Ik was bij LoLa en die had ik al heul lang niet gezien en er kwam nog een oude bekende en die had ik echt al te lang niet gezien en ik moest al zoveel knuffelen en en en en sorryquote:Op maandag 11 februari 2013 22:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kachels die niet meewerken zijn gewoon minder dan tof![]()
[..]
En dan bel je niet even?
Just me, my kid and my petsquote:
Die heb je in Purmerend gedropt?quote:Op maandag 11 februari 2013 22:59 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik in Purmerend, de Fok!Stok wegbrengen
Gorinchem is geen brabantquote:
Jupquote:Op maandag 11 februari 2013 22:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die heb je in Purmerend gedropt?
Van 3 provincies jaquote:
Ik blijf nog even opquote:Op maandag 11 februari 2013 23:01 schreef fietsie het volgende:
Grumbl waarom is het nou al weer 23:00..... nou moet ik echt naar bed....
Nou pfoe wat een rampquote:Op maandag 11 februari 2013 23:01 schreef fietsie het volgende:
Grumbl waarom is het nou al weer 23:00..... nou moet ik echt naar bed....
Lola woont bij mij om de hoekquote:Op maandag 11 februari 2013 22:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was bij LoLa en die had ik al heul lang niet gezien en er kwam nog een oude bekende en die had ik echt al te lang niet gezien en ik moest al zoveel knuffelen en en en en sorry
True.quote:
LoLa heft heldin zijn tot een nieuw niveauquote:Op maandag 11 februari 2013 23:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Lola woont bij mij om de hoekdie heldin bracht mij donderdagavond twee Palmpjes
Morgen werken hequote:
Ik zou er bijna voor naar Hoorn verhuizen.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Lola woont bij mij om de hoekdie heldin bracht mij donderdagavond twee Palmpjes
Zeker weten! Had haar nog nooit gemeet, maar wat een tof mensquote:Op maandag 11 februari 2013 23:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
LoLa heft heldin zijn tot een nieuw niveau
HAIIIIIIIIIIIIIIIIIII!quote:Op maandag 11 februari 2013 23:03 schreef LovelyLady het volgende:
Moet ik nou iedere keer dat godvergeten topic gaan opzoeken als het vorige topic dicht is
LH heeft hem gereekst!!quote:Op maandag 11 februari 2013 23:03 schreef LovelyLady het volgende:
Moet ik nou iedere keer dat godvergeten topic gaan opzoeken als het vorige topic dicht is
Nee nu niet meer als het goed is.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:03 schreef LovelyLady het volgende:
Quote voor het nageslachtquote:Op maandag 11 februari 2013 23:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
LoLa heft heldin zijn tot een nieuw niveau
Meteen doen, tof stadjequote:Op maandag 11 februari 2013 23:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zou er bijna voor naar Hoorn verhuizen.
Ze is een schatquote:Op maandag 11 februari 2013 23:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zeker weten! Had haar nog nooit gemeet, maar wat een tof mensen we kennen ook allebei haar ex!
![]()
toevallig dan wel heur.
Nee.. doe maar nietquote:Op maandag 11 februari 2013 23:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zou er bijna voor naar Hoorn verhuizen.
Mag ik wel?quote:
FoBo waardig welquote:Op maandag 11 februari 2013 23:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Quote voor het nageslacht
Ik maak ze maar niet wakker
Hoeft niet!!quote:Op maandag 11 februari 2013 23:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als je maar niet denkt dat ik continu HJ kom brengen
Ik ben God niet
Moet dit ?quote:Op maandag 11 februari 2013 23:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zeker weten! Had haar nog nooit gemeet, maar wat een tof mensen we kennen ook allebei haar ex!
![]()
toevallig dan wel heur.
Tot zover legendarische LoLa-pannenkoekenmeetsquote:Op maandag 11 februari 2013 23:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoeft niet!!
Maar dan ben je wel bij elke huppelmeet aanwezig!!
Joh, ik roep geen detailsquote:Op maandag 11 februari 2013 23:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Moet dit ?Ik zal nog eens wat vertellen
Dan wordt het nog makkelijker ja!!quote:Op maandag 11 februari 2013 23:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tot zover legendarische LoLa-pannenkoekenmeets![]()
En bedankt
Mooi...quote:Op maandag 11 februari 2013 23:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Joh, ik roep geen detailszo ben ik niet
Dat staat in de planningquote:Op maandag 11 februari 2013 23:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
[ afbeelding ]
Dit wil ik echt een keer doen.![]()
Die staat op mn FB en dat gaan we de volgende huppelmeet doenquote:Op maandag 11 februari 2013 23:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
[ afbeelding ]
Vond het erg matig.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen die troep achteraf hè?quote:Op maandag 11 februari 2013 23:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
True.
Maar ik heb ontdekt dat meets bij mij thuis toch het leukst zijn
Valt mee!!quote:
Hahah die hebben wij zondag gekekenquote:Op maandag 11 februari 2013 23:07 schreef LovelyLady het volgende:
Dark Shadows is een toffe film...
Nu moet ik alleen Queen nog omruilen voor Puss in Boots
Hoofdstuk 25?quote:Op maandag 11 februari 2013 23:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Anders ben ik genoodzaakt je weer vast te binden in de kruipruimte *zucht*
Huppel -> hoofstuk 25quote:Op maandag 11 februari 2013 23:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Anders ben ik genoodzaakt je weer vast te binden in de kruipruimte *zucht*
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 11 februari 2013 23:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die staat op mn FB en dat gaan we de volgende huppelmeet doen
ROOD!quote:
Moeilijk bij te houden mobiel?quote:
Merk er niks vanquote:Op maandag 11 februari 2013 23:10 schreef LovelyLady het volgende:
Valt het jullie ook op dat zodra ik hier ben dat het een stuk leuker is![]()
Dat het even gezegd is
ELK topic is leuker met een LoLaquote:Op maandag 11 februari 2013 23:10 schreef LovelyLady het volgende:
Dat het even gezegd is
quote:Op maandag 11 februari 2013 23:10 schreef LovelyLady het volgende:
Dat het even gezegd is
Een beetje.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moeilijk bij te houden mobiel?
Nee dat is logisch... Waar is je humorknopje?quote:
Een? DEquote:Op maandag 11 februari 2013 23:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
ELK topic is leuker met een LoLa
Denken dat er meer dan 1 LoLa kan zijnquote:Op maandag 11 februari 2013 23:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee dat is logisch... Waar is je humorknopje?
[..]
Een? DE
En het was net zo gezellig...quote:Op maandag 11 februari 2013 23:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oja, sorry mevrouw
Ik ga maar eens slapen
Dat dus horkje!!quote:Op maandag 11 februari 2013 23:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En het was net zo gezellig...
Kom eens wat vaker langs hier
quote:Op maandag 11 februari 2013 23:10 schreef LovelyLady het volgende:
Dat het even gezegd is
Ik heb geen humorknopje, ik ben 24/7 grappigquote:Op maandag 11 februari 2013 23:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee dat is logisch... Waar is je humorknopje?
[..]
Een? DE
Komtie:quote:Op maandag 11 februari 2013 23:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb geen humorknopje, ik ben 24/7 grappig
quote:Op maandag 11 februari 2013 23:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb geen humorknopje, ik ben 24/7 grappig
quote:
Je gaat mij zaterdag heus wel missenquote:
Wij allemaalquote:Op maandag 11 februari 2013 23:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Je gaat mij zaterdag heus wel missen
Uitlachen jaquote:Op maandag 11 februari 2013 23:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En toch moet je heel vaak om me lachen
Oh dat is netjes, laat maar weten wanneer je weer een meet doet.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Valt mee!!
Ze helpen best goed met opruimen
Dit topic in de gaten houden danquote:Op maandag 11 februari 2013 23:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh dat is netjes, laat maar weten wanneer je weer een meet doet.
En heel goed. Kan binnen een dag ontstaanquote:Op maandag 11 februari 2013 23:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dit topic in de gaten houden dan
Ja inderdaadquote:Op maandag 11 februari 2013 23:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En heel goed. Kan binnen een dag ontstaan
STIL!!!quote:
Wanneer gaan we naar nijntje?quote:Op maandag 11 februari 2013 23:21 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ga zo eens kijken of ik een laar films in mijn downloadlijst kan gooien.
En de OP in gaten houdenquote:Op maandag 11 februari 2013 23:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En heel goed. Kan binnen een dag ontstaan
Alsof de spontane hupsmeets de OP halenquote:
30 Nights of Paranormal Activity with the Devil Inside the Girl with the Dragon Tattoo (2013) - IMDbquote:Op maandag 11 februari 2013 23:21 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ga zo eens kijken of ik een laar films in mijn downloadlijst kan gooien.
Even downloadenquote:Op maandag 11 februari 2013 23:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
30 Nights of Paranormal Activity with the Devil Inside the Girl with the Dragon Tattoo (2013) - IMDb
Ik heb deze net binnengehaald, zal wel weer een pareltje zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |