Dat zal bij de vrouw van deze kandidaat niet het geval zijn. Die buikquote:
Maar wellicht is het ook weer zo dat jij je niet zo snel schuldig voelt omdat jij door veel sporten het meeste wel weer verbrand.quote:Op zondag 10 februari 2013 20:47 schreef Samson het volgende:
Ik kan me dat van die vreetbuien best wel voorstellen. Ik sport veel, maar als ik iets in huis heb kan ik me nooit beheersen en dan moet alles op, ook al bereik ik een punt waarop ik het niet eens meer lekker vind......
Herkenbaar... en dan denk je sterk te zijn in de supermarkt door niks te kopen, maar dan baal je als een stekker als je zo'n kick hebtquote:Op zondag 10 februari 2013 20:47 schreef Samson het volgende:
Ik kan me dat van die vreetbuien best wel voorstellen. Ik sport veel, maar als ik iets in huis heb kan ik me nooit beheersen en dan moet alles op, ook al bereik ik een punt waarop ik het niet eens meer lekker vind......
quote:Op zondag 10 februari 2013 20:48 schreef Maraca het volgende:
[..]
Herkenbaar... en dan denk je sterk te zijn in de supermarkt door niks te kopen, maar dan baal je als een stekker als je zo'n kick hebt
Nope, ook al kan ik het hebben, achteraf heb ik altijd spijt.quote:Op zondag 10 februari 2013 20:48 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Maar wellicht is het ook weer zo dat jij je niet zo snel schuldig voelt omdat jij door veel sporten het meeste wel weer verbrand.
ja... en dan ga je toch aan die zoutjes van het kerstpakket beginnen...quote:Op zondag 10 februari 2013 20:48 schreef Maraca het volgende:
[..]
Herkenbaar... en dan denk je sterk te zijn in de supermarkt door niks te kopen, maar dan baal je als een stekker als je zo'n kick hebt
hahaquote:Op zondag 10 februari 2013 20:50 schreef maily het volgende:
[..]
ja... en dan ga je toch aan die zoutjes van het kerstpakket beginnen...
Ik ook...quote:Op zondag 10 februari 2013 20:57 schreef Guanabana het volgende:
Ik herken dit heel erg. Maar ik haal het gewoon niet in huis. Anders gaat alles op.
Dat is inderdaad niet zover bij m'n werk vandaanquote:Op zondag 10 februari 2013 20:58 schreef Maraca het volgende:
Oh god.. nu gaan al die Fok!kers naar die ijssalon
Ze hebben meerdere filialenquote:Op zondag 10 februari 2013 20:59 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet zover bij m'n werk vandaan
Nee ook nietquote:Op zondag 10 februari 2013 21:00 schreef Samson het volgende:
[..]
Lekker hoor, garnalenkroketjes wel?
Ah, er ligt nog een wereld voor je openquote:
Van Holtkamp?quote:Op zondag 10 februari 2013 21:00 schreef Samson het volgende:
[..]
Lekker hoor, garnalenkroketjes wel?
quote:Op zondag 10 februari 2013 20:59 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet zover bij m'n werk vandaan
quote:Op zondag 10 februari 2013 21:01 schreef Samson het volgende:
[..]
Ah, er ligt nog een wereld voor je open
Febo kom ik niet zo vaak meer (werkte er ooit vlakbij) dus weet het niet echtquote:Op zondag 10 februari 2013 21:02 schreef Axia het volgende:
[..]Misschien een keer proberen inderdaad. Is die van de Febo lekker?
Satékroket met satesaus in witte bolletjes, heerlijk obese wordenquote:Op zondag 10 februari 2013 21:03 schreef Axia het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Ik eet niet zo vaak kroket en als ik het eet is het de standaard-kroket![]()
saus in bolletjesquote:Op zondag 10 februari 2013 21:05 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Satékroket met satesaus in witte bolletjes, heerlijk obese worden
hahah, ik ga het een keer proberenquote:Op zondag 10 februari 2013 21:05 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Satékroket met satesaus in witte bolletjes, heerlijk obese worden
Mwah, denk dat het flink afhangt van zijn resultaten. Ik kan me voorstellen dat als je blijft steken dat het idee van 'ik eet wel door want het heeft toch geen zin' meer leeft dan wanneer hij wel zijn doelen bereikt en je dan ook meer motivatie hebt om dat zo te behouden.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:06 schreef Samson het volgende:
Ik kan je nu al vertellen dat ie het niet gaat volhouden met dat eten.....
Dat is het niet, hij houdt gewoon heel erg van lekker en veel eten, krijg dat er maar eens uit na al die jaren, hij is niet de jongste meer dus het is steeds moeilijker te veranderen.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:07 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Mwah, denk dat het flink afhangt van zijn resultaten. Ik kan me voorstellen dat als je blijft steken dat het idee van 'ik eet wel door want het heeft toch geen zin' meer leeft dan wanneer hij wel zijn doelen bereikt en je dan ook meer motivatie hebt om dat zo te behouden.
Gelukkig maar.... obese vrouwenquote:Op zondag 10 februari 2013 21:08 schreef Axia het volgende:
[..]
Ik bedoel die satekroket, niet om obese te worden
Dan zul je wel een doos per dag weg moeten werkenquote:Op zondag 10 februari 2013 21:08 schreef Axia het volgende:
[..]
Dat is je geraden..quote:Op zondag 10 februari 2013 21:08 schreef Axia het volgende:
[..]
Nou, doe maar niet.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:09 schreef D. het volgende:
[..]
Dan zul je wel een doos per dag weg moeten werken
quote:Op zondag 10 februari 2013 21:10 schreef xFriendx het volgende:
Die trainer lijkt trouwens wel een beetje op die donkere dude bij Criminal Minds.
Ja, anders zouden ze hem geen bedtijd gevenquote:
Fietspaden niet schoon?quote:Op zondag 10 februari 2013 21:12 schreef Guanabana het volgende:
Ik ga zometeen buiten rennen. Alleen balen dat er telkens sneeuw ligt als ik sportcravings krijg
Dit programma wordt een kijkcijferhit dankzij deze man!quote:Op zondag 10 februari 2013 21:10 schreef xFriendx het volgende:
Die trainer lijkt trouwens wel een beetje op die donkere dude bij Criminal Minds.
Jaja, we weten het nu welquote:Op zondag 10 februari 2013 21:14 schreef MissJ het volgende:
Lino, de personal trainer![]()
[ afbeelding ]
Wow!quote:Op zondag 10 februari 2013 21:14 schreef MissJ het volgende:
Lino, de personal trainer![]()
[ afbeelding ]
ja zeker!quote:Op zondag 10 februari 2013 21:16 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
ja zo blijft het toch nog aangenaam kijken naar zo'n programma!
Mij ook niet, maar ik ben dan ook geen bakvisquote:Op zondag 10 februari 2013 21:17 schreef Guanabana het volgende:
Lino en Radmilo en al die gasten doen mij totaal niks
lesbisch?quote:Op zondag 10 februari 2013 21:17 schreef Guanabana het volgende:
+1quote:Op zondag 10 februari 2013 21:17 schreef Guanabana het volgende:
Je kunt ook gewoon een volwassen vrouw zijn met oog voor schoonheid om Lino met een kwijlsmiley te beoordelen.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:17 schreef D. het volgende:
[..]
Mij ook niet, maar ik ben dan ook geen bakvis
Nee. dan zeg je gewoon dat je vind dat ie er wel aardig uitziet. Als je loopt te kwijlen is dat bakvisniveauquote:Op zondag 10 februari 2013 21:20 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon een volwassen vrouw zijn met oog voor schoonheid om Lino met een kwijlsmiley te beoordelen.
Ditquote:Op zondag 10 februari 2013 21:20 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon een volwassen vrouw zijn met oog voor schoonheid om Lino met een kwijlsmiley te beoordelen.
Ze steunt hem op Lange Afstandquote:Op zondag 10 februari 2013 21:24 schreef Samson het volgende:
Raar dat die vrouw helemaal niet in beeld komt. Zou toch ook wel helpen als zij wat steun zou geven?
Denk dat die niet wou. In de vorige aflevering kwam die ander wel regelmatig in beeld.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:24 schreef Samson het volgende:
Raar dat die vrouw helemaal niet in beeld komt. Zou toch ook wel helpen als zij wat steun zou geven?
Kan je lang wachten denk ik.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik kan niet wachten tot de sabbatical van Wendy...
hoe leuk is datquote:Op zondag 10 februari 2013 21:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik kan niet wachten tot de sabbatical van Wendy...
Nee jammer, had me best verheugd op deze week omdat deze het dikste was.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:25 schreef Samson het volgende:
Nou, wat een desillusie, het is niet bepaald gelukt deze keer....
Die was ook kaalquote:Op zondag 10 februari 2013 21:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja, trek zn dode broer er nog even aan de haren bij.
Ze moeten gewoon meerdere personen doen in 1 aflevering en dan allemaal een stukje, nog niet het hele verhaalquote:Op zondag 10 februari 2013 21:27 schreef Paul het volgende:
Ik vind het jammer dat ze het programma nog steeds te lang. Had gewoon een uur moeten zijn ipv 1,5 uur
quote:Op zondag 10 februari 2013 21:27 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
weet zeker dat we er van zullen genieten
Ik vind dit wel leuker eigenlijk. In een aflevering meteen al resultaat.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:28 schreef Samson het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon meerdere personen doen in 1 aflevering en dan allemaal een stukje, nog niet het hele verhaal
Is ook onzin. Als zijn broer nog leefde was het nog net zo dikquote:Op zondag 10 februari 2013 21:27 schreef Samson het volgende:
7 jaar geleden die broer dood, en dat is dan de hoofdreden van dat eten. Lijkt me toch sterk, hij houdt gewoon van lekker en veel eten......
Precies.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:28 schreef Maraca het volgende:
[..]
Is ook onzin. Als zijn broer nog leefde was het nog net zo dik
Oh nee, liever dit. Stukje voor stukje is irritantquote:Op zondag 10 februari 2013 21:28 schreef Samson het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon meerdere personen doen in 1 aflevering en dan allemaal een stukje, nog niet het hele verhaal
Ik vind dit juist saai...quote:Op zondag 10 februari 2013 21:28 schreef Maraca het volgende:
[..]
Oh nee, liever dit. Stukje voor stukje is irritant
quote:Op zondag 10 februari 2013 21:29 schreef JaneDoe het volgende:
kan stanley niet gewoon even op wendy gaan zitten? is tv kijkend nederland een probleem armer
Preciesquote:Op zondag 10 februari 2013 21:28 schreef Maraca het volgende:
[..]
Oh nee, liever dit. Stukje voor stukje is irritant
Als ze hem steunt valt ze om.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:24 schreef Samson het volgende:
quote:Op zondag 10 februari 2013 21:29 schreef JaneDoe het volgende:
kan stanley niet gewoon even op wendy gaan zitten? is tv kijkend nederland een probleem armer
Had juist verwacht dat hij op zou komen in die jas. Maar denk dat die nog niet pastquote:
In zijn gezicht zie je het wel ergquote:
Nog 10.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:33 schreef jcdragon het volgende:
hoeveel moest hij er eigenlijk afvallen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |