Ik mag hopen dat dit sarcastisch bedoeld was.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Genee spreekt wel vloeiend engels zeg.
Ja want dat is natuurlijk waarom Kieft en Emile hier een heel andere respons krijgen dan Dijkshoornquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:30 schreef Heufd het volgende:
Ja verschrikkelijk, man, een beetje afwisseling op z'n tijd. Beter elke week Jan Boskamp en dan grapjes inkoppen over bamihappies.
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:48 schreef Evertjan het volgende:
http://nl.wikipedia.org/w(...)#Spelersstatistieken
volgens mij kloppen die statistieken niet
Mitchellhagers is zeker de leukste thuis.quote:(huidig | vorige) 6 feb 2013 13:10 Mitchellhagers (Overleg | bijdragen) . . (8.107 bytes) (+19) . . (ongedaan maken)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dankuquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:26 schreef Oliver23 het volgende:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)794-1349a4483b98.mp4
Inderdaad, als het nou nog dochter Kees was kon je nog twijfelen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:58 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Afwisseling, wie heeft er nou behoefte aan afwisseling? Als je iedere dag Yolanthe in je bed hebt liggen duik je toch ook niet voor de afwisseling eens met ma flodder de koffer in? Ik ben opgevoed met wat goed is is goed, en slecht is slecht.
Het lijkt wel alsof de kijker niet wordt serieus genomen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:51 schreef DrDentz het volgende:
Ik vond het wel een goede uitzending. Nico hield ons als kijker een spiegel voor, wij zijn als kijkers helemaal doorgedraaid en eisen iedere aflevering dat er wordt geschreeuwd naar elkaar, boksies die uitgedeeld worden en moeder de vrouw die alvast klaar moet gaan liggen. Een beschaafde uitzending wordt direct afgedaan als een flopshow, het is gewoon mensonterend.
Betweters is geniaal, wekelijkse woordfopjes van Koert en zijn fans.quote:Op zondag 10 februari 2013 18:00 schreef Evertjan het volgende:
Hugo Borst over Johan Derksen en sex met 13 jarige meisjes
Mevrouw van Geel organiseert wel leuke theekransjes voor de spelersvrouwen.quote:Op zondag 10 februari 2013 19:37 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb nu voor het eerst de vrouw van Van Geel zien juichen en ik heb meteen een hekel aan dat mens.
Lik m'n reet.quote:Op zondag 10 februari 2013 20:05 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Mevrouw van Geel organiseert wel leuke theekransjes voor de spelersvrouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |