Fuck you too!quote:
Ik moet altijd aan eminem denken als ik dat hoorquote:
Gelukkig hoef ik nooit aan Eminem te denkenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik moet altijd aan eminem denken als ik dat hoor
"Will Smith don't have to curse to sell records, well I do, so fuck him and fuck you too"
PMS is a bitch...quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:10 schreef henkde_j het volgende:
Deze TT is een voorbeeld van de verloederen van de samenleving. Dit moeten wel met z'n allen niet willen. Nog even en er komt een unisex jassen adoratie TT
Het ging om haar schoenenquote:
SC, immer kwaliteitspostsquote:
I don't carequote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:10 schreef henkde_j het volgende:
Deze TT is een voorbeeld van de verloederen van de samenleving. Dit moeten wel met z'n allen niet willen. Nog even en er komt een unisex jassen adoratie TT
Ja ze kijkt wel lekker geil jaquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Maakt me niet uit, ik ben op slag lesbisch
Dankquote:
Verstandigquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:12 schreef themauster het volgende:
PowNews loopt rond in het dorp, ik ga schuilen in de kelder.
schud ze even flink doorelkaarquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:12 schreef themauster het volgende:
PowNews loopt rond in het dorp, ik ga schuilen in de kelder.
Ik heb van die toffe suede afzaklaarzenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja ze kijkt wel lekker geil ja
Ik vind die laarzen van suede met van die tirelantijntjes eraan altijd sexy, maar kan geen foto vinden
ja wel van die laarzen die tot je kuiten komenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb van die toffe suede afzaklaarzen![]()
Zonder tierelantijntjes, dat haat ik
Don't fucking tempt mequote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:10 schreef henkde_j het volgende:
Net onder de knie, maar ze horen af te zakken. Lastig uit te leggen en geen zin in een verkleedpartij hierquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
ja wel van die laarzen die tot je kuiten komenNiet hoger dan dat...
Ik ken ze en ik vind ze lekkahquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Net onder de knie, maar ze horen af te zakken. Lastig uit te leggen en geen zin in een verkleedpartij hier
Die zijn me veel te hysterischquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ken ze en ik vind ze lekkah
[ afbeelding ]
Deze zijn met tierenlantijntjes
Je bedoelt van die Haagse breezer bontballetjes die met touwtjes aan laarsjes vastzitten? Damn, wat moet ik mij altijd inhouden om die balletjes niet weg te schoppenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja ze kijkt wel lekker geil ja
Ik vind die laarzen van suede met van die tirelantijntjes eraan altijd sexy, maar kan geen foto vinden
Nee nee nee nee nee!!!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:18 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Je bedoelt van die Haagse breezer bontballetjes die met touwtjes aan laarsjes vastzitten? Damn, wat moet ik mij altijd inhouden om die balletjes niet weg te schoppen
Die van mij met datingsites voor dikke 50+'ers...quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:18 schreef SilentChaos het volgende:
Mijn arme google advertising staat nu vol met schoenen
Daar hou ik wel van, net anders dan wat de gemiddelde persoon draagtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |