Ja echt WELquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:13 schreef Pisces29 het volgende:
Dat moest ik googlen MUIS, is dat ook met zo'n BUTTON?
Heerlijk, je eigenste STEK, alles kan danquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja en vooral met het oog op betaald werk, mocht ik een van die functies krijgen, moet ik rekening houden met werktijden in de middag/vroege avond, dus dan is dit ideaal.
Ik droomde wel vandeweek dat "hij" hier was komen wonen buiten mijn medeweten in![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ziet er SEKSEH uit, zo'n pakuiteenstukquote:
Ik ben die dromen wel gewend ondertussen. Ik droom eigenlijk al sinds 2010 ofzo regelmatig dat ik "de weg kwijt ben". Maar deze dromen met hem erin zijn misschien wel het naarst. Het is al tijden gewoon een soort van trauma. Laatst leek ik het gewoon toen ik gewoon hier in de woonkamer was, hem door de brievenbus hoorde zuchten..quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heerlijk, je eigenste STEK, alles kan dan
Ik hoop dat je gauw van die nare dromen verlost bent
Welterusten Bos, tot morgenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:19 schreef Bos81 het volgende:
Wat is dat Queen mannetje goed
Tot morgen
Het OV zelf werkt een dag in de weekquote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:51 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vraag me serieus af hoeveel dagen per maand die site van de ov-chip wel lijkt te werken, ik kan nooit mijn gegevens inzien
Kom mee carnavallen danquote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Voetbal afgelast, ineens een lege middag voor me.
Door weer en wind!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:27 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zie minstens twee keer per week in de avond jongens brullen op een voetbalveld, ik denk dan altijd aan jou Vaduz! Aan de caps waar je met sjaal in de kou staat te supporten.
Oei! Alle mensen toch wel heel gebleven hoop ik?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:34 schreef oh-oh het volgende:
Wij gingen naar mijn ouders, mn zus kwam ook met de koters, eerst ff mijn vriezer bij mijn broertje droppen, rijdt de Griek de halve auto aan gort tegen een paal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:53 schreef oh-oh het volgende:
Ja,maar het was een beste klap nog, hij zag gewoon heel die paal niet, reed er vol in![]()
Gedoe dus, de hele dag. Kindjes en hondjes hebben zich prima vermaakt.
De jongste van mijn zusje is een travo
Die fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijn dat jullie niets hebben!
Trots natuurlijk, enige man op de bankquote:
Potver ik zie de foto's pas als ik Oh's profiel aanklik, wat is dat toch met die updates, hoe ik ze ook instel, ik zie nooit alles van mensenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:07 schreef Lutte het volgende:
Wel redelijk angstaanjagend dat ik het K3 jurkje herkende voor ik op een andere foto het logo zag
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Trots natuurlijk, enige man op de bank
Daar wil je niet op passenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja sorry
Heeft dat jommetje (Pisc) nog een oppas nodig?
Ja, die wel! Wat stom ditquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:10 schreef oh-oh het volgende:
Hahahahaha Pis, hejje wel Os met zn appel gezien?
I <3 Os
Hij heeft allemaal blooperfoto's, hij is minder geniek dan zijn zussenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Daar wil je niet op passen![]()
Wat een stout kind is dat![]()
Hij was onwijs stout, met schoenen gooien binnen en zulks, en toen ik er iets van zei nadat zijn moeder al faalde kreeg ik werkelijk gewoon een klap van hem en liep ie lachend weg
Oh beter van niet dan, nul geduld mee, hoppa in de hoekquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Daar wil je niet op passen![]()
Wat een stout kind is dat![]()
Hij was onwijs stout, met schoenen gooien binnen en zulks, en toen ik er iets van zei nadat zijn moeder al faalde kreeg ik werkelijk gewoon een klap van hem en liep ie lachend weg
Wat grappig, zo zou ik ze ook plaatsen qua gedrag als ik zou moeten gokkenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:14 schreef oh-oh het volgende:
Middelste is echt een afschuwelijk lief leuk kind, oudste is een onwijze uitsloofster, dat vind ik heel vermoeiend, vooral in groot gezelschap is ze erg. Maar middelste, ach, die nam ik zo
Oh ja, dat zal helpen jaquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:12 schreef oh-oh het volgende:
En toen werden beide ouders boos en ....
zeiden ze kom es hier Bootje, we moeten eens goed met je praten
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:15 schreef oh-oh het volgende:
Serieus, die had van mij een tik gehad hoor, als ik me de moeite zou nemen....
Die komt er hier niet zonder begeleiding in
quote:
Dat is ook de peuterpuberteit natuurlijk! Maar tochquote:
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben wel altijd benieuwd of er nou waarheid in zit qua jongste/middelste/oudste enzo qua gedrag, ze zeggen toch dat er een patroon in zit?
Ik was ook die vrolijke jongste thuis
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is ook de peuterpuberteit natuurlijk! Maar toch
wat voor patroon?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben wel altijd benieuwd of er nou waarheid in zit qua jongste/middelste/oudste enzo qua gedrag, ze zeggen toch dat er een patroon in zit?
Ik was ook die vrolijke jongste thuis
Eigenschappen/karakter die vaak typerend zijn voor de 'rol' die je hebt (oudste, jongste, middelste)quote:
middelste is per definitie gewoon helemaa okquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]Bij ons thuis niet, oudste en jongste zijn lief zorgzaam en attend (
), middelste is echt een draak
en welke eigenschappen zou de middelste dan hebben?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eigenschappen/karakter die vaak typerend zijn voor de 'rol' die je hebt (oudste, jongste, middelste)
Weet ik even niet meer, volgens mij wel iets van laidback, schipperend, is al te lang geleden dat ik een artikel lasquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:20 schreef gomi het volgende:
[..]
en welke eigenschappen zou de middelste dan hebben?
Nee kon ze niet vindenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:21 schreef Pisces29 het volgende:
Lut, had jij nou ook zo'n vilten mandje gekocht van de Eksjon?
ah k. middelste.is gewoon.helemaal.top.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Weet ik even niet meer, volgens mij wel iets van laidback, schipperend, is al te lang geleden dat ik een artikel las
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee kon ze niet vindenWel een dirndl
hey lutte. van de week is er een.virtuele glennis on.tour vlakbij vrienden van me.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee kon ze niet vindenWel een dirndl
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:25 schreef Lutte het volgende:
Pisc had ik de ontknoping van Bieber nou al verteld? Hij durfde niet te bellenIk vind het zo schattig haha, net als dat ie touringcars 'schoolreisjesbussen' noemt
Kunnen ze er nog net mooi bij in het brood inderdaad.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:26 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga ff een bananenbrood bakken, morgen worden de jongenskaviaartjes opgehaald!
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Kunnen ze er nog net mooi bij in het brood inderdaad.
vaduz lijkt mij ook een jongste thuis.idd.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:27 schreef Pisces29 het volgende:
Vaduz, jij nog een rol in het gezin? Vrolijke jongste?
Neuh niet specifiek.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:27 schreef Pisces29 het volgende:
Vaduz, jij nog een rol in het gezin? Vrolijke jongste?
Ik vind jou een enigst kind, maar je hebt het altijd over je neefjequote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:30 schreef gomi het volgende:
[..]
vaduz lijkt mij ook een jongste thuis.idd.
hehe waarom.dat?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik vind jou een enigst kind, maar je hebt het altijd over je neefje
Geen idee, gut feelingquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:35 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe waarom.dat?
ben de.middelste.uit gezin van 3
die onschrijving past bij het jongste.kind uit t gezin als t een.meisje is.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Geen idee, gut feelingMiddelste was idd m'n tweede gok
Is irritante relpubert ook een rol? Want dan is die van mij ook duidelijk
Waar kijk ik naar?quote:
Meer omdat ze saai zijn denk ik.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:32 schreef Pagan het volgende:
Dat snap ik, kaalviaar. Maar waarom diedan. Omdat ze zo fucking lelijk zijn? Dat wist je toch al.
quote:
Peeing Video Game for Nintendo Wiiquote:Op zondag 10 februari 2013 13:06 schreef Pagan het volgende:
Om maar even in Japan te blijven. De tien vreemdste uitvindingen. Vooral doorbladeren en de omschrijvingen lezen.![]()
http://www.uphaa.com/blog/index.php/craziest-japanese-inventions/
En dan dat electroshock lachding.quote:Op zondag 10 februari 2013 13:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Peeing Video Game for Nintendo Wii
Wat een leuke foto, kleintjesquote:
Een zwarte hond op een bewolkte dag in de sneeuw fotograferen is een ramp. Er moest het nodige gefotosoept worden om het toonbaar te krijgen.quote:Op zondag 10 februari 2013 15:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een leuke foto, kleintjesEn ze matchen zo mooi bij sneeuw!
Wist ik ook niet.quote:''Als de paus duidelijk merkt dat hij niet langer fysiek, psychologisch en spiritueel in staat is de plichten van zijn ambt te vervullen, dan heeft hij het recht en onder bepaalde omstandigheden ook de plicht om af te treden'', aldus de paus.
Deze uitspraak staat in Licht van de Wereld, een boek met interviews met de kerkvorst.
Het is tot nu toe slechts één keer eerder voorgekomen dat een paus opstapte. Dat was in 1294, toen paus Celestinus V de functie neerlegde.
Dat is ook zo gruwelijk lekker, zo'n nieuwe koelkast.quote:Op maandag 11 februari 2013 16:07 schreef oh-oh het volgende:
Mijn koelkast is nog steeds als nieuw![]()
![]()
![]()
Ik sta soms echt te zwijmelen in de opening
quote:Op maandag 11 februari 2013 16:11 schreef oh-oh het volgende:
Ik leg nu theedoeken onder bakjes en zo die ik er in zet
![]()
quote:Op maandag 11 februari 2013 16:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
De aanblik is hier wel geweldig nu, misschien toch vaker doen. Als ik het om de 2 maanden doe is het veel.
Goeie aankopen zijn zo fijnquote:Op maandag 11 februari 2013 16:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]Oh zo vaak deed ik dat never nooit niet, maar die koelkast die ik had was ook gewoon echt oud en op, deze is zo aaaaawesooooooooome
![]()
Ik ben echt blij met die investering, snap niet dat ik dat niet gewoon veel eerder gedaan heb
Heerlijk!quote:Op maandag 11 februari 2013 16:05 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben eindelijk weer een beetje aan het opknappen, ga ik de koelkast schoonmaken
Zuurkoolschotel staat in de oven
Oldie dat je bent!quote:Op maandag 11 februari 2013 16:27 schreef oh-oh het volgende:
De zeroes waren ook echt nul komma nul qua goede muziek ja, godallejezus, ik moest echt zoeken naar 30 nummers voor mijn lijst
quote:Op maandag 11 februari 2013 16:41 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Oldie dat je bent!
Ik vond 30 zelfs weinig.
Ja met moeite dus.quote:Op maandag 11 februari 2013 16:44 schreef -Vaduz- het volgende:
The Tens?
30 goede nummers zijn er in 10 jaar wel gemaakt.
yups. lekker.makkelijkquote:Op maandag 11 februari 2013 16:39 schreef Pisces29 het volgende:
Hey, nog over zo'n e-reader, is dat dan net zo qua downloads als met films? Heb ik dan met 1 vinger op de knop boeken die ik wil lezen?
Ja Elbow duhquote:Op maandag 11 februari 2013 17:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Zie dat het je decennium niet is.Op wat 'guilty pleasures' na is dit wel een van mijn betere ingestuurde lijstjes ooit.
Welke is die ene?
Wil je er alvast 9000 om mee te beginnen. Er zit vast wel wat leuks bij.quote:Op maandag 11 februari 2013 16:39 schreef Pisces29 het volgende:
Hey, nog over zo'n e-reader, is dat dan net zo qua downloads als met films? Heb ik dan met 1 vinger op de knop boeken die ik wil lezen?
O jij bent dus die ene koperquote:Op maandag 11 februari 2013 19:31 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb hier ook nog de cd van Bos , wat ik wilde hebben staat al in mn bieb, dus die kan zo je kant op, en per mail nog engelse zooi.
quote:Op maandag 11 februari 2013 18:40 schreef oh-oh het volgende:
Dr broer had ook es zo een prachtig liedje!
Das een hoop!quote:Op maandag 11 februari 2013 19:29 schreef Pagan het volgende:
[..]
Wil je er alvast 9000 om mee te beginnen. Er zit vast wel wat leuks bij.
Tja, minister Kamp vind het geld belangrijker denk ik. Het is alleen zo jammer dat we er hier bovenop de gasbel zo weinig van dat geld zien. Hoewel de nieuwe burgervader zich er nu wel voor in zet.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:45 schreef DeZwabber het volgende:
Lekker dan, waarom mogen ze dan nog doorgaan?
Balen zegquote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:27 schreef Strega het volgende:
Nou, waarschijnlijk zijn de scheuren in ons huis weer groter gewordenVerrekte NAM.
Ook mogge!quote:
Heeft Sjon er nog niet in gescheten?quote:Op maandag 11 februari 2013 16:07 schreef oh-oh het volgende:
Mijn koelkast is nog steeds als nieuw![]()
![]()
![]()
Ik sta soms echt te zwijmelen in de opening
Nee, we huren van een woningstichting die bijna failliet is. http://www.vastgoedmarkt.(...)-financile-problemenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 08:46 schreef oh-oh het volgende:
Bah, hebben jullie een koophuis?
Mogge!!
Nog steeds?quote:
Rot is dat, ik had ook zo'n slechte nacht, heb het 07.00 zien wordenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:41 schreef Bos81 het volgende:
wat een rotsituatie P en S.
Slechte nacht gehad. tenminste het duurde lang voordat ik echt sliep. Maar dan denk je ach. toch een vrije dag kan lekker uitslapen. dus NOT. ging om 8.15 de deurbel; monteur voor de intercom. Dat hadden ze me best wel kunnen laten weten![]()
![]()
Ja, maar het zijn enorm leuke, oude dijkhuisjes. Dus het is echt jammer.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:30 schreef oh-oh het volgende:
Nou ja, tis lullig, maar dan mag je blij zijn dat je niet gekocht zit
Ohquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:14 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, maar het zijn enorm leuke, oude dijkhuisjes. Dus het is echt jammer.
Ja.quote:Op woensdag 13 februari 2013 09:47 schreef oh-oh het volgende:
Ben ik de enige hier die een lijst post in de boeken top 100?
Het kan nog tot en met zaterdag!!
TTK / FOK! Boekentop 100 2013
Ik kan amper een top 10 produceren.quote:Op woensdag 13 februari 2013 09:47 schreef oh-oh het volgende:
3.1 of 3.2.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:03 schreef -Vaduz- het volgende:
En dan moet je kiezen of je boek 3 of boek 7 beter vindt.
Ik wacht erop.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:18 schreef Pagan het volgende:
Ga de serie kijken. 31-03-2013 begint S03.
Ik had het niet gezien, ga zien of ik hem klaar heb voor zondag. Bedankt voor de tip Oh-Ohquote:Op woensdag 13 februari 2013 09:47 schreef oh-oh het volgende:
Ja, mee eens!quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:16 schreef oh-oh het volgende:
Je kan ook nog boeken winnen!
Ik vind het vooral voor mezelf leuk om het bij te houden elk jaar
Heb jij "de duivenhoudsters" van Alice Hoffman al gelezen?quote:
Nein, jij?quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:22 schreef Strega het volgende:
[..]
Heb jij "de duivenhoudsters" van Alice Hoffman al gelezen?
Lekker Bos! Vooral dat morgen opwarmenquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:22 schreef Bos81 het volgende:
Voor het eerst Chinees gehaald bij de lokale chinees hier.Vriend was ook hier en dus samen een 1 persoons rijsttafel gehaald. Best wel erg lekker, morgen nog voor mezelf een voldoende portie opwarmen
Kon dat niet thuis dan? Of laten bezorgen? Echt hequote:Op donderdag 14 februari 2013 09:38 schreef oh-oh het volgende:
Het is echt een grote achterlijke commerciele bende geworden ja.
Vroeger kreeg je dan echt kaartjes van anonieme bewonderaars, dat was leuk.
Nu kreeg bv een collega een megaboeket bloemen van dr vriend hier op kantoor gisteren.
Een dag te vroeg want vandaag was hij zelf weg.
Maar echt, what is the point?
Ik kreeg vorig jaar een of ander kutgedicht geschreven door de moeder van dat type, hij had zelfs de hulp van m'n bff ingeschakeld en er klopte nog niks vanquote:Op donderdag 14 februari 2013 09:38 schreef oh-oh het volgende:
Nu kreeg bv een collega een megaboeket bloemen van dr vriend hier op kantoor gisteren.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 10:21 schreef miss_dynastie het volgende:
Een dag te vroeg laten bezorgen omdat je er zelf niet bent vandaag? Zeker bang dat 'ie de bedankseks mist of zo
Ben je ook niet. Wel realistischquote:Op donderdag 14 februari 2013 10:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]Dat was letterlijk wat ik tegen dr zei gisteren
![]()
Ze vond me niet romantisch
quote:Op donderdag 14 februari 2013 10:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ben je ook niet. Wel realistisch
Pas maar op, straks laat 'ie een pot paracetamol bezorgen op je werk, weten je collega's gelijk hoe laat het isquote:
Kak, ik zit in het verkeerde topic, you confuse mequote:Op donderdag 14 februari 2013 11:11 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb het koud, de verwarming staat hoog en ik lig in een fluffy ochtendjas onder een deken
Het is een ding waar steeds meer random spullen aan hangen en uiteindelijk hele huizen verslindtquote:Op donderdag 14 februari 2013 11:15 schreef oh-oh het volgende:
Ok wacht, wat heeft dit filmpje met de kooi van Os te maken?
Ik ben de weg kwijt
Maar ook vlak na carnaval examens hebben en dan "ziek" wezen, alsof niemand weet wat je dan gedaan hebt.quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:33 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Ja ach, er zijn mensen die voor minder thuisblijven
Waarom feliciteer je een ander met zijn verjaardag of wens je iemand een fijne kerst?quote:Op donderdag 14 februari 2013 09:27 schreef oh-oh het volgende:
Waarom de neuk wensen mensen elkaar een fijne Valentijnsdag?
Beterschap Zwab!quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:11 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb het koud, de verwarming staat hoog en ik lig in een fluffy ochtendjas onder een deken
quote:Op donderdag 14 februari 2013 10:33 schreef oh-oh het volgende:
Oh en de coolste valentijnskaarten krijg ik van Nonneke, en die laat ik dan in de kamer hangen het hele jaar zodat mijn moeder zeker weet dat ik lessebies ben
Stippelbuikquote:
Ja, dat zei ik ook al.quote:
Je maakt het ze ook niet makkelijk met je verhuizing.quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:08 schreef Bos81 het volgende:
Weer/nog steeds geen geheime valentijnd![]()
![]()
Lekker! Beetje fris nu met het koudere weer, of valt het mee?quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Ben zelf weer van een hoop haar op mijn hoofd af. Ik zou model zitten voor iemand in opleiding, daarvoor hield ik mijn haar nog even twee weken langer op het hoofd. (zag er niet meer uit) En toen hoorde ik: ik heb je niet meer nodig. Gelijk vanmiddag naar mijn favo kapster dus.
Je bedoelt of ik je mijn adres wil doorpm-en?quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:49 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je maakt het ze ook niet makkelijk met je verhuizing.
Beter, Zwab.
Precies want over 4 weken mag ik weer een andere leeftijd invullen, wanneer er naar gevraagd wordt/quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee, maar dat is wel slim doorgedacht en zeker ook wel handig.
Ik kreeg een bos bloemen, met kaartje, zonder er iets op. Ik woonde toen net op mezelf en was een jaar of twintig. Ik ben er nooit achter gekomen van wie het was. Ze waren wel heel mooi.quote:Op donderdag 14 februari 2013 09:38 schreef oh-oh het volgende:
Ohquote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:55 schreef oh-oh het volgende:
Dan wil ik er nog zo een rek bij, en dan is die kamer eindelijk es af!
[ afbeelding ]
Oh je hebt een tafel, heerlijk!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:20 schreef oh-oh het volgende:
Nee joh, daar is dan plek voor op mijn tafel op die kamer, eindelijk
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan hoor je dat zo'n nummer nog slechter gezongen kan worden.
Ik kan het veel beter handelen want ik heb een trauma van Pascal. Maar toch. Het maakt het niet veel beter jaquote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan hoor je dat zo'n nummer nog slechter gezongen kan worden.
Nou van die hese stem van Paskal, ik voel het ook nog niet.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]Het ligt ook niet aan de zang, het zijn gewoon onwijs hoerige kutnummers met achterlijke teksten
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:03 schreef Pisces29 het volgende:
PostAnaal heeft schade geleden, oh noes.
Racoon *huiver*quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:03 schreef oh-oh het volgende:
Nou, nu moet ik weer aan die Osejaaaaaaaaan om in te vluchten denken, die zingen beter ook maar gewoon Engels, die wasbeertjes, dan zijn ze minder ergerlijk dan in het NL, want dan is het net Blof
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:05 schreef Pagan het volgende:
http://www.froot.nl/postt(...)er-bijzondere-wijze/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |