Dat zal bij de vrouw van deze kandidaat niet het geval zijn. Die buikquote:
Maar wellicht is het ook weer zo dat jij je niet zo snel schuldig voelt omdat jij door veel sporten het meeste wel weer verbrand.quote:Op zondag 10 februari 2013 20:47 schreef Samson het volgende:
Ik kan me dat van die vreetbuien best wel voorstellen. Ik sport veel, maar als ik iets in huis heb kan ik me nooit beheersen en dan moet alles op, ook al bereik ik een punt waarop ik het niet eens meer lekker vind......
Herkenbaar... en dan denk je sterk te zijn in de supermarkt door niks te kopen, maar dan baal je als een stekker als je zo'n kick hebtquote:Op zondag 10 februari 2013 20:47 schreef Samson het volgende:
Ik kan me dat van die vreetbuien best wel voorstellen. Ik sport veel, maar als ik iets in huis heb kan ik me nooit beheersen en dan moet alles op, ook al bereik ik een punt waarop ik het niet eens meer lekker vind......
quote:Op zondag 10 februari 2013 20:48 schreef Maraca het volgende:
[..]
Herkenbaar... en dan denk je sterk te zijn in de supermarkt door niks te kopen, maar dan baal je als een stekker als je zo'n kick hebt
Nope, ook al kan ik het hebben, achteraf heb ik altijd spijt.quote:Op zondag 10 februari 2013 20:48 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Maar wellicht is het ook weer zo dat jij je niet zo snel schuldig voelt omdat jij door veel sporten het meeste wel weer verbrand.
ja... en dan ga je toch aan die zoutjes van het kerstpakket beginnen...quote:Op zondag 10 februari 2013 20:48 schreef Maraca het volgende:
[..]
Herkenbaar... en dan denk je sterk te zijn in de supermarkt door niks te kopen, maar dan baal je als een stekker als je zo'n kick hebt
hahaquote:Op zondag 10 februari 2013 20:50 schreef maily het volgende:
[..]
ja... en dan ga je toch aan die zoutjes van het kerstpakket beginnen...
Ik ook...quote:Op zondag 10 februari 2013 20:57 schreef Guanabana het volgende:
Ik herken dit heel erg. Maar ik haal het gewoon niet in huis. Anders gaat alles op.
Dat is inderdaad niet zover bij m'n werk vandaanquote:Op zondag 10 februari 2013 20:58 schreef Maraca het volgende:
Oh god.. nu gaan al die Fok!kers naar die ijssalon
Ze hebben meerdere filialenquote:Op zondag 10 februari 2013 20:59 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet zover bij m'n werk vandaan
Nee ook nietquote:Op zondag 10 februari 2013 21:00 schreef Samson het volgende:
[..]
Lekker hoor, garnalenkroketjes wel?
Ah, er ligt nog een wereld voor je openquote:
Van Holtkamp?quote:Op zondag 10 februari 2013 21:00 schreef Samson het volgende:
[..]
Lekker hoor, garnalenkroketjes wel?
quote:Op zondag 10 februari 2013 20:59 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet zover bij m'n werk vandaan
quote:Op zondag 10 februari 2013 21:01 schreef Samson het volgende:
[..]
Ah, er ligt nog een wereld voor je open
Febo kom ik niet zo vaak meer (werkte er ooit vlakbij) dus weet het niet echtquote:Op zondag 10 februari 2013 21:02 schreef Axia het volgende:
[..]Misschien een keer proberen inderdaad. Is die van de Febo lekker?
Satékroket met satesaus in witte bolletjes, heerlijk obese wordenquote:Op zondag 10 februari 2013 21:03 schreef Axia het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Ik eet niet zo vaak kroket en als ik het eet is het de standaard-kroket![]()
saus in bolletjesquote:Op zondag 10 februari 2013 21:05 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Satékroket met satesaus in witte bolletjes, heerlijk obese worden
hahah, ik ga het een keer proberenquote:Op zondag 10 februari 2013 21:05 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Satékroket met satesaus in witte bolletjes, heerlijk obese worden
Mwah, denk dat het flink afhangt van zijn resultaten. Ik kan me voorstellen dat als je blijft steken dat het idee van 'ik eet wel door want het heeft toch geen zin' meer leeft dan wanneer hij wel zijn doelen bereikt en je dan ook meer motivatie hebt om dat zo te behouden.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:06 schreef Samson het volgende:
Ik kan je nu al vertellen dat ie het niet gaat volhouden met dat eten.....
Dat is het niet, hij houdt gewoon heel erg van lekker en veel eten, krijg dat er maar eens uit na al die jaren, hij is niet de jongste meer dus het is steeds moeilijker te veranderen.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:07 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Mwah, denk dat het flink afhangt van zijn resultaten. Ik kan me voorstellen dat als je blijft steken dat het idee van 'ik eet wel door want het heeft toch geen zin' meer leeft dan wanneer hij wel zijn doelen bereikt en je dan ook meer motivatie hebt om dat zo te behouden.
Gelukkig maar.... obese vrouwenquote:Op zondag 10 februari 2013 21:08 schreef Axia het volgende:
[..]
Ik bedoel die satekroket, niet om obese te worden
Dan zul je wel een doos per dag weg moeten werkenquote:Op zondag 10 februari 2013 21:08 schreef Axia het volgende:
[..]
Dat is je geraden..quote:Op zondag 10 februari 2013 21:08 schreef Axia het volgende:
[..]
Nou, doe maar niet.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:09 schreef D. het volgende:
[..]
Dan zul je wel een doos per dag weg moeten werken
quote:Op zondag 10 februari 2013 21:10 schreef xFriendx het volgende:
Die trainer lijkt trouwens wel een beetje op die donkere dude bij Criminal Minds.
Ja, anders zouden ze hem geen bedtijd gevenquote:
Fietspaden niet schoon?quote:Op zondag 10 februari 2013 21:12 schreef Guanabana het volgende:
Ik ga zometeen buiten rennen. Alleen balen dat er telkens sneeuw ligt als ik sportcravings krijg
Dit programma wordt een kijkcijferhit dankzij deze man!quote:Op zondag 10 februari 2013 21:10 schreef xFriendx het volgende:
Die trainer lijkt trouwens wel een beetje op die donkere dude bij Criminal Minds.
Jaja, we weten het nu welquote:Op zondag 10 februari 2013 21:14 schreef MissJ het volgende:
Lino, de personal trainer![]()
[ afbeelding ]
Wow!quote:Op zondag 10 februari 2013 21:14 schreef MissJ het volgende:
Lino, de personal trainer![]()
[ afbeelding ]
ja zeker!quote:Op zondag 10 februari 2013 21:16 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
ja zo blijft het toch nog aangenaam kijken naar zo'n programma!
Mij ook niet, maar ik ben dan ook geen bakvisquote:Op zondag 10 februari 2013 21:17 schreef Guanabana het volgende:
Lino en Radmilo en al die gasten doen mij totaal niks
lesbisch?quote:Op zondag 10 februari 2013 21:17 schreef Guanabana het volgende:
+1quote:Op zondag 10 februari 2013 21:17 schreef Guanabana het volgende:
Je kunt ook gewoon een volwassen vrouw zijn met oog voor schoonheid om Lino met een kwijlsmiley te beoordelen.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:17 schreef D. het volgende:
[..]
Mij ook niet, maar ik ben dan ook geen bakvis
Nee. dan zeg je gewoon dat je vind dat ie er wel aardig uitziet. Als je loopt te kwijlen is dat bakvisniveauquote:Op zondag 10 februari 2013 21:20 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon een volwassen vrouw zijn met oog voor schoonheid om Lino met een kwijlsmiley te beoordelen.
Ditquote:Op zondag 10 februari 2013 21:20 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon een volwassen vrouw zijn met oog voor schoonheid om Lino met een kwijlsmiley te beoordelen.
Ze steunt hem op Lange Afstandquote:Op zondag 10 februari 2013 21:24 schreef Samson het volgende:
Raar dat die vrouw helemaal niet in beeld komt. Zou toch ook wel helpen als zij wat steun zou geven?
Denk dat die niet wou. In de vorige aflevering kwam die ander wel regelmatig in beeld.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:24 schreef Samson het volgende:
Raar dat die vrouw helemaal niet in beeld komt. Zou toch ook wel helpen als zij wat steun zou geven?
Kan je lang wachten denk ik.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik kan niet wachten tot de sabbatical van Wendy...
hoe leuk is datquote:Op zondag 10 februari 2013 21:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik kan niet wachten tot de sabbatical van Wendy...
Nee jammer, had me best verheugd op deze week omdat deze het dikste was.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:25 schreef Samson het volgende:
Nou, wat een desillusie, het is niet bepaald gelukt deze keer....
Die was ook kaalquote:Op zondag 10 februari 2013 21:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja, trek zn dode broer er nog even aan de haren bij.
Ze moeten gewoon meerdere personen doen in 1 aflevering en dan allemaal een stukje, nog niet het hele verhaalquote:Op zondag 10 februari 2013 21:27 schreef Paul het volgende:
Ik vind het jammer dat ze het programma nog steeds te lang. Had gewoon een uur moeten zijn ipv 1,5 uur
quote:Op zondag 10 februari 2013 21:27 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
weet zeker dat we er van zullen genieten
Ik vind dit wel leuker eigenlijk. In een aflevering meteen al resultaat.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:28 schreef Samson het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon meerdere personen doen in 1 aflevering en dan allemaal een stukje, nog niet het hele verhaal
Is ook onzin. Als zijn broer nog leefde was het nog net zo dikquote:Op zondag 10 februari 2013 21:27 schreef Samson het volgende:
7 jaar geleden die broer dood, en dat is dan de hoofdreden van dat eten. Lijkt me toch sterk, hij houdt gewoon van lekker en veel eten......
Precies.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:28 schreef Maraca het volgende:
[..]
Is ook onzin. Als zijn broer nog leefde was het nog net zo dik
Oh nee, liever dit. Stukje voor stukje is irritantquote:Op zondag 10 februari 2013 21:28 schreef Samson het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon meerdere personen doen in 1 aflevering en dan allemaal een stukje, nog niet het hele verhaal
Ik vind dit juist saai...quote:Op zondag 10 februari 2013 21:28 schreef Maraca het volgende:
[..]
Oh nee, liever dit. Stukje voor stukje is irritant
quote:Op zondag 10 februari 2013 21:29 schreef JaneDoe het volgende:
kan stanley niet gewoon even op wendy gaan zitten? is tv kijkend nederland een probleem armer
Preciesquote:Op zondag 10 februari 2013 21:28 schreef Maraca het volgende:
[..]
Oh nee, liever dit. Stukje voor stukje is irritant
Als ze hem steunt valt ze om.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:24 schreef Samson het volgende:
quote:Op zondag 10 februari 2013 21:29 schreef JaneDoe het volgende:
kan stanley niet gewoon even op wendy gaan zitten? is tv kijkend nederland een probleem armer
Had juist verwacht dat hij op zou komen in die jas. Maar denk dat die nog niet pastquote:
In zijn gezicht zie je het wel ergquote:
Nog 10.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:33 schreef jcdragon het volgende:
hoeveel moest hij er eigenlijk afvallen?
hoop het ook, want ik glijd nu van de bankquote:Op zondag 10 februari 2013 21:33 schreef D. het volgende:
[..]
Hopelijk volgende week een lelijke trainer
En dan kan mijn kotsbakje in de kast blijvenquote:Op zondag 10 februari 2013 21:34 schreef MissJ het volgende:
[..]
hoop het ook, want ik glijd nu van de bank
Dat idee heb ik ookquote:Op zondag 10 februari 2013 21:34 schreef Samson het volgende:
Jas is vast en zeker versteld van tevoren....
Daarom had hij het met eten ook extra moeilijk gedurende de sterfdag en is het vele eten begonnen na het overlijden...quote:Op zondag 10 februari 2013 21:27 schreef Samson het volgende:
7 jaar geleden die broer dood, en dat is dan de hoofdreden van dat eten. Lijkt me toch sterk, hij houdt gewoon van lekker en veel eten......
Ze krijgen nog een jaar begeleiding van RTLquote:Op zondag 10 februari 2013 21:35 schreef hollander87 het volgende:
Ik vrees dat Stanley binnen een jaar toch weer een kilo of 20 aankomt....
Zou RTL echt zo sneu zijn?quote:Op zondag 10 februari 2013 21:34 schreef Samson het volgende:
Jas is vast en zeker versteld van tevoren....
Zeker wel, alles voor de kijkcijfers...quote:
quote:Op zondag 10 februari 2013 21:36 schreef Samson het volgende:
[..]
Zeker wel, alles voor de kijkcijfers...
zij is mager in vergelijking met Stanleyquote:Op zondag 10 februari 2013 21:36 schreef Guanabana het volgende:
Oh die valt best mee die van volgende week
Ik ben mager in vergelijking met haarquote:Op zondag 10 februari 2013 21:37 schreef MissJ het volgende:
[..]
zij is mager in vergelijking met Stanley
Heel west europa is mager vergeleken met Stanleyquote:Op zondag 10 februari 2013 21:37 schreef MissJ het volgende:
[..]
Dat zijn ze allemaalquote:Op zondag 10 februari 2013 21:37 schreef MissJ het volgende:
[..]
hahaha denk het ook! Heb hem net al gegoogled, het is dat ik niet in Amsterdam woon, want anders...quote:Op zondag 10 februari 2013 21:37 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja extreem he!!!!pfff...
Wat zal die man veel aanmeldingen krijgen!
anders ga je hem stalken?quote:Op zondag 10 februari 2013 21:38 schreef MissJ het volgende:
[..]
hahaha denk het ook! Heb hem net al gegoogled, het is dat ik niet in Amsterdam woon, want anders...
dan had ik even een paar lesjes bij hem genomenquote:
Goed, maak er 3 jaar van. Maar gezien z'n leefpatroon en vele terugvallen die er te zien waren kan ik me niet voorstellen dat hij de zelfdiscipline heeft om op gewicht te blijven of om nog meer af te vallen.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:35 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ze krijgen nog een jaar begeleiding van RTL
Danny van seizoen 1 had ook een terugval. Die was eerst ook heel fanatiek.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:39 schreef hollander87 het volgende:
[..]
Goed, maak er 3 jaar van. Maar gezien z'n leefpatroon en vele terugvallen die er te zien waren kan ik me niet voorstellen dat hij de zelfdiscipline heeft om op gewicht te blijven of om nog meer af te vallen.
Als ie lacht issie helemaal onweerstaanbaar. Jee zelden zo'n knappe man op tv gezien...of uberhaupt waar dan ook...quote:Op zondag 10 februari 2013 21:38 schreef MissJ het volgende:
[..]
hahaha denk het ook! Heb hem net al gegoogled, het is dat ik niet in Amsterdam woon, want anders...
Oh oh, als je nu maar uit frustratie niet enorm veel begint te etenquote:Op zondag 10 februari 2013 21:39 schreef Guanabana het volgende:
Ik begin te denken dat ik lesbisch ben, ik vind Lino helemaal niet lekker.
echt he...!!!quote:Op zondag 10 februari 2013 21:42 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Als ie lacht issie helemaal onweerstaanbaar. Jee zelden zo'n knappe man op tv gezien...of uberhaupt waar dan ook...
lino@powercoach.nuquote:Op zondag 10 februari 2013 21:49 schreef MissJ het volgende:
zijn facebook:
https://www.facebook.com/#!/Powercoach.Lino?fref=ts
Zo'n mooie man met ook zo'n okay uitstraling (wat die acteur van Criminal Minds m.i. niet heeft) loopt echt niet meer vrij rond, die is allang geconfisqeerd.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:47 schreef Aventura het volgende:
Hij geeft les bijClub Sportive op de Zuidas
* Aventura schrijft zich in...
Beetje Arubaans/Antilliaans achtige afkomst denk je ook niet?quote:Op zondag 10 februari 2013 21:49 schreef MissJ het volgende:
zijn facebook:
ja zoiets denk ik, of iig daar in die hoek, iets Zuid-Amerikaans ofzo.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:55 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Beetje Arubaans/Antilliaans achtige afkomst denk je ook niet?
Ja ben het met je eens, ze zouden echt jaren begeleiding moeten hebben. Alleen die man van vorige week niet, die is zelf personal trainer geworden, denk dat die de smaak van het gezonde leven nu wel te pakken heeft.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:39 schreef hollander87 het volgende:
[..]
Goed, maak er 3 jaar van. Maar gezien z'n leefpatroon en vele terugvallen die er te zien waren kan ik me niet voorstellen dat hij de zelfdiscipline heeft om op gewicht te blijven of om nog meer af te vallen.
Ik ben net gaan 'hard'lopen!quote:Op zondag 10 februari 2013 21:43 schreef Samson het volgende:
[..]
Oh oh, als je nu maar uit frustratie niet enorm veel begint te eten
Geen paniek. Ik vind hem ook niet lekker. Smaken kunnen nu eenmaal verschillenquote:Op zondag 10 februari 2013 21:39 schreef Guanabana het volgende:
Ik begin te denken dat ik lesbisch ben, ik vind Lino helemaal niet lekker.
quote:Op maandag 11 februari 2013 06:16 schreef Maraca het volgende:
[..]
Geen paniek. Ik vind hem ook niet lekker. Smaken kunnen nu eenmaal verschillen
Waarschijnlijk is ie gewoon te oud voor julliequote:Op maandag 11 februari 2013 06:16 schreef Maraca het volgende:
[..]
Geen paniek. Ik vind hem ook niet lekker. Smaken kunnen nu eenmaal verschillen
hahaha, Stanley zelf is nu ook "vriend" van hemquote:Op zondag 10 februari 2013 21:49 schreef MissJ het volgende:
zijn facebook:
Een man is niet snel te oud voor me hoorquote:Op maandag 11 februari 2013 07:16 schreef Samson het volgende:
[..]
[..]
Waarschijnlijk is ie gewoon te oud voor jullie
Idemquote:Op maandag 11 februari 2013 14:05 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Een man is niet snel te oud voor me hoor
Beetje vreemd dit, ik vind 227kg niet echt een maatje meer, maar eerder alsof je met 3 personen tegelijk in 1 lichaam bentquote:Op maandag 11 februari 2013 17:08 schreef xFriendx het volgende:
Volgende week wel leuker denk ik, althans, vind ik dan. Bij mannen is veelal een maatje meer nog niet eens direct storend of ongemakkelijk. Daar vind soms nog een vertaling plaats naar 'een man moet een beetje body hebben', kan nog betekenen dat hij wat kan tillen bijv.
Bij vrouwen is vaak een maatje meer alleen positief te benaderen als je het hebt over zwanger zijn. Brede heupen makkelijker met zwangerschap en zo.
Enige is alleen dat vaak bij de dames in dit programma nog meer tranen vloeien en Wendy ook niet in het minst probeert die op te wekken.
is geen wondermiddelquote:Op dinsdag 12 februari 2013 08:01 schreef Soldier2000 het volgende:
Ik denk niet dat die Ruben het gaat volhouden. Die kerel gaat er niet komen zonder een maag verkleining.
Kom op zeg, voor alles had ie wel een verklaring buiten zichzelf om. Tot zijn broer die al jaren terug dood is gegaan.quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:08 schreef miss_dynastie het volgende:
Gebrék aan persoonlijkheid? Dat je hem niet mag, dat kan, maar die man had veel aan alles, dus ook aan persoonlijkheid
Heb je wel eens gelezen over wat die mensen kunnen na de operatie? Dan zou je waarschijnlijk hem zijn laatste vreetbuien nog wel gunnen. Na de operatie kunnen de meesten nauwelijks nog eten verdragen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:34 schreef SEMTEX het volgende:
Die man had best ruggegraat en doorzettingsvermogen. Dat-ie heel af en toe terugviel, vond ik begrijpelijk. Ik zie een kennis van me, die ongeveer twee weken voor een gastric bypass zit (vanwege obesitas), aan een Modifast dieet zou moeten zitten, maar vrolijk doorbunkert bij bestelboertjes, en daar heb ik toch een stuk minder respect voor.
Die zoon deed me aan Zanger Rinus denken.quote:
En wel meer ook.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:35 schreef hollander87 het volgende:
Ik vrees dat Stanley binnen een jaar toch weer een kilo of 20 aankomt....
Hij heeft zijn laatste vreetbui al gehad, dat is het probleem. Hij hoorde allang aan de shakes te zitten. Heb laatst nog een obesitasarts op tv gezien die niet bij een maag kon omdat er een joekel van een lever voor zat.quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:08 schreef HiZ het volgende:
[..]
Heb je wel eens gelezen over wat die mensen kunnen na de operatie? Dan zou je waarschijnlijk hem zijn laatste vreetbuien nog wel gunnen. Na de operatie kunnen de meesten nauwelijks nog eten verdragen.
Overigens ben ik van mening dat gastric bypasses veel te nonchalant worden behandeld in dit land; er wordt net gedaan alsof het een klein ingreepje is waar je hele leven in één klap beter van wordt. Er zou veel meer aandacht moeten worden besteed aan het feit dat het óók wel eens zo zou kunnen zijn dat je dood het ziekenhuis verlaat.
Shakes zijn een probleem. Gewoon normaal etenquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:51 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hij heeft zijn laatste vreetbui al gehad, dat is het probleem. Hij hoorde allang aan de shakes te zitten. Heb laatst nog een obesitasarts op tv gezien die niet bij een maag kon omdat er een joekel van een lever voor zat.
Breek me de bek niet open over die slagers.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:51 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hij heeft zijn laatste vreetbui al gehad, dat is het probleem. Hij hoorde allang aan de shakes te zitten. Heb laatst nog een obesitasarts op tv gezien die niet bij een maag kon omdat er een joekel van een lever voor zat.
Ja maar kom op. Die meid durft niet te worden aangeraakt ofzo, schei toch uit.quote:Op maandag 11 februari 2013 17:08 schreef xFriendx het volgende:
Volgende week wel leuker denk ik, althans, vind ik dan. Bij mannen is veelal een maatje meer nog niet eens direct storend of ongemakkelijk. Daar vind soms nog een vertaling plaats naar 'een man moet een beetje body hebben', kan nog betekenen dat hij wat kan tillen bijv.
Bij vrouwen is vaak een maatje meer alleen positief te benaderen als je het hebt over zwanger zijn. Brede heupen makkelijker met zwangerschap en zo.
Enige is alleen dat vaak bij de dames in dit programma nog meer tranen vloeien en Wendy ook niet in het minst probeert die op te wekken.
En dat terwijl onze Wendy participanten knuffelt als John Williams op een warme dagquote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:27 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ja maar kom op. Die meid durft niet te worden aangeraakt ofzo, schei toch uit.
Dat is wat men eist voordat je een gastric bypass ondergaat, omdat ze anders niet voorbij je 'fatty liver' komen en om deze dus te laten slinken. Ik moet ook niks hebben van die shake- en repenmeuk.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Shakes zijn een probleem. Gewoon normaal eten
Modifast? Waar wordt ie geopereerd?quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:34 schreef SEMTEX het volgende:
Die man had best ruggegraat en doorzettingsvermogen. Dat-ie heel af en toe terugviel, vond ik begrijpelijk. Ik zie een kennis van me, die ongeveer twee weken voor een gastric bypass zit (vanwege obesitas), aan een Modifast dieet zou moeten zitten, maar vrolijk doorbunkert bij bestelboertjes, en daar heb ik toch een stuk minder respect voor.
Die shakes worden in de meeste ziekenhuizen gelukkig niet meer voorgeschreven. Is heel slecht om dat als pré-dieet te nemen omdat je daarna ook nog 3 weken gepureerd eten moet. Des te moeilijker wordt het namelijk om weer over te gaan op vast voedsel.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:53 schreef SEMTEX het volgende:
Dat is wat men eist voordat je een gastric bypass ondergaat, omdat ze anders niet voorbij je 'fatty liver' komen en om deze dus te laten slinken. Ik moet ook niks hebben van die shake- en repenmeuk.
Dat klinkt ook een stuk beter te doenquote:Op zondag 17 februari 2013 10:33 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Die shakes worden in de meeste ziekenhuizen gelukkig niet meer voorgeschreven. Is heel slecht om dat als pré-dieet te nemen omdat je daarna ook nog 3 weken gepureerd eten moet. Des te moeilijker wordt het namelijk om weer over te gaan op vast voedsel.
Mijn pré-dieet was dagelijks ongeveer zo:
Ontbijt: 1 knäckebrödje of bruine boterham met mager vleeswaren of 30+ kaas.
Middageten: hetzelfde als het ontbijt.
Avondeten: 1 kleine aardappel niet groter dan een ei, 50 gram mager vlees (op bakpapier met een theelepel rijstolie gebakken) en 1 opscheplepel verse groenten.
Tussendoor nog halve liter magere melk. Verder alleen koffie/thee zonder suiker drinken.
Ik heb zelf 17 december een maagverkleining gekregen en er wordt in het MCL absoluut niet makkelijk mee om gegaan. Misschien dat dat in andere ziekenhuizen wel zo is maar in Leeuwarden gaat er een lange periode aan vooraf tot iemand geopereerd wordt, intake, voorlichting en daarna nog een screening. Mensen met vreetbuien en/of die te veel en te ongezond eten komen veelal niet eens door de screening maar moeten eerst naar een psycholoog totdat ze verder kunnen met het traject. Ik ben zelf in februari vorig jaar voor het eerst naar het MCL geweest en dus pas 10 maanden later geopereerd. En dat kans dat iemand eraan overlijd is vrij klein, of de patiënt moet al zo dik zijn met een enorme hoge bloeddruk. Maar in zo'n geval opereren ze vaak niet eens, BMI te hoog, dan eerst proberen zelf nog wat af te vallen desnoods met aan maagballon want die wordt niet operatief ingebracht maar via de slokdarm.quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:08 schreef HiZ het volgende:
[..]
Heb je wel eens gelezen over wat die mensen kunnen na de operatie? Dan zou je waarschijnlijk hem zijn laatste vreetbuien nog wel gunnen. Na de operatie kunnen de meesten nauwelijks nog eten verdragen.
Overigens ben ik van mening dat gastric bypasses veel te nonchalant worden behandeld in dit land; er wordt net gedaan alsof het een klein ingreepje is waar je hele leven in één klap beter van wordt. Er zou veel meer aandacht moeten worden besteed aan het feit dat het óók wel eens zo zou kunnen zijn dat je dood het ziekenhuis verlaat.
Ik heb 1 dag tijdens het pré-dieet nasi van de chinees gehad, maar daar zit eigenlijk niks in. Is meer rijst en prei dan vlees. Heb het uiteraard zonder sausjes gegeten toen.quote:Op zondag 17 februari 2013 10:37 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat klinkt ook een stuk beter te doenIk zag bij datzelfde programma over die maagverkleiningen zelfs een arts die een melkdieet voorschreef (moet vast wel met vitaminepillen erbij zijn geweest, anders kom je dingen tekort).
Toch blijf ik erbij dat afhaalvoedsel er dan absoluut níet meer bijhoort.
Ja ? Laat me eens citeren uit een post-op bespreking nadat een patient overleden was. "Het probleem is natuurlijk dat je screening pas echt eindigt als je trocart in de patient zit'.quote:Op zondag 17 februari 2013 10:39 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Ik heb zelf 17 december een maagverkleining gekregen en er wordt in het MCL absoluut niet makkelijk mee om gegaan. Misschien dat dat in andere ziekenhuizen wel zo is maar in Leeuwarden gaat er een lange periode aan vooraf tot iemand geopereerd wordt, intake, voorlichting en daarna nog een screening. Mensen met vreetbuien en/of die te veel en te ongezond eten komen veelal niet eens door de screening maar moeten eerst naar een psycholoog totdat ze verder kunnen met het traject. Ik ben zelf in februari vorig jaar voor het eerst naar het MCL geweest en dus pas 10 maanden later geopereerd. En dat kans dat iemand eraan overlijd is vrij klein, of de patiënt moet al zo dik zijn met een enorme hoge bloeddruk. Maar in zo'n geval opereren ze vaak niet eens, BMI te hoog, dan eerst proberen zelf nog wat af te vallen desnoods met aan maagballon want die wordt niet operatief ingebracht maar via de slokdarm.
Je hebt gelijk, het programma is juist gericht op een min of meer natuurlijk gewichtsverlies. Ik raak alleen nogal geďrriteerd door die verhalen over operaties waarin de indruk wordt gewekt alsof naar de tandarts gaan riskanter is.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Kan de weightloss-surgery-discussie niet verplaatst worden naar het desbetreffende topic?
Het lijkt me evident dat de deelnemers van Obese niet voor die oplossing gekozen hebben.
Ik begrijp het, jouw blik wordt natuurlijk ook gekleurd door de verschrikkelijke ervaring die je hebt met deze operaties. Maar ik denk dat een programma als Obese mensen in ieder geval toont dat er nog een andere optie is, ook als je 200 of 300 kilo weegt. Ik denk dat dat goed is.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:56 schreef HiZ het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, het programma is juist gericht op een min of meer natuurlijk gewichtsverlies. Ik raak alleen nogal geďrriteerd door die verhalen over operaties waarin de indruk wordt gewekt alsof naar de tandarts gaan riskanter is.
Aan elke operatie zit een risico, maakt niet uit wat voor operatie. Maar sterfgevallen bij maagverkleiningen komen echt maar heel weinig voor.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:50 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ja ? Laat me eens citeren uit een post-op bespreking nadat een patient overleden was. "Het probleem is natuurlijk dat je screening pas echt eindigt als je trocart in de patient zit'.
Nagenoeg letterlijk gezegd door het hoofd chirurgie.
P.S. de operatie was een gastric bypass, waarbij de patient is overleden door een 'medisch ongeval' (een aantal perforaties veroorzaakt aan het begin van de operatie die te laat zijn vastgesteld).
Zoals ze het bij Obese doen lijkt me een niet gezonde aanslag op het lichaam. En al zou het wel gezond zijn, er is bijna geen mens die een personal trainer kan betalen. Zoals het bij obese gaat is dus voor de meeste mensen niet haalbaar.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:12 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik begrijp het, jouw blik wordt natuurlijk ook gekleurd door de verschrikkelijke ervaring die je hebt met deze operaties. Maar ik denk dat een programma als Obese mensen in ieder geval toont dat er nog een andere optie is, ook als je 200 of 300 kilo weegt. Ik denk dat dat goed is.
Nogmaals, misschien leent deze discussie zich meer voor het WLS-topic dan hier. Mensen die aan Obese meedoen, kiezen daarmee niet voor een WLS. Om hier de sterftekansen van zo'n operatie te gaan bespreken, lijkt me minder geschikt.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:09 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Aan elke operatie zit een risico, maakt niet uit wat voor operatie. Maar sterfgevallen bij maagverkleiningen komen echt maar heel weinig voor.
Ik zeg niet dat de weg van Obese per definitie voor iedereen haalbaar is (al zou een Danny het makkelijk hebben kunnen betalen van zijn eigen geld en zo zijn er echt wel meer), maar het is wel hoopgevend en een inspiratie voor mensen. Het hoeft tenslotte niet zo hard te gaan. Niet iedereen kiest vrijwillig voor een WLS, sommige mensen vinden dat het echt niet anders kan. Deze mensen zien dan het wel anders kan en kunnen het heft op een andere wijze in handen nemen.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:10 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Zoals ze het bij Obese doen lijkt me een niet gezonde aanslag op het lichaam. En al zou het wel gezond zijn, er is bijna geen mens die een personal trainer kan betalen. Zoals het bij obese gaat is dus voor de meeste mensen niet haalbaar.
Met sporten en dieet afvallen lijkt me nog altijd 100x gezonder dan welke operatie ook.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:10 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Zoals ze het bij Obese doen lijkt me een niet gezonde aanslag op het lichaam. En al zou het wel gezond zijn, er is bijna geen mens die een personal trainer kan betalen. Zoals het bij obese gaat is dus voor de meeste mensen niet haalbaar.
Extreem sporten lijkt mij juist niet gezond, het hart krijgt dan veel te veel te verduren.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:21 schreef Cynix � het volgende:
Met sporten en dieet afvallen lijkt me nog altijd 100x gezonder dan welke operatie ook.
De mensen hebben eerst een medische test ondergaan. Ik neem aan dat iedereen binnen de eigen lichamelijke grenzen blijft als ze de regels volgen die worden opgelegd.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:24 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Extreem sporten lijkt mij juist niet gezond, het hart krijgt dan veel te veel te verduren.
Dat begrijp ik ook wel natuurlijk, maar wat ze lieten zien in de uitzending van vorige week, die veel te zware vent op en af zo'n stepbankje laten springen is natuurlijk niet wat ze hem zouden moeten laten doen of ben je het daar niet mee eens?quote:Op zondag 17 februari 2013 17:29 schreef Cynix ® het volgende:
Ze doen er een jaar over, hoor. Het is niet zo dat ze meteen marathon's gaan rennen.
Misschien is het, binnen medisch verantwoorde grenzen, kiezen tussen twee kwaden?! Die man zou binnen een paar jaar dood zijn...quote:Op zondag 17 februari 2013 17:31 schreef Samson het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ook wel natuurlijk, maar wat ze lieten zien in de uitzending van vorige week, die veel te zware vent op en af zo'n stepbankje laten springen is natuurlijk niet wat ze hem zouden moeten laten doen of ben je het daar niet mee eens?
Pfff, het is wel moeilijk te begrijpen blijkbaar. Die man zou inclusief het gewicht wat ie verloren was niet eens moeten gaan rennen of springen. Heb je wel enig besef van hoe een menselijk lichaam in elkaar steekt? En dat laten ze hem wel doen, dat is dus precies wat je niet moet doen. Op een gegeven moment had hij toch ook al last van zn achillespees. Dat komt ook niet spontaan op, en dat is een heel lastige blessure om vanaf te komen als je dat een keer hebt gehad....quote:Op zondag 17 februari 2013 17:33 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Misschien is het, binnen medisch verantwoorde grenzen, kiezen tussen twee kwaden?! Die man zou binnen een paar jaar dood zijn...
Ja hoor, ik heb wel besef. Heb jij ook besef? Want het lijkt erop dat je je eigen riedeltje afdraait, zonder je te realiseren dat er een medische analyse heeft plaatsgevonden en het dus kiezen tussen twee kwaden is. Die man had nog maar een paar jaar te leven. In de tijd waarin 'ie het allemaal rustig had moeten opbouwen, had 'ie er zeker weten minimaal 25 kilo bijgesnaaid dankzij een eetverslaving. Die man had de tijd niet, klaar.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:35 schreef Samson het volgende:
[..]
Pfff, het is wel moeilijk te begrijpen blijkbaar. Die man zou inclusief het gewicht wat ie verloren was niet eens moeten gaan rennen of springen. Heb je wel enig besef van hoe een menselijk lichaam in elkaar steekt? En dat laten ze hem wel doen, dat is dus precies wat je niet moet doen. Op een gegeven moment had hij toch ook al last van zn achillespees. Dat komt ook niet spontaan op, en dat is een heel lastige blessure om vanaf te komen als je dat een keer hebt gehad....
Laat maar zitten, jij begrijpt er echt helemaal niets van. Alsof ie nu trouwens gered is op deze fantastische manier, grote kans die die kilo's er intussen al lang weer aan zitten met die methode die jij zo goed vind.....quote:Op zondag 17 februari 2013 17:38 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja hoor, ik heb wel besef. Heb jij ook besef? Want het lijkt erop dat je je eigen riedeltje afdraait, zonder je te realiseren dat er een medische analyse heeft plaatsgevonden en het dus kiezen tussen twee kwaden is. Die man had nog maar een paar jaar te leven. In de tijd waarin 'ie het allemaal rustig had moeten opbouwen, had 'ie er zeker weten minimaal 25 kilo bijgesnaaid dankzij een eetverslaving. Die man had de tijd niet, klaar.
quote:Op zondag 17 februari 2013 17:53 schreef Samson het volgende:
http://www.onuitstaanbaar.nl/2013/02/11/obese-superstanley/
quote:115 kilo aan vet, het maakt Stanley tot een nieuw soort superheld. Hij is half mens, half vet. Overdag vreet hij zich helemaal klem, ’s nachts… ehh.. ja, ook: Superstanley!
Zeker weten!quote:Op zondag 17 februari 2013 18:57 schreef xFriendx het volgende:
Toch maar weer kijken vanavond. Al was het maar om te zien hoe je beter niet moet leven.
Yep, in vergelijking met vorige week is ze een stuk minder dik maar ook nogal wat jongerquote:
Allemachtigquote:Op zondag 17 februari 2013 19:48 schreef Samson het volgende:
Zo erg is het nog niet met haar...
[ afbeelding ]
Wat jij zegt idd, het leed van anderen wordt entertainment.......quote:Op zondag 17 februari 2013 19:49 schreef Cynix ® het volgende:
Dat dit programma uiteindelijk natuurlijk geen hol helpt aan hun probleem was me vorig seizoen al duidelijk. Maar hé, het is geen medisch programma van een non-profit instelling, het is en blijft gewoon entertainment.
Van RTL, dus wat verwacht je?
Soms is het leuk om naďef te zijnquote:Op zondag 17 februari 2013 19:49 schreef Cynix ® het volgende:
Dat dit programma uiteindelijk natuurlijk geen hol helpt aan hun probleem was me vorig seizoen al duidelijk. Maar hé, het is geen medisch programma van een non-profit instelling, het is en blijft gewoon entertainment.
Dit programma werkt helaas averechts. Ik merk dat ze allemaal worden neergezet als een stel instabiele personen.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:49 schreef Cynix ® het volgende:
Idd, zat net te denken wat een gore diarree je van dat spul moet krijgenquote:Op zondag 17 februari 2013 19:59 schreef Karina het volgende:
Foute reclame net voordat het begint, afvallen met een of ander middeltje.
Rocky roads?quote:Op zondag 17 februari 2013 20:03 schreef Aventura het volgende:
* Aventura zit klaar met thee en rocky roads
Yep, een dikke 10 minuten te laat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |