Jawel. Genee refereerde er even aan. Maar was ook niet echt grappig. Sowieso een mindere uitzending imo. In het begin ging het te lang te serieus. Was de schuld van Dijkshoorn. Zijn column in de VI is vaak best leuk, maar aanschuiven hoeft van mij niet meer.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:25 schreef Lunice het volgende:
Niemand snapte dat grapje van Dijkshoorn over Fer en de mascotte.![]()
Ik vond hem wel grappig.
Hij is inderdaad wel een DWDD product, hij kan wel aardig schrijven maar niet meer dan dat.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:43 schreef Iwanius het volgende:
Ikvan de adoratie van die gehypte Nico Dijkshoorn die dit alleen maar te danken heeft aan zijn grachtengordel vriendjes van de VARA en de PvdA.?
Hij is gewoon een ordinaire broodschrijver die aan de zijkant zure stukjes over anderen schrijft.
En nu?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij is inderdaad wel een DWDD product, hij kan wel aardig schrijven maar niet meer dan dat.
Eens.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:53 schreef Tarado het volgende:
Met Boskamp is het altijd veel beter dan met welke andere gast dan ook
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 09:45 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Jawel. Genee refereerde er even aan. Maar was ook niet echt grappig. Sowieso een mindere uitzending imo. In het begin ging het te lang te serieus. Was de schuld van Dijkshoorn. Zijn column in de VI is vaak best leuk, maar aanschuiven hoeft van mij niet meer.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:41 schreef Oliver23 het volgende:
Hoogtepuntjes van VanavondZo, dat zijn matige hoogtepuntenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben wat grieperig, dus kan er eentje gemist hebben.. Kijk misschien vanavond nog even, gisteren door een stroomstoring gemist.
Ik heb ook vaak het idee dat. ondanks dat hij het pispaaltje is en wat te veel aan overacting doet, hij misschien nog wel degene met het meeste kijk op voetbal is aan die tafel als je kijkt naar voorspellingen over spelers en clubs en de daadwerkelijke resultaten.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:23 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Eens.
En ook al is Hansie een enorme bokworst, vind hem toch wel bij het programma 'horen', Maar vond die Nico drie keer niks.
Ik vond hem best vermakelijk eigenlijk, ik geef hem een 6.7. Echter, als je het niveau van de shows met Boskamp (en Aad) gewend bent, dan kan ik me voorstellen dat dit wel even een overgang is. Net als dat je geen NAC-NEC moet gaan kijken als je net Barca-Real hebt gezien.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga 'm denk ik maandag pas terugkijken, maar ik begrijp dat het een fl0pshow is?
Dat idee heb ik ook wel eens, maar ik vind het altijd jammer dat hij best voorspelbare fragmentjes kiest. Altijd minstens één fragmentje van 'de emotie in het voetbal', aangevuld door soms 'de emotie bij Marco van Basten' of een overtreding waarvan Hans zegt dat zelfs hij ze zo gemeen niet maakte.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb ook vaak het idee dat. ondanks dat hij het pispaaltje is en wat te veel aan overacting doet, hij misschien nog wel degene met het meeste kijk op voetbal is aan die tafel als je kijkt naar voorspellingen over spelers en clubs en de daadwerkelijke resultaten.
quote:Lekendichter
Nico Dijkshoorn zat gisteravond aan tafel bij VI-tv. Hij zei: "Ik ben een leek". Twee keer achter elkaar, alsof we na de eerste nog niet overtuigd waren. Het klopt. hij is een lekendichter, zoals er ook lekenpredikanten zijn. Er zat er nota bene één naast hem.
U kent de lekendichter vast wel van De Wereld Draait Door. Het programma dat bij de linkse staatsomroep dagelijks zonder Ster-tune straffeloos boekjes en dvd's aanprijst. De kracht van tv is dat, mits goed geannonceerd door iemand van ruim tweemaal de Balkenende-norm zelfs een lekendichter ineens het aura krijgt van Vaandrager, Lodeizen of A. Roland Holst. Terwijl het proza van Dijkshoorn toch de diepgang heeft van een waarschuwingsbord bij een overweg: 'wacht u tot het rode licht gedoofd is, er kan nog een trein komen'. Na het voorlezen van zoiets ontroerends volgt in DWDD dan op commando steevast klaterend applaus als de lekendichter zijn notitieboekje opbergt.
Zo wordt u verneukt, alsof iemand wat kan. Neen, iemand is alleen maar vaak op tv. Waarom weet niemand. Maar de lekendichter houdt het graag zo. Want vaak op tv verkoopt. Jammer trouwens dat Dijkshoorn nooit op het juiste moment de achterkant van dat NS-bord gaat bekijken of daar misschien nóg zo'n fraai gedicht staat. Als Nico Dijkshoorn een dichter was, is Sharon Dijksma een magere intellectueel.
Lekendichter Sliskoning loog bij VI-tv in gezelschap van de usual suspects dat ik ooit 3000 Euro zou hebben ontvangen voor het becommentariëren van een evenement bij amateurclub DVVA in Amsterdam. Hij ging daar gemakshalve van uit omdat hijzelf die gage wel toucheerde. Maar El Sierd kwam daar vorig voorjaar een middag onzin verkondigen voor slechts 2 flessen Rioja Reserva, weliswaar uit 2006. Vraagt u maar na. Roelof Luinge floot er voor een kilometervergoeding Bussum-Amsterdam. En lekendichter Dijkshoorn vroeg dus 3000 en riep na elke voorgedragen sinterklaasrijm via de geluidsinstallatie dat er dozen met zijn boekjes op kopers wachtten in het clubhuis. Alsof die tientallen ontzettend lekkere (spelers-) vrouwen van DVVA, liggend lonkend in het gras, hun jurkjes nat van verspilde rosé op boekjes van die pratende kut lagen te wachten.
Nico Dijkshoorn is gewoon de volgende proleet die het voetbal misbruikt om rond Sinterklaas of vaderdag zijn boekjes via de stationskiosk aan u te slijten. Trap er toch niet in.
Sierd de Vos, 9-2-2013
Kwestie van tijd voor dat gebeurt.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Sierd aan tafel zou echt platina zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |