Ik mag hopen dat dit sarcastisch bedoeld was.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Genee spreekt wel vloeiend engels zeg.
Ja want dat is natuurlijk waarom Kieft en Emile hier een heel andere respons krijgen dan Dijkshoornquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:30 schreef Heufd het volgende:
Ja verschrikkelijk, man, een beetje afwisseling op z'n tijd. Beter elke week Jan Boskamp en dan grapjes inkoppen over bamihappies.
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:48 schreef Evertjan het volgende:
http://nl.wikipedia.org/w(...)#Spelersstatistieken
volgens mij kloppen die statistieken niet
Mitchellhagers is zeker de leukste thuis.quote:(huidig | vorige) 6 feb 2013 13:10 Mitchellhagers (Overleg | bijdragen) . . (8.107 bytes) (+19) . . (ongedaan maken)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dankuquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:26 schreef Oliver23 het volgende:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)794-1349a4483b98.mp4
Inderdaad, als het nou nog dochter Kees was kon je nog twijfelen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:58 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Afwisseling, wie heeft er nou behoefte aan afwisseling? Als je iedere dag Yolanthe in je bed hebt liggen duik je toch ook niet voor de afwisseling eens met ma flodder de koffer in? Ik ben opgevoed met wat goed is is goed, en slecht is slecht.
Het lijkt wel alsof de kijker niet wordt serieus genomen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:51 schreef DrDentz het volgende:
Ik vond het wel een goede uitzending. Nico hield ons als kijker een spiegel voor, wij zijn als kijkers helemaal doorgedraaid en eisen iedere aflevering dat er wordt geschreeuwd naar elkaar, boksies die uitgedeeld worden en moeder de vrouw die alvast klaar moet gaan liggen. Een beschaafde uitzending wordt direct afgedaan als een flopshow, het is gewoon mensonterend.
Betweters is geniaal, wekelijkse woordfopjes van Koert en zijn fans.quote:Op zondag 10 februari 2013 18:00 schreef Evertjan het volgende:
Hugo Borst over Johan Derksen en sex met 13 jarige meisjes
Mevrouw van Geel organiseert wel leuke theekransjes voor de spelersvrouwen.quote:Op zondag 10 februari 2013 19:37 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb nu voor het eerst de vrouw van Van Geel zien juichen en ik heb meteen een hekel aan dat mens.
Lik m'n reet.quote:Op zondag 10 februari 2013 20:05 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Mevrouw van Geel organiseert wel leuke theekransjes voor de spelersvrouwen.
Dentzie, ik zou het waarderen als je dit soort platvloersheden bij SBS laat.quote:
quote:Op zondag 10 februari 2013 20:49 schreef DrDentz het volgende:
Hier ouwe reus
TV / [RTL7] Derksen & ...
Ja, ik vond ook prima. Sowieso leuk dat er eens iemand buiten de vaste gasten komt, en het hoeft niet altijd grappen en grollen te zijn.quote:Op maandag 11 februari 2013 00:10 schreef kapiteintje het volgende:
Waarom al dat gehaat op de uitzending van vrijdag? Ik vond 't een prima uitzending hoor. Leuk voor de afwisseling joh en Dijkshoorn weet altijd heel treffend het gedrag van mensen te omschrijven.
Ik vind er genoeg grappen tussen zitten, maar ik vind dat hele gezeik op van Gaal ook geweldig. Dat fileren van het gedrag van mensen is prachtig.quote:Op maandag 11 februari 2013 00:12 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ja, ik vond ook prima. Sowieso leuk dat er eens iemand buiten de vaste gasten komt, en het hoeft niet altijd grappen en grollen te zijn.
Hoe ziet zo'n gebaar er uit?quote:Op maandag 11 februari 2013 13:01 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Ik verwacht dat die keurige leraar uit Nijmegen wel even een natte vingergebaar naar ons maakt. Dat we weten dat hij er is.
Dijkshoorn kan misschien leuke stukjes schrijven, maar hij was wel geforceerd bezig om dingen 'anders' te zien dan anderen. Hé een boompje, wat interessant"; en daar dan een paar minuten over doorlullen.quote:Op maandag 11 februari 2013 00:10 schreef kapiteintje het volgende:
Waarom al dat gehaat op de uitzending van vrijdag? Ik vond 't een prima uitzending hoor. Leuk voor de afwisseling joh en Dijkshoorn weet altijd heel treffend het gedrag van mensen te omschrijven.
quote:
Heb je geen Johan Derksen-kostuum voor de carnaval ouwe reus?quote:Op maandag 11 februari 2013 14:33 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Haha, die ondeugende blik ook. Wat een baas.
Vanavond showtje lekker mee pikken, fuck carnaval.
Nee ouwe pik. Gewoon Mexicaantje, prima pakje man. Niets mis mee. Je moet ze kort houden he, die Mexicaantjes.quote:Op maandag 11 februari 2013 14:33 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Heb je geen Johan Derksen-kostuum voor de carnaval ouwe reus?
Hahah mijn gedachte ook jaquote:Op zondag 10 februari 2013 19:37 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb nu voor het eerst de vrouw van Van Geel zien juichen en ik heb meteen een hekel aan dat mens.
Nico moet geen dingen de wereld in slingeren die niet kloppen (over sierd de baas bijvoorbeeld)quote:Op maandag 11 februari 2013 00:10 schreef kapiteintje het volgende:
Mee eens.quote:Op maandag 11 februari 2013 00:10 schreef kapiteintje het volgende:
Die grap maakte ik vanmiddag al.quote:Op maandag 11 februari 2013 17:46 schreef Evertjan het volgende:
zou Louis van Gaal al gesolliciteerd hebben naar de nieuwe topfunctie in het Vaticaan?
sorry ouwe reus ik val nog wel eens in herhalingquote:Op maandag 11 februari 2013 17:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die grap maakte ik vanmiddag al.
Hij werd zeer slecht ontvangen.
Yipper ouwe reus! Hoe is het ermee?quote:Op maandag 11 februari 2013 17:07 schreef Yipper het volgende:
Het is net alsof het meteen een slechte uitzending is als de gast wat beschaafd of rustig is. Aadje en Wimpie zijn ook rustig, maar voegen ook wel wat toe aan het programma. Als we alleen maar willen lachen kunnen we ook naar Funny Videos op die campingzender kijken.
Ik heb gemaild ( Als Joop Konijn uit Wormerveer)quote:Op maandag 11 februari 2013 17:46 schreef Evertjan het volgende:
zou Louis van Gaal al gesolliciteerd hebben naar de nieuwe topfunctie in het Vaticaan?
Die mocht toch maar 1x in de 4 weken en zat er vorige week al?quote:
http://www.vi.nl/VI-TV-1.htmquote:Op maandag 11 februari 2013 17:49 schreef Siyara het volgende:
[..]
Die mocht toch maar 1x in de 4 weken en zat er vorige week al?
Godverdommequote:
Zeg het maar jongensquote:1 Koolwijk NEC 8,00 27 Middenveld
2 Amieux NEC 8,00 26 Verdediging
3 Clasie Feyenoord 8,00 21 Middenveld
4 Boëtius Feyenoord 8,00 18 Aanval
Koolwijk. Lijkt me duidelijk.quote:
Hmm heb enkel de samenvatting gezien, dat was wel aardig. Maar ga persoonlijk voor Boëtius.quote:
verrassendquote:Op maandag 11 februari 2013 18:01 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hmm heb enkel de samenvatting gezien, dat was wel aardig. Maar ga persoonlijk voor Boëtius.
http://eredivisielive.nl/(...)sse-van-boetius.html
Wat een genot
Koolwijkquote:
Paus Johannes de Derksenquote:Op maandag 11 februari 2013 18:18 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Wordt Derksen al genoemd als opvolger van B16?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |