Ik zit al nachtenlang achter de pc gekluisterd voor al die llm's. M'n hele sociale leven op een laag pitje, maar bevallen ho maar!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:12 schreef Sonnetje85 het volgende:
Liggen al die llm's te slapen ofzo? Das niet de bedoeling he! Bevallen moeten jullie!
Gulara, volgens mij is reizen met een kleine baby nog best te doen, al lijkt het me een pittige reis!
Ik zat vorig jaar naast een 3 maanden oude baby in t vliegtuig. Reis van 12 uur en die heeft veel geslapenhad je geen last van (mijn 18maander daarentegen
)
Net alsof jij dat niet wistquote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:12 schreef Sonnetje85 het volgende:
Liggen al die llm's te slapen ofzo? Das niet de bedoeling he! Bevallen moeten jullie!
Gulara, volgens mij is reizen met een kleine baby nog best te doen, al lijkt het me een pittige reis!
Ik zat vorig jaar naast een 3 maanden oude baby in t vliegtuig. Reis van 12 uur en die heeft veel geslapenhad je geen last van (mijn 18maander daarentegen
)
Beidequote:Op dinsdag 12 februari 2013 04:29 schreef Gulara het volgende:
Yeah!Gefeliciteerd!
Ik ga even teruglezen wanneer je nou voor het laats gepost hebt. Want het is volgens mij of heel snel gegaan, of je was stiekem al bezig.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 05:27 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Het begint een thema te worden he?
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 03:50 schreef As1981 het volgende:
[..]
Net alsof jij dat niet wist
Vanmorgen om 2.14 uur is Kyan geboren. 51 cm en 3910 gram. De rest volgt later.
Dat spul schijnt niet zoveel te doen, ik zou eerder een busje Dettol meenemen of Dettol doekjes oid.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:04 schreef Suikertante het volgende:
Goede tip ja, had ik nog niet aan gedacht van dat desinfecterende spul! Ik ga naar Dahab, een km ten zuiden van het centrum. Wel wat rustiger dus dan Sharm-el-Sheikh ofzo. Er past iemand op mijn huis en katten, heel fijn. Dus ik reken op een uitermate ontspannen vakantie
Zillah staat er nog bovenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:25 schreef Fieder het volgende:
Jaaaaaa As![]()
gefeliciteerd!!!!!!
Haah ik werd wakker en ik dacht: hij zal er vast zijn nu! En tadaaaaaa
Pessie, your turn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |