Naar Die Hard 5quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:21 schreef BeamofLight het volgende:
Oeh morgen Valentijnsdag. Iemand met acties / verwachtingen?
Omdat mijn zonnebrilfoto een 8,2 krijgt, daarna bedacht ik me dat er ook nog een normale foto op moest, maar die had ik niet. Dus mijn best gedaan om een self-shot te maken, niet het grootste succes maar kon er mee door, maar volgens de beoordelende mensen schijnbaar niet. Ik dacht dat lager dan een 6 niet kon, wat doe ik dan met een 5,6?quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:09 schreef Dizorn het volgende:
Sekhmet, ik hoop dat hij als valentijnskado een mooie handdoek heeft. en veel plezier.
Verder is valentijnsdag obviously commercieel verpest. Maar aangezien dames het gewoon een erg leuk feest vinden, meedoen. Het is ook niet vervelend om leuke meisjes nog vrolijker te maken, toch?
Wel even een haatpunt: alles wat op paiq staat met zonnebril. Wil je nou echt dat ik je alleen beoordeel op je (onder)kin(nen)?
gewoon langer op laten staan, dan gaat dat cijfer heus nog wel omhoogquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:41 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
Omdat mijn zonnebrilfoto een 8,2 krijgt, daarna bedacht ik me dat er ook nog een normale foto op moest, maar die had ik niet. Dus mijn best gedaan om een self-shot te maken, niet het grootste succes maar kon er mee door, maar volgens de beoordelende mensen schijnbaar niet. Ik dacht dat lager dan een 6 niet kon, wat doe ik dan met een 5,6?
*doet zonnebril op
te druk met hun vriendjes in rlquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:41 schreef ECM het volgende:
Pff, waarom zijn alle leuk uitziende dames op Paiq meer dan twee weken geleden voor het laatst online geweest?
Een zonnebril foto is gewoon zo lame je mist de hele uitdrukking van het gezicht etcquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:41 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
Omdat mijn zonnebrilfoto een 8,2 krijgt, daarna bedacht ik me dat er ook nog een normale foto op moest, maar die had ik niet. Dus mijn best gedaan om een self-shot te maken, niet het grootste succes maar kon er mee door, maar volgens de beoordelende mensen schijnbaar niet. Ik dacht dat lager dan een 6 niet kon, wat doe ik dan met een 5,6?
*doet zonnebril op
Thanksquote:
haha, ik dacht dat er een opmerking werd gemaakt over teveel SlowChat..maar het was een andere afkorting dusquote:
quote:Mijn tentamens zijn voorbij, maar ik heb het nog steeds heel druk met school en priveomstandigheden. Het leren kennen van iemand kost me veel energie en dat kan ik momenteel even niet opbrengen. Ik hoop dat je het kan begrijpen.
Gadverdamme, dit soort slappe, manipulatieve gejengel.quote:
ik vind het bijna nog een belediging dat ze kunnen denken dat je hier nog in trapt ook..quote:
dit is er zo eentje die op wereldreis moet om zichzelf te ontdekken, niet om gewoon een mooie reis te makenquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gadverdamme, dit soort slappe, manipulatieve gejengel.
En dat gedoe komt altijd na een tijdje -volgens mij toch- leuk contact. Tja achquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gadverdamme, dit soort slappe, manipulatieve gejengel.
Reageer je daar dan nog op? En zo ja, wat dan?quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
En dat gedoe komt altijd na een tijdje -volgens mij toch- leuk contact. Tja ach
Ja, maar kort. Dat ik het wel begrijpquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Reageer je daar dan nog op? En zo ja, wat dan?
Het is een compleet lulverhaal en dan zeg je dat je het wel begrijpt.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja, maar kort. Dat ik het wel begrijp![]()
Mja wat moet ik dan zeggen? Die heeft d'r keus al gemaakt...
Stel als het zo is, ik hou niet van onterecht beschuldigen. Ook al vind ik het verdacht, ik kan niks bewijzen oid.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het is een compleet lulverhaal en dan zeg je dat je het wel begrijpt.Ik zou niet meegaan in haar smoesjes en kort aangeven dat ik het jammer vind dat ze niet eerlijk is en haar daarna blokkeren/verwijderen whatever. Je geeft haar nu het idee dat ze dit riedeltje prima nog eens kan gebruiken.
Dat siert je, maar zorgt ook dat je over je heen laat lopen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Stel als het zo is, ik hou niet van onterecht beschuldigen. Ook al vind ik het verdacht, ik kan niks bewijzen oid.
Door priveomstandigheden, kan makkelijk betekenen een concurrent. Ik zou niks doen en wachten tot je wat hoort.quote:
quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:09 schreef pikinhand het volgende:
[..]
Door priveomstandigheden, kan makkelijk betekenen een concurrent. Ik zou niks doen en wachten tot je wat hoort.
Ik ga geen aannames doen. Ik vind 'over heen lopen' niet de uitdrukking die van toepassing is hier overigens. Ze zegt gewoon geen zin/tijd te hebben, dan is het over en uit toch?quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:08 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat siert je, maar zorgt ook dat je over je heen laat lopen.
Als ze me leuk genoeg vond had ze wel tijd gemaakt denk ik.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:11 schreef Fascination het volgende:
[..]. Wat heeft dat voor nut? Als dat zo is, vindt ze je sowieso al niet leuk genoeg.
Tuurlijk maak je dan tijd voor iemand. Ik zou iig niet reageren met dat je het begrijpt. Maar dat moet je zelf weten.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als ze me leuk genoeg vond had ze wel tijd gemaakt denk ik.
De volgende maar weer... as usual.
Nou idd. Wees dan volwassen en wees eerlijk.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat een kutsmoesStuur dan liever niks
inderdaadquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dus bij paiq ga je chatten met iemand en naarmate de tijd vordert wordt de foto steeds duidelijker?
Toch wel een hoog chatmetvreemden gehalte eigenlijk.. maar ik geef het een kansquote:
Iedereen heeft tijd, het is de vraag voor wie je tijd wil maken en hoe volwassen je bent c.q. alleen maar behoefte hebt aan een egoboost.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:39 schreef Spezza19 het volgende:
Ik snap nooit dat dat soort mensen dan op datingsites staan.... Als ze er toch geen tijd voor hebben....
Heeeeeeeeeeee! Je bent er weernogweernogweerquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:39 schreef Spezza19 het volgende:
Ik snap nooit dat dat soort mensen dan op datingsites staan.... Als ze er toch geen tijd voor hebben....
quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik kan ook doen dat ik via een andere paiq-er lid wordt, krijgt dan iemand een extra ofzo? Zo ja, roep maar en ik vul je code in
Het is net Eddy Wally, qua comebacks.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeee! Je bent er weernogweernogweer
Hoe is het met die oudere man afgelopen?quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:04 schreef Andromache het volgende:
pffft, ik vind het toch wel moeilijk hoor, om niet te hoge verwachtingen te hebben en niet teleurgesteld te zijn als ze je profiel wel bekijken maar niet reageren. nou, ik ga er gewoon maar mee door, en ik moet echt ff werk maken van leuke foto's. gisteren kwam ik er achter dat ik pas 1 foto van mezelf heb van heel 2013! (net pas mijn eerste fotomapje aangemaakt). dat kan beter.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Kennen jullie date4cash trouwens, dan kan je een topdate regelen als je maar genoeg cash biedt
http://www.date4cash.nl/quote:
quote:Bied op dates en ga uit met je droom partner! Pak de kans om de ware liefde te vinden. Geen gedoe meer met eindeloos e-mailen en chatten, bied en ga op stap.
Ga uit met iemand die echt iets voor je over heeft. Er zijn genoeg interessante en leuke mensen die geld over hebben voor een eerste date met jou! Geef jij ze een kan...
Oh daar moet je je niks van aantrekken. Ik blader ook genoeg profielen door. Soms ook gewoon voor fun.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:04 schreef Andromache het volgende:
pffft, ik vind het toch wel moeilijk hoor, om niet te hoge verwachtingen te hebben en niet teleurgesteld te zijn als ze je profiel wel bekijken maar niet reageren. nou, ik ga er gewoon maar mee door, en ik moet echt ff werk maken van leuke foto's. gisteren kwam ik er achter dat ik pas 1 foto van mezelf heb van heel 2013! (net pas mijn eerste fotomapje aangemaakt). dat kan beter.
we wordfeudenquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:08 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Hoe is het met die oudere man afgelopen?
Waarom vind je dat zo moeilijk dan?quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:04 schreef Andromache het volgende:
pffft, ik vind het toch wel moeilijk hoor, om niet te hoge verwachtingen te hebben en niet teleurgesteld te zijn als ze je profiel wel bekijken maar niet reageren.
Wat is het probleem met een 2012 foto? Kennelijk zijn er in 2013 nog geen foto momenten geweest? Is niet erg toch. Expres foto's maken zijn altijd minder leuk dan spontane foto'squote:nou, ik ga er gewoon maar mee door, en ik moet echt ff werk maken van leuke foto's. gisteren kwam ik er achter dat ik pas 1 foto van mezelf heb van heel 2013! (net pas mijn eerste fotomapje aangemaakt). dat kan beter.
Bekend probleem. Heb ook nauwelijks foto's van mezelf. Of ze zijn enorm oudquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:04 schreef Andromache het volgende:
en ik moet echt ff werk maken van leuke foto's. gisteren kwam ik er achter dat ik pas 1 foto van mezelf heb van heel 2013! (net pas mijn eerste fotomapje aangemaakt). dat kan beter.
Zo die gasten achter de site verdienen er leuk aanquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
http://www.date4cash.nl/
Plus een maandelijkse lidmaatschap.quote:Date4Cash rekent een commissie van 25% over het geaccepteerde biedingsbedrag. Diegene die de bieding uitbrengt en diegene die de bieding accepteert stemmen ermee in dat Date4Cash 25% van het geboden bedrag inhoud op het totaal uit te keren bedrag.
Je bent ronduit een hoer die gepimpt wordt als je je gezicht daarop zet.quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zo die gasten achter de site verdienen er leuk aan
[..]
Plus een maandelijkse lidmaatschap.
Nou nou nou en wie is die pimp dan?quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je bent ronduit een hoer die gepimpt wordt als je je gezicht daarop zet.
De site natuurlijk 25% afdragen... Je leest het zelf net voor.quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou nou nou en wie is die pimp dan?
Trouwens, geld verdienen met een date valt altijd nog niet onder de hoer spelen. Wie weet wat voor geld zorgen ze wel niet hebben.
Administratie kosten. Niemand dwingt mensen daar op te staan.quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
De site natuurlijk 25% afdragen... Je leest het zelf net voor.
Tgaat over een datingssite.. Maargoed.quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Administratie kosten. Niemand dwingt mensen daar op te staan.
Maar goed, zwaar off topic.
Nou, omdat ik toch mijn best doe, ik log nu regelmatig in, ik stuur berichtjes en ik krijg niet echt wat terug. Het zou wel leuk zijn ook eens benaderd te worden, of uberhaupt een positieve reactie terug. Beetje... bevestiging, ofzo? Het kan er aan liggen dat ik reageer buiten mijn provincie? Het gebrek aan de BMW zal hem toch niet zijn?quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Waarom vind je dat zo moeilijk dan?
Nou het jaartal maakt niet echt uit, maar ik wil graag een paar mooie portretfoto's van mezelf, al is het alleen maar om aan mijn moeder cadeau te geven, ik sta in het algemeen er niet zo leuk op terwijl ik er wel leuk uitzie. Ik zie het wel zitten, liggend in het gras met bloemetjes, een leuk jurkje aan, haar in de krul, leuke oorbellen, mooie lach opzetten, of op een bankje, fotosessie in het park. Moet het alleen nog even mooi weer worden.quote:Wat is het probleem met een 2012 foto? Kennelijk zijn er in 2013 nog geen foto momenten geweest? Is niet erg toch. Expres foto's maken zijn altijd minder leuk dan spontane foto's
Tja weet je, dat kan zoveel redenen hebben. Uiterlijk, kleding styl, profiel tekst, tekst in berichtjes enz enz enz.quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:55 schreef Andromache het volgende:
[..]
Nou, omdat ik toch mijn best doe, ik log nu regelmatig in, ik stuur berichtjes en ik krijg niet echt wat terug. Het zou wel leuk zijn ook eens benaderd te worden, of uberhaupt een positieve reactie terug. Beetje... bevestiging, ofzo? Het kan er aan liggen dat ik reageer buiten mijn provincie? Het gebrek aan de BMW zal hem toch niet zijn?
Dat is inderdaad leuk, maar portret foto's en tussen de bloemen lig foto's op je profiel.... Denk niet dat het zo een goed plan is. Te gemaakt, te geforceerd.quote:Nou het jaartal maakt niet echt uit, maar ik wil graag een paar mooie portretfoto's van mezelf, al is het alleen maar om aan mijn moeder cadeau te geven, ik sta in het algemeen er niet zo leuk op terwijl ik er wel leuk uitzie. Ik zie het wel zitten, liggend in het gras met bloemetjes, een leuk jurkje aan, haar in de krul, leuke oorbellen, mooie lach opzetten, of op een bankje, fotosessie in het park. Moet het alleen nog even mooi weer worden.
Nou iedereen heeft schijnbaar tijd, maar de dame die ik vandaag Paiqte zat eerst te lullen dat ze vakantie had, en daarna was ze 'ineens druk met school bezig'. Ze had nog geen vraag gesteldquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:40 schreef Andromache het volgende:
[..]
Iedereen heeft tijd, het is de vraag voor wie je tijd wil maken en hoe volwassen je bent c.q. alleen maar behoefte hebt aan een egoboost.
Tenzij die hele profieltekst een gigantisch sarcarstisch nietzeggende laptekst van zulke tegenstellingen isquote:Op donderdag 14 februari 2013 07:11 schreef SilentChaos het volgende:
Lol, in een profieltekst op lexa:
"Ik hou van actieve dingen, maar ook passief..."
Schrijf dan niks...
De rest was erg serieus haha dus ik vrees het niet...quote:Op donderdag 14 februari 2013 07:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Tenzij die hele profieltekst een gigantisch sarcarstisch nietzeggende laptekst van zulke tegenstellingen isMaar ik vrees van niet
Inderdaad, ik kan me daar echt aan ergeren van die figuren die zo vreselijk druk zijn zogenaamdquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:40 schreef Andromache het volgende:
[..]
Iedereen heeft tijd, het is de vraag voor wie je tijd wil maken en hoe volwassen je bent c.q. alleen maar behoefte hebt aan een egoboost.
Op de bank met een glas wijnquote:Op donderdag 14 februari 2013 08:37 schreef Linguine het volgende:
Ben wel benieuwd wat ze onder 'passieve dingen doen' verstaat.
Actief genoeg voor mijquote:
Als een zoutzak onder een hijgende kerel liggen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 08:37 schreef Linguine het volgende:
Ben wel benieuwd wat ze onder 'passieve dingen doen' verstaat.
Neeeee niet nog zo eenquote:Op donderdag 14 februari 2013 08:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als een zoutzak onder een hijgende kerel liggen.
Lekker hoorquote:Op donderdag 14 februari 2013 08:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als een zoutzak onder een hijgende kerel liggen.
Alleen als je je nagels in z'n rug zetquote:
Das te actiefquote:Op donderdag 14 februari 2013 08:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Alleen als je je nagels in z'n rug zet
quote:Op donderdag 14 februari 2013 08:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Alleen als je je nagels in z'n rug zet
quote:Op donderdag 14 februari 2013 09:27 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Geef mij maar een actieve vrouw hoor... niet het type dat zo stil blijft liggen dat je bijna geen goed argument meer hebt als ze daarna aangifte doet van verkrachting.
er zijn maar weinig mannen die een zo'n passieve vrouw leuk vinden.quote:Op donderdag 14 februari 2013 09:27 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Geef mij maar een actieve vrouw hoor... niet het type dat zo stil blijft liggen dat je bijna geen goed argument meer hebt als ze daarna aangifte doet van verkrachting.
Zo gek is dat niet hoor. Ik ben ook altijd druk en onderweg. Al is dat de laatste week een stuk minder omdat ik van allss thuis moet en wil doen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 08:36 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Inderdaad, ik kan me daar echt aan ergeren van die figuren die zo vreselijk druk zijn zogenaamd
Als je voor de liefde niet eens tijd kunt maken, dan heb je in feite gewoon geen interesse.
Ik snap ook nooit hoe iemand zo druk kan zijn dat je nergens een moment in de week tijd kunt maken voor een date. Waar ben je dan in godsnaam de hele week zo druk mee? Je kunt een fulltime baan hebben, die heb ik ook en je hebt natuurlijk nog een sociaal leven.
Maar je gaat toch niet 7 avonden in de week op bezoek bij vrienden of naar de sportclub?
Heb wel eens een date gehad met iemand die ruim 2 weken vantevoren ingepland moest worden, ze woonde notabene bij mij in de stad op 10 minuten fietsafstand.
Zo effe wat ergernis er uit
aantal posts: 69181 (gemiddeld 17 per dag)quote:Op donderdag 14 februari 2013 09:42 schreef ook_gek het volgende:
Ik ben ook altijd druk en onderweg.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 09:27 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Je punt is? Overdag op werk zit ik hier het meeste, in de avond alleen op tussen momenten. Maar zeer weinig.quote:Op donderdag 14 februari 2013 09:44 schreef Silenus het volgende:
[..]
aantal posts: 69181 (gemiddeld 17 per dag)
Wat maakt het uit hoe je het noemt? Druk, volgeboekt of afspraken staan.quote:Op donderdag 14 februari 2013 09:46 schreef Cue_ het volgende:
Ben het wel een beetje eens met Ronaldsen. Snap de mensen die het druk hebben ook niet. Maar dat komt misschien door het woordje 'druk'. Want men ervaart een volle agenda dan als druk zijn.
Je kan ook gewoon zeggen dat je de komende twee weken volgeboekt zit.
Inderdaad, dit is een beetje van het niveau "ik houd van lekker eten en goede wijn"quote:Op donderdag 14 februari 2013 09:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Maar hey, wie wil er nou geen actieve bedpartner?
dat zeg ik, gevoelsmatig.quote:Op donderdag 14 februari 2013 09:51 schreef ook_gek het volgende:
Wat maakt het uit hoe je het noemt? Druk, volgeboekt of afspraken staan.
Snap het helemaal hoorquote:Ik plan zeer weinig maar toch ben ik elke avond "druk" en heb dan geen tijd om te daten. Zo gek is dat toch niet?
Als ik naar m'n zelf kijk, als een date me echt heel leuk lijkt prop ik het er wel in of laat ik iets anders schieten. Maar als het "maar" een date is kan die prima een week of langer wachten.
Ja, zinvolle invulling van je profiel welquote:Op donderdag 14 februari 2013 09:53 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Inderdaad, dit is een beetje van het niveau "ik houd van lekker eten en goede wijn"
"Sorry, inmiddels ben ik al getrouwd en heb ik 3 bloedjes van kinderen. Maar toch bedankt voor je reactie."quote:Op donderdag 14 februari 2013 10:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, zinvolle invulling van je profiel wel
Ik kreeg gisteren een paar weken na dato trouwens eindelijk reactie op een oneliner. Ik vermoed zomaar dat de man in kwestie bijna nooit op Paiq is
Als iemand met mij wil daten en tijd in mij wil investeren dan vind ik het niet meer dan logisch dat ik een afspraak met vrienden verzet. Je agenda kan niet altijd vol zitten met dringende zaken.quote:Op donderdag 14 februari 2013 09:51 schreef ook_gek het volgende:
Als ik naar m'n zelf kijk, als een date me echt heel leuk lijkt prop ik het er wel in of laat ik iets anders schieten. Maar als het "maar" een date is kan die prima een week of langer wachten.
Krijgen vrouwen er veel meer ofzo, ik krijg er een per dag die niet reageren en speeddate krijg ik ook nooit een of een of andere manierquote:Op donderdag 14 februari 2013 10:44 schreef Luxuria het volgende:
Wtf ik had een tijd geleden de automatische matching uitgezet.
Kom ik nu weer op Paiq, heb ik gewoon VIER nieuwe matches![]()
Ik had er al veel te veel.
Geen idee, ik was 5 of 6 dagen niet op Paiq geweest, vind het ook wel erg veel.quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Krijgen vrouwen er veel meer ofzo, ik krijg er een per dag die niet reageren en speeddate krijg ik ook nooit een of een of andere manier
Nee want ze komen allemaal dicht bij mij uit de buurt dus wil ik weten wie het zijnquote:Op donderdag 14 februari 2013 11:03 schreef Silenus het volgende:
Wel gvd, hoe durven ze?!?!?
Nu moet je vier keer op een knopje drukken om ze weer te verwijderen. Kost allemaal geld, moeite, kracht, pijn, bloed.
Eens.quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:26 schreef Silenus het volgende:
Ik zou het eerder een afknapper vinden als iemand elke avond op paiq te vinden is dan dat diegene eens er drie dagen niet is, eigenlijk.
Ook als er een weekend tussen zit?quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:26 schreef Silenus het volgende:
Ik zou het eerder een afknapper vinden als iemand elke avond op paiq te vinden is dan dat diegene eens er drie dagen niet is, eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |