Door priveomstandigheden, kan makkelijk betekenen een concurrent. Ik zou niks doen en wachten tot je wat hoort.quote:
quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:09 schreef pikinhand het volgende:
[..]
Door priveomstandigheden, kan makkelijk betekenen een concurrent. Ik zou niks doen en wachten tot je wat hoort.
Ik ga geen aannames doen. Ik vind 'over heen lopen' niet de uitdrukking die van toepassing is hier overigens. Ze zegt gewoon geen zin/tijd te hebben, dan is het over en uit toch?quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:08 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat siert je, maar zorgt ook dat je over je heen laat lopen.
Als ze me leuk genoeg vond had ze wel tijd gemaakt denk ik.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:11 schreef Fascination het volgende:
[..]. Wat heeft dat voor nut? Als dat zo is, vindt ze je sowieso al niet leuk genoeg.
Tuurlijk maak je dan tijd voor iemand. Ik zou iig niet reageren met dat je het begrijpt. Maar dat moet je zelf weten.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als ze me leuk genoeg vond had ze wel tijd gemaakt denk ik.
De volgende maar weer... as usual.
Nou idd. Wees dan volwassen en wees eerlijk.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat een kutsmoesStuur dan liever niks
inderdaadquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dus bij paiq ga je chatten met iemand en naarmate de tijd vordert wordt de foto steeds duidelijker?
Toch wel een hoog chatmetvreemden gehalte eigenlijk.. maar ik geef het een kansquote:
Iedereen heeft tijd, het is de vraag voor wie je tijd wil maken en hoe volwassen je bent c.q. alleen maar behoefte hebt aan een egoboost.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:39 schreef Spezza19 het volgende:
Ik snap nooit dat dat soort mensen dan op datingsites staan.... Als ze er toch geen tijd voor hebben....
Heeeeeeeeeeee! Je bent er weernogweernogweerquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:39 schreef Spezza19 het volgende:
Ik snap nooit dat dat soort mensen dan op datingsites staan.... Als ze er toch geen tijd voor hebben....
quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik kan ook doen dat ik via een andere paiq-er lid wordt, krijgt dan iemand een extra ofzo? Zo ja, roep maar en ik vul je code in
Het is net Eddy Wally, qua comebacks.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeee! Je bent er weernogweernogweer
Hoe is het met die oudere man afgelopen?quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:04 schreef Andromache het volgende:
pffft, ik vind het toch wel moeilijk hoor, om niet te hoge verwachtingen te hebben en niet teleurgesteld te zijn als ze je profiel wel bekijken maar niet reageren. nou, ik ga er gewoon maar mee door, en ik moet echt ff werk maken van leuke foto's. gisteren kwam ik er achter dat ik pas 1 foto van mezelf heb van heel 2013! (net pas mijn eerste fotomapje aangemaakt). dat kan beter.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Kennen jullie date4cash trouwens, dan kan je een topdate regelen als je maar genoeg cash biedt
http://www.date4cash.nl/quote:
quote:Bied op dates en ga uit met je droom partner! Pak de kans om de ware liefde te vinden. Geen gedoe meer met eindeloos e-mailen en chatten, bied en ga op stap.
Ga uit met iemand die echt iets voor je over heeft. Er zijn genoeg interessante en leuke mensen die geld over hebben voor een eerste date met jou! Geef jij ze een kan...
Oh daar moet je je niks van aantrekken. Ik blader ook genoeg profielen door. Soms ook gewoon voor fun.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:04 schreef Andromache het volgende:
pffft, ik vind het toch wel moeilijk hoor, om niet te hoge verwachtingen te hebben en niet teleurgesteld te zijn als ze je profiel wel bekijken maar niet reageren. nou, ik ga er gewoon maar mee door, en ik moet echt ff werk maken van leuke foto's. gisteren kwam ik er achter dat ik pas 1 foto van mezelf heb van heel 2013! (net pas mijn eerste fotomapje aangemaakt). dat kan beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |