Bij ons ook reorganisatie. Ben er niet bij dit keer, maar als de economie verder inkakt.... Je weet het niet.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Nog wel ja. Maar je weet het maar nooit bij ons. De volgende re-organisatie staat vast alweer om de hoek.
De vorige is net geweest. Twee maanden terug. En ja, ik krijg dan ook een probleem. Op mijn leeftijd (onze leeftijdquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:07 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Bij ons ook reorganisatie. Ben er niet bij dit keer, maar als de economie verder inkakt.... Je weet het niet.
Maar mocht ik werkloos zijn, heb ik wel een probleem... toch.
Ja, kun je opdraven als flexwerkertje, denk ik. In Den Haag ruiken ze ons bloed iig.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:08 schreef Karina het volgende:
[..]
De vorige is net geweest. Twee maanden terug. En ja, ik krijg dan ook een probleem. Op mijn leeftijd (onze leeftijd) vind je denk ik niet zo snel iets anders.
Daar zit ik echt niet op te wachten. Niet meer. Vroeger had ik het niet zo heel erg gevonden.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, kun je opdraven als flexwerkertje, denk ik. In Den Haag ruiken ze ons bloed iig.
Als vrouw met 35 al.quote:
Wij zijn van een generatie die volwassen werd in de vorige crisis, we hebben wat kut banen gehad, we hebben in de loop der tijd wel vaste banen gekregen, maar nu wordt het weer spannend en zijn we en grosse wrs weer de klos.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar zit ik echt niet op te wachten. Niet meer. Vroeger had ik het niet zo heel erg gevonden.
Ik ben rond 2003 er ook wel uitgesjopt, heeft wel nog een tijd geduurd eer ik werk gevonden had hoor.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:15 schreef Karina het volgende:
Het "grappige" is wel dat ik 10 jaar geleden ook dacht, toen ik een andere baan zocht, dat lukt nooit meer op mijn leeftijd, en destijds had ik ook vrij snel een andere baan. Volgens mij heb ik niet eens WW gekregen toen, zo snel ging het.
In de jaren 90 wrs?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:15 schreef Karina het volgende:
Het "grappige" is wel dat ik 10 jaar geleden ook dacht, toen ik een andere baan zocht, dat lukt nooit meer op mijn leeftijd, en destijds had ik ook vrij snel een andere baan. Volgens mij heb ik niet eens WW gekregen toen, zo snel ging het.
Misschien had ik gewoon mazzel.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik ben rond 2003 er ook wel uitgesjopt, heeft wel nog een tijd geduurd eer ik werk gevonden had hoor.
Als je nu ontslagen zou worden, heb je ene big problem, afgezien van mensen die wrs wel een keer mazzel zullen hebben, die zijn er ook.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien had ik gewoon mazzel.
Destijds was het ook geen ramp om niet meteen iets te vinden, toen woonde ik nog samen en met 1 inkomen konden we prima rondkomen. Maar nu zou het wel lastiger worden om van een WW uitkering rond te komen, in mijn eentje.
Klopt heb ik gehoord van mensen met van die contracten bij ons, kan ook geannuleerd worden as we speak bij die lui... geen echte contracten dus. Het risico ligt altijd bij degene die werknemer is, nooit bij de werkgever....quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:30 schreef Karina het volgende:
Dat heb ik inderdaad wel gehoord van ex-collega's, meteen een vast contract zit er niet meer in tegenwoordig.
Maar ik ga slapen, opoe is moe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |