hehe, 47 zombies killed without dyingquote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:26 schreef SosuaCafe het volgende:
Minez. Hele tijd afgeslacht worden.
Mjah, maar wat is de bedoeling? Iets bouwen? Overleven zoals dayz ? Een team maken ?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:00 schreef shaderon het volgende:
[..]
hehe, 47 zombies killed without dying
Ken zo iemand die die dingen spamt, kanker volk.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:17 schreef Ame_thyst het volgende:
ik kots op mensen die zulke plaatjes maken, op hun roze wolk.
[ afbeelding ]
of nog erger ze posten op facebook.
Zo lang mogelijk overleven, samenwerken kan, hoeft niet. Bouwen kan niet in MineZ. Gewoon chests zoeken met food, dat is het belangrijkste. En ga in een rustige world zodat er niet teveel spelers zijn die spawn killen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:30 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Mjah, maar wat is de bedoeling? Iets bouwen? Overleven zoals dayz ? Een team maken ?
QFTquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:42 schreef tuut-chips het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of krijgen we ieder jaar weer meer sneeuw dan het jaar ervoor?
leuk toch? Tenzij je postbode bent.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:42 schreef tuut-chips het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of krijgen we ieder jaar weer meer sneeuw dan het jaar ervoor?
Jaaaa echt hequote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:43 schreef Snorrenbaard het volgende:
Die mensen die lyrics van een liedje op Twitter gaan zetten, en hopen dat iemand de volgende zin in het liedje weet
Of als je geen auto hebt en met (brom)fiets/bus overal heen moet.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:43 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
leuk toch? Tenzij je postbode bent.
dat ligt aan jou...quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:42 schreef tuut-chips het volgende:
Hier sneeuwt het. Alweer.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:50 schreef mschol het volgende:
[..]
dat ligt aan jou...
er valt nu namelijk regen..
hier is het niet opgehouden vandaag.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |