Das te actiefquote:Op donderdag 14 februari 2013 08:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Alleen als je je nagels in z'n rug zet
quote:Op donderdag 14 februari 2013 08:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Alleen als je je nagels in z'n rug zet
quote:Op donderdag 14 februari 2013 09:27 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Geef mij maar een actieve vrouw hoor... niet het type dat zo stil blijft liggen dat je bijna geen goed argument meer hebt als ze daarna aangifte doet van verkrachting.
er zijn maar weinig mannen die een zo'n passieve vrouw leuk vinden.quote:Op donderdag 14 februari 2013 09:27 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Geef mij maar een actieve vrouw hoor... niet het type dat zo stil blijft liggen dat je bijna geen goed argument meer hebt als ze daarna aangifte doet van verkrachting.
Zo gek is dat niet hoor. Ik ben ook altijd druk en onderweg. Al is dat de laatste week een stuk minder omdat ik van allss thuis moet en wil doen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 08:36 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Inderdaad, ik kan me daar echt aan ergeren van die figuren die zo vreselijk druk zijn zogenaamd
Als je voor de liefde niet eens tijd kunt maken, dan heb je in feite gewoon geen interesse.
Ik snap ook nooit hoe iemand zo druk kan zijn dat je nergens een moment in de week tijd kunt maken voor een date. Waar ben je dan in godsnaam de hele week zo druk mee? Je kunt een fulltime baan hebben, die heb ik ook en je hebt natuurlijk nog een sociaal leven.
Maar je gaat toch niet 7 avonden in de week op bezoek bij vrienden of naar de sportclub?
Heb wel eens een date gehad met iemand die ruim 2 weken vantevoren ingepland moest worden, ze woonde notabene bij mij in de stad op 10 minuten fietsafstand.
Zo effe wat ergernis er uit
aantal posts: 69181 (gemiddeld 17 per dag)quote:Op donderdag 14 februari 2013 09:42 schreef ook_gek het volgende:
Ik ben ook altijd druk en onderweg.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 09:27 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Je punt is? Overdag op werk zit ik hier het meeste, in de avond alleen op tussen momenten. Maar zeer weinig.quote:Op donderdag 14 februari 2013 09:44 schreef Silenus het volgende:
[..]
aantal posts: 69181 (gemiddeld 17 per dag)
Wat maakt het uit hoe je het noemt? Druk, volgeboekt of afspraken staan.quote:Op donderdag 14 februari 2013 09:46 schreef Cue_ het volgende:
Ben het wel een beetje eens met Ronaldsen. Snap de mensen die het druk hebben ook niet. Maar dat komt misschien door het woordje 'druk'. Want men ervaart een volle agenda dan als druk zijn.
Je kan ook gewoon zeggen dat je de komende twee weken volgeboekt zit.
Inderdaad, dit is een beetje van het niveau "ik houd van lekker eten en goede wijn"quote:Op donderdag 14 februari 2013 09:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Maar hey, wie wil er nou geen actieve bedpartner?
dat zeg ik, gevoelsmatig.quote:Op donderdag 14 februari 2013 09:51 schreef ook_gek het volgende:
Wat maakt het uit hoe je het noemt? Druk, volgeboekt of afspraken staan.
Snap het helemaal hoorquote:Ik plan zeer weinig maar toch ben ik elke avond "druk" en heb dan geen tijd om te daten. Zo gek is dat toch niet?
Als ik naar m'n zelf kijk, als een date me echt heel leuk lijkt prop ik het er wel in of laat ik iets anders schieten. Maar als het "maar" een date is kan die prima een week of langer wachten.
Ja, zinvolle invulling van je profiel welquote:Op donderdag 14 februari 2013 09:53 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Inderdaad, dit is een beetje van het niveau "ik houd van lekker eten en goede wijn"
"Sorry, inmiddels ben ik al getrouwd en heb ik 3 bloedjes van kinderen. Maar toch bedankt voor je reactie."quote:Op donderdag 14 februari 2013 10:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, zinvolle invulling van je profiel wel
Ik kreeg gisteren een paar weken na dato trouwens eindelijk reactie op een oneliner. Ik vermoed zomaar dat de man in kwestie bijna nooit op Paiq is
Als iemand met mij wil daten en tijd in mij wil investeren dan vind ik het niet meer dan logisch dat ik een afspraak met vrienden verzet. Je agenda kan niet altijd vol zitten met dringende zaken.quote:Op donderdag 14 februari 2013 09:51 schreef ook_gek het volgende:
Als ik naar m'n zelf kijk, als een date me echt heel leuk lijkt prop ik het er wel in of laat ik iets anders schieten. Maar als het "maar" een date is kan die prima een week of langer wachten.
Krijgen vrouwen er veel meer ofzo, ik krijg er een per dag die niet reageren en speeddate krijg ik ook nooit een of een of andere manierquote:Op donderdag 14 februari 2013 10:44 schreef Luxuria het volgende:
Wtf ik had een tijd geleden de automatische matching uitgezet.
Kom ik nu weer op Paiq, heb ik gewoon VIER nieuwe matches![]()
Ik had er al veel te veel.
Geen idee, ik was 5 of 6 dagen niet op Paiq geweest, vind het ook wel erg veel.quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Krijgen vrouwen er veel meer ofzo, ik krijg er een per dag die niet reageren en speeddate krijg ik ook nooit een of een of andere manier
Nee want ze komen allemaal dicht bij mij uit de buurt dus wil ik weten wie het zijnquote:Op donderdag 14 februari 2013 11:03 schreef Silenus het volgende:
Wel gvd, hoe durven ze?!?!?
Nu moet je vier keer op een knopje drukken om ze weer te verwijderen. Kost allemaal geld, moeite, kracht, pijn, bloed.
Eens.quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:26 schreef Silenus het volgende:
Ik zou het eerder een afknapper vinden als iemand elke avond op paiq te vinden is dan dat diegene eens er drie dagen niet is, eigenlijk.
Ook als er een weekend tussen zit?quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:26 schreef Silenus het volgende:
Ik zou het eerder een afknapper vinden als iemand elke avond op paiq te vinden is dan dat diegene eens er drie dagen niet is, eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |