Rondetijden van Kramer tijdens de 5 km:quote:Op zondag 17 februari 2013 18:33 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Dus ga je niet voluit? vroeger konden ze bij de 10 km schaatsen echt niet meer sneller, sterker nog (zoals verwacht) gingen de tijden juist omhoog, naarmate de rit.
Conclusie: TS is dik.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..].
Als jij twee uur wandelt kan je niet op het laatst nog een sprint trekken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ooh, Harm Kuipers is strong in this onequote:Op zondag 17 februari 2013 18:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..].
Als jij twee uur wandelt kan je niet op het laatst nog een sprint trekken?
Dan waren ze vroeger dus echt kut bezig, vooral op zo'n buitenbaan, echt kut die koude wind enzoquote:Op zondag 17 februari 2013 18:34 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Kwestie van krachten verdelen. Verschilt per atleet wat het beste werkt.
Ik zag net dat Bob de Jong tijdens z'n epische 5 kilometer in Salt Lake City ook nog een versnelling plaatste op 2 ronde van het einde. Hij versnelde nog van 34.3 naar 34.0quote:Op zondag 17 februari 2013 18:33 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Fabris is sowieso hoofdverdachte en die laatste rondes van Davis en Groothuis altijd. Dat kan toch niet. En zelfs Wust lijkt het nu ineens vol te kunnen houden
Bob de Jong is zulks een baasquote:Op zondag 17 februari 2013 18:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik zag net dat Bob de Jong tijdens z'n epische 5 kilometer in Salt Lake City ook nog een versnelling plaatste op 2 ronde van het einde. Hij versnelde nog van 34.3 naar 34.0
Klopt. Meestal is mijn laatste km het snelst. Al kan dat niet clean volgens thefxr. Effectief is die tactiek vaak niet. Mijn pr liep ik met een snel begin en een rustifg middenstuk.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:36 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Vooral ook omdat het zo verschrikkelijk naar is om na het eerste deel al helemaal stuk te zijn
Ik zie een verband:quote:Op zondag 17 februari 2013 18:28 schreef THEFXR het volgende:
[..]
whaha, no way, de verzuring van je spieren gaat gewoon door, die kan zelf even niet stoppen of verminderen. dus moet er altijd afloop zijn of hij zit gewoon aan de doping.
jij dus ook?
Nee, dat beweert niemand. Alleen de wijze waarop jij tot je conclusies komt slaat, zoals gebruikelijk, nergens op.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:44 schreef THEFXR het volgende:
De meeste zijn het er weer over eens, doping in schaatsen bestaat niet, alleen in dat smerige wielrennen, hahahaha
er zitten hier veel cipollini's, na 200km ingehouden te hebben, die massasprint clean winnen, toch?
Vroeger fietste ik altijd met mijn broer van school naar huis. na 2 km in zijn wiel te hebben gehangen ging hij de sprint aan, maar ik versloeg hem dan bijna altijd. Nooit clean gedaan natuurlijk.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:44 schreef THEFXR het volgende:
De meeste zijn het er weer over eens, doping in schaatsen bestaat niet, alleen in dat smerige wielrennen, hahahaha
er zitten hier veel cipollini's, na 200km ingehouden te hebben, die massasprint clean winnen, toch?
ik geloof niet, dat jij een broer hebt.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:46 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Vroeger fietste ik altijd met mijn broer van school naar huis. na 2 km in zijn wiel te hebben gehangen ging hij de sprint aan, maar ik versloeg hem dan bijna altijd. Nooit clean gedaan natuurlijk.
Het slaat ook nergens op, om maar je eigen recreatief sporten te gaan vergelijken met prof topsport, maar het wordt hier wel steeds toegelaten.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:46 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nee, dat beweert niemand. Alleen de wijze waarop jij tot je conclusies komt slaat, zoals gebruikelijk, nergens op.
Ik fietste gewoon onder de regendruppels door met dank aan clenbuterol.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:51 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Laatst fietste ik naar huis. Toen ik bijna thuis was begon het te regenen. Gelukkig had ik EPO gebruikt en kon ik het laatste stuk nog even harder fietsen.
Daar gebruik ik Xipamide voor. Grootmoeders tip, ze komt uit Luxemburg.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:52 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik fietste gewoon onder de regendruppels door met dank aan clenbuterol.
Dat doe je altijd dat ontkennen, stiekem heb je een eigenschap van een topsporter, "altijd ontkennen, zelfs in de rechtszaal"quote:Op zondag 17 februari 2013 18:50 schreef alpeko het volgende:
Op de racefiets rijd ik vaak sneller heuvelop dan op het vlakke. Dat kan al helemaal niet. Ik ben er gloeiend bij. Maar blijf ontkennen...
Vroeger toen je nog je heilige stofjes uit de hypofyse van een dode stier moest halenquote:Op zondag 17 februari 2013 18:54 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Daar gebruik ik Xipamide voor. Grootmoeders tip, ze komt uit Luxemburg.
Alleen Oprah krijgt mij zo ver om de waarheid te vertellenquote:Op zondag 17 februari 2013 18:55 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Dat doe je altijd dat ontkennen, stiekem heb je een eigenschap van een topsporter, "altijd ontkennen, zelfs in de rechtszaal"
quote:Op zondag 17 februari 2013 18:57 schreef alpeko het volgende:
[..]
Alleen Oprah krijgt mij zo ver om de waarheid te vertellen
met de opbouw van je inspanning kan je best verschil maken inderdaad. Dat zegt op zich niets. Zie het als een eindsprint.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:31 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik houd gewoon wat in tot het einde.
Ah sporters met een sterk eindschot zitten dus allemaal aan de dope?quote:Op zondag 17 februari 2013 18:28 schreef THEFXR het volgende:
[..]
whaha, no way, de verzuring van je spieren gaat gewoon door, die kan zelf even niet stoppen of verminderen. dus moet er altijd afloop zijn of hij zit gewoon aan de doping.
jij dus ook?
Nu je Luxemburg noemt. Is er nog een reactie geweest uit het Groothertogdom van Amigo de Birillo?quote:Op zondag 17 februari 2013 18:54 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Daar gebruik ik Xipamide voor. Grootmoeders tip, ze komt uit Luxemburg.
nee, maar dat is de conclusie die jij trekt.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:07 schreef Ericr het volgende:
[..]
Ah sporters met een sterk eindschot zitten dus allemaal aan de dope?
Zou wel grappig zijn als blijkt dat Andy de bron is die zegt Frank wel bij Fuentes zat en Andy nietquote:Op zondag 17 februari 2013 19:07 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Nu je Luxemburg noemt. Is er nog een reactie geweest uit het Groothertogdom van Amigo de Birillo?
Fixed.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:09 schreef THEFXR het volgende:
dat is de logische conclusie die jij trekt.
De fikser is zelfs bereid om Co Stompé aan de schandpaal te nagelen.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:07 schreef Ericr het volgende:
[..]
Ah sporters met een sterk eindschot zitten dus allemaal aan de dope?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |