Wanneer je niet op de top van je kunnen rijdt, kan je altijd versnellen aan het einde.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:28 schreef THEFXR het volgende:
[..]
whaha, no way, de verzuring van je spieren gaat gewoon door, die kan zelf even niet stoppen of verminderen. dus moet er altijd afloop zijn of hij zit gewoon aan de doping.
jij dus ook?
Dat is ook precies de bedoeling daarvan en doen ze al jaren bij andere sporters, alleen controleren ze niet de bloedzakken die er weer terug in gaan en hangen sommige alsnogquote:Op zondag 17 februari 2013 18:16 schreef Wombcat het volgende:
Artikeltje over het gebruik van astma-medicijnen in het schaatsen:
http://www.dopingzaak.nl/blog/2013/02/11/jaap-westbroek/
Dit stukje is ook wel opvallend:
[..]
Eigenlijk vind ik het nogal verdacht als je als ploegarts dopingtests gaat doen. Wekt bij mij de indruk dat ze testen om te checken of ze 'goed' uitkomen bij de tests.
Kramer rijdt vaak in het begin van de 5 en 10 km niet voluit, dus dan kun je versnellen.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:28 schreef THEFXR het volgende:
[..]
whaha, no way, de verzuring van je spieren gaat gewoon door, die kan zelf even niet stoppen of verminderen. dus moet er altijd afloop zijn of hij zit gewoon aan de doping.
jij dus ook?
Dus ga je niet voluit? vroeger konden ze bij de 10 km schaatsen echt niet meer sneller, sterker nog (zoals verwacht) gingen de tijden juist omhoog, naarmate de rit.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:31 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik houd gewoon wat in tot het einde.
Fabris is sowieso hoofdverdachte en die laatste rondes van Davis en Groothuis altijd. Dat kan toch niet. En zelfs Wust lijkt het nu ineens vol te kunnen houdenquote:Op zondag 17 februari 2013 18:32 schreef wimderon het volgende:
Conclusie: alleen Bøkko en Pedersen zijn clean, de rest versnelde allemaal.
Kwestie van krachten verdelen. Verschilt per atleet wat het beste werkt.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:33 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Dus ga je niet voluit? vroeger konden ze bij de 10 km schaatsen echt niet meer sneller, sterker nog (zoals verwacht) gingen de tijden juist omhoog, naarmate de rit.
Je sport zelf niet zeker? Op een 10 km hardlopen loop ik de 2e 5 km veelal sneller dan de eerste. En nee ik gebruik geen doping.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:28 schreef THEFXR het volgende:
[..]
jij dus ook?
Vooral ook omdat het zo verschrikkelijk naar is om na het eerste deel al helemaal stuk te zijnquote:Op zondag 17 februari 2013 18:34 schreef alpeko het volgende:
[..]
Je sport zelf niet zeker? Op een 10 km hardlopen loop ik de 2e 5 km veelal sneller dan de eerste. En nee ik gebruik geen doping.
quote:Op zondag 17 februari 2013 18:28 schreef THEFXR het volgende:
[..]
jij dus ook?
Rondetijden van Kramer tijdens de 5 km:quote:Op zondag 17 februari 2013 18:33 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Dus ga je niet voluit? vroeger konden ze bij de 10 km schaatsen echt niet meer sneller, sterker nog (zoals verwacht) gingen de tijden juist omhoog, naarmate de rit.
Conclusie: TS is dik.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..].
Als jij twee uur wandelt kan je niet op het laatst nog een sprint trekken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ooh, Harm Kuipers is strong in this onequote:Op zondag 17 februari 2013 18:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..].
Als jij twee uur wandelt kan je niet op het laatst nog een sprint trekken?
Dan waren ze vroeger dus echt kut bezig, vooral op zo'n buitenbaan, echt kut die koude wind enzoquote:Op zondag 17 februari 2013 18:34 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Kwestie van krachten verdelen. Verschilt per atleet wat het beste werkt.
Ik zag net dat Bob de Jong tijdens z'n epische 5 kilometer in Salt Lake City ook nog een versnelling plaatste op 2 ronde van het einde. Hij versnelde nog van 34.3 naar 34.0quote:Op zondag 17 februari 2013 18:33 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Fabris is sowieso hoofdverdachte en die laatste rondes van Davis en Groothuis altijd. Dat kan toch niet. En zelfs Wust lijkt het nu ineens vol te kunnen houden
Bob de Jong is zulks een baasquote:Op zondag 17 februari 2013 18:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik zag net dat Bob de Jong tijdens z'n epische 5 kilometer in Salt Lake City ook nog een versnelling plaatste op 2 ronde van het einde. Hij versnelde nog van 34.3 naar 34.0
Klopt. Meestal is mijn laatste km het snelst. Al kan dat niet clean volgens thefxr. Effectief is die tactiek vaak niet. Mijn pr liep ik met een snel begin en een rustifg middenstuk.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:36 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Vooral ook omdat het zo verschrikkelijk naar is om na het eerste deel al helemaal stuk te zijn
Ik zie een verband:quote:Op zondag 17 februari 2013 18:28 schreef THEFXR het volgende:
[..]
jij dus ook?
Nee, dat beweert niemand. Alleen de wijze waarop jij tot je conclusies komt slaat, zoals gebruikelijk, nergens op.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:44 schreef THEFXR het volgende:
De meeste zijn het er weer over eens, doping in schaatsen bestaat niet, alleen in dat smerige wielrennen, hahahaha
er zitten hier veel cipollini's, na 200km ingehouden te hebben, die massasprint clean winnen, toch?
Vroeger fietste ik altijd met mijn broer van school naar huis. na 2 km in zijn wiel te hebben gehangen ging hij de sprint aan, maar ik versloeg hem dan bijna altijd. Nooit clean gedaan natuurlijk.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:44 schreef THEFXR het volgende:
De meeste zijn het er weer over eens, doping in schaatsen bestaat niet, alleen in dat smerige wielrennen, hahahaha
er zitten hier veel cipollini's, na 200km ingehouden te hebben, die massasprint clean winnen, toch?
ik geloof niet, dat jij een broer hebt.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:46 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Vroeger fietste ik altijd met mijn broer van school naar huis. na 2 km in zijn wiel te hebben gehangen ging hij de sprint aan, maar ik versloeg hem dan bijna altijd. Nooit clean gedaan natuurlijk.
Het slaat ook nergens op, om maar je eigen recreatief sporten te gaan vergelijken met prof topsport, maar het wordt hier wel steeds toegelaten.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:46 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nee, dat beweert niemand. Alleen de wijze waarop jij tot je conclusies komt slaat, zoals gebruikelijk, nergens op.
Ik fietste gewoon onder de regendruppels door met dank aan clenbuterol.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:51 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Laatst fietste ik naar huis. Toen ik bijna thuis was begon het te regenen. Gelukkig had ik EPO gebruikt en kon ik het laatste stuk nog even harder fietsen.
Daar gebruik ik Xipamide voor. Grootmoeders tip, ze komt uit Luxemburg.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:52 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik fietste gewoon onder de regendruppels door met dank aan clenbuterol.
Dat doe je altijd dat ontkennen, stiekem heb je een eigenschap van een topsporter, "altijd ontkennen, zelfs in de rechtszaal"quote:Op zondag 17 februari 2013 18:50 schreef alpeko het volgende:
Op de racefiets rijd ik vaak sneller heuvelop dan op het vlakke. Dat kan al helemaal niet. Ik ben er gloeiend bij. Maar blijf ontkennen...
Vroeger toen je nog je heilige stofjes uit de hypofyse van een dode stier moest halenquote:Op zondag 17 februari 2013 18:54 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Daar gebruik ik Xipamide voor. Grootmoeders tip, ze komt uit Luxemburg.
Alleen Oprah krijgt mij zo ver om de waarheid te vertellenquote:Op zondag 17 februari 2013 18:55 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Dat doe je altijd dat ontkennen, stiekem heb je een eigenschap van een topsporter, "altijd ontkennen, zelfs in de rechtszaal"
quote:Op zondag 17 februari 2013 18:57 schreef alpeko het volgende:
[..]
Alleen Oprah krijgt mij zo ver om de waarheid te vertellen
met de opbouw van je inspanning kan je best verschil maken inderdaad. Dat zegt op zich niets. Zie het als een eindsprint.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:31 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik houd gewoon wat in tot het einde.
Ah sporters met een sterk eindschot zitten dus allemaal aan de dope?quote:Op zondag 17 februari 2013 18:28 schreef THEFXR het volgende:
[..]
jij dus ook?
Nu je Luxemburg noemt. Is er nog een reactie geweest uit het Groothertogdom van Amigo de Birillo?quote:Op zondag 17 februari 2013 18:54 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Daar gebruik ik Xipamide voor. Grootmoeders tip, ze komt uit Luxemburg.
nee, maar dat is de conclusie die jij trekt.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:07 schreef Ericr het volgende:
[..]
Ah sporters met een sterk eindschot zitten dus allemaal aan de dope?
Zou wel grappig zijn als blijkt dat Andy de bron is die zegt Frank wel bij Fuentes zat en Andy nietquote:Op zondag 17 februari 2013 19:07 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Nu je Luxemburg noemt. Is er nog een reactie geweest uit het Groothertogdom van Amigo de Birillo?
Fixed.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:09 schreef THEFXR het volgende:
dat is de logische conclusie die jij trekt.
De fikser is zelfs bereid om Co Stompé aan de schandpaal te nagelen.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:07 schreef Ericr het volgende:
[..]
Ah sporters met een sterk eindschot zitten dus allemaal aan de dope?
Er is een reden, dat die darters op doping getest worden.....quote:Op zondag 17 februari 2013 19:11 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
De fikser is zelfs bereid om Co Stompé aan de schandpaal te nagelen.
Dat is echt een sick mindfuckquote:Op zondag 17 februari 2013 19:10 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zou wel grappig zijn als blijkt dat Andy de bron is die zegt Frank wel bij Fuentes zat en Andy niet
Net als Hamilton zijn jongere minder ontwikkelde broertje slachtofferdequote:Op zondag 17 februari 2013 19:17 schreef TargaFlorio het volgende:
Frank wordt gewoon geslachtofferd ten gunste van z'n jongere en meer talentvolle broer.
quote:Op zondag 17 februari 2013 19:21 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Net als Hamilton zijn jongere minder ontwikkelde broertje slachtofferde
Andy heeft gewoon meer geluk gehad. In 2006 was hij nog niet op zo'n niveau dat hij een geavanceerd dopingprogramma nodig had volgens Riis en in 2012 had hij de mazzel dat hij niet in de tour reed zoals Frank. Wanneer ze een alternatief hebben gevonden voor xipamide zal Andy weer rijden als vanouds.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:17 schreef TargaFlorio het volgende:
Frank wordt gewoon geslachtofferd ten gunste van z'n jongere en meer talentvolle broer.
quote:Op zondag 17 februari 2013 19:21 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Net als Hamilton zijn jongere minder ontwikkelde broertje slachtofferde
Ja en? Als ik een tijdrit fiets versnel ik de laatste km of 500 meter ook altijd. Kwestie van indelen.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:28 schreef THEFXR het volgende:
[..]
jij dus ook?
En ondertussen ligt je vriezer vol met bloedzakken...quote:Op zondag 17 februari 2013 19:27 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ja en? Als ik een tijdrit fiets versnel ik de laatste km of 500 meter ook altijd. Kwestie van indelen.
Die waren voor mijn astmatische hond bedoeldquote:Op zondag 17 februari 2013 19:29 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
En ondertussen ligt je vriezer vol met bloedzakken...
Dat je nog tijd hebt om die hond te verzorgen naast je werk in een Russisch kinderziekenhuis...quote:Op zondag 17 februari 2013 19:32 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Die waren voor mijn astmatische hond bedoeld
Heb ook nog een hele stichting opgericht om te strijden tegen kankerquote:Op zondag 17 februari 2013 19:37 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Dat je nog tijd hebt om die hond te verzorgen naast je werk in een Russisch kinderziekenhuis...
Vandaar dat die topsporters allemaal honden hebben...quote:Op zondag 17 februari 2013 19:32 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Die waren voor mijn astmatische hond bedoeld
ik vind nergens paardenbiefstuk om zuurvlees te makenquote:Op zondag 17 februari 2013 19:39 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Zolang je maar geen biefstukjes eet.
je wint er altijd mee?quote:Op zondag 17 februari 2013 19:27 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ja en? Als ik een tijdrit fiets versnel ik de laatste km of 500 meter ook altijd. Kwestie van indelen.
Uytdehaage en Boogerd zijn ook stichting oprichtersquote:Op zondag 17 februari 2013 19:37 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Heb ook nog een hele stichting opgericht om te strijden tegen kanker
Wat een cynische reactiequote:Op zondag 17 februari 2013 19:37 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Dat je nog tijd hebt om die hond te verzorgen naast je werk in een Russisch kinderziekenhuis...
Klaas-Jan Huntelaar ookquote:Op zondag 17 februari 2013 19:46 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Uytdehaage en Boogerd zijn ook stichting oprichters
Het is een grove schande.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:46 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Uytdehaage en Boogerd zijn ook stichting oprichters
Absoluut gezien klopt dit, maar met topsporters is het altijd relatief tov de concurrentie, volgens mij zat er nog veel meer in Kramer en heeft hij lang niet alles gegeven.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:38 schreef Ericr het volgende:
Je kent het verschil tussen aerobe en anaerobe inspanningen, THEFXR? Voorbij de 4 a 5 minuten inspanning zijn alle inspanningen overwegend aerobisch van aard. Als je als sporter en zeker als topsporter dan niet iets extra's kan vinden in de tank aan het eind van een inspanning heeft dat meer te maken met het indelen van de inspanning dan met de noodzaak om doping te gebruiken.
Natuurlijk verzuur je behoorlijk als je in een tijdrit op de rand rijdt van je omslagpunt en vaak nog er boven ook. Maar een getrainde sporter weet redelijk goed waar zijn omslagpunt ligt en zal afhankelijk van het uitgezette strijdplan aan het einde vermogen over hebben of volledig verzuurt bijna stervend de eindstreep halen.
In races waar hij wel alles geeft kan hij dit ook. Goed aan kunnen voelen en weten waar je omslagpunt ligt heeft alvast het voordeel dat je niet totaal verzuurd de laatste rondes in gaat. De echte stayers en de beste allrounders hebben dat vermogen om relatief lang met weinig verzuring rond hun omslagpunt rond te rijden. Wat Kramer doet is ook verre van uniek, een Frank Dittrich deed hetzelfde meer dan 15 jaar terug.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:45 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Absoluut gezien klopt dit, maar met topsporters is het altijd relatief tov de concurrentie, volgens mij zat er nog veel meer in Kramer en heeft hij lang niet alles gegeven.
De overdekte baan, klapschaats, gladde pakken, etc, zijn een erg goede cover up voor doping, die reden gebruiken ze maar al te graag voor de alsmaar snellere tijden.quote:Op maandag 18 februari 2013 08:55 schreef Ericr het volgende:
[..]
In races waar hij wel alles geeft kan hij dit ook. Goed aan kunnen voelen en weten waar je omslagpunt ligt heeft alvast het voordeel dat je niet totaal verzuurd de laatste rondes in gaat. De echte stayers en de beste allrounders hebben dat vermogen om relatief lang met weinig verzuring rond hun omslagpunt rond te rijden. Wat Kramer doet is ook verre van uniek, een Frank Dittrich deed hetzelfde meer dan 15 jaar terug.
De klapschaats speelt overigens ook een rol in dit fenomeen van negatieve splits, reden dat je ook weinig schaatsers zag voor de invoering van de klapschaats die aan het einde nog konden versnellen op de lange afstanden.
Een staatje uit 2000 waar je de versnelling van Dittrich aan kan afleiden :
[ afbeelding ]
Dittrich reed dan wel tijden die langzamer waren dan toenmalige concurrentie maar na die tijd zijn er ook andere rijders geweest die negatieve spits konden hanteren en wel konden meedoen om de prijzen.
Nou zijn levensverwachting stel ik bij naar maximaal 5 jaar.quote:Op maandag 18 februari 2013 10:52 schreef kl1172 het volgende:
Pistorius (blade runner) lijkt aan de anabolen gezeten te hebben. Er zijn blijkbaar steroïden gevonden in zijn woning. Spijtig geval van 'roid rage'.
Precies. Op houtjes kon je net zo snel, alleen was er toen nog niet zulke goede doping beschikbaar.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:07 schreef THEFXR het volgende:
[..]
De overdekte baan, klapschaats, gladde pakken, etc, zijn een erg goede cover up voor doping, die reden gebruiken ze maar al te graag voor de alsmaar snellere tijden.
Jep. Kramer zou ook winnen in een berenvel en met botten onder zijn voeten gebonden.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:21 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Precies. Op houtjes kon je net zo snel, alleen was er toen nog niet zulke goede doping beschikbaar.
twitter:kfaber100 twitterde op maandag 18-02-2013 om 17:24:17Hallo @erbenwennemars kun jij aan kankerlijer @kuipers_harm vragen waarom Pechstein voor een bloedaandoening geschorst moest worden?? reageer retweet
Ja. Aparte vent.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:33 schreef Steven184 het volgende:
Hebben jullie deze genuanceerde twitteraar weleens gelezen?twitter:kfaber100 twitterde op maandag 18-02-2013 om 17:24:17Hallo @erbenwennemars kun jij aan kankerlijer @kuipers_harm vragen waarom Pechstein voor een bloedaandoening geschorst moest worden?? reageer retweet
Dit is die stalker van Ducrot?quote:Op maandag 18 februari 2013 17:33 schreef Steven184 het volgende:
Hebben jullie deze genuanceerde twitteraar weleens gelezen?twitter:kfaber100 twitterde op maandag 18-02-2013 om 17:24:17Hallo @erbenwennemars kun jij aan kankerlijer @kuipers_harm vragen waarom Pechstein voor een bloedaandoening geschorst moest worden?? reageer retweet
quote:Spanish anti-doping chief promises to try to identify Operacion Puerto clients after trial ends
WADA president Fahey pushing for all sports concerned to be investigated
The head of Spain’s anti-doping agency has vowed that body will do its utmost to use the evidence gathered as part of Operacion Puerto to pursue cases once the current legal trial finishes.
Due to Spanish laws that were in place when the Operacion Puerto raids were carried out in May 2006, doping was not actually illegal at the time. The defendants in the current trial – namely the doctor Eufemiato Fuentes, his sister Yolanda, the former Liberty Seguros cycling team director Manolo Saiz; former Comunitat Valencia team chief Vicente Belda plus his deputy, Jose Ignacio Labarta – are all charged with crimes of endangering public health.
However while those individuals and the sportspeople who used the banned substances will not face legal charges in connection to doping, they could all face penalties if Spanish sporting authorities open their own disciplinary actions afterwards.
The World Anti Doping Agency (WADA) has demanded that this happens and now Spain's anti-doping agency has said that it agrees. It wants the court to hand over the haul of over 200 blood bags discovered in police raids in 2006 in order to facilitate their analysis and the identification of the athletes concerned to take place.
“When the trial finishes, this is not over. We will go to work,” vowed Ana Munoz, the head of Spain's anti-doping agency, according to The Associated Press. “I am very aware of the doubts that exist abroad about Spain's anti-doping fight. I spend 80 percent of my time trying to change this image, not just with words, but with actions.”
Although over 50 riders were thought to be involved in the Operacion Puerto doping scheme, very few ever faced sanctions as a result. Two who did were Alejandro Valverde and Ivan Basso (pictured), while Jan Ullrich retired from competition after being prevented from starting the 2006 Tour de France.
However most of the other riders plus all of the sportspeople outside cycling escaped punishment, with the latter group never being identified. They are rumoured to include top athletes from football, basketball, tennis, athletics and other sports.
Spanish courts have thus far blocked the release of information in relation to these other sports, prompting accusations of bias against cycling and a general cover-up.
According to WADA president John Fahey, a "monumental cloud" of doubt would hang over "hundreds of athletes in Spain” if the information is not released. This view is shared by the president of the Spanish Olympic Committee, Alejandro Blanco. “We hope along with the rest of the sports world that the conclusions that come out of the trial serve to clear up and investigate the indications of past doping,” he said.
The decision is believed to be down to the judge overseeing the current trial, Julia Santamaria. However with Spain hoping to host the 2020 Olympic Games, there is pressure on the country to comply with WADA’s request and to facilitate the identification of the sportspeople who used the services of Fuentes and others to dope.
Read more: http://www.velonation.com(...)s.aspx#ixzz2LHtiEf4w
Dat was al wel duidelijk. Dat heeft Contador natuurlijk ook gedaan toen hij werd gepakt op clenbuterol. Gewoon een transfusie zoals al werd gesuggereerd.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 08:30 schreef Wombcat het volgende:
Net op Vandaag de Dag: dopingpaspoort faalt. Schommelingen in het bloed kunnen ook komen door b.v. griep. Daarnaast blijven microdoses mogelijk. Degene in de studio (heb zijn naam niet opgevangen) stelde dat in het verleden tijdens de Tour vaak bloedzakken van 500 cc werden gebruikt, nu nog bloedzakken van 100-150 cc. Dit had hij van een insider in de Tour, zei hij.
twitter:inrng twitterde op dinsdag 19-02-2013 om 09:32:35At least 2,000 samples gathered by the UCI have been tested for AICAR, a banned substance that's supposed to help endurance and weight loss reageer retweet
Lijkt me wel grappig als een journalist eens uit gaat zoeken of Contador daadwerkelijk geen rundvlees meer eet, of dat we dat ook toe kunnen voegen aan de lijst met leugens.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:09 schreef DeeBee het volgende:
Experts hebben al vaker aangegeven dat bijv. de profielen van Contador ook voor geen ene meter klopten, en nog was alleen die focus er op z'n clen-verhaal...
Die dikke heeft me geblokkeerd op Twitterquote:
Dat geloof ik niet, het moet niet mogelijk zijn een elfstedentocht uit te rijden zonder doping.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:21 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Precies. Op houtjes kon je net zo snel, alleen was er toen nog niet zulke goede doping beschikbaar.
dat van die schommelingen was allang bekend. Zeker in het begin toen er maar enkele testen over het jaar waren dan kon je als je een keer ziek was, een keer op hoogtestage was al op het matje geroepen worden omdat er nogal een verschil in zat.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 08:30 schreef Wombcat het volgende:
Net op Vandaag de Dag: dopingpaspoort faalt. Schommelingen in het bloed kunnen ook komen door b.v. griep. Daarnaast blijven microdoses mogelijk. Degene in de studio (heb zijn naam niet opgevangen) stelde dat in het verleden tijdens de Tour vaak bloedzakken van 500 cc werden gebruikt, nu nog bloedzakken van 100-150 cc. Dit had hij van een insider in de Tour, zei hij.
Waarschijnlijk vooral over hoe Mart met de dopingjacht omgaat?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:25 schreef rubbereend het volgende:
http://www.radio1.nl/item(...)-start-wielerseizoen
Mart over de start van het wielerseizoen, en hoe de Belgen en de Nederlanders verschillend met de dopingjacht omgaan
Dat hebben ze hier dus gelezen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 08:30 schreef Wombcat het volgende:
nee hoor, valt wel mee. Hij benadrukt dat er in België niemand zich druk maakt en dat er de laatste maanden geen enkele Belgische renner een bekentenis heeft afgelegd.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:20 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vooral over hoe Mart met de dopingjacht omgaat?
Museeuw heeft een iets uitgebreidere bekentenis gedaan, maar dat was het wel.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee hoor, valt wel mee. Hij benadrukt dat er in België niemand zich druk maakt en dat er de laatste maanden geen enkele Belgische renner een bekentenis heeft afgelegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |