Oh absoluut.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb ook vaak het idee dat. ondanks dat hij het pispaaltje is en wat te veel aan overacting doet, hij misschien nog wel degene met het meeste kijk op voetbal is aan die tafel als je kijkt naar voorspellingen over spelers en clubs en de daadwerkelijke resultaten.
Hij draaft wat te veel door als het gaat om spelers die hij goed vind, maar voor de rest zegt hij gewoon rake dingen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:58 schreef Jivis het volgende:
Nee man, Hansie praat altijd onzin.
Ik vond het wel een aardige uitzending overigens. Geen topshow.
Nico's anekdotes kwamen niet zo uit de verf, maar hij is in ieder geval wel de eerste fokker die als tafelgast bij VI zit.
Nee. Hij overdrijft altijd, trekt rare vergelijkingen, is clichématig. Ik vind het een verschrikkelijke analist.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:00 schreef Thas het volgende:
[..]
Hij draaft wat te veel door als het gaat om spelers die hij goed vind, maar voor de rest zegt hij gewoon rake dingen.
Genee spreekt wel vloeiend engels zeg.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:39 schreef Veerboot het volgende:
De reden dat Wilfred Genee nooit meer darts wil presenteren:
Slechtste interview ooitquote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:39 schreef Veerboot het volgende:
De reden dat Wilfred Genee nooit meer darts wil presenteren:
Ik mag hopen dat dit sarcastisch bedoeld was.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Genee spreekt wel vloeiend engels zeg.
Ja want dat is natuurlijk waarom Kieft en Emile hier een heel andere respons krijgen dan Dijkshoornquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:30 schreef Heufd het volgende:
Ja verschrikkelijk, man, een beetje afwisseling op z'n tijd. Beter elke week Jan Boskamp en dan grapjes inkoppen over bamihappies.
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:48 schreef Evertjan het volgende:
http://nl.wikipedia.org/w(...)#Spelersstatistieken
volgens mij kloppen die statistieken niet
Mitchellhagers is zeker de leukste thuis.quote:(huidig | vorige) 6 feb 2013 13:10 Mitchellhagers (Overleg | bijdragen) . . (8.107 bytes) (+19) . . (ongedaan maken)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dankuquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:26 schreef Oliver23 het volgende:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)794-1349a4483b98.mp4
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |