Fuck you too!quote:
Ik moet altijd aan eminem denken als ik dat hoorquote:
Gelukkig hoef ik nooit aan Eminem te denkenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik moet altijd aan eminem denken als ik dat hoor
"Will Smith don't have to curse to sell records, well I do, so fuck him and fuck you too"
PMS is a bitch...quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:10 schreef henkde_j het volgende:
Deze TT is een voorbeeld van de verloederen van de samenleving. Dit moeten wel met z'n allen niet willen. Nog even en er komt een unisex jassen adoratie TT
Het ging om haar schoenenquote:
SC, immer kwaliteitspostsquote:
I don't carequote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:10 schreef henkde_j het volgende:
Deze TT is een voorbeeld van de verloederen van de samenleving. Dit moeten wel met z'n allen niet willen. Nog even en er komt een unisex jassen adoratie TT
Ja ze kijkt wel lekker geil jaquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Maakt me niet uit, ik ben op slag lesbisch
Dankquote:
Verstandigquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:12 schreef themauster het volgende:
PowNews loopt rond in het dorp, ik ga schuilen in de kelder.
schud ze even flink doorelkaarquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:12 schreef themauster het volgende:
PowNews loopt rond in het dorp, ik ga schuilen in de kelder.
Ik heb van die toffe suede afzaklaarzenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja ze kijkt wel lekker geil ja
Ik vind die laarzen van suede met van die tirelantijntjes eraan altijd sexy, maar kan geen foto vinden
ja wel van die laarzen die tot je kuiten komenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb van die toffe suede afzaklaarzen![]()
Zonder tierelantijntjes, dat haat ik
Don't fucking tempt mequote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:10 schreef henkde_j het volgende:
Net onder de knie, maar ze horen af te zakken. Lastig uit te leggen en geen zin in een verkleedpartij hierquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
ja wel van die laarzen die tot je kuiten komenNiet hoger dan dat...
Ik ken ze en ik vind ze lekkahquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Net onder de knie, maar ze horen af te zakken. Lastig uit te leggen en geen zin in een verkleedpartij hier
Die zijn me veel te hysterischquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ken ze en ik vind ze lekkah
[ afbeelding ]
Deze zijn met tierenlantijntjes
Je bedoelt van die Haagse breezer bontballetjes die met touwtjes aan laarsjes vastzitten? Damn, wat moet ik mij altijd inhouden om die balletjes niet weg te schoppenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja ze kijkt wel lekker geil ja
Ik vind die laarzen van suede met van die tirelantijntjes eraan altijd sexy, maar kan geen foto vinden
Nee nee nee nee nee!!!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:18 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Je bedoelt van die Haagse breezer bontballetjes die met touwtjes aan laarsjes vastzitten? Damn, wat moet ik mij altijd inhouden om die balletjes niet weg te schoppen
Die van mij met datingsites voor dikke 50+'ers...quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:18 schreef SilentChaos het volgende:
Mijn arme google advertising staat nu vol met schoenen
Daar hou ik wel van, net anders dan wat de gemiddelde persoon draagtquote:
Daarom blijf ik er uit de buurt, val teveel uit de toonquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Daar hou ik wel van, net anders dan wat de gemiddelde persoon draagt
Daarom ga ik altijd naar de grote markt in den haagSemi-alto/artistiek publiek
Je bent te normaalquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Daarom blijf ik er uit de buurt, val teveel uit de toon
Moet je niet eens naar die markt in Moerwijk? Als je op ordinair valt moet dat een walhalla zijnquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Daar hou ik wel van, net anders dan wat de gemiddelde persoon draagt
Daarom ga ik altijd naar de grote markt in den haagSemi-alto/artistiek publiek
Ordinair is wat andersquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:24 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Moet je niet eens naar die markt in Meerwijk? Als je op ordinair valt moet dat een walhalla zijn
Ondanks dat wens ik zo min mogelijk op te vallen, dat haat ikquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je bent te normaal?
Kan niet met die 2 dik aanwezige vrienden van je
Is juist leukquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Ondanks dat wens ik zo min mogelijk op te vallen, dat haat ik
Neu, niks leuks aanquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Is juist leuk
mits niet te ver doorgedreven
Met kleine subtiele dingen opvallen
True.quote:
Lekker altijd, die zweverige typesquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:28 schreef henkde_j het volgende:
[..]
True.
Die feestjes van de kunstacademie in Den Haag zijn vast wel wat voor jou
Ik heb een klein winkeltje in DH waar ik al jaren alles koopquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:30 schreef ieniminimuis het volgende:
ik maak mijn eigen kleding, heb ik tenminste altijd iets wat een ander niet heeft.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Is juist leuk
mits niet te ver doorgedreven
Met kleine subtiele dingen opvallen
mijn smaak kan ik niet kopen met mijn budget. Daarnaast wil altijd kleur, bloemetjes en nostalgisch, romantisch. Dat is tegenwoordig niet meer te koop.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb een klein winkeltje in DH waar ik al jaren alles koop
Kom zelden iemand tegen met hetzelfde
kan je nog wel kopen toch? Je moet alleen de zaakjes wetenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
mijn smaak kan ik niet kopen met mijn budget. Daarnaast wil altijd kleur, bloemetjes en nostalgisch, romantisch. Dat is tegenwoordig niet meer te koop.
maar dan heb ik niet voor 15-20 euro een nieuw rokje / jurkje en nu welquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
kan je nog wel kopen toch? Je moet alleen de zaakjes weten
Tja... De hele dag in je blote gat rondlopen lijkt me ook niet watquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:40 schreef henkde_j het volgende:
Kleding is gewoon zwaar overpriced. Belachelijk eigenlijk dat we het blijven kopen. De marges zijn simpelweg veel te hoog
Die chick die ik van jou vanavond een hoek moet verkopen kocht ook heel veel 2e hands... was niet aan haar af te zienquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
maar dan heb ik niet voor 15-20 euro een nieuw rokje / jurkje en nu wel
ben ook groot voorstander van 2ehands kopen. Maar wat leuk is, is vaak nog veel te duur. En wat betaalbaar is, is meuk. Maar ik speur ook regelmatig mp af en dan belanden er wel eens leuke dingen in mijn kast.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Die chick die ik van jou vanavond een hoek moet verkopen kocht ook heel veel 2e hands... was niet aan haar af te zien
ik heb trouwens zo'n medelijden met de persoon die dit nummer wel heeftquote:
Zum kotzen... En dan komtquote:
Dat zeg ikquote:
Ik had valentijnsdag al in m'n hoofd geplandquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Zum kotzen... En dan komtValentijnsdag
er ook nog aan
Werkenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Gewoon de hele dag met Valentijnsdag in bed blijven liggen en geen radio of tv kijken. Dan kan er weinig misgaan.
Thank god mag ik werken!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Gewoon de hele dag met Valentijnsdag in bed blijven liggen en geen radio of tv kijken. Dan kan er weinig misgaan.
Ja, das klote als je verwachtingen en gedachten met je aan de haal gaanquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik had valentijnsdag al in m'n hoofd gepland![]()
![]()
(In m'n hoofd he
zag het helemaal voor me
)
Niet handig voor iemand die je 3 keer hebt gezien.
Ik ga gewoon de kroeg in denk iktussen de andere zuurpruimen
Ja ik ben sowieso al een dromerquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, das klote als je verwachtingen en gedachten met je aan de haal gaan
Herkenbaar. Denker ook, het houdt niet opquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja ik ben sowieso al een dromer
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:58 schreef SilentChaos het volgende:
http://www.nu.nl/muziek/3(...)eksten-coldplay.html![]()
![]()
![]()
![]()
De lamme helpt de blinde
Och, als ik het lef had was ik ook gegaan. Verre van hipster hierquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:00 schreef ieniminimuis het volgende:
ik mag hopen dat Flevoland in augustus zinkt of volloopt met water. Zijn we tenminste van die hipsters af.
Het lef?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Och, als ik het lef had was ik ook gegaan. Verre van hipster hier
mensen zij engquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het lef?Je gaat daar gewoon op in de menigte
Jij wereldvreemde kluizenaar jij
Nergens voor nodig, mensen zijn leuk(de meesten)
True, ik kom slechts zelden uit m'n comfortzonequote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het lef?Je gaat daar gewoon op in de menigte
Jij wereldvreemde kluizenaar jij
Nergens voor nodig, mensen zijn leuk(de meesten)
Moet je eens doen, is leukquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:05 schreef minthy het volgende:
[..]
True, ik kom slechts zelden uit m'n comfortzone
Nah... Elke keer als ik eruit kruip krijg ik het spreekwoordelijke deksel op de neus.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Moet je eens doen, is leuk
Maak je de raarste (positieve zin) dingen mee
Huh wat?quote:
Wel een goede dezequote:
Waddap brohemequote:
Je bent zwanger?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wel een goede deze
Zal wel weer door m'n toestand komen, wat een toestand
Nee doe maar nietquote:
geschokt gok ikquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:20 schreef SilentChaos het volgende:
Ik denk dat ik ooit eens een foto van een echo op m'n facebook zet en dan als bijschrift:
"Het was niet gepland uit een one-night stand, maar ik neem mijn verantwoordelijkheden als man..."
Kijken hoe mensen reageren
Verwarrend hoorquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Hij hoeft aan mij niks uit te leggen
Dan zal ik op "vind ik leuk" klikkenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:20 schreef SilentChaos het volgende:
Ik denk dat ik ooit eens een foto van een echo op m'n facebook zet en dan als bijschrift:
"Het was niet gepland uit een one-night stand, maar ik neem mijn verantwoordelijkheden als man..."
Kijken hoe mensen reageren
Valt best mee, SC hoeft aan mij op geen enkele manier verantwoording af te leggenquote:
Mooi, dan ga ik helemaal los dit weekendquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Valt best mee, SC hoeft aan mij op geen enkele manier verantwoording af te leggen
Paskal is de tofstequote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:20 schreef Ame_thyst het volgende:
http://www.nu.nl/muziek/3(...)eksten-coldplay.html
start de lachband
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:22 schreef SilentChaos het volgende:
Sorry, ik hou van dat soort zieke grappen
Heb ooit een vriend van me zogenaamd in paniek opgebeld, dat ik moest overwerken met een vrouwelijke collega en dat van het een het ander kwam en het condoom was gescheurd
Hij heel serieus advies geven
Nu voel ik me lullig
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:20 schreef Ame_thyst het volgende:
http://www.nu.nl/muziek/3(...)eksten-coldplay.html
start de lachband
Verantwoording en uitleg zijn niet hetzelfde hequote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Valt best mee, SC hoeft aan mij op geen enkele manier verantwoording af te leggen
Doen! Ik hoop (dus niet verwacht) een tof verhaaltjequote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mooi, dan ga ik helemaal los dit weekend
zullen wel carnaval willen vieren zaterdag.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Doen! Ik hoop (dus niet verwacht) een tof verhaaltje![]()
Ik ga niet los, mag morgen weer werken... Ze kunnen mijn slaapdienst niet vervangen, weinig fans te vinden voor een zaterdagnacht
Klopt, maar zelfs een uitleg hoeft niet. We hebben geen dikke verkering of zoquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:24 schreef D. het volgende:
[..]
Verantwoording en uitleg zijn niet hetzelfde he
Jij begon over uitleg hoorquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt, maar zelfs een uitleg hoeft niet. We hebben geen dikke verkering of zo
dat laatste zou ik raar en verwarrend vindenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Nietquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:25 schreef minthy het volgende:
[..]
De meesten zullen thuis met partner en kinders op de bank zitten, carnaval stelt niet veel voor hierquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
zullen wel carnaval willen vieren zaterdag.
wat burgelijkquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:26 schreef minthy het volgende:
[..]
De meesten zullen thuis met partner en kinders op de bank zitten, carnaval stelt niet veel voor hier
Te beroerd om terug te scrollen, je hebt gelijkquote:
Ik ookquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
dat laatste zou ik raar en verwarrend vinden
Sorry moppedop, dat zou niets wordenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Niet![]()
2 keer m'n hart gebroken in 1 maand!
Kloptquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Te beroerd om terug te scrollen, je hebt gelijk
Ik verlies mezelf tussen jouw tietenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Sorry moppedop, dat zou niets worden
Kan je niks aan doen, ik verdwaal zelf ook regelmatig...quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik verlies mezelf tussen jouw tieten
Wij zetten wel een zoekactie op touwquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik verlies mezelf tussen jouw tieten
Wat is het gekste wat je er wel eens tussen terug hebt gevonden?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Kan je niks aan doen, ik verdwaal zelf ook regelmatig...
Een kerel waarmee ik een maand ervoor een date had... Genant was datquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wat is het gekste wat je er wel eens tussen terug hebt gevonden?
Pak melk? Ovenwanten?
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Een kerel waarmee ik een maand ervoor een date had... Genant was dat
Humor, sarcasme, cynisme, zelfspot. Ik hou er zo vanquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]![]()
Je humor ben je er iig niet kwijtgeraakt
Heerlijkquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Humor, sarcasme, cynisme, zelfspot. Ik hou er zo van
Mits je het niet te ver doordrijft naar zelfmedelijden natuurlijkquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Een toffe manier om in het leven te staan
Daar doe ik keihard m'n best opquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mits je het niet te ver doordrijft naar zelfmedelijden natuurlijk
De politie had het vermoeden dat, omdat ze 6500kg hasj in beslag hadden genomen, er vast ergens iemand uitermate teleurgesteld zou zijnquote:
Tofquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:10 schreef SilentChaos het volgende:
Oh dat wordt een avond vanavond, ik mag weer adviesorgaan spelen bij een goede vriend van me![]()
Dr. Fail
Ik moest 2 keer lezenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:10 schreef SilentChaos het volgende:
Oh dat wordt een avond vanavond, ik mag weer adviesorgaan spelen bij een goede vriend van me![]()
Dr. Fail
Oh, ik dacht dat je een persoonlijk drama hadquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:11 schreef D. het volgende:
[..]
De politie had het vermoeden dat, omdat ze 6500kg hasj in beslag hadden genomen, er vast ergens iemand uitermate teleurgesteld zou zijn
Altijdquote:
Die deel ik nooit onlinequote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je een persoonlijk drama had
was het zo onduidelijkquote:
quote:
Bankzaken zijn ook altijd primaquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:14 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Vind je het goed als ik als een saaie muts op de bank ga hangen?
quote:
Alleen hoorquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Bankzaken zijn ook altijd prima
Soms ook heerlijk!quote:
rust stilte, doen waar je zelf zin in hebt!quote:
quote:
Klopt, aan een Smart moet ik ook niet denken... Geen neus, bij een botsing ben je gelijk aan de beurtquote:
Ze zijn best stevig hoorquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt, aan een Smart moet ik ook niet denken... Geen neus, bij een botsing ben je gelijk aan de beurt
Voor m'n gevoel heb je er geen veiligheid aan, ik rij liever iets stevigersquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:18 schreef D. het volgende:
[..]
Ze zijn best stevig hoorDoen niet onder voor een 206je denk ik
Maar om nu gelijk aan botsingen te denken is ook niet positief
Mag ik hem maken? Ja ik vind van welquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Voor m'n gevoel heb je er geen veiligheid aan, ik rij liever iets stevigers
En dan laat je dat "ik rij liever iets stevigers" liggen? Valt me van je tegen...quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mag ik hem maken? Ja ik vind van wel
Jij hebt toch 2 extra airbags
There... I said it, I meant it, and I'm here to represent it
Ik snap je puntquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Voor m'n gevoel heb je er geen veiligheid aan, ik rij liever iets stevigers
Om iemand van de FP te quoten: "Paarsgepunte lans"?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:21 schreef minthy het volgende:
[..]
En dan laat je dat "ik rij liever iets stevigers" liggen? Valt me van je tegen...
Doe maar nietquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Om iemand van de FP te quoten: "Paarsgepunte lans"?
Ik kan maar op 1 ding tegelijk ingaan trouwens, anders verliezen beide grappen hun krachtquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:21 schreef minthy het volgende:
[..]
En dan laat je dat "ik rij liever iets stevigers" liggen? Valt me van je tegen...
Die wordt hier ook regelmatig gepostquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Om iemand van de FP te quoten: "Paarsgepunte lans"?
Ow, sorryquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Zoveel dubbelzinnigheid kan ik niet aan
Als het goed is wel, daar hadden ze het eergisteren overquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:26 schreef minthy het volgende:
Hebben ze komende week ook een MH uit de zeroes?
Geeft niksquote:
Oh, toch. Dank je, ben benieuwd!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:28 schreef D. het volgende:
[..]
Als het goed is wel, daar hadden ze het eergisteren over
Maar nu twijfel ik tochquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Geeft niks
[..]
Oh, toch. Dank je, ben benieuwd!
Het is verdorie ook net een soap daarquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:34 schreef hoppeta2 het volgende:
Hahaha.......... hoor die Sander zeggen dat het zo officieel klinkt als het Coen het over zijn vriendinnetje heeft, Terwijl al 6 maanden geleden Coen zijn ex vriendin (collega) heeft gedumpt voor zijn huidige vriendin tevens ook een collega
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:34 schreef hoppeta2 het volgende:
Hahaha.......... hoor die Sander zeggen dat het zo officieel klinkt als het Coen het over zijn vriendinnetje heeft, Terwijl al 6 maanden geleden Coen zijn ex vriendin (collega) heeft gedumpt voor zijn huidige vriendin tevens ook een collega
fijn weekend!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:48 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ben er vandoor
Fijn weekend allen
Veel plezier!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:48 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ben er vandoor
Fijn weekend allen
doen ze het alleen maar met collega's Sander is zelfs getrouwd met zijn baasquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:34 schreef hoppeta2 het volgende:
doet dat geen pijn?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Scholierencarnaval in Sittard. Episch was dat vroeger, in 'mijn' tijd... Liep je tot je enkels in het glas. Tegenwoordig hebben ze het idd flink gereguleerd.
Nee, maar gewoon dat nummer van die sneuneus even blokkeren.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:17 schreef D. het volgende:
Dit is echt zo'n item wat ze af moeten schaffen
Volgens mij zijn ze juist blij met die sneuneus. Ze bellen 'm al jarenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:21 schreef alors het volgende:
[..]
Nee, maar gewoon dat nummer van die sneuneus even blokkeren.
Wie bedoel je nu, Roy of Paultje?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:23 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze juist blij met die sneuneus. Ze bellen 'm al jaren
Paultje is leuk man. Roy is de sneuneus die in elk programma inbelt en denkt dat hij grappig is.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:24 schreef D. het volgende:
[..]
Roy ken ik niet. Die laatste, uiteraard
Nee, Paul is niet leuk. Da's echt het enige item waar ik bewust voor wegzap op 3FM.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:25 schreef alors het volgende:
[..]
Paultje is leuk man. Roy is de sneuneus die in elk programma inbelt en denkt dat hij grappig is.
Ja.. in de radio wereld doet iedereen het met iedereen heb ik soms het ideequote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:07 schreef Evertjan het volgende:
[..]
doen ze het alleen maar met collega's Sander is zelfs getrouwd met zijn baas
je zit alweer te soppen?quote:
Mogen we daar na afloop over beslissen?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:53 schreef 3rdRock het volgende:
ik ben er ook weer bij vanavond mensen. fijn he!
dat mag, maar ik kan je garanderen dat het een geweldige avond wordt. ik ben er. dat is genoeg.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:53 schreef D. het volgende:
[..]
Mogen we daar na afloop over beslissen?
Je legt dat lat wel heel hoog he?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat mag, maar ik kan je garanderen dat het een geweldige avond wordt. ik ben er. dat is genoeg.
nee hoor, als jij het geen geweldige avond gaat vinden heb jij gewoon een andere definitie van geweldigquote:
Ik heb meestal andere definitiesquote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee hoor, als jij het geen geweldige avond gaat vinden heb jij gewoon een andere definitie van geweldig
Gelukkig maar dat het allemaal goed gekomen is.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:57 schreef D. het volgende:
[..]
He, gelukkig, we hebben ons in moeten houden
goed bezigquote:
Erger nog, de audio van de allereerste uitzending!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:02 schreef 3rdRock het volgende:
ze hebben het draaiboek van de pilot van EW!
En nu gewoon uitzenden van begin tot eind zonder interruptie.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Erger nog, de audio van de allereerste uitzending!
allebei even foutquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:04 schreef Qunix het volgende:
vieren? Verplicht het geloof geloven zeker wel goed...
ik zag het ja. met dank aan SuperPino!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Erger nog, de audio van de allereerste uitzending!
http://t.co/rtIlpqgE vind je de uitzending...quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:05 schreef Qunix het volgende:
[..]
En nu gewoon uitzenden van begin tot eind zonder interruptie.
Zoals Stenders de afgelopen 90s Request deed met een Stenders en Van Inkel-uitzending?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:05 schreef Qunix het volgende:
[..]
En nu gewoon uitzenden van begin tot eind zonder interruptie.
Of hier streaming vanaf de omroepservers: http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)jnenstal/laatste.wmaquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
http://t.co/rtIlpqgE vind je de uitzending...
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zoals Stenders de afgelopen 90s Request deed met een Stenders en Van Inkel-uitzending?
SuperGoogle. 10seconden werk.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zag het ja. met dank aan SuperPino!
Hij is in de zeroes geboren?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:14 schreef Evertjan het volgende:
wat is de link tussen Art en de zeroes?
Presentator van Peking Express rond 2004 t/m 2006.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:14 schreef Evertjan het volgende:
wat is de link tussen Art en de zeroes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |