dat is a.s. vrijdag (spoilers) En de vrijdag er op wil ze geld lenen, veel geldquote:Op dinsdag 12 februari 2013 01:15 schreef Amarantha het volgende:
Ik las in de tv gids iets over dat Nina met spoed naar het ziekenhuis moet. Eindelijk de baby weg? Ik hoop het echt, ik zit niet te wachtten op een verhaallijn met baby als het gaat om Nina en Noud
quote:
ja man echt doorzichtigquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:14 schreef Kyubey het volgende:
Sjors... Kijk alsjeblieft naar de tijd wanneer hij verstuurd is. Dit is oerdom en tenenkrommend om naar te kijken
Beter halen ze Nina gewoon weg.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 01:15 schreef Amarantha het volgende:
Ik las in de tv gids iets over dat Nina met spoed naar het ziekenhuis moet. Eindelijk de baby weg? Ik hoop het echt, ik zit niet te wachtten op een verhaallijn met baby als het gaat om Nina en Noud
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:52 schreef PeterKelder het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Wat een onzin kraam jij uit Frey vind Aysen niks om het personage niet omdat het een turk is.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:33 schreef Gulmez het volgende:
[..]![]()
ik weet niet of je het door hebt maar gtst is nep he
Dat bedoel ik dus, nu gaan alle nederlanders denken dat turken sneller bekeuren dan nederlanders, terwijl turkse marokkanen enzo veel minder snel om iets lulligs beboeten,. als ik blow in het centrum een hollander zou me gelijk een bekeuring geven, laatst een turkse agent zij als je hem uit doet is het goed, dus het slaat totaal nergens weer op
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:52 schreef PeterKelder het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha
Your beauty never ever scared me.
Bouwhuis-thema, is die er dan?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:11 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Mooie achtergrond muziek trouwens, in de laatste scène met Aysen en Sjoerd. Wat me opviel is dat het niet alleen Bouwhuis thema was, maar een variatie op het Bouwhuis thema. Hoe is het mogelijk!
Lijkt me leuk, al had ik liever Henriëtte Tol weer eens terug willen zien als Karinquote:Gastrol voor Marjolijn Touw
Een nieuwe liefde voor Jef?
Binnenkort wordt de cast van 'Goede Tijden, Slechte Tijden' weer verrijkt met een sprankelende gastrol. Na onder meer Joke Bruijs, Willeke Alberti, Terence Scheurs, Edwin Rutten en Mary-Lou van Stenis komt Marjolijn Touw tijdelijk in Meerdijk wonen. Ze kruipt in huid van Frederique Weber en zet het leven van Jef op z'n kop.
Na weken van revalideren is Jef eindelijk weer op de been. Rik vindt het tijd worden dat Jef gaat daten en regelt via internet een afspraak met Frederique. Jef is hier helemaal niet van gediend en ziet erg tegen de afspraak op, maar uiteindelijk gaat hij toch overstag en blijken ze een klik met elkaar te hebben. Frederique heeft een verborgen talent en Laura moedigt haar, tegen Jefs wil in, aan om haar droom na te jagen.
Marjolijn was onder andere te zien in twee theaterproducties van Karin Bloemen en speelde twee solovoorstellingen. Ook speelde Marjolijn een vaste rol in de tv-serie 'Het Zonnetje In Huis' en acteerde en zong in verschillende voorstellingen. Zij vertolkte de rol van Mamma Morton in de musical 'Chicago' en was ze te zien in verschillende musicals zoals 'Mamma Mia', 'The Wiz', 'Ciske de Rat', 'Mary Poppins' en 'Petticoat'. Op dit moment speelt Marjolijn de rol van Ursula in 'The Little Mermaid'.
De naam Frederique Weber is niet uit de lucht komen vallen. Eén van de 'GTST: Wie is Tim?'-spelers heeft de zomerapp zo goed gespeeld, dat ze daarbij een prijs verdiend heeft: Haar naam in GTST!
Marjolijn Touw is te zien in 'Goede Tijden Slechte Tijden' vanaf 13 maart, 20:00 uur op RTL 4.
Dat had wel gaaf geweest maar ja, wat voor verhaallijn moeten ze daarvan maken? Hernieuwde liefde die dan weer kapot gaat of Jef die ooit met haar Meerdijk verlaat? Geen idee.quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:00 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Lijkt me leuk, al had ik liever Henriëtte Tol weer eens terug willen zien als Karin
Ik ook niet, maar aangezien de rol van Marjolijn Touw ook maar tijdelijk is zal deze liefde ook weer snel voorbij zijn.quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat had wel gaaf geweest maar ja, wat voor verhaallijn moeten ze daarvan maken? Hernieuwde liefde die dan weer kapot gaat of Jef die ooit met haar Meerdijk verlaat? Geen idee.
Waar gaan ze die wallen dan laten?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 08:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hopelijk sterft Nina dan ook gelijk.
Nou ik herkende haar er niet in, in Hanny van de bar. Maar ze blijkt het toch echt te zijn.quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:09 schreef PiraatPiet het volgende:
Kan ze weer achter de bar net als in Het zonnetje in huis
quote:Jan Kooijman ‘100 procent zeker’ niet meer in GTST
Geplaatst op Wed 13 Feb 2013 om 13:02
Jan Kooijman sluit uit dat hij ooit nog terugkeert in de RTL 4-soapserie Goede Tijden Slechte Tijden. Dat vertelt hij woensdag in dagblad Spits. Het is in de geschiedenis van GTST regelmatig gebeurd dat ex-soapies weer terugkeren in de serie, maar Kooijman ziet dat niet zitten. “Zeg nooit nooit is zo’n uitspraak waar ik niks mee heb. Ik weet honderd procent zeker dat GTST het niet meer gaat worden voor mij. Ik ben iemand die zich wil blijven ontwikkelen. Daar ben ik gewoon echt klaar.”
Kooijman wil zich richten op film en presenteren. “Ik ben misschien niet de beste acteur of presentator, maar ik weet wel dat ik een bepaalde factor bezit waar mensen graag naar kijken.”
De tv-persoonlijkheid vreest dan ook niet voor een eventuele tv-exit. “Vroeger kon ik er heel paniekerig van worden als ik een paar weken niets te doen had. Nu geniet ik juist van deze momenten, en besteed ik tijd aan mijn gezinnetje en aan vrienden.”
“In de showbizz is het nu eenmaal zo dat je het soms héél druk hebt, en dat het soms een beetje stil ligt.”
ja stom he? wat laura betreft kan ik het nog een soort van begrijpen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Elke keer als Jef of Laura een partner hebben zijn ze of gek of op geld uit wat zou het deze keer zijn?
Laten we het hopen, ik vind Bianca echt mega irritant.quote:
quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:19 schreef PeterKelder het volgende:
Nou mensen, de vlag mag uit, want:
[..]![]()
watquote:Kooijman wil zich richten op film en presenteren. “Ik ben misschien niet de beste acteur of presentator, maar ik weet wel dat ik een bepaalde factor bezit waar mensen graag naar kijken.”
Ik had Jef en Rosa ook een leuk stel gevonden. Maar Jef wou niet en sowieso is Rosa nu dood.quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:57 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja stom he? wat laura betreft kan ik het nog een soort van begrijpen.
zo houden ze de deur open voor robert
maar wat jef betreft: ze hadden dorothea nooit dood moeten laten gaan. wat waren die leuk samen
quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:19 schreef PeterKelder het volgende:
Nou mensen, de vlag mag uit, want:
[..]![]()
dat zou nou eens een leuke wending zijn.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:50 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]Hij weet dat zijn personage dood is?
Tenzij ze zo'n Bowien terugkeer-actie willen doen als ze er achter komen wat Aysen geflikt heeft. Hoewel ik niet denk dat dat ooit gaat uitkomen
Dat dusquote:Op donderdag 14 februari 2013 09:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het word tijd dat Maxime een pijnlijke dood sterft eerst Nick en nu Janine het gekkenhuis insturen terwijl de enige die eng obsersief bezig is dat is die Maxime zelf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vooral de verhaallijn met Mike is geniaal.![]()
Jef kan beter krijgenquote:Op donderdag 14 februari 2013 08:55 schreef sherezade het volgende:
Het word ook eens tijd dat Maxime eens aan de man komt, wordt een beetje eentonig allemaal zo dat hele gedoe tussen Janine en haar.....en een leuke vrouw voor jeff wordt ook weer eens tijd
Tja, beter voeren ze de schrijvers eens dronken met al die champagne, misschien dat er dan nog een onverwachte wending binnen de verhaallijnen plaatsvindtquote:Geen champagne meer voor GTST-sterren
Geplaatst op Thu 14 Feb 2013 om 11:52
Endemol raakt eraan gewend dat de kijkcijfers van Goede Tijden Slechte Tijden sinds kort weer torenhoog zijn. De champagne blijft steeds vaker gesloten. Dat vertelt directeur Laurens Drillich in Metro. Drillich is trots. “Toen we voor het eerst 1,5 miljoen kijkers hadden dachten we: wat gebeurt hier? Het bleef stijgen. We lieten taart en champagne aanrukken toen we boven de twee miljoen zaten, maar daar zijn we inmiddels ook maar mee gestopt. Dat halen we minimaal een keer per week.“
Waar GTST de grens van twee miljoen kijkers in 2003 nog met gemak passeerde, daalden de cijfers daarna opeens in rap tempo. In 2007 keken er gemiddeld nog geen 1,1 miljoen kijkers naar de soap. Er werd fors ingegrepen om de kwaliteit te verbeteren. “Die investering betaalt zich nog steeds uit“, zegt Drillich.
Sinds 2007 zitten de cijfers weer in de lucht en nu is de soap weer een echte kijkcijferhit. “Het kijkersaantal is de afgelopen zes jaar gestaag gegroeid. Er zit nog steeds groei in. Niet dat er dagelijks kijkers bij komen; eerder per week of per maand.”
De fanbase van GTST is volgens Drillich groter dan de kijkcijfers aangeven. “Mensen kunnen een keer niet; zijn aan het sporten of met familie aan het eten. En niet iedereen kijkt via de televisie. Online zijn we ook populair. Op RTL XL is het het best bekeken programma.”
Groeien naar Boer Zoekt Vrouw-achtige cijfers zal echter niet lukken, weet Drillich. “Voor BZV hoeven mensen maar een paar weken achter elkaar een uur in de week tijd vrij te maken. GTST is er elke werkdag. De potentie van een dagelijkse serie is niet eindeloos.”
Er keken woensdag 1,8 miljoen mensen naar GTST.
De schrijvers zijn toch al dronken? In plaats van champagne voeren ze nu wodka aan.quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:41 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Tja, beter voeren ze de schrijvers eens dronken met al die champagne, misschien dat er dan nog een onverwachte wending binnen de verhaallijnen plaatsvindt
Misschien gaan ze daardoor wel Russische Roulette spelen...quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:01 schreef Kyubey het volgende:
[..]
De schrijvers zijn toch al dronken? In plaats van champagne voeren ze nu wodka aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |