Er staan er zelfs 5 op IMDB en ook nog 2 "short".quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
De Amerikaanse remake is nog niet uit, die wacht al een jaar op een release datum. Voor de rest mag je eens een wilde gok doen naar de titel.
Klopt. Het zijn vooral mensen die zichzelf aan het overtuigen zijn dat er een enorm cinematografisch talent in hun schuilde dat door omstandigheden verloren is gegaan voor de filmindustrie, maar toch nog een uitgang vindt in de IMDB-recensies.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:07 schreef dawg het volgende:
hoewel ik het bij mijn schaarse reviews ook doe, waarom is het eigenlijk wenselijk om het imdb-cijfer erbij te vermelden.
ik vind de user reviews daar altijd overlopen van elkaar napraten, en de focus ligt naar mijn mening veel te veel op de technische kant van films, ipv de mate van vermaak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Christopher Walken en Woody Harrelson spelen voortreffelijk, Collin Farrell blijft hangen waar ook de film blijft hangen.
6,5mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
Dat is ook de bedoelingquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:33 schreef H4ppy het volgende:
De film was niet leuk of entertaining om naar te kijken.
Ook drama's horen entertaining te zijn tijdens het kijken, wat is het nut van het kijken van wat voor film dan ook als deze in geen enkel opzicht entertaining is?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:37 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
Dat is ook de bedoelingvind het de beste feel bad movie die er is.
Requiem for a Dream is technisch/visueel erg knap, het acteerwerk is goed, met de personages heb je soms medelijden en soms haat je ze, en je kan erover filosoferen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:40 schreef H4ppy het volgende:
[..]
Ook drama's horen entertaining te zijn tijdens het kijken, wat is het nut van het kijken van wat voor film dan ook als deze in geen enkel opzicht entertaining is?
Dat het technisch knap is en dat het acteerwerk goed is ben ik het volledig met je eens, maar ik vond het verhaal zelf zeker niet het cijfer waard wat op IMDB stond.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:44 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Requiem for a Dream is technisch/visueel erg knap, het acteerwerk is goed, met de personages heb je soms medelijden en soms haat je ze, en je kan erover filosoferen.
Entertaining genoeg, hoor!
ze wilden vooral laten zien hoe makkelijk het is om af te glijden in drugsgebruik, ongeacht wie je bent of hoe oud of uit welk milieu je komt. beetje een psychedelische propagandafilm dus. ik vond hem ook niet spectaculair hoor.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:53 schreef H4ppy het volgende:
[..]
Dat het technisch knap is en dat het acteerwerk goed is ben ik het volledig met je eens, maar ik vond het verhaal zelf zeker niet het cijfer waard wat op IMDB stond.
Met goede acteurs en knap camerawerk kan je over vrijwel alles een film maken welke indrukwekkend over kan komen terwijl er eigenlijk vrij weinig achter schuilt.
Maarja, ieder zijn ding. Waarschijnlijk is dit genre niet iets voor mij.
Helemaal mee eens. En ontzettend overhyped.quote:...
Dat de film zo schokkend kan overkomen, komt voornamelijk alleen door visuele effecten en scenes, en niet omdat het verhaal zelf zo ontzettend sterk of schokkend is.
Ik kan me absoluut niet vinden in de recensies of het cijfer van IMDB. De film was niet leuk of entertaining om naar te kijken. Ik geef de film net een 5,5.
Dat een film je weet te raken, op welke manier dan ook. Dan is het, in mijn beleving, een topfilm. Als een film me koud laat en ik in diezelfde tijd net zo goed naar een lantaarnpaal had kunnen kijken dan vind ik het geen goeie film.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:40 schreef H4ppy het volgende:
Ook drama's horen entertaining te zijn tijdens het kijken, wat is het nut van het kijken van wat voor film dan ook als deze in geen enkel opzicht entertaining is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |