Is dat links *huil* Portia de Rossiquote:Op maandag 11 februari 2013 15:25 schreef static het volgende:
Niet echt onflatteus, maar goed.
[ afbeelding ]
Ik ben bang van wel. Haar echtgenote, prachtige vrouw was dat.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Is dat links *huil* Portia de Rossi?
Is ze toch nog altijd? Alleen dat haar is wat minder.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:36 schreef static het volgende:
[..]
Ik ben bang van wel. Haar echtgenote, prachtige vrouw was dat.
quote:Op maandag 11 februari 2013 23:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Is dat links *huil* Portia de Rossi?
Ze is toch nog steeds prachtig ?quote:Op maandag 11 februari 2013 23:36 schreef static het volgende:
[..]
Ik ben bang van wel. Haar echtgenote, prachtige vrouw was dat.
zie die knie dan, zo rondquote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:21 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is ze toch nog altijd? Alleen dat haar is wat minder.
Er had dan ook moeten staan: 'is ze'.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:30 schreef DjinN het volgende:
[..]
[..]
Ze is toch nog steeds prachtig ?
Nou, met zulk haar gaat al het mooie en bijzondere er al snel af imho.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:30 schreef DjinN het volgende:
[..]
[..]
Ze is toch nog steeds prachtig ?
quote:
Is het nu puntig of rond??? Ik zie niks verkeerds...quote:
En het is een knie...hoe mooi wil je die hebben?quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:26 schreef Charmian het volgende:
[..]
[..]
Is het nu puntig of rond??? Ik zie niks verkeerds...
Jullie weten dat de opmerkingen over de knie een verwijzing is naar het yolanthetopic?quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
En het is een knie...hoe mooi wil je die hebben?
omg haha het lijkt wel een chick with a dick!quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:00 schreef DjinN het volgende:
Nog een onflatteuze foto van Beyoncé
[ afbeelding ]
keith is echt geen homoquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:56 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Is die man van Nicole Kidman al uit de kast?
quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:00 schreef DjinN het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:19 schreef Godtje het volgende:
Beetje makkelijk scoren met stills......
Maar Beyonce heeft kennelijk verzocht tot verwijdering dus het heet nieuwswaarde
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dat gaat zo nog even door
Ga je de OP nog eens maken?quote:Op maandag 11 februari 2013 22:56 schreef Spees_Eend het volgende:
Een aantal foto's uit het vorige deel : ( Topicreeks: Celebs onflatteus op de kiek )
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 10:34 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]Ahw, heel veel sterkte ermee! XSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon normaal doen ja.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 10:34 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]Sterkte Spees en Flappe!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is nummer 4 uit die reeks foto'squote:
quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:57 schreef Spees_Eend het volgende:
Sorry hoor want mega off topic, maar ik las die vraag over de OP met die stomme smiley vlak na het nieuws.Sterkte Flappe en Spees!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
Ellen Degeneresquote:Op donderdag 14 februari 2013 10:57 schreef Godtje het volgende:
[ afbeelding ]
[ [url=http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2013/02/11/article-2276797-177DD4FD000005DC-
Hoezo?quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:14 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Jullie weten dat de opmerkingen over de knie een verwijzing is naar het yolanthetopic?
Dat vind ik qua outfit niet echt bepaald veel onthullen eigenlijk. En dat is nog tijdens een optreden.quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:47 schreef DaviniaHR het volgende:
en sowieso, beyonce. Die heeft een kind en kleedt zich nog steeds zo.Lekker rolmodel voor je baby.
Nou, dit soort ghetto-hoochie-mama foto's heb ik niet vaak eerder gezien heurquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:15 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik heb dr voor minder gedaan. En altijd zo kuis my arse
Hier een mooi overzichtjequote:Op donderdag 14 februari 2013 16:25 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik herinner me een clip met een zuid amerikaanse zangeres die alles behalve kuis was.
Ik herinner me pakjes van Destiny's Child die alles behalve kuis waren.
Dat deze stijl het wellicht wat minder stijlvol doet wil niet zeggen dat het vroeger kuiser was.
Op de bovenste twee foto's met rok lijken Bee's onderstelten wel de benen van Whoopi in Ghostquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hier een mooi overzichtjePast wellicht beter in lelijkste outfitjes.
http://www.buzzfeed.com/m(...)inys-child-coordinat
omg ik snap ook niet dat ze altijd van die hoochie enkellaarsjes aan heeft onder die te korte rokjes/ bodystock achtige pakjes...dat maken haar benen nog korter en forserquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Op de bovenste twee foto's met rok lijken Bee's onderstelten wel de benen van Whoopi in Ghost
Is dit echt Beyonce?quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:00 schreef DjinN het volgende:
[ afbeelding ]
Jepquote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 06:32 schreef female81 het volgende:
Min-of-meer celeb: topmodel Daphne Groeneveld achter de schermen bij een modeshow. OMG.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier staan nog wat andere foto's van deze sessie: http://forums.thefashions(...)482933&postcount=975
Gh, je zou het niet zeggen. Lijkt me eerder gefotoshopt. Ik heb vaker filmpjes van haar gezien, maar zo heb ik haar nooit gezien. Ze lijkt wel 60 en uitgemergeld. Natuurlijk kun je soms onvoordelige op een foto staan, maar dit is zo onwerkelijk.quote:
Min-of-meer celeb: topmodel Daphne Groeneveld achter de schermen bij een modeshow. OMG.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier staan nog wat andere foto's van deze sessie: http://forums.thefashions(...)482933&postcount=975
quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hier een mooi overzichtjePast wellicht beter in lelijkste outfitjes.
http://www.buzzfeed.com/m(...)inys-child-coordinat
Lang haarquote:
Door dat losse nekvel lijkt het net of haar hoofd op haar romp getrokken is,zoals bij een paspopquote:
Hopelijk zat er dan geen collega tegenover je achter dat beeldschermquote:Op maandag 18 februari 2013 12:35 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
daar ging mn koekje over mijn scherm
Ik ben eerder benieuwd waar ze naar keken.quote:Op maandag 18 februari 2013 13:28 schreef Godtje het volgende:
De onderste samen niet erg flatteus
[ afbeelding ]
Het lijkt Steve Urkel welquote:Op maandag 18 februari 2013 13:28 schreef Godtje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 februari 2013 13:28 schreef Godtje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 februari 2013 16:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
Dit is ook een pareltje, al hoort hij niet hier, dus dan maar met link. Ik pies zowat in m'n broek bij die onderste![]()
![]()
SHO / Celebs en hun koters, deel 35
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee niet echt.quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:15 schreef egeltje1985 het volgende:
Lijkt wel Cate Blanchett:
[ afbeelding ]
Ze lijkt hier op Cat ladyquote:Op donderdag 21 februari 2013 12:09 schreef Karina het volgende:
Niet zozeer onflatteus op de foto maar meer een beetje teveel photshop:
[ afbeelding ]
Farquaad indeed...quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:27 schreef Turbomuis het volgende:
[ afbeelding ]
Richard Branson
Doet me denken aan Lord Farquad (van Shrek) op deze foto. Die beentjes...
(Wat 'ie aanheeft bespreek ik ff in een ander topic)
Weejow wat een demoonquote:Op donderdag 21 februari 2013 12:09 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]
Ze heeft ook wel veel photoshop nodigquote:Op donderdag 21 februari 2013 12:09 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]
Mother of plastic surgery....quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:19 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Ja daar dacht ik ook meteen aan!
[ afbeelding ]
Ja! Dat riep ik laatst ook al bij een andere foto.quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:15 schreef egeltje1985 het volgende:
Lijkt wel Cate Blanchett:
[ afbeelding ]
Ze zal hem wel zo groot hebben moeten laten zetten, om die vorige te coveren. Jammer dat het wel erg huge (rode bloemen) is geworden. Had volgens mij niet zó groot hoeven worden, lijkt nu wel 10cm hoger dan de vorige.quote:
Jeugdzonde, nog een jeugdzonde, nog een jeugdzonde (vooral die wollige tribal meets vlinder geval).. ze had hem ook weg kunnen laten laseren. Alleen hou je dan wel een litteken over (correct me if i'm wrong)quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:23 schreef Cracka-ass het volgende:
Waarom verneukt zo'n mooie vrouw vrijwillig haar lichaam vraag ik me af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |