Meteen doen, tof stadjequote:Op maandag 11 februari 2013 23:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zou er bijna voor naar Hoorn verhuizen.
Ze is een schatquote:Op maandag 11 februari 2013 23:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zeker weten! Had haar nog nooit gemeet, maar wat een tof mensen we kennen ook allebei haar ex!
![]()
toevallig dan wel heur.
Nee.. doe maar nietquote:Op maandag 11 februari 2013 23:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zou er bijna voor naar Hoorn verhuizen.
Mag ik wel?quote:
FoBo waardig welquote:Op maandag 11 februari 2013 23:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Quote voor het nageslacht
Ik maak ze maar niet wakker
Hoeft niet!!quote:Op maandag 11 februari 2013 23:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als je maar niet denkt dat ik continu HJ kom brengen
Ik ben God niet
Moet dit ?quote:Op maandag 11 februari 2013 23:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zeker weten! Had haar nog nooit gemeet, maar wat een tof mensen we kennen ook allebei haar ex!
![]()
toevallig dan wel heur.
Tot zover legendarische LoLa-pannenkoekenmeetsquote:Op maandag 11 februari 2013 23:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoeft niet!!
Maar dan ben je wel bij elke huppelmeet aanwezig!!
Joh, ik roep geen detailsquote:Op maandag 11 februari 2013 23:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Moet dit ?Ik zal nog eens wat vertellen
Dan wordt het nog makkelijker ja!!quote:Op maandag 11 februari 2013 23:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tot zover legendarische LoLa-pannenkoekenmeets![]()
En bedankt
Mooi...quote:Op maandag 11 februari 2013 23:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Joh, ik roep geen detailszo ben ik niet
Dat staat in de planningquote:Op maandag 11 februari 2013 23:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
[ afbeelding ]
Dit wil ik echt een keer doen.![]()
Die staat op mn FB en dat gaan we de volgende huppelmeet doenquote:Op maandag 11 februari 2013 23:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
[ afbeelding ]
Vond het erg matig.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen die troep achteraf hè?quote:Op maandag 11 februari 2013 23:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
True.
Maar ik heb ontdekt dat meets bij mij thuis toch het leukst zijn
Valt mee!!quote:
Hahah die hebben wij zondag gekekenquote:Op maandag 11 februari 2013 23:07 schreef LovelyLady het volgende:
Dark Shadows is een toffe film...
Nu moet ik alleen Queen nog omruilen voor Puss in Boots
Hoofdstuk 25?quote:Op maandag 11 februari 2013 23:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Anders ben ik genoodzaakt je weer vast te binden in de kruipruimte *zucht*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |