Ik was bij LoLa en die had ik al heul lang niet gezien en er kwam nog een oude bekende en die had ik echt al te lang niet gezien en ik moest al zoveel knuffelen en en en en sorryquote:Op maandag 11 februari 2013 22:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kachels die niet meewerken zijn gewoon minder dan tof![]()
[..]
En dan bel je niet even?
Just me, my kid and my petsquote:
Die heb je in Purmerend gedropt?quote:Op maandag 11 februari 2013 22:59 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik in Purmerend, de Fok!Stok wegbrengen
Gorinchem is geen brabantquote:
Jupquote:Op maandag 11 februari 2013 22:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die heb je in Purmerend gedropt?
Van 3 provincies jaquote:
Ik blijf nog even opquote:Op maandag 11 februari 2013 23:01 schreef fietsie het volgende:
Grumbl waarom is het nou al weer 23:00..... nou moet ik echt naar bed....
Nou pfoe wat een rampquote:Op maandag 11 februari 2013 23:01 schreef fietsie het volgende:
Grumbl waarom is het nou al weer 23:00..... nou moet ik echt naar bed....
Lola woont bij mij om de hoekquote:Op maandag 11 februari 2013 22:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was bij LoLa en die had ik al heul lang niet gezien en er kwam nog een oude bekende en die had ik echt al te lang niet gezien en ik moest al zoveel knuffelen en en en en sorry
True.quote:
LoLa heft heldin zijn tot een nieuw niveauquote:Op maandag 11 februari 2013 23:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Lola woont bij mij om de hoekdie heldin bracht mij donderdagavond twee Palmpjes
Morgen werken hequote:
Ik zou er bijna voor naar Hoorn verhuizen.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Lola woont bij mij om de hoekdie heldin bracht mij donderdagavond twee Palmpjes
Zeker weten! Had haar nog nooit gemeet, maar wat een tof mensquote:Op maandag 11 februari 2013 23:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
LoLa heft heldin zijn tot een nieuw niveau
HAIIIIIIIIIIIIIIIIIII!quote:Op maandag 11 februari 2013 23:03 schreef LovelyLady het volgende:
Moet ik nou iedere keer dat godvergeten topic gaan opzoeken als het vorige topic dicht is
LH heeft hem gereekst!!quote:Op maandag 11 februari 2013 23:03 schreef LovelyLady het volgende:
Moet ik nou iedere keer dat godvergeten topic gaan opzoeken als het vorige topic dicht is
Nee nu niet meer als het goed is.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:03 schreef LovelyLady het volgende:
Quote voor het nageslachtquote:Op maandag 11 februari 2013 23:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
LoLa heft heldin zijn tot een nieuw niveau
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |