Als je ruzie zoekt moet je het zeggen, want dan haal ik mijn lvl. 99 Guard-Raider met Enigma Power, Confederate Slythers en Thunderbolt uit de kast. Dan piep je wel anders, achterlijk misbaksel.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:22 schreef Olment het volgende:
[..]
ofc niet.. onder een dam sneeuwt het niet. Kom dan ook eens buiten
EN IK HAAL MARTIN HET ZAKMES ERBIJ!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:24 schreef TJV het volgende:
[..]
Als je ruzie zoekt moet je het zeggen, want dan haal ik mijn lvl. 99 Guard-Raider met Enigma Power, Confederate Slythers en Thunderbolt uit de kast. Dan piep je wel anders, achterlijk misbaksel.
jij dient iedereen hier met "U" aan te spreken natnek.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:20 schreef Olment het volgende:
[..]
LOOOL Boer, welke steen kom jij onderuit kruipen?
Ik ken die termen niet. Speel alleen MC en WoWquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:24 schreef TJV het volgende:
[..]
Als je ruzie zoekt moet je het zeggen, want dan haal ik mijn lvl. 99 Guard-Raider met Enigma Power, Confederate Slythers en Thunderbolt uit de kast. Dan piep je wel anders, achterlijk misbaksel.
Het is FOK!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:23 schreef Olment het volgende:
[..]
?? ergens een probleem vriend? want je post al de hele tijd het zelfde.
Als je een spellingsnazi bent had je je moeten aanmelden bij Fok om te gaan controleren. FK off anders
Ik spreek niemand aan met u. Alleen mensen die wijzer zijn dan mijquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:24 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
jij dient iedereen hier met "U" aan te spreken natnek.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:24 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
jij dient iedereen hier met "U" aan te spreken natnek.
Kutnoobs moeten we hier ook niet.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:25 schreef Olment het volgende:
[..]
Ik ken die termen niet. Speel alleen MC en WoW
Dan ik.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:25 schreef Olment het volgende:
[..]
Ik spreek niemand aan met u. Alleen mensen die wijzer zijn dan mij
praat geen poep gastquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:25 schreef TJV het volgende:
[..]
Kutnoobs moeten we hier ook niet.
STING, voer hem af.
voeg je maar bij bob's clubje van trieste spellingshatersquote:
Voor jou is het mijnheer TJV.quote:
Leestekens zijn welkom hier.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:27 schreef Olment het volgende:
[..]
voeg je maar bij bob's clubje van trieste spellingshaters
We? Nee hoor, alleen jij.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:28 schreef Olment het volgende:
Show maar een bewijs dat we je zo moeten aanspreken.
doe ik het niet voorquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:29 schreef TJV het volgende:
Nou nou, vooruit dan maar.
Check de chat.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:32 schreef TJV het volgende:
Hier sta ik met de vlag van mijn natie op mijn pas veroverde stuk land. Achterlijke versiering doe ik niet aan; ik ben een man van het volk.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:32 schreef TJV het volgende:
Hier sta ik met de vlag van mijn natie op mijn pas veroverde stuk land. Achterlijke versiering doe ik niet aan; ik ben een man van het volk.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |