Kinderen moeten gewoon naar school, of ze carnaval nou leuk vinden of niet.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:25 schreef KoosVogels het volgende:
Waar gaat dit nou eigenlijk over? Zitten er mensen nou werkelijk boos te doen omdat bepaalde moslims carnaval geen reet aan vinden.
Nee, omdat ze hun kinderen thuis houden terwijl ze naar school moeten.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:25 schreef KoosVogels het volgende:
Waar gaat dit nou eigenlijk over? Zitten er mensen nou werkelijk boos te doen omdat bepaalde moslims carnaval geen reet aan vinden.
Boeien, er wordt toch geen les gegeven.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kinderen moeten gewoon naar school, of ze carnaval nou leuk vinden of niet.
Ik heb het niet over het onderwerp in de OP, maar over het gekibbel tussen bepaalde users.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kinderen moeten gewoon naar school, of ze carnaval nou leuk vinden of niet.
Nee.. Mijn grootste droom, een riante bungalow, zal wel nooit binnen bereik zijn ...quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:25 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Tja, voor jou is dat niet te bevatten.
Had je beter je best op school moeten doen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:28 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Nee.. Mijn grootste droom, een riante bungalow, zal wel nooit binnen bereik zijn ...
ik ook. Mensen die er zo'n vooroordeel over hebben, weten gewoon niet wat het is Carnaval te vieren.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:25 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Juist ja, op vrijdagochtend lopen de docenten allemaal ladderzat rond op school volgens erodome
Sjezus, ik ben blij dat wij wel nog plezier kunnen beleven aan carnaval.
Sommige mensen, en bepaalde mensen die in Hongarije woonachtig zijn, zijn blijkbaar van mening dat deelname aan de tenenkrommende ten hemel scheiende sneuigheid van het kindercarnaval in het kader van de Nederlandse Leitkultuur verplicht gesteld dient te worden aan "den vreemdeling" en dat absentie in dier voege kei- en kei- en keihard aangepakt dient te worden (zodat ook de staatskas er tenminste beter van wordt).quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:25 schreef KoosVogels het volgende:
Je beseft hopelijk wel dat je jezelf een beetje tegenspreekt he...quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:22 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja en? Ik woon zelf in Limburg, we hadden nooit een optocht, en ben jarenlang op de carnavalsvrijdag op diverse basisscholen geweest, nergens stonden ze "bier te zuipen" op die ochtend (meestal hebben ze namelijk 's middags vrij)
[..]
Nee, niet tot de avond, als de kinderen weg zijn, wordt er lekker van een pilsje genoten (dat jij het meteen met tokkies associeert, is jouw probleem), maar die kinderen zijn dan klaar met school en weg en mogen doen en laten wat ze willen.
[..]
Punt 1: dat katholieke betrekt vrijwel niemand er meer bij. Punt 2: Drank hoort er inderdaad bij, nou ja, wat een drama als er volwassen mensen zijn die drank nuttigenIk heb er geen mentale problemen aan overgehouden hoor... Tijdens de kindercarnaval had ik echt geen aandacht voor de volwassenen, wat die op dat moment deden, zou me echt aan mijn reet roesten. Je had het gewoon leuk met je vriendjes.
Ja, vandaar dat ik het geen enkel probleem vind als mensen dus niet mee willen doen aan carnaval...quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:24 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Weleens van "mogen" en "vrije keus" gehoord?
Omdat de school niet mee wil werken aan wat anders dan carnaval...(in dit bericht iig).quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:27 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee, omdat ze hun kinderen thuis houden terwijl ze naar school moeten.
En ik maar denken dat tollerantie niet werkt als het niet van twee kanten komt.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:35 schreef maily het volgende:
De ziekmeldactie volgt volgens Ramdani op een weigering van de scholenkoepel Swalm en Roer met 25 basisscholen in Midden-Limburg om rekening te houden met de islam rond de carnaval.
Dat noemen we ook wel fascisme. Maar daar zijn ze natuurlijk ook niet vies van in Hongarije.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:37 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Sommige mensen, en bepaalde mensen die in Hongarije woonachtig zijn, zijn blijkbaar van mening dat deelname aan de tenenkrommende ten hemel scheiende sneuigheid van het kindercarnaval in het kader van de Nederlandse Leitkultuur verplicht gesteld dient te worden aan "den vreemdeling" en dat absentie in dier voege kei- en kei- en keihard aangepakt dient te worden (zodat ook de staatskas er tenminste beter van wordt).
Slechte trollpoging pikkie, nog een paar extra lessen bij Verbal nemen voor een volgende poging.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:37 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Sommige mensen, en bepaalde mensen die in Hongarije woonachtig zijn, zijn blijkbaar van mening dat deelname aan de tenenkrommende ten hemel scheiende sneuigheid van het kindercarnaval in het kader van de Nederlandse Leitkultuur verplicht gesteld dient te worden aan "den vreemdeling" en dat absentie in dier voege kei- en kei- en keihard aangepakt dient te worden (zodat ook de staatskas er tenminste beter van wordt).
Heej, je schoen bungelt nog uit zijn reet.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat noemen we ook wel fascisme. Maar daar zijn ze natuurlijk ook niet vies van in Hongarije.
Dat is m'n hoofd.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:48 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Heej, je schoen bungelt nog uit zijn reet.
Je kunt je afvragen wat er allemaal zo nuttig is aan wat je EXACT leert op zo'n dagje op de basisschool. Waarschijnlijk geen reet.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:41 schreef erodome het volgende:
[..]
Omdat de school niet mee wil werken aan wat anders dan carnaval...(in dit bericht iig).
De kinderen doen niets nuttigs op die dag, het is onzinnig om mensen dan te verplichten mee te moeten vieren.
Schandalig inderdaad dat al die moslims eisen dat men niet meer aan carnaval doet.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:51 schreef PizzaMizza het volgende:
Weer zo'n typisch geval. Iedereen moet zich aanpassen aan de sprookjesboekgelovers, maar ho-maar als je iets van hen vraagt.
Weer een symptoom van de ziekte die je meekrijgt als je de islam als geloof hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |