Heuj shaytards!quote:
ASYYYquote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:42 schreef Asy het volgende:
yoo stelletje geppekoppen! alles goed hier dan?
goed besigquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:44 schreef shaderon het volgende:
hey jong0ns kijk eens hoe nice dit is. weet eindelijk hoe je custom map plaatjes moet maken
[ afbeelding ]
ze staan niet mooi uitgelijnt..quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:44 schreef shaderon het volgende:
hey jong0ns kijk eens hoe nice dit is. weet eindelijk hoe je custom map plaatjes moet maken
[ afbeelding ]
Dat komt door de positie waar ik staquote:Op zondag 10 februari 2013 00:54 schreef mschol het volgende:
[..]
die rooie achtergrond tussen frame en lichtbruine randje is niet overal gelijk
Jaquote:Op zondag 10 februari 2013 13:36 schreef TJV het volgende:
Is het mogelijk om Youtube-filmpjes standaard in de hoogst mogelijke resolutie af te laten spelen?
quote:
qftquote:Op zondag 10 februari 2013 13:55 schreef Ame_thyst het volgende:
die optie werkt totaal niet overigens
Beste. Film. Ooit.quote:Op zondag 10 februari 2013 13:58 schreef Flodder450 het volgende:
de website vam Spacejam is nog steeds online, na bijna 17 jaar!
http://www2.warnerbros.com/spacejam/movie/jam.htm
qft2quote:
Hehe heb hem net gekeken, Was niet de slechtste film die ik heb gezien maar je kon vanaf het begin al vertellen wat het einde werdquote:Op zondag 10 februari 2013 15:09 schreef vogelkooi het volgende:
Kut film, cliche types die dan eens anders worden.
Goeie cultfilm wel.quote:Op zondag 10 februari 2013 15:08 schreef MineraalWater het volgende:
Iemand hier ooit The Breakfast Club gezien?
Het verhaal/plot van de film is inmiddels in zoveel series/films na gedaan dat het wel vrij voorspelbaar is ja. Ziet hem dan ook regelmatig in Family guy langskomen, community zit die ook in en ga zo maar door.quote:Op zondag 10 februari 2013 15:22 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Hmm dat wel ja, Ik had daar veel over gehoord enzo dus ik dacht, hmm is kijken of dat wat is
Ziet er wel interessant uit jaquote:
Het beste gedeelte van de eerste 40 minuten vond ik de opening creditsquote:Op zondag 10 februari 2013 17:33 schreef SosuaCafe het volgende:
Skyfall 2012 1080p BluRay AVC DTS-HD MA 5 1-PublicHD
46gb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fear is the grease of society.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |