Ik niet, vind het een lul.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:18 schreef Kyubey het volgende:
Wie doopt GTST om tot MIEB: Meik Is Een Baas?
Dacht ook meteen ''Smirnoffquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:39 schreef Koosnaam het volgende:
Die scene van Sjoerd!![]()
![]()
Hij kan wel erg slecht tegen drank overigens, als je al gaat flippen van een halve fles Smirnoff!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou Inderdaad!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:42 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Dacht ook meteen ''Smirnoff___________!'' Dat komt na energydrink
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:51 schreef PeterKelder het volgende:
Shortie:Nou dat wordt watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal super.
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind Sjoerd wel een Jack Daniels typequote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:51 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Nou Inderdaad!
Bij een fles whisky of, jenever wordt het misschien een ander verhaal.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:53 schreef Koosnaam het volgende:
[..]Ja en als dat gebeurt dan zint er weer iemand op wraak en dan begint alles weer van voor af aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een heer met stijl
Ludo pissed op Maxime... Nina wil Maxime niet meer zien....quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja en als dat gebeurt dan zint er weer iemand op wraak en dan begint alles weer van voor af aan.
En God oh God, wat zal dát weer een ongekend originele verhaallijn zijn zeg!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja en als dat gebeurt dan zint er weer iemand op wraak en dan begint alles weer van voor af aan.
Da's geen echte whisky, da's amerikaanse troep, maar ook van een halve fles whisky raak je niet in coma hoor. Een halve fles whisky staat gelijk aan een biertje op 8-9, als je het snel drinkt wordt je wel goed dronken, maar voor in coma/bewusteloos te raken is toch echt meer nodig.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:55 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Vind Sjoerd wel een Jack Daniels type
waarschijnlijk wel ja!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Zeg ik ook niet.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Da's geen echte whisky, da's amerikaanse troep, maar ook van een halve fles whisky raak je niet in coma hoor. Een halve fles whisky staat gelijk aan een biertje op 8-9, als je het snel drinkt wordt je wel goed dronken, maar voor in coma raken is toch echt meer nodig.
Hmm ik loop zo even naar mij drankkast toe, ik krijg er trek in whisky van.
Laat me raden:quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:58 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel ja!![]()
Maar misschien dat Maxime haar pijlen vanaf nu richt op de baby van Nina. En zich wat minder met Ludo en Janine gaat bemoeien.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:06 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Laat me raden:
Nina bevalt en geeft het kind af aan Maxime, die het kind wil opvoeden. Nina wil dit niet, maar toch mist ze haar kindje. Op een gegeven moment is Nina vastberaden om haar kind zelf op te gaan voeden en ontvoert het kind, waarna ze onderduikt in een oude, verlaten hooischuur. Maxime is intussen furieus over de actie van Nina en laat haar door een detective opsporen. Als Maxime erachter komt waar Nina zich schuilhoudt, gaat ze naar de hooischuur, waar het tot een hevige confrontatie komt met Nina. Maxime verwijt Nina "haar'' kind te hebben afgepakt, en Nina beweert hetzelfde over Maxime. Het komt tot een bitchfight, waarbij Maxime en Nina elkaar meerdere keren tegen een steunpilaar gooien. De al wat krakkemikkerige pilaar kan hier niet tegen, waarna deze het op een gegeven ogenblik begeeft en de hooischuur in elkaar stort. Wie komt er levend onder het puin vandaan, en wie zal dit drama niet overleven?
Mensen, we hebben een zomercliff!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:06 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Laat me raden:
Nina bevalt en geeft het kind af aan Maxime, die het kind wil opvoeden. Nina wil dit niet, maar toch mist ze haar kindje. Op een gegeven moment is Nina vastberaden om haar kind zelf op te gaan voeden en ontvoert het kind, waarna ze onderduikt in een oude, verlaten hooischuur. Maxime is intussen furieus over de actie van Nina en laat haar door een detective opsporen. Als Maxime erachter komt waar Nina zich schuilhoudt, gaat ze naar de hooischuur, waar het tot een hevige confrontatie komt met Nina. Maxime verwijt Nina "haar'' kind te hebben afgepakt, en Nina beweert hetzelfde over Maxime. Het komt tot een bitchfight, waarbij Maxime en Nina elkaar meerdere keren tegen een steunpilaar gooien. De al wat krakkemikkerige pilaar kan hier niet tegen, waarna deze het op een gegeven ogenblik begeeft en de hooischuur in elkaar stort. Wie komt er levend onder het puin vandaan, en wie zal dit drama niet overleven?
Waren het niet meerdere flessen?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:39 schreef Koosnaam het volgende:
Die scene van Sjoerd!![]()
![]()
Hij kan wel erg slecht tegen drank overigens, als je al gaat flippen van een halve fles Smirnoff!
Shortie:Wat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb volgens mij maar 1 fles gezien.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waren het niet meerdere flessen?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |