Ik fietste gewoon onder de regendruppels door met dank aan clenbuterol.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:51 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Laatst fietste ik naar huis. Toen ik bijna thuis was begon het te regenen. Gelukkig had ik EPO gebruikt en kon ik het laatste stuk nog even harder fietsen.
Daar gebruik ik Xipamide voor. Grootmoeders tip, ze komt uit Luxemburg.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:52 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik fietste gewoon onder de regendruppels door met dank aan clenbuterol.
Dat doe je altijd dat ontkennen, stiekem heb je een eigenschap van een topsporter, "altijd ontkennen, zelfs in de rechtszaal"quote:Op zondag 17 februari 2013 18:50 schreef alpeko het volgende:
Op de racefiets rijd ik vaak sneller heuvelop dan op het vlakke. Dat kan al helemaal niet. Ik ben er gloeiend bij. Maar blijf ontkennen...
Vroeger toen je nog je heilige stofjes uit de hypofyse van een dode stier moest halenquote:Op zondag 17 februari 2013 18:54 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Daar gebruik ik Xipamide voor. Grootmoeders tip, ze komt uit Luxemburg.
Alleen Oprah krijgt mij zo ver om de waarheid te vertellenquote:Op zondag 17 februari 2013 18:55 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Dat doe je altijd dat ontkennen, stiekem heb je een eigenschap van een topsporter, "altijd ontkennen, zelfs in de rechtszaal"
quote:Op zondag 17 februari 2013 18:57 schreef alpeko het volgende:
[..]
Alleen Oprah krijgt mij zo ver om de waarheid te vertellen
met de opbouw van je inspanning kan je best verschil maken inderdaad. Dat zegt op zich niets. Zie het als een eindsprint.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:31 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik houd gewoon wat in tot het einde.
Ah sporters met een sterk eindschot zitten dus allemaal aan de dope?quote:Op zondag 17 februari 2013 18:28 schreef THEFXR het volgende:
[..]
whaha, no way, de verzuring van je spieren gaat gewoon door, die kan zelf even niet stoppen of verminderen. dus moet er altijd afloop zijn of hij zit gewoon aan de doping.
jij dus ook?
Nu je Luxemburg noemt. Is er nog een reactie geweest uit het Groothertogdom van Amigo de Birillo?quote:Op zondag 17 februari 2013 18:54 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Daar gebruik ik Xipamide voor. Grootmoeders tip, ze komt uit Luxemburg.
nee, maar dat is de conclusie die jij trekt.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:07 schreef Ericr het volgende:
[..]
Ah sporters met een sterk eindschot zitten dus allemaal aan de dope?
Zou wel grappig zijn als blijkt dat Andy de bron is die zegt Frank wel bij Fuentes zat en Andy nietquote:Op zondag 17 februari 2013 19:07 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Nu je Luxemburg noemt. Is er nog een reactie geweest uit het Groothertogdom van Amigo de Birillo?
Fixed.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:09 schreef THEFXR het volgende:
dat is de logische conclusie die jij trekt.
De fikser is zelfs bereid om Co Stompé aan de schandpaal te nagelen.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:07 schreef Ericr het volgende:
[..]
Ah sporters met een sterk eindschot zitten dus allemaal aan de dope?
Er is een reden, dat die darters op doping getest worden.....quote:Op zondag 17 februari 2013 19:11 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
De fikser is zelfs bereid om Co Stompé aan de schandpaal te nagelen.
Dat is echt een sick mindfuckquote:Op zondag 17 februari 2013 19:10 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zou wel grappig zijn als blijkt dat Andy de bron is die zegt Frank wel bij Fuentes zat en Andy niet
Net als Hamilton zijn jongere minder ontwikkelde broertje slachtofferdequote:Op zondag 17 februari 2013 19:17 schreef TargaFlorio het volgende:
Frank wordt gewoon geslachtofferd ten gunste van z'n jongere en meer talentvolle broer.
quote:Op zondag 17 februari 2013 19:21 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Net als Hamilton zijn jongere minder ontwikkelde broertje slachtofferde
Andy heeft gewoon meer geluk gehad. In 2006 was hij nog niet op zo'n niveau dat hij een geavanceerd dopingprogramma nodig had volgens Riis en in 2012 had hij de mazzel dat hij niet in de tour reed zoals Frank. Wanneer ze een alternatief hebben gevonden voor xipamide zal Andy weer rijden als vanouds.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:17 schreef TargaFlorio het volgende:
Frank wordt gewoon geslachtofferd ten gunste van z'n jongere en meer talentvolle broer.
quote:Op zondag 17 februari 2013 19:21 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Net als Hamilton zijn jongere minder ontwikkelde broertje slachtofferde
Ja en? Als ik een tijdrit fiets versnel ik de laatste km of 500 meter ook altijd. Kwestie van indelen.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:28 schreef THEFXR het volgende:
[..]
whaha, no way, de verzuring van je spieren gaat gewoon door, die kan zelf even niet stoppen of verminderen. dus moet er altijd afloop zijn of hij zit gewoon aan de doping.
jij dus ook?
En ondertussen ligt je vriezer vol met bloedzakken...quote:Op zondag 17 februari 2013 19:27 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ja en? Als ik een tijdrit fiets versnel ik de laatste km of 500 meter ook altijd. Kwestie van indelen.
Die waren voor mijn astmatische hond bedoeldquote:Op zondag 17 februari 2013 19:29 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
En ondertussen ligt je vriezer vol met bloedzakken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |