Leuk genoeg om pruimensap mee te maken?quote:
Ik ben niet van de vrouwenliefde, dus nee.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:45 schreef hexje het volgende:
[..]
Leuk genoeg om pruimensap mee te maken?
Waarom niet? Over het algemeen kan je lang doen met een dure jas. Dan ben je uiteindelijk goedkoper uit.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:21 schreef Karina het volgende:
Ik zou sowieso nooit een jas van 300 euro kopen, nep of niet.
Omdat ik een krent ben en geen 300 euro in eens wil uitgeven aan een jas. Ik heb al zeker 10 jaar geen winterjas gekochtquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:29 schreef hexje het volgende:
[..]
Waarom niet? Over het algemeen kan je lang doen met een dure jas. Dan ben je uiteindelijk goedkoper uit.
Ik heb een jas in de uitverkoop gekocht. Van ¤385 naar ¤255. De eerste prijs was mij te gortig.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Omdat ik een krent ben en geen 300 euro in eens wil uitgeven aan een jas. Ik heb al zeker 10 jaar geen winterjas gekochtIk kon ze vroeger goedkoop in de Levi outlet kopen en daar doe ik nog steeds mee.
NIKS!!!! Dat geloof ik niet.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:50 schreef Karina het volgende:
Mijn probleem is altijd dat ik NIKS mooi vind. En als het dan echt moet koop ik maar iets.
Een notequote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Krijg je weer een noteje.... van Gray...........
Jullie hebben toch ook stoplichten in Grun?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Een noteGebeurt er eindelijk eens iets in Groningen.
Dat is Almelo.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jullie hebben toch ook stoplichten in Grun?
Die had ik even gemist. Ik ben geen echte Groninger en mijn broertje is geboren in Brabant. Dus move maar over met je reuzefamilie, Pakistan is echt een mooi land.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Geen goed idee, want ik aard niet onder grunners, en jij niet onder West-Brabanders, I guess.
O, je bent niet eens een echte grunse......quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Die had ik even gemist. Ik ben geen echte Groninger en mijn broertje is geboren in Brabant. Dus move maar over met je reuzefamilie, Pakistan is echt een mooi land.
Rotterdamse. Ben jij een echte Brabander?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
O, je bent niet eens een echte grunse......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |