Klinkt best ranzig...quote:Op maandag 11 februari 2013 11:22 schreef Kentoet het volgende:
Oja, trouwens, laatst zag ik dat iemand Elfetterig schreef.
Laat zich wel raden. Hij hoorde de uitslag van de Yvonne-awards en werd acuut levensmoe. "Ik zie het nu écht niet meer zitten", riep hij nog.quote:Op maandag 11 februari 2013 12:28 schreef Kentoet het volgende:
Vaag verhaal wel wat betreft die paus. Ben benieuwd wat er werkelijk aan de hand is.
Ik ook. Ik zou me ook kapot schamen met zo'n tag achter m'n naam...quote:
Frustelquote:Op maandag 11 februari 2013 11:22 schreef Kentoet het volgende:
Oja, trouwens, laatst zag ik dat iemand Elfetterig schreef.
Klinkt als een mislukte telecomaanbieder, die alleen maar frustratie en ergernis oproept bij klanten.quote:
Hebt u ook overal schijt aan?quote:Op maandag 11 februari 2013 15:39 schreef Boldface het volgende:
[..]
Klinkt als een mislukte telecomaanbieder, die alleen maar frustratie en ergernis oproept bij klanten.
Wilt u ook kromliggen voor een abonnement en dagenlang onbereikbaar zijn?
Stap nu over op FRUSTEL
FLUTSERquote:Op maandag 11 februari 2013 15:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hebt u ook overal schijt aan?
Stap over naar RUFTSEL
quote:Op maandag 11 februari 2013 12:36 schreef Boldface het volgende:
[..]
Laat zich wel raden. Hij hoorde de uitslag van de Yvonne-awards en werd acuut levensmoe. "Ik zie het nu écht niet meer zitten", riep hij nog.
Specularium is nu onderdeel van het establishment..quote:Op maandag 11 februari 2013 19:07 schreef Boldface het volgende:
Het is maar wat je een mijlpaal noemt...
Het kan snel gaan hier. Zo ben je het lachertje van de Slowchat, zo ben je de gevierde man...quote:Op maandag 11 februari 2013 19:14 schreef Tem het volgende:
[..]
Specularium is nu onderdeel van het establishment..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |