook doet, die heb ik idd niet op de lijst staan..
Uwv heb ik vorige keer ook niet gedaan.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:24 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
En uwv voor je bevallingsverlof. En je werk ook, om die reden.
Ik zou het dan idd tzt even goed doorspreken allemaal met de vk. Wellicht een gyn? De mogelijkheden, de beperkingen, maar ook jouw angsten. Bevallen wordt sowieso lastig als je vantevoren er met veel angst instapt. Ik snap je angsten hoor, maar wellicht kun je wat rust vinden door goed op de hoogte te zijn van wat er wel en niet kan, etc.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:23 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Door de verloskundige is aan het begin van de zwangerschap al gezegd dat het aan te raden is om poliklinisch te bevallen. De echografiste gaf bij de laatste echo afgelopen zaterdag aan dat de grootte van haar hoofdje nog "normaal" kan worden (ze is nu niet gek ofzo, maar ze is hard gegroeid en het kan zijn dat ze later wat rustiger aan doet). We gaan iig sowieso met 34/35 weken nog een echo laten maken om haar hoofdje te laten meten, ongeacht of dat op advies van de vk is of niet. Vk heb ik na de echo nog niet gesproken, dus ja, het is voor een deel dat ik er bang voor ben, maar het is niet onrealistisch.
Dat scheelt gewoon inderdaad heel veel kaarten en kom je gewoon aan een heel ander aantal. Ik stuur zelfs een kaart aan de neef van n moeder, maar goed, ik heb met zijn zoon laatst contact gehad en de wieg opgehaald.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:24 schreef L-E het volgende:
Mijn beide ouders leven niet meer, daardoor ook geen contact met ooms en tantes enzo. Die stuur ik dus niets, dat scheelt al 20 kaarten ofzo. Onze beste vrienden, mijn broers en zus, en familie van Vriendje. Ohja, en werk. Verloskundige wil ik ook nog wel doen, vooruit!
As was medischquote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:29 schreef Suikertante het volgende:
As ik begin nu wel benieuwd te worden of je fijn thuis bent bevallen, of alles goed is gegaan enzo!Maar ik stel me zo voor dat je nu babyknuft voor het leven dus ik snap wel dat je 'm niet loslaat
Dat vraagt om een buikfoto!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:33 schreef Blokje. het volgende:
Zodra het salaris er is ga ik een zwangerschapsbroek kopenBen dan pas 9 weken, maar alles begint redelijk strak te zitten
Wb kaarten..tsja, zijn familie is erg klein (+- 8 mensen), mijn familie is iets groter. Kan me niet voorstellen dat we meer dan 50-60 kaarten gaan versturen!
Valt nog weinig te zien helaas.. Behalve m'n eigen verkeersdrempelquote:
Oh dan heb ik de wens van iemand anders met de planning van As door elkaar gehaaldquote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:32 schreef pessie het volgende:
[..]
As was medisch. En ik zag een foto van een heel tof ventje in een ziekenhuiswiegje
Kleine piem0lquote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:10 schreef Spewey het volgende:
Bij Ryan was het thema van het kaartje kleine voetjes, bij Zoë kleine handjes, geen idee wat ik nu moet doen, kleine ehm, hmm...
Maar babyjongetjes hebben eigenlijk nooit een kleine piemel, vind ik. Altijd nogal 'aanwezig' enzo.quote:
Dat idd, Ryan's bijnaam als baby was Baby Jeremy (naar Ron Jeremyquote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Maar babyjongetjes hebben eigenlijk nooit een kleine piemel, vind ik. Altijd nogal 'aanwezig' enzo.
Dat is wel heel foutquote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:35 schreef Spewey het volgende:
[..]
Dat idd, Ryan's bijnaam als baby was Baby Jeremy (naar Ron Jeremy)
Ik kan het me eigenlijk niet goed herinnerenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Maar babyjongetjes hebben eigenlijk nooit een kleine piemel, vind ik. Altijd nogal 'aanwezig' enzo.
Kleine handjes èn voetjes!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:10 schreef Spewey het volgende:
Bij Ryan was het thema van het kaartje kleine voetjes, bij Zoë kleine handjes, geen idee wat ik nu moet doen, kleine ehm, hmm...
Da's toch alleen voor als ze ooit een brilletje moeten?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:04 schreef Kleurdoos het volgende:
kleine oortjes waar ze toch niet mee luisteren
De rest? Hoeveel volgen er nog?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 03:50 schreef As1981 het volgende:
Vanmorgen om 2.14 uur is Kyan geboren. 51 cm en 3910 gram. De rest volgt later.
Wat vooral belangrijk is is je onderdruk, 80 is wat dat betreft over het algemeen prima. Een bovendruk van 130 krijg je vaak a ls je aan het praten bent oid. Of doordat je het spannend vond.quote:Op dinsdag 12 februarls je aan het praten benti2013 13:10 schreef Fieder het volgende:
Nou ik ben weer goedgekeurd.![]()
Bloeddruk nog wel 130/80, maar niet meer gestegen sinds vorige week.
Mooi ruim vruchtwater. Vk denkt dat ie met 40 weken precies 7 pond gaat zijn.
Volgende week maandag weer terug.
He Babbel nee toch
Foto's geen kinderen meerquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:13 schreef Moonah het volgende:
[..]
De rest? Hoeveel volgen er nog?
Gefeliciteerd As!
Onderdruk van 90 is zorgwekkend heb ik begrepen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:23 schreef pessie het volgende:
Wat vooral belangrijk is is je onderdruk, 80 is wat dat betreft over het algemeen prima. Een bovendruk van 130 krijg je vaak a ls je aan het praten bent oid. Of doordat je het spannend vond.
7 pond bij 40week is netjes zeg
DIe van mij had met de 20weken echo de hik, maar ik weet niet hoe lang daar tussen zat, niet heel lang. Ik meende vannacht voor het eerst de hik te voelen. Daar zat een aantal keer 2 a 3 seconden tussen en af en toe ook 10 seconden en het ging toch wel een poosje door. Spiertrekking lijkt me dan heeeel sterk.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:27 schreef bellelena het volgende:
Nah Suiker, de mijne hikt werkelijk ook ongeveer zo snel, en ik weet zeker dat het de hik is, want het beweegt mee met de baby en ik neem aan dat m'n spier wel (enigszins) blijft zitten waar ie zit
En twee seconden duurt toch ook best lang, een en twintig, twee en twintig... Dus ik denk toch dat het heus de hik kan zijn hoor! Oh en een keer kon ik heel duidelijk voelen dat het mijn baby was die de hik had, toen lag ik in bed 's nachts! Dus het kan toch echt wel!
En er was ook iemand hier die het wel eens op de echo had gezien toch?!
En ik wilde nog zeggen: Wat fijn dat je meisjes het zo goed doen Kyara
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |