Jij kan echt niet op anderen reageren he?quote:Op maandag 11 februari 2013 12:20 schreef asfalthooligan het volgende:
![]()
Zo ook maar weer naar de vroedv.
Mevrouw vliegt hier nog net niet op een bezemsteel zo snel maakt ze alles ineens schoon
Ik hoop zo voor je dat je meisje snel komt. Ik heb je verhaal toendertijd niet meegekregen maar toch gun ik het je van harte ! Dat je eindelijk maar eens kan gaan genieten van je kindjequote:Op maandag 11 februari 2013 09:40 schreef klumsy het volgende:
laat ik me ook maar even melden...
Heb de kleine meid even aangesproken en verteld dat 13-2-13 een hele mooie datum is om te komen... ben benieuwd of zij er ook zo over denkt
Tas is gepakt, vandaag nog de laatste dingen in huis doen en dan ben ik er helemaal klaar voor!
Dat heb ik ook een keer voor mezelf gemaakt naar aanleiding van een bericht over zo'n schema hier op fok!quote:
Ik mis geloof ik ietsquote:Op maandag 11 februari 2013 12:24 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jij kan echt niet op anderen reageren he?
Dat flylady gebeuren? Na een week had ik nog steeds alleen een shiny sinkquote:Op maandag 11 februari 2013 14:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een keer voor mezelf gemaakt naar aanleiding van een bericht over zo'n schema hier op fok!![]()
Het hielp alleen niet
Dat zegt mij weer niets. Ik had gewoon een schema gemaakt in excel en dan ging ik echt vakjes afvinkenquote:Op maandag 11 februari 2013 14:04 schreef pessie het volgende:
[..]
Dat flylady gebeuren? Na een week had ik nog steeds alleen een shiny sinkdat ging mij niet rap genoeg
quote:Op maandag 11 februari 2013 14:06 schreef Suikertante het volgende:
Ik heb misschien ook de verkeerde man voor een poetsschema. Ik zou altijd achterlopen op zijn natuurlijke poetsschema denk ik.
quote:Op maandag 11 februari 2013 14:04 schreef pessie het volgende:
[..]
Dat flylady gebeuren? Na een week had ik nog steeds alleen een shiny sinkdat ging mij niet rap genoeg
Weet ik niet meer, het was een user uit LIF volgens mij die ooit zo'n schema had gemaakt, het heette iig het Peggy-schema, naar de vrouw van Al Bundyquote:Op maandag 11 februari 2013 14:04 schreef pessie het volgende:
[..]
Ik denk dat ze refereert aan het feit dat je ongeveer eens per maand langsdropt om je eigen nieuws te spuien en je het wel heel leuk vind als iedereen daarop reageert maar dat hoe anderen hun zwangerschap beleven je niet zoveel uit lijkt te maken. Maar goed,zelf weten, ik lees erwel overheen als ik geen zin heb. Dit is z&g, alle as papas en mamas mogen hier komen. maar dat betekent niet dat het hier om 1 iemand draait.quote:
Haha, herkenning! Ik werd zelf een beetje ontmoedigd toen een doel van de dag uit bed komen was oidquote:Op maandag 11 februari 2013 14:08 schreef Blokje. het volgende:
[..]ik ook!
Hele keuken een drama..maar wel een schone sink!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |