SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
[ Bericht 12% gewijzigd door STING op 08-02-2013 12:29:19 ]Op dinsdag 12 februari 2013 20:21 schreef bobbernaut het volgende:
Oh god, als kanker een user kon zijn.. :')___!
quote:
nooit toch?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:19 schreef SosuaCafe het volgende:
Wanneer is onze hofnar unbanned eigenlijk?
wie?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:43 schreef Flodder450 het volgende:
De rechtzaak tegen de moordenaar van Dick is bezig.. hopelijk loopt die grafmongool nog géén dag levend rond nadat zn straf over is
De agent die voor bijna 2 jaar geleden was doodgeschoten in Baflo, was een goede vriend van onze familie, trok ook altijd op met hun, zat bij zn kinderen in de klas entzoquote:
1st RULE: You do not talk about Mcsc.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:21 schreef 2023 het volgende:
[ Bericht 12% gewijzigd door STING op 08-02-2013 12:29:19 ] [ afbeelding ]
Dus één topic mongool mag wel maar meerdere niet, of hoe moet ik dat zien?
[ afbeelding ]
gogo praktijken?quote:
Hoi Aldie.quote:
Dacht ik net ook al!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:20 schreef shaderon het volgende:
waarom heb ik een vermoeden dat aldie al die nieuwe accounts maakt
pppijp!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:30 schreef bobbernaut het volgende:
Aldie lokmiddel:
Komen, trekken, spuiten
Yup dat valt goed te zien dat dat een render isquote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:52 schreef bobbernaut het volgende:
[ afbeelding ]
Render
[ afbeelding ]
Echt
Alleen de 1e is een render he! De tweede is echt!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:01 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Yup dat valt goed te zien dat dat een render is
Wel mooi stekkie
Hmm 2de is dan wel erg gefotosoeptquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:11 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Alleen de 1e is een render he! De tweede is echt!
nooit in dominicaanse rep. Geweest?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:14 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Hmm 2de is dan wel erg gefotosoept
Vraag maar eerst of ik ooit buiten duitsland ben geweestquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:17 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
nooit in dominicaanse rep. Geweest?
?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:43 schreef Timwonnacott het volgende:
Jeuh gisteren was het 19 oktober. Even de episode checken
Nieuw seizoen community begon oorspronkelijk op 19 oktober, verzet naar feb 7. Maar promotie campagne richtte zich op het feit dat het dan het gevoel van 19 oktober zou zijn.quote:
Die lachband-stukken zijn niet serieus hè. Deze eerste aflevering hebben ze eigenlijk als grap alles gedaan waar de fans bang voor waren (flauwe grappen, Chang weg, Pierce veranderen etc). Episodes uit het vorige seizoen zijn meer representatief voor de rest van de serie.quote:
Die "happy place" stukken van Abed waren op zich wel leuk bedacht maar ik ben er niet zo'n fan van. Zie wel uit naar de volgende, al is het maar om Changnesiaquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:38 schreef -Datdus- het volgende:
Ik vond deze aflevering mwa. echt te snel allesch.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:59 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Die "happy place" stukken van Abed waren op zich wel leuk bedacht maar ik ben er niet zo'n fan van. Zie wel uit naar de volgende, al is het maar om Changnesia
al bij de bieb geweest?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:32 schreef bobbernaut het volgende:
Heeft 1 van jullie het boek "Het Achterhuis" liggen?
Nee.. heb niet eens een biebpasquote:
torrentz?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:11 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Nee.. heb niet eens een biebpas
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:04 schreef Ame_thyst het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)odschappen_doen.html
herkenbaar
hehe, 47 zombies killed without dyingquote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:26 schreef SosuaCafe het volgende:
Minez. Hele tijd afgeslacht worden.
Mjah, maar wat is de bedoeling? Iets bouwen? Overleven zoals dayz ? Een team maken ?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:00 schreef shaderon het volgende:
[..]
hehe, 47 zombies killed without dying
Ken zo iemand die die dingen spamt, kanker volk.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:17 schreef Ame_thyst het volgende:
ik kots op mensen die zulke plaatjes maken, op hun roze wolk.
[ afbeelding ]
of nog erger ze posten op facebook.
Zo lang mogelijk overleven, samenwerken kan, hoeft niet. Bouwen kan niet in MineZ. Gewoon chests zoeken met food, dat is het belangrijkste. En ga in een rustige world zodat er niet teveel spelers zijn die spawn killen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:30 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Mjah, maar wat is de bedoeling? Iets bouwen? Overleven zoals dayz ? Een team maken ?
QFTquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:42 schreef tuut-chips het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of krijgen we ieder jaar weer meer sneeuw dan het jaar ervoor?
leuk toch? Tenzij je postbode bent.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:42 schreef tuut-chips het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of krijgen we ieder jaar weer meer sneeuw dan het jaar ervoor?
Jaaaa echt hequote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:43 schreef Snorrenbaard het volgende:
Die mensen die lyrics van een liedje op Twitter gaan zetten, en hopen dat iemand de volgende zin in het liedje weet
Of als je geen auto hebt en met (brom)fiets/bus overal heen moet.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:43 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
leuk toch? Tenzij je postbode bent.
dat ligt aan jou...quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:42 schreef tuut-chips het volgende:
Hier sneeuwt het. Alweer.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:50 schreef mschol het volgende:
[..]
dat ligt aan jou...
er valt nu namelijk regen..
hier is het niet opgehouden vandaag.quote:
Heuj shaytards!quote:
ASYYYquote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:42 schreef Asy het volgende:
yoo stelletje geppekoppen! alles goed hier dan?
goed besigquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:44 schreef shaderon het volgende:
hey jong0ns kijk eens hoe nice dit is. weet eindelijk hoe je custom map plaatjes moet maken
[ afbeelding ]
ze staan niet mooi uitgelijnt..quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:44 schreef shaderon het volgende:
hey jong0ns kijk eens hoe nice dit is. weet eindelijk hoe je custom map plaatjes moet maken
[ afbeelding ]
Dat komt door de positie waar ik staquote:Op zondag 10 februari 2013 00:54 schreef mschol het volgende:
[..]
die rooie achtergrond tussen frame en lichtbruine randje is niet overal gelijk
Jaquote:Op zondag 10 februari 2013 13:36 schreef TJV het volgende:
Is het mogelijk om Youtube-filmpjes standaard in de hoogst mogelijke resolutie af te laten spelen?
quote:
qftquote:Op zondag 10 februari 2013 13:55 schreef Ame_thyst het volgende:
die optie werkt totaal niet overigens
Beste. Film. Ooit.quote:Op zondag 10 februari 2013 13:58 schreef Flodder450 het volgende:
de website vam Spacejam is nog steeds online, na bijna 17 jaar!
http://www2.warnerbros.com/spacejam/movie/jam.htm
qft2quote:
Hehe heb hem net gekeken, Was niet de slechtste film die ik heb gezien maar je kon vanaf het begin al vertellen wat het einde werdquote:Op zondag 10 februari 2013 15:09 schreef vogelkooi het volgende:
Kut film, cliche types die dan eens anders worden.
Goeie cultfilm wel.quote:Op zondag 10 februari 2013 15:08 schreef MineraalWater het volgende:
Iemand hier ooit The Breakfast Club gezien?
Het verhaal/plot van de film is inmiddels in zoveel series/films na gedaan dat het wel vrij voorspelbaar is ja. Ziet hem dan ook regelmatig in Family guy langskomen, community zit die ook in en ga zo maar door.quote:Op zondag 10 februari 2013 15:22 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Hmm dat wel ja, Ik had daar veel over gehoord enzo dus ik dacht, hmm is kijken of dat wat is
Ziet er wel interessant uit jaquote:
Het beste gedeelte van de eerste 40 minuten vond ik de opening creditsquote:Op zondag 10 februari 2013 17:33 schreef SosuaCafe het volgende:
Skyfall 2012 1080p BluRay AVC DTS-HD MA 5 1-PublicHD
46gb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fear is the grease of society.
quote:Op zondag 10 februari 2013 17:35 schreef mar456 het volgende:
Heeft iemand nog een download van de laatste base vs base map?
Die met die ondergrondse basis. Waar we nog zon ontsnappingsroute hadden met minecarts.
gr gr
Nee die daarna, waar een team onder de grond zat, het andere team zat toen in een cave.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:37 schreef drumstickNL het volgende:
die met dat kasteel en de jungle basis?
Die jaquote:Op zondag 10 februari 2013 23:14 schreef Timwonnacott het volgende:
Die waar team blauw geen zin meer had om te spelen
Wat hebben ze ook een verschrikkelijk leven in dit rijke land he, gelukkig hebben kindjes in afrika elke dag zon moet je eigenlijk reagerenquote:
Danku voor het advies, gelijk gedaanquote:Op zondag 10 februari 2013 23:30 schreef shaderon het volgende:
[..]
Wat hebben ze ook een verschrikkelijk leven in dit rijke land he, gelukkig hebben kindjes in afrika elke dag zon moet je eigenlijk reageren
quote:Op zondag 10 februari 2013 20:17 schreef vogelkooi het volgende:
Je vergat iets:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ah, ik ben gepromoveerd tot fok-meubilair..quote:Op maandag 11 februari 2013 00:33 schreef drumstickNL het volgende:
3. mschol mschol is al jaren vastgeroest in DIG. Deze stabiele factor is daarom ook een graag gezien persoon. Wie wil er nou een huiskamer zonder meubilair? Maar serieus, mschol is met zijn toffe houding en behulpzaamheid niet meer weg te denken uit DIG.
mscholonze held in disguise
good pointquote:Op maandag 11 februari 2013 00:44 schreef drumstickNL het volgende:
Ach beter dat dan de user die iedereen kent maar niemand mag.
Hij was wel vermakelijk, maar ik had er meer van verwachtquote:
true. Tis gewoon een tussendoortje. Geen hoogvlieger.quote:Op maandag 11 februari 2013 02:06 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Hij was wel vermakelijk, maar ik had er meer van verwachtConclusie aan het einde kwam beetje uit de lucht vallen.
Ik heb de map eigenlijk ff nodig, dus ik blijf erom vragenquote:Op zondag 10 februari 2013 22:36 schreef mar456 het volgende:
Niemand die mij kan helpen
Die map van base vs base met dat onderdegrond ding.
voor wat?quote:Op maandag 11 februari 2013 15:26 schreef mar456 het volgende:
[..]
Ik heb de map eigenlijk ff nodig, dus ik blijf erom vragen.
Nee niet gezien.quote:Op maandag 11 februari 2013 06:29 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
true. Tis gewoon een tussendoortje. Geen hoogvlieger.
REC al eens gezien?
kijken zonder de trailer te kijken.quote:
Je moeder verdient een ban.quote:
Nou.. weet gelijk wie hier een debiel isquote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:17 schreef Olment het volgende:
[..]
Nou.. weet gelijk wie hier een debiel is
Hey, even je verontschuldigingen aanbieden.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:17 schreef Olment het volgende:
[..]
Nou.. weet gelijk wie hier een debiel is
ik ook van mensen zoals jouquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:17 schreef bobbernaut het volgende:
[..]_________!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Aldie gaat hier echt van huilen__!
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:17 schreef TJV het volgende:
[..]
Hey, even je verontschuldigingen aanbieden.
Nou dan ga je toch weer weg?quote:
aan iemand die os mam belachelijk maakt? dacht het dus ff nietquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:17 schreef TJV het volgende:
[..]
Hey, even je verontschuldigingen aanbieden.
Ach, je lijkt net op mordecry <3quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:18 schreef Olment het volgende:
[..]
aan iemand die os mam belachelijk maakt? dacht het dus ff niet
mwa, niet omdat sommige users debiel zijn. En vooral niet omdat ze het zeggenquote:
Ons mam.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:18 schreef Olment het volgende:
[..]
aan iemand die os mam belachelijk maakt? dacht het dus ff niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Ga lekker terug naar je WOW topic!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:19 schreef Olment het volgende:
[..]
mwa, niet omdat sommige users debiel zijn. En vooral niet omdat ze het zeggen
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:19 schreef TJV het volgende:
[..]
Ons mam.Flikker op, boer.
^dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:19 schreef TJV het volgende:
[..]
Ons mam.Flikker op, boer.
LOOOL Boer, welke steen kom jij onderuit kruipen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
Onder een dam.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:20 schreef Olment het volgende:
[..]
LOOOL Boer, welke steen kom jij onderuit kruipen?
nou ga lekker sneeuw scheppen. Neem Bob mee want dan zijn we daar ook weer vanafquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:20 schreef TJV het volgende:
Fuckkk, ik wil ook al tijden een iglo maken. Wel met een dak uiteraard.
Jaaa ik ben ook trost!quote:
Er ligt helemaal geen sneeuw man. Onder welke steen kom jij vandaan?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:21 schreef Olment het volgende:
[..]
nou ga lekker sneeuw scheppen. Neem Bob mee want dan zijn we daar ook weer vanaf
is te merken aan je blije gedragquote:
ofc niet.. onder een dam sneeuwt het niet. Kom dan ook eens buitenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:22 schreef TJV het volgende:
[..]
Er ligt helemaal geen sneeuw man. Onder welke steen kom jij vandaan?
"Trost"quote:
?? ergens een probleem vriend? want je post al de hele tijd het zelfde.quote:
Als je ruzie zoekt moet je het zeggen, want dan haal ik mijn lvl. 99 Guard-Raider met Enigma Power, Confederate Slythers en Thunderbolt uit de kast. Dan piep je wel anders, achterlijk misbaksel.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:22 schreef Olment het volgende:
[..]
ofc niet.. onder een dam sneeuwt het niet. Kom dan ook eens buiten
EN IK HAAL MARTIN HET ZAKMES ERBIJ!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:24 schreef TJV het volgende:
[..]
Als je ruzie zoekt moet je het zeggen, want dan haal ik mijn lvl. 99 Guard-Raider met Enigma Power, Confederate Slythers en Thunderbolt uit de kast. Dan piep je wel anders, achterlijk misbaksel.
jij dient iedereen hier met "U" aan te spreken natnek.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:20 schreef Olment het volgende:
[..]
LOOOL Boer, welke steen kom jij onderuit kruipen?
Ik ken die termen niet. Speel alleen MC en WoWquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:24 schreef TJV het volgende:
[..]
Als je ruzie zoekt moet je het zeggen, want dan haal ik mijn lvl. 99 Guard-Raider met Enigma Power, Confederate Slythers en Thunderbolt uit de kast. Dan piep je wel anders, achterlijk misbaksel.
Het is FOK!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:23 schreef Olment het volgende:
[..]
?? ergens een probleem vriend? want je post al de hele tijd het zelfde.
Als je een spellingsnazi bent had je je moeten aanmelden bij Fok om te gaan controleren. FK off anders
Ik spreek niemand aan met u. Alleen mensen die wijzer zijn dan mijquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:24 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
jij dient iedereen hier met "U" aan te spreken natnek.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:24 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
jij dient iedereen hier met "U" aan te spreken natnek.
Kutnoobs moeten we hier ook niet.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:25 schreef Olment het volgende:
[..]
Ik ken die termen niet. Speel alleen MC en WoW
Dan ik.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:25 schreef Olment het volgende:
[..]
Ik spreek niemand aan met u. Alleen mensen die wijzer zijn dan mij
praat geen poep gastquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:25 schreef TJV het volgende:
[..]
Kutnoobs moeten we hier ook niet.
STING, voer hem af.
voeg je maar bij bob's clubje van trieste spellingshatersquote:
Voor jou is het mijnheer TJV.quote:
Leestekens zijn welkom hier.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:27 schreef Olment het volgende:
[..]
voeg je maar bij bob's clubje van trieste spellingshaters
We? Nee hoor, alleen jij.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:28 schreef Olment het volgende:
Show maar een bewijs dat we je zo moeten aanspreken.
doe ik het niet voorquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:29 schreef TJV het volgende:
Nou nou, vooruit dan maar.
Check de chat.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:32 schreef TJV het volgende:
Hier sta ik met de vlag van mijn natie op mijn pas veroverde stuk land. Achterlijke versiering doe ik niet aan; ik ben een man van het volk.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:32 schreef TJV het volgende:
Hier sta ik met de vlag van mijn natie op mijn pas veroverde stuk land. Achterlijke versiering doe ik niet aan; ik ben een man van het volk.
[ afbeelding ]
is mor?quote:
Goed nummer, en album, en chick.quote:
ah jij bent hier nogquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:05 schreef shaderon het volgende:
mja niks tegen de nieuweling. wel wat tegen die andere 1marcel nog wat en al die kloontjes
ZH 070 079 AGGA SWEET LAKE CITY REPRESENT THUGLIFE HOMIES 4 LIFEquote:
Kapitein iglo, Stack up de visticks.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:20 schreef TJV het volgende:
Fuckkk, ik wil ook al tijden een iglo maken. Wel met een dak uiteraard.
Omdat wij teveel Slowchatten in het Minecraft topic en wij in de GAM SC amper welkom waren.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:45 schreef AQuila360 het volgende:
Waarom is er een minecraft SC naast de GAM SC?
Omdat de GAM SC ging huilen toen wij daar gingen baggeren..quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:45 schreef AQuila360 het volgende:
Omdat dit topic het puber en mongolen hoekje is van games & consolesquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:45 schreef AQuila360 het volgende:
Oh god, als kanker een user kon zijn..quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:20 schreef 2023 het volgende:
[..]
Omdat dit topic het puber en mongolen hoekje is van games & consoles
Hey maar dan tyft je toch een eind op?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:20 schreef 2023 het volgende:
[..]
Kusjes van je twee vadersquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:20 schreef 2023 het volgende:
[..]
En wat zegt dat over jouw posthistorie?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:20 schreef 2023 het volgende:
[..]
Dat ik onder een van die twee categorieën val.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:31 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
En wat zegt dat over jouw posthistorie?
Nee hoor. Verre van.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:36 schreef shaderon het volgende:
[..]
ik zie het al, 2023 wordt een kanker jaar
waarom zou ik? Omdat jij het zegt?quote:
In GAM SC zit veel nare mensen ja! Wat mij betreft waren jullie welkom!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:46 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Omdat wij teveel Slowchatten in het Minecraft topic en wij in de GAM SC amper welkom waren.
Beetje laat wel trouwens na 212 topics.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:30 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
In GAM SC zit veel nare mensen ja! Wat mij betreft waren jullie welkom!
Met flodder450 voorop!
een mod oid? Echt grote miskoop geweest. Dat dayz bugte meer als windows ME.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:38 schreef drumstickNL het volgende:
Iemand zin om ARMA II wasteland te doen?
Of jullie komen hierheen, deze is actieverquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:40 schreef AQuila360 het volgende:
Probeer gewoon GAM SC ernaast ook nog een keer wellicht valt het nu wel mee!
Tevens zitten hier de meest coole mensenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:46 schreef shaderon het volgende:
[..]
Of jullie komen hierheen, deze is actiever
Die is tof!quote:
Ik voel me vereerdquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:30 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
In GAM SC zit veel nare mensen ja! Wat mij betreft waren jullie welkom!
Met flodder450 voorop!
ik voel me een beetje misselijkquote:
Ik voel me misselijk als ik er aan denk hoeveel Lor wel niet anders moet doen om jou blij te houdenquote:
laten we dat maar eens even wel doenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:49 schreef Timwonnacott het volgende:
Of we halen gewoon geen oude wonden open
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |