abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122892301
Er staan wat nieuwe spoilers op internet, deze leek me alleen interessant:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
  donderdag 14 februari 2013 @ 21:53:52 #128
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_122892404
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 21:52 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Er staan wat nieuwe spoilers op internet, deze leek me alleen interessant:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat had ik ook al gelezen. Maar ik verwacht er nog maar niks van. Ik blijf tegen beter weten in hopen op dubbelspel van Ludo.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_122892413
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 21:12 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Het onderstaande deed me echt stuiteren toen ik het vanochtend in de krant las:

[..]

Yeah right :')________ Hadden ze dat nou maar goed gedaan, dan zaten we nu niet met deze flutverhaaltjes opgescheept :{w
Och die cijfers zullen wel niet liegen en ik geloof best dat er sinds die dip 6 jaar geleden kijkers bij zijn gekomen, maar van oudsher was het een serie voor jong, oud, man of vrouw, die kijkers die ze er bij hebben gekregen zitten volgens mij vooral in de wat jongere leeftijd.

Zolang de schrijvers en producenten het idee blijven hebben dat verhaallijnen met zaken, misdaad en dergelijke de soap omlaag halen zal het mijn soap in ieder geval niet meer worden.
Een heer met stijl
pi_122892507
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 21:53 schreef Frey het volgende:

[..]

Ja, dat had ik ook al gelezen. Maar ik verwacht er nog maar niks van. Ik blijf tegen beter weten in hopen op dubbelspel van Ludo.
Verspilde energie, dat hopen. :P
Unbowed, Unbent, Unbroken.
  donderdag 14 februari 2013 @ 21:57:19 #131
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_122892596
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 21:55 schreef BeyondTheGreen het volgende:

[..]

Verspilde energie, dat hopen. :P
Papierverspilling, al die blaadjes met slechte scripts. ;(
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_122892916
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 21:54 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Och die cijfers zullen wel niet liegen en ik geloof best dat er sinds die dip 6 jaar geleden kijkers bij zijn gekomen, maar van oudsher was het een serie voor jong, oud, man of vrouw, die kijkers die ze er bij hebben gekregen zitten volgens mij vooral in de wat jongere leeftijd.
Specifieker gesteld: pubermeisjes van een jaar of 14 die denken dat De Koning echt bestaat en tevergeefs hopen op een terugkeer van Mister Mooiboy :')

quote:
Zolang de schrijvers en producenten het idee blijven hebben dat verhaallijnen met zaken, misdaad en dergelijke de soap omlaag halen zal het mijn soap in ieder geval niet meer worden.
De mijne ook niet :N Maar gelukkig biedt Onderweg naar Morgen op Best24 mij momenteel de nodige spanning ^O^ _O_ Gek genoeg werd die soap in de eerste twee seizoenen vooral geschreven door schrijvers die, op een enkeling na (zoals een Kennard Bos of Werner Borkes), niet verder zijn gegaan in de soapschrijverij, óf daarvoor niet in de soapschrijverij zaten (muv Willy Breebaart).

Misschien moeten ze Paul Jan Nelissen maar eens vragen hoofdschrijver te worden van GTST :P
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_122893375
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 21:57 schreef Frey het volgende:

[..]

Papierverspilling, al die blaadjes met slechte scripts. ;(
Kun je nagaan, één script is al bijna 40 pagina's. 5x40 = 200 pagina's, alleen al voor de dialogen. Een synopsis is ongeveer 5 pagina's per week, dan nog de 75 scènes per week zoals ze op het planbord gehangen zijn op papier, da's ook al ruim 25 tot 30 pagina's. Dan nog al het papier dat gebruikt wordt bij de schrijversvergaderingen... Ik schat het zo op ruim 350 pagina's per week. En dan heb ik het alleen nog over het papierverbruik in het schrijfproces :P
pi_122893389
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 22:02 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Specifieker gesteld: pubermeisjes van een jaar of 14 die denken dat De Koning echt bestaat en tevergeefs hopen op een terugkeer van Mister Mooiboy :')

[..]

De mijne ook niet :N Maar gelukkig biedt Onderweg naar Morgen op Best24 mij momenteel de nodige spanning ^O^ _O_ Gek genoeg werd die soap in de eerste twee seizoenen vooral geschreven door schrijvers die, op een enkeling na (zoals een Kennard Bos of Werner Borkes), niet verder zijn gegaan in de soapschrijverij, óf daarvoor niet in de soapschrijverij zaten (muv Willy Breebaart).

Misschien moeten ze Paul Jan Nelissen maar eens vragen hoofdschrijver te worden van GTST :P
ONM ken ik niet en ik ga niet op mijn oude bokkenleeftijd nog aan een onbekende soap beginnen.
Is die troela van een Jantien van der Meer nu ook weer terug of niet? Het is niet te hopen zeg, volgens mij komen het irritante van vrouwelijke personages van haar (Nina, Barbara, enz). :{w
Een heer met stijl
pi_122893433
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 22:02 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

[..]

Die schreef ook mee aan Fort Alpha ^O^

En ja de misdaad ten tijde van de dip 6 jaar geleden was volgens mij de illegale dvd handel van Fos en Noud, tsja dat scoort inderdaad niet zo :')
know'm sayin?
word? word.
pi_122893570
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 22:10 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

ONM ken ik niet en ik ga niet op mijn oude bokkenleeftijd nog aan een onbekende soap beginnen.
Oude bokkenleeftijd? :D

quote:
Is die troela van een Jantien van der Meer nu ook weer terug of niet? Het is niet te hopen zeg, volgens mij komen het irritante van vrouwelijke personages van haar (Nina, Barbara, enz). :{w
Ze heeft alleen de dialogen geschreven voor de aflevering waarin Mike tegen Nina uitvalt en haar zegt te hebben gebruikt om zo kans te maken op het Sanders-geld.

Maar voor de rest is de troela weg, naar mijn weten :)
pi_122893823
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 22:11 schreef alors het volgende:

[..]

Die schreef ook mee aan Fort Alpha ^O^
Evenals aan Van God Los (film én serie), In Voor- en Tegenspoed, Oorlogswinter... Naja, zo kan ik nog wel even doorgaan :P

quote:
En ja de misdaad ten tijde van de dip 6 jaar geleden was volgens mij de illegale dvd handel van Fos en Noud, tsja dat scoort inderdaad niet zo :')
Volgens de GTST-site was Ludo daar ook bij betrokken :') _O-
pi_122894130
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 22:12 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Oude bokkenleeftijd? :D

Ja laat ik eerlijk zijn, als er nog geen GTST was en ze zouden nu met seizoen 1 komen dan zou ik waarschijnlijk niet eens gaan kijken. Maar ik was toen 7 en nu is het gewoon pure nostalgie geworden voor mij, als het was gebleven zoals in seizoen 4-5 al die jaren dan zou ik ook niet gestopt zijn overigens. Maar in de belevingswereld van een kind kon alles wat de familie Hogendoorn uithaalde gewoon echt, types als Martine Hafkamp en Frits van Houten bestonden bijna echt bij wijze van spreken.

Nu weet ik wel beter en dus als ik die seizoenen met mijn huidige denkwijze had aangetroffen dan zou ik misschien ook denken 'waar zit ik naar te kijken'. Maar dat ben ik persoonlijk hè, ik zeg niet dat het voor iedereen zo is of moet zijn, waarschijnlijk ben ik een van de weinigen van de posters hier. ;)
Een heer met stijl
pi_122894718
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 22:21 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Ja laat ik eerlijk zijn, als er nog geen GTST was en ze zouden nu met seizoen 1 komen dan zou ik waarschijnlijk niet eens gaan kijken. Maar ik was toen 7 en nu is het gewoon pure nostalgie geworden voor mij, als het was gebleven zoals in seizoen 4-5 al die jaren dan zou ik ook niet gestopt zijn overigens. Maar in de belevingswereld van een kind kon alles wat de familie Hogendoorn uithaalde gewoon echt, types als Martine Hafkamp en Frits van Houten bestonden bijna echt bij wijze van spreken.

Nu weet ik wel beter en dus als ik die seizoenen met mijn huidige denkwijze had aangetroffen dan zou ik misschien ook denken 'waar zit ik naar te kijken'. Maar dat ben ik persoonlijk hè, ik zeg niet dat het voor iedereen zo is of moet zijn, waarschijnlijk ben ik een van de weinigen van de posters hier. ;)
Aha :)

Ik ben daar makkelijker in, ik kan een soap opzetten en dan door het verhaal meegevoerd worden. Alhoewel, ik ben wel kritisch op verhaallijnen, zoals de verhaallijn tussen Alice/Lisette en Helen in seizoen 7, dat vond ik gewoon een te makkelijke exitverhaallijn voor Helen en daarbij was het gewoon té onrealistisch in mijn ogen.

Ik kijk soaps dan ook om twee redenen: om gewoon te kijken naar een soap en meeleven met de karakters die alle ellende over zich heen krijgen, én om de serie te 'observeren': hoe zit een verhaallijn in elkaar, hoe reageren personages op een situatie, maar ook op hoe de decors of de belichting er uit zien en hoe de regievoering is. Klinkt misschien vreemd, maar voor mij is het echt ontspannend om naar te kijken :D
pi_122895145
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 22:32 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Aha :)

Ik ben daar makkelijker in, ik kan een soap opzetten en dan door het verhaal meegevoerd worden. Alhoewel, ik ben wel kritisch op verhaallijnen, zoals de verhaallijn tussen Alice/Lisette en Helen in seizoen 7, dat vond ik gewoon een te makkelijke exitverhaallijn voor Helen en daarbij was het gewoon té onrealistisch in mijn ogen.

Ik kijk soaps dan ook om twee redenen: om gewoon te kijken naar een soap en meeleven met de karakters die alle ellende over zich heen krijgen, én om de serie te 'observeren': hoe zit een verhaallijn in elkaar, hoe reageren personages op een situatie, maar ook op hoe de decors of de belichting er uit zien en hoe de regievoering is. Klinkt misschien vreemd, maar voor mij is het echt ontspannend om naar te kijken :D
Dat tweede vind ik ook wel interessant moet ik zeggen, dat is de reden dat ik wel nieuwsgierig ben naar die weetjes over dingen achter de schermen. ;)
Een heer met stijl
pi_122895390
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 22:40 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Dat tweede vind ik ook wel interessant moet ik zeggen, dat is de reden dat ik wel nieuwsgierig ben naar die weetjes over dingen achter de schermen. ;)
Dat zijn ook interessante dingen, zoiets zorgt er voor mij vaak voor dat ik dan anders naar een verhaallijn of personage ga kijken dan daarvoor :D
  donderdag 14 februari 2013 @ 22:52:43 #142
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_122895796
Dat nostalgie klopt wel ik keek vroeger mee met mijn mama als kleine Mikey. Nu kijk ik eigenlijk zelden tot nooit of ik moet er langs zappen dan blijf ik nog wel eens hangen hoewel dat ook steeds minder maar ze hebben weer dagelijks meer dan een miljoen kijken dus ze zullen wel iets goed doen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  donderdag 14 februari 2013 @ 22:57:39 #143
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_122896024
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 21:23 schreef GSMboy het volgende:

[..]

Kan je een tegenclaim voor indienen. In zulke gevallen zal RTL toch zelf een waarschuwing krijgen....
Nah, het is alsnog copyrightinfringement van mijn kant. Maar dít wat nu komt, dat is wel het toppunt van absurdisme:

quote:
Eiser: RTL Netherlands
E-mailadres eiser: beheerrtl@gmail.com
Werk waarop vermeend inbreuk wordt gemaakt: Web "Goede Tijden, Slechte Tijden "Aflevering 4632" 29-01-2013"
HOEZO EEN GMAIL-ACCOUNT? _O-
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_122896171
Ik gok dat dit nodig is voor registratie op Youtube :P
  donderdag 14 februari 2013 @ 23:01:05 #145
328189 ArnieAlberts
pi_122896227
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 23:00 schreef GSMboy het volgende:
Ik gok dat dit nodig is voor registratie op Youtube :P
... :')

_O- _O- _O-
pi_122896338
Soms is het antwoord best zo simpel :P

Maar goed, RTL blijven naaiers :(
Mijn filmpje over de eerste scene met Rikki en Sil hebben ze ook weggeclaimd, dan wel zonder waarschuwing. Maar wel in alle landen geblokkeerd :( :( :(
pi_122896488
Ik ben nooit zo van het youtube kijken, maar alles wat GTST gerelateerd is, is toch ook gewoon eigendom van RTL of zit ik nu verkeerd? :?
Een heer met stijl
pi_122896681
quote:
5s.gif Op donderdag 14 februari 2013 23:06 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik ben nooit zo van het youtube kijken, maar alles wat GTST gerelateerd is, is toch ook gewoon eigendom van RTL of zit ik nu verkeerd? :?
ja, maar vroeger mocht het gewoon, en nu niet.
pi_122896812
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 23:10 schreef GSMboy het volgende:

[..]

ja, maar vroeger mocht het gewoon, en nu niet.
Ja da's balen voor youtube kijkers, maar ze staan in principe gewoon in hun recht.

Als ik het eerst toestond dat iedereen mijn huis zomaar binnen mocht lopen om een biertje uit mijn koelkast te halen en me vanaf nu zoals alle anderen ga gedragen en dat niet meer toesta dan zit ik niet fout vind ik.
Een heer met stijl
  vrijdag 15 februari 2013 @ 00:07:46 #150
328189 ArnieAlberts
pi_122899268
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 23:13 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Ja da's balen voor youtube kijkers, maar ze staan in principe gewoon in hun recht.

Als ik het eerst toestond dat iedereen mijn huis zomaar binnen mocht lopen om een biertje uit mijn koelkast te halen en me vanaf nu zoals alle anderen ga gedragen en dat niet meer toesta dan zit ik niet fout vind ik.
Kijk, ik geef ook toe dat ik absoluut verkeerd zit. Maar het is een kwestie van 'fair use'. Dat geldt niet in alle landen, maar er moet toch wel een beetje gedoogd kunnen worden? Ik heb een remix gemaakt van een introvideo. That's it. En als gevolg wordt het verwijderd en heb ik niet één maar twéé waarschuwingen. Plus het feit dat RTL, naast hun strenge beheer, ook video's van totaal andere productiemaatschappijen aanpakken (Blik op de weg dus, for one). Dat is gewoon belachelijk. En dat terwijl complete seizoenen GTST jááááárenlang op YouTube hebben gestaan.

Ik vind het gewoon een beetje een lullige actie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')