Sinds wanneer besluit RTL in godsnaam wat een acteur wel of niet mag doen?quote:RTL wil GTST-acteurs niet in Telegraaf-soap
Vol trots kondigde De Telegraaf gisteren een websoap aan. Het is de bedoeling om vanaf eind maart drie maal per week met de drie minuten durende soap De Blauwe Bank te komen. Maar dat ziet RTL niet zo zitten. Het tv-bedrijf is compleet verrast door de medewerking van enkele GTST-acteurs aan De Blauwe Bank. Van de websoap zijn al 30 afleveringen opgenomen met onder andere Ruud Feltkamp en Pip Pellens. RTL bekijkt nu welke maatregelen kunnen worden getroffen.
“We zijn verrast door dit nieuws. We waren hier niet van op de hoogte”, laat een woordvoerder aan RTL Boulevard weten. “Tegen de betrokken acteurs is destijds gezegd dat het om een pilot ging. We gaan nu om tafel met de betrokken partijen, want RTL geeft hier geen toestemming voor.”
De Telegraaf kondigt aan tot de zomer geramd te zitten met De Blauwe Bank, het is de bedoeling om daarna door te gaan. Onduidelijk is in hoeverre RTL online uitzending van De Blauwe Bank ook echt kan voorkomen
Als ze een contract hebben waarin dat staat - dat ze in overleg met RTL moeten treden over dit soort zaken - opgenomen, beslist RTL dat inderdaadquote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:20 schreef PeterKelder het volgende:
RTL heeft op meer vlakken een enorme arrogantie:
[..]
Sinds wanneer besluit RTL in godsnaam wat een acteur wel of niet mag doen?
Bad guy met een babyface dan toch.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:06 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik ook, hij lijkt echt de nieuwe badguy te worden
Ik denk eerder dat ze dat in overleg met Endemol moeten doen, niet met RTL.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:10 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Als ze een contract hebben waarin dat staat - dat ze in overleg met RTL moeten treden over dit soort zaken - opgenomen, beslist RTL dat inderdaad
Officieel zou hij tijdelijk vervangen worden door Daan Roelofs vanwege de opnames van Volle Maan, waarna hij daarna de rol weer op zich zou nemen. Maar aangezien Ferri Somogyi en Sabine Koning in die periode besloten om de serie te verlaten, werd besloten om Daan de rol uit te laten spelen en Job de serie uit te schrijven - hij zou immers geen echte band meer hebben met andere personages.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Teun Kuileboer werd er uitgeschopt om die reden.
Geert Hoes werd ontslagen nadat hij de rol in Costa! Had aangenomen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:20 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Sneu idd, en als ze nou dikke contracten hadden, maar ze moeten er om de zoveel tijd ook nog uit ivm de Flexwetquote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:20 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Kan RTL niet eens worden aangepakt op het feit dat het nog steeds geen officieel Nederlands maar Luxemburgs station is, om maar eens wat te noemen?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:20 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat kon vóór de wijziging in de mediawet in 1992. Nu kunnen ze er geen zak meer aan doenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:27 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Kan RTL niet eens worden aangepakt op het feit dat het nog steeds geen officieel Nederlands maar Luxemburgs station is, om maar eens wat te noemen?
Het gaat mij er vooral om dat ze zo inconsequent te werk gaan. Sommige mensen krijgen waarschuwingen voor 1 video, terwijl anderen hele seizoenen erop hebben staan. En een leader verwijderen, waar hebben we het dan nog over?quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:06 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik ben nooit zo van het youtube kijken, maar alles wat GTST gerelateerd is, is toch ook gewoon eigendom van RTL of zit ik nu verkeerd?
Zeer goede acteur trouwens. Ik zag hem deze kerst in de films "De Heineken Ontvoering" en "Nova Zembla" en daarin speelde hij geweldige rollen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Teun Kuilboer werd er uitgeschopt om die reden.
De exacte beweegredenen van dit soort dingen snap ik ook niet, maar je kunt je net als ik het hele B&A gebeuren nog wel herrineren? Het is in eerste instantie hun recht, het is aan hen wanneer ze er wel of geen gebruik van maken, RTL gaat nog minder ver dan B&A gingen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:40 schreef Frey het volgende:
[..]
Het gaat mij er vooral om dat ze zo inconsequent te werk gaan. Sommige mensen krijgen waarschuwingen voor 1 video, terwijl anderen hele seizoenen erop hebben staan. En een leader verwijderen, waar hebben we het dan nog over?
Dat niet zozeer: Frey werd van YouTube gesommeerd alles te verwijderen terwijl hij op dat moment een van de weinige was die oud materiaal in die tijd op YouTube gooide; De rest was OF de 1 op 1 afleveringen die op DVD uitwaren van seizoen 1 en 2 (De rest stond toen jarenlang niet in de planning, remember) OF was bezig met fragmenten uit recente afleveringen. RTL ving NIETS aan met het oude. En toen ineens wel en toen mochten de retro-GTST YouTubers opkrassen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:40 schreef Frey het volgende:
[..]
Het gaat mij er vooral om dat ze zo inconsequent te werk gaan. Sommige mensen krijgen waarschuwingen voor 1 video, terwijl anderen hele seizoenen erop hebben staan. En een leader verwijderen, waar hebben we het dan nog over?
Hoewel er al wat gif in was geplant, bestond de cast hier nog uit aangenamere mensen dan pakweg een jaar of anderhalf later, hier stelden vriendschappen ook nog net iets meer voor dan anderhalf jaar later.quote:
Dit was de periode dat ik echt dagelijks keek. Ik zie nog steeds de 15e seizoenscliff als het einde van het einde van het eindequote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:18 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hoewel er al wat gif in was geplant, bestond de cast hier nog uit aangenamere mensen dan pakweg een jaar of anderhalf later, hier stelden vriendschappen ook nog net iets meer voor dan anderhalf jaar later.
Die cliff vond ik nog meevallen, maar het was meer het totaalplaatje van het seizoen, Martine vertrok op een gegeven moment. Robert en Jef behielden door A&A toch een soort van oude glorie als 2 onafhankelijke kerels die de boel ondanks alles nog steeds draaiende wisten te houden, dit werd ook teniet gedaan en Robert verloor als Ludo's slaaf nog meer van zijn waardigheid. Ik bedoel diezelfde Robert pikte zelfs dingen niet van Nico Stenders en diezelfde Robert zette Herman Hogendoorn ooit hardhandig de deur uit en zich dan als dweil laten gebruiken door Ludo. En natuurlijk als klap op de vuurpijl, die zogenaamde verwisseling rond Arnie.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:27 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dit was de periode dat ik echt dagelijks keek. Ik zie nog steeds de 15e seizoenscliff als het einde van het einde van het eindeDie cliffhanger was zo mislukt dat ik vanaf toen ook ben gestopt met kijken, met die auto in het water enzo... Bah.
Mike Is Een Belgquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:18 schreef Kyubey het volgende:
Wie doopt GTST om tot MIEB: Meik Is Een Baas?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |