Dat is dan wel weer geniaalquote:
Tja, dat is typisch Hans, die overacting. Maar volgens mij geniet hij er ook wel van. Anders blijf je niet jarenlang in zo'n programma aanschuiven. Ik denk dat ze buiten de uitzending om ook wel goed met hem op kunnen schieten.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb ook vaak het idee dat. ondanks dat hij het pispaaltje is en wat te veel aan overacting doet, hij misschien nog wel degene met het meeste kijk op voetbal is aan die tafel als je kijkt naar voorspellingen over spelers en clubs en de daadwerkelijke resultaten.
gast wat jat je m'n UI. en m'n tekst, want dat wilde ik eigenlijk ook zeggenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:47 schreef Yipper het volgende:
Als stukjesschrijver is Dijkshoorn geniaal, als tafelgast iets minder. Had de hele uitzending het gevoel dat hij zich inhield en heel net/beschaafd wilde blijven.
Zo iemand moet ook helemaal niet op TV komen. Daar was hij het enkele jaren geleden overigens zelf ook mee eens, geen idee wat er in de tussentijd gebeurd is. Blijkbaar verdient het leuk.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:47 schreef Yipper het volgende:
Als stukjesschrijver is Dijkshoorn geniaal, als tafelgast iets minder. Had de hele uitzending het gevoel dat hij zich inhield en heel net/beschaafd wilde blijven.
Oh absoluut.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb ook vaak het idee dat. ondanks dat hij het pispaaltje is en wat te veel aan overacting doet, hij misschien nog wel degene met het meeste kijk op voetbal is aan die tafel als je kijkt naar voorspellingen over spelers en clubs en de daadwerkelijke resultaten.
Hij draaft wat te veel door als het gaat om spelers die hij goed vind, maar voor de rest zegt hij gewoon rake dingen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:58 schreef Jivis het volgende:
Nee man, Hansie praat altijd onzin.
Ik vond het wel een aardige uitzending overigens. Geen topshow.
Nico's anekdotes kwamen niet zo uit de verf, maar hij is in ieder geval wel de eerste fokker die als tafelgast bij VI zit.
Nee. Hij overdrijft altijd, trekt rare vergelijkingen, is clichématig. Ik vind het een verschrikkelijke analist.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:00 schreef Thas het volgende:
[..]
Hij draaft wat te veel door als het gaat om spelers die hij goed vind, maar voor de rest zegt hij gewoon rake dingen.
Genee spreekt wel vloeiend engels zeg.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:39 schreef Veerboot het volgende:
De reden dat Wilfred Genee nooit meer darts wil presenteren:
Slechtste interview ooitquote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:39 schreef Veerboot het volgende:
De reden dat Wilfred Genee nooit meer darts wil presenteren:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |