quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:32 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Mijn sympathie voor Marco is zeker gestegen door TVK
voor de anderen die afvallen is het net zo erg hoorquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:32 schreef BabeWatcher het volgende:
awwwwwww arme Anneik zit hier ook te huilen
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:32 schreef BabeWatcher het volgende:
awwwwwww arme Anneik zit hier ook te huilen
Nou ja, je kan toch niet echt zeggen dat ze ongelijk hadden. Het was echt heel vals en bij de audities was het ook al niet echt goed.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:32 schreef Paxcon het volgende:
Ik vond dat echt een walgelijke sneer van die zussen van celine ...
''ze kan alleen piano spelen''
What the...quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik meende te verstaan dat ze dat zeiden over Anne
De zussen van die irritante met die bril
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
Marco is leuk met kinderen ja, true story
Ohquote:
volgens mij is hij ook wel een hele leuke papaquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
Inderdaad, ik denk dat hij er ook de meeste aandacht en energie in steekt. En geloof ook dat hij de kandidaten als familie gaat beschouwenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hij doet het echt heel tof met die kids
Hans Ijsvogel?quote:
Hij heeft ook 3 kinderen en volgens mij eentje met adhd of autisme.quote:
Ze zeggen een hoop schat.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dat isbij Xfactor schat. Hier gaat het om het zingen (zeggen ze).
Ik denk dat er veel meer mensen zijn die kunnen zingen dan dat er mensen zijn die zo piano kunnen spelen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:32 schreef Paxcon het volgende:
Ik vond dat echt een walgelijke sneer van die zussen van celine ...
''ze kan alleen piano spelen''
Marco is gewoon helemaal leuk!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
dubbele kans dat er 1 doorgaatquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:35 schreef Stickertje het volgende:
tering.. 2 adoptie kindjes in 1 battle >.<
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:35 schreef Uccie het volgende:
Is dat de Emma waar jullie het steeds over hebben?
Hij heeft nu wel alle schnabbels op moeten pakken sinds dat faillissement. The Voice, De Vrienden van Amstel. Denk dat ie dat nooit had gedaan als dat niet was gebeurdquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:34 schreef MissJ het volgende:
[..]
Marco is gewoon helemaal leuk!
Heb hem 1 keer ontmoet en even kort met hem kunnen praten en hij is echt onwijs tof. Ook hoe hij met zijn fans omgaat, onwijs lief en neemt echt de tijd.
ja maar zeker kans dat er 1 uit gaat...quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:35 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
dubbele kans dat er 1 doorgaat
Ja...word je morgenochtend mee wakkerquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:35 schreef Karina het volgende:
Oh nee dat nummer gaat in mijn kop zitten
quote:
Wat zorg je weer voor een vrolijke nootquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:35 schreef franklop het volgende:
[..]
Hij heeft nu wel alle schnabbels op moeten pakken sinds dat faillissement. The Voice, De Vrienden van Amstel. Denk dat ie dat nooit had gedaan als dat niet was gebeurd
Hij kan niet zingen en hij is geen artiest, maar een aardig persoon is hij wel.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:34 schreef MissJ het volgende:
[..]
Marco is gewoon helemaal leuk!
Heb hem 1 keer ontmoet en even kort met hem kunnen praten en hij is echt onwijs tof. Ook hoe hij met zijn fans omgaat, onwijs lief en neemt echt de tijd.
zo ben ikquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:36 schreef roos85 het volgende:
[..]
Wat zorg je weer voor een vrolijke noot
Ik vond het vanaf dag 1 al een k*tnummerquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:35 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kan echt geen eu-hu-huu-huu-u-u-u-u-poria meer horen.
Ditquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:35 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kan echt geen eu-hu-huu-huu-u-u-u-u-poria meer horen.
Geen idee over eigenlijk hoe dat zou zijn gegaan als dat dat faillissement er niet was geweest.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:35 schreef franklop het volgende:
[..]
Hij heeft nu wel alle schnabbels op moeten pakken sinds dat faillissement. The Voice, De Vrienden van Amstel. Denk dat ie dat nooit had gedaan als dat niet was gebeurd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |