Dettolquote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:19 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Dat spul schijnt niet zoveel te doen, ik zou eerder een busje Dettol meenemen of Dettol doekjes oid.
Nou! Eerst bleef ik voor mijn gevoel heel lang op dezelfde plek in de lijst staan, maar nu zijn er nog maar 17 voor mij!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:46 schreef klumsy het volgende:
en weer een stapje hoger... ben echt elke dag aan het afstrepen!
Nog maar even en dan kan ik ook lekker baby snuffelen
Zo lekker!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:46 schreef klumsy het volgende:
en weer een stapje hoger... ben echt elke dag aan het afstrepen!
Nog maar even en dan kan ik ook lekker baby snuffelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:52 schreef L-E het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Gefeliciteeeeeerd!![]()
Oh, dat wil ik idd deze keer! Vorige keer in de hectiek vergeten en n a 2 dagen ging hij in a t ad en kwam ik tot de conclusie dat ik em nog niet goed besnuffeld had. Hij rook naar hele zachte cremequote:
Gedaan!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:56 schreef covie het volgende:
Haha leuk hoor L-E!! Super dat hij het gewoon nog een keer overdoet
Pessie: Mag mijn datum nog op 16 augustus komen te staan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kom qua geboortekaartjes nu op 74 en ik heb nog niet echt gegraven dus ik vergeet vast allerlei mensen (kraamzorg, verloskundigenpraktijk, ziekenhuis, zus van mijn oma, bedenk ik nu al).
Ik heb wel zin eigenlijk in de ziekenhuisrondleidingavond! Maar dat komt over een week of drie geloof ik. Wel ingeschreven.
Pessie, altijd het beste om te ontspannen, maar wel fijn als iemand je daar een beetje zekerheid in kan geven!
Fieder dit had ik ook van de week!! Duurde een dag en toen was het overIk hoop bij jou ook..
Wil je zelf dat er iets wordt gedaan als je overtijd loopt?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:04 schreef Fieder het volgende:
LE wat gaaf![]()
Pessie fijn dat je weer rustig verder kan bakken nu. Beeb ligt er klaar voor iig.
Ik moet vanmiddag weer naar de vk, maar dat wordt gewoon bloeddruk meten, wegen en wegwezen denk ik.
Ik vraag volgende week wel wat ze doen als ik overtijd ga lopen.
Ik heb wel sinds gisteren een steek in mn heup/ bovenbeen/ bil. Ik zakte er gewoon van door mn been. Hoop niet dat dat door gaat zetten, t ging nog zo lekker allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |