Waar kunnen we meebeoordelenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:37 schreef Uccie het volgende:
Vande zomer geprobeerd te zingen, had werkelijk geen noot zuiver.
volgende keer audio file van maken en op youtube zettenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:37 schreef Uccie het volgende:
Vande zomer geprobeerd te zingen, had werkelijk geen noot zuiver.
Ik ook, maar dat is ook wel omdat ik een beetje zuur ben over het Songfestivalquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:37 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vond het vanaf dag 1 al een k*tnummer
Marcowww kwam op mij altijd al over als schnabbelaar pur sang?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:37 schreef MissJ het volgende:
[..]
Geen idee over eigenlijk hoe dat zou zijn gegaan als dat dat faillissement er niet was geweest.
Kan dat niet gewoon direct gecommuniceerd worden?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:36 schreef roos85 het volgende:
[..]
Wat zorg je weer voor een vrolijke noot
dan ben jij nog nooit bij een concert van hem geweestquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:36 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Hij kan niet zingen en hij is geen artiest, maar een aardig persoon is hij wel.
dat doet ze ook met de vlakke handquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:38 schreef D. het volgende:
[..]
Kan dat niet gewoon direct gecommuniceerd worden?
We zijn FOK!KERS he..quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:38 schreef D. het volgende:
[..]
Kan dat niet gewoon direct gecommuniceerd worden?
En jullie allemaal nieuwe ruiten, kippen die van de leg zijn en koeien die spontaan karnemelk geven.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:37 schreef Stickertje het volgende:
[..]
volgende keer audio file van maken en op youtube zetten
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
Echt zo'n reclameblok dat je denkt wat zat ik ook alweer te kijken? Dergelijk lange reclames zouden in de gids moeten staan.
of van tevoren aangeven hoelang alle reclames bij elkaar duren. Kan je kwartier later begin met kijken en reclames doorspoelenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
Echt zo'n reclameblok dat je denkt wat zat ik ook alweer te kijken? Dergelijk lange reclames zouden in de gids moeten staan.
Ze moeten nog zingen toch?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:44 schreef Stickertje het volgende:
[..]goed om te weten dat meer mensen hetzelfde hebben.. begon al aan mijn eigen verstand te twijfelen
Yup redelijk duidelijkquote:
om het achterlijke liedje te maskerenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:47 schreef iBenny het volgende:
Waarom zit er zo'n achterlijke beat achter?
Ik vind nu pas echt achterlijkquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:48 schreef Stickertje het volgende:
[..]
om het achterlijke liedje te maskeren
Geen zieligheidsfactor/speciaals?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:48 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zal wel gek geworden zijn, maar waarom knippen ze ineens 10 keer meer in deze nummers, we vliegen halverwege nummers door
Allemaal even lang zingen toch? Denk ik.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:48 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zal wel gek geworden zijn, maar waarom knippen ze ineens 10 keer meer in deze nummers, we vliegen halverwege nummers door
Mag maar 90 seconde per lied durenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:48 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kan het amper beoordelen, omdat het nummer niet doorloopt, waardeloos.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Allemaal even lang zingen toch? Denk ik.
Precies. Het lijkt een makkelijk nummer eigenlijk. Maar dat is het echt niet.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:49 schreef Symphonic het volgende:
Dit is echt veel te moeilijk voor die meiden
Sowieso dit nummer kies je toch niet, veel te moeilijk, lullig vergeleken die anderen met een makkelijk lied.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:49 schreef Symphonic het volgende:
Dit is echt veel te moeilijk voor die meiden
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |