Maar dat was die andere toch ook? Dat was ook nooit een reden om hem te vervangen...quote:Op maandag 11 februari 2013 12:01 schreef Breekfast het volgende:
Ik denk dat hij seniel aan het worden is. Zo ziet hij er wel uit in ieder geval.
quote:Op maandag 11 februari 2013 12:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
Benieuwd wat voor fossiel er voor in de plaats komt.
quote:Op maandag 11 februari 2013 12:00 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik heb het altijd een erg intelligente man gevonden, dus ik verwacht dat er een verklaring komt dat hij heeft ontdekt dat het allemaal maar onzin is en dat hij atheist is geworden.
Danny treedt afquote:Op maandag 11 februari 2013 12:03 schreef gijs412 het volgende:
Ik wacht op meer nieuws, eerst de Koningin nu de Paus dit is wel allemaal heel spannend ineens!
Meestal hangt daar een beduidend kortere termijn aan dan 7 jaar.quote:Op maandag 11 februari 2013 11:57 schreef TUFKAL het volgende:
Korte periode, letterlijk een tussenpaus
Dat dacht ik ookquote:Op maandag 11 februari 2013 11:57 schreef thettes het volgende:
Ik dacht dat ze over het algemeen tot hun dood aanbleven?
Dacht ik ook.quote:Op maandag 11 februari 2013 11:57 schreef thettes het volgende:
Ik dacht dat ze over het algemeen tot hun dood aanbleven?
Tuurlijk, maar toch opvallend als eerdere Pausen bleven zitten ook al konden ze niet meer op hun benen staan.quote:Op maandag 11 februari 2013 12:01 schreef freako het volgende:
[..]
Eerst maar eens zien of het ook daadwerkelijk waar is, en dat het niet een of andere stagiaire is, die per ongeluk een bericht online heeft gezet.
Zo ja, dan is gezondheid best aannemelijk. Ratzinger is 85 inmiddels.
twitter:nuttelozefeiten twitterde op maandag 11-02-2013 om 11:59:51Paus #Benedictus XVI is de eerste #paus sinds 1415 die aftreedt. reageer retweet
Genoeg andere zwaar conservatieve kardinalen.quote:Op maandag 11 februari 2013 12:04 schreef Boldface het volgende:
[..]
Dacht ik ook.
Ben overigens blij dat -ie oprot. Erger dan met deze griezel kan het in de toekomst nooit weer worden.
Inderdaad, denk niet dat er ineens een ruimdenkende paus komt.quote:Op maandag 11 februari 2013 12:05 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Genoeg andere zwaar conservatieve kardinalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |