quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom cremeren ze nooit mensen in gtst?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Leaders verwijderenquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:58 schreef ArnieAlberts het volgende:
Vieze vuile, ik wil RTL cremeren.
[ afbeelding ]
Dit ging om een fucking LEADER. Twee zelfs. -_- Hartelijk dank, want door het mislukte Copyright School-gebeuren op YouTube krijg ik nu authorization errors en kan ik YouTube simpelweg niet meer in.
Tijd voor ALLE ANDERE SITES om het op te plempen. Ik zal RTL eens laten zien wat copyrightschending is, stelletje wankers.
BAM!
http://www.dailymotion.co(...)s14-sound_shortfilms
http://www.dailymotion.co(...)riginaled_shortfilms
Ja ik ben écht pissed nu, omdat YouTube nu gewoon kapot is bij mij; Een bugged Copyright School-pagina (Zal wel iets nieuws zijn), kut-RTL.quote:
Ik begrijp dat je kwaad bentquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:59 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ja ik ben écht pissed nu, omdat YouTube nu gewoon kapot is bij mij; Een bugged Copyright School-pagina (Zal wel iets nieuws zijn), kut-RTL.
... Maar was dit nou echt nodig?quote:Fuck RTL! Na het deleten van mijn video op YouTube wegens copyrightschending (Het was een INTRO for god sake!) plaats ik hem hier.
Het is een remix van een video, klaar over uit! Laat Rohan Gottschalk maar ff zijn grote held Kennard Bos oraal bevredigen en mijn kanalen met rust laten, GTST is toch al jaren niet meer wat het geweest is.
Si!quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:04 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
... Maar was dit nou echt nodig?
Ahquote:Op donderdag 14 februari 2013 17:12 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Si!Ik ben zó kwaad; Niet zozeer het feit dat RTL mijn YouTube-video's verwijdert en daardoor mijn kanaal onbereikbaar maakt (indirect maar toch), maar vooral het feit dat ze zoiets verwijderen alsof die theme en het verleden nooit bestaan heeft, alsof wat die twee nu flikken (onbewuste woordspeling) hoogstaande televisie is. Laat me niet lachen.
Toegegeven, het is ietwat ongenuanceerd, maar het kan me werkelijk geen flikker (Nóg een onbewuste woordspeling) schelen of ik nog genuanceerd te werk moet gaan.
Ik heb trouwens al het respect voor homo's, just saying.
RTL ís ook gewoon arrogant: Ze hadden een video van een vriend van me offline laten halen. Probleem? Well, de video was van Blik op de weg, een AVRO-programma.quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:20 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ah
Nou ja, het heeft niets met het verleden van GTST te maken; vrijwel álle content die tot RTL behoort wordt van YouTube geflikkerd (onbewuste woordspeling) aangezien RTL geen zaken meer doet met YouTube.
De GTST-redactie was/is zelf ook niet blij met de gang van zaken, ze hadden immers een officieel YouTube-account, zoals je wel zal weten. Maar toen RTL besloot om tegenwoordig niets meer door te laten via YT en alles op RTLXL te pleuren, werd ook dát account (spijtig genoeg) volledig leeggehaald.
Echt, het heeft niets met de historie van GTST te maken, gewoon met de arrogantie van RTL.
Ik ook, hij lijkt echt de nieuwe badguy te wordenquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:03 schreef Frey het volgende:
Ik vind de rol van Mike ineens een stuk leuker worden.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:13 schreef GTFransST het volgende:
Klopt, maar wel jammer dat het dan gespeeld wordt door een zeker matig presterende acteur.
Dacht hetzelfdequote:Op donderdag 14 februari 2013 20:13 schreef GTFransST het volgende:
Wiet tegen Sjors: Wanneer hebben we voor het laatst samen film gekeken?
Nou, volgens mij toen je je zus slaapmiddel toediende en vervolgens een moord wilde gaan plegen! XD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:39 schreef PeterKelder het volgende:
Shortie:Sorry hoor, niet specifiek richting jou, maar ook in GTST doen ze het regelmatig. Hij/zij wilt, Mike wilt, Lorena wilt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/384/
Maar volgens mij klopt dat niet.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
Shortie:Ja hoor, daar gaan we weer....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
Ik zat er eerlijk gezegd al aan te twijfelen toen ik de tekst aan het typen wasquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:44 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Sorry hoor, niet specifiek richting jou, maar ook in GTST doen ze het regelmatig. Hij/zij wilt, Mike wilt, Lorena wilt.
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/384/
Maar volgens mij klopt dat niet.
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja hoor, daar gaan we weer....Tja, de schrijvers denken dat ze weer eens grandioos bezig zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:46 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dubbelspel, is dat niet als je twee keer achter elkaar precies hetzelfde spelletje speelt?
Maar wat voor dubbelspel speelt Ludo dan? Volgens mij speelde hij ooit wel eens een potje dam met Jack... Of was het nou een potje mens-erger-je-niet met Danny?"
quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:50 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Dubbelspel, is dat niet als je twee keer achter elkaar precies hetzelfde spelletje speelt?
Maar wat voor dubbelspel speelt Ludo dan? Volgens mij speelde hij ooit wel eens een potje dam met Jack... Of was het nou een potje mens-erger-je-niet met Danny?"
Het onderstaande deed me echt stuiteren toen ik het vanochtend in de krant las:quote:Goede tijden voor GTST
Directeur Endemol Laurens Drillich verklaart waarom soap Goede Tijden Slechte Tijden zo goed gaat.
Het succes van Goede Tijden Slechte Tijden (GTST) lijkt niet te stuiten. De afgelopen weken verslaat Neerlands oudste soap meer dan eens het Achtuurjournaal in kijkcijfers. Rond de twee miljoen kijkers is eerder regel dan uitzondering. En volgens Laurens Drillich, directeur van Endemol, de producent van GTST, is het einde nog niet in zicht. "Het kijkersaantal is de afgelopen zes jaar gestaag gegroeid. Er zit nog steeds groei in. Niet dat er dagelijks kijkers bij komen; eerder per week of per maand."
Het heeft dus niets te maken met een spannende verhaallijn of een acteur in het bijzonder waar de kijker voor valt. Drillich: "Er zitten weliswaar grote sterren in, maar het is niet zo dat de serie draait om een of twee populaire personages. Nee, het wordt ook niet veroorzaakt door het vermeende idee dat kijkers meer van minder serieuze programma’s zijn gaan houden. Het succes is te verklaren door de kracht van het collectief."
Voordat de groei zes jaar geleden werd ingezet, kende de soap een moeilijke periode. Kijkers haakten af omdat de verhaallijnen te ver van de realiteit af stonden. De serie had een bordkartonnen imago. Daarom besloten Endemol en RTL meer nadruk te leggen op het schrijfproces, de regie en het acteren. Drillich: "Die investering betaalt zich nog steeds uit. Toen we voor het eerst 1,5 miljoen kijkers hadden dachten we: wat gebeurt hier? Het is vast eenmalig. Het bleef echter stijgen. We lieten taart en champagne aanrukken toen we boven de twee miljoen zaten, maar daar zijn we inmiddels ook maar mee opgehouden. Dat halen we minimaal een keer per week."
Drillich denkt dat de totale potentiële GTST-kijkersgroep nog groter is dan de kijkcijfers aangeven. "Mensen kunnen een keer niet; zijn aan het sporten of met familie aan het eten. En niet iedereen kijkt via de televisie. Online zijn we ook populair. Op RTL XL (RTL gemist, red.) is het de best bekeken programma."
Toch denkt Drillich dat de kijkersaantallen niet tot in de hemel zullen groeien. De vier miljoen kijkers die Boer Zoekt Vrouw trekt, zal GTST zeer waarschijnlijk nooit krijgen. "Voor BZV hoeven mensen maar een paar weken achter elkaar een uur in de week tijd vrij te maken. GTST is er elke werkdag. De potentie van een dagelijkse serie is niet eindeloos."
Yeah rightquote:Daarom besloten Endemol en RTL meer nadruk te leggen op het schrijfproces,
Kan je een tegenclaim voor indienen. In zulke gevallen zal RTL toch zelf een waarschuwing krijgen....quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:33 schreef ArnieAlberts het volgende:
RTL ís ook gewoon arrogant: Ze hadden een video van een vriend van me offline laten halen. Probleem? Well, de video was van Blik op de weg, een AVRO-programma.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |