SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Zoow..... weer binnenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ligt alles en iedereen braaf in hun bedje ?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Nog niet, maar ben aan het trippen op het nieuwe Ae albumquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:47 schreef fietsie het volgende:
Ligt alles en iedereen braaf in hun bedje ?![]()
![]()
Ik moet straks nog een taxiritje doenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Joof!quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Zow.... taxi kan gestart....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Yeahquote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mogguh, m'n auto kan ik nu al ophalen ipv half 4 vanmiddag![]()
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
[b]AirwiN schreef [/b]
Nicequote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mogguh, m'n auto kan ik nu al ophalen ipv half 4 vanmiddag![]()
![]()
![]()
![]()
Beter dan mijn wekker, die ging om half 5 al afquote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:16 schreef charmed_angel het volgende:
Bleeeehh wilde uitslapen tot 10 uur. Jammer genoeg ging mijn biologische wekker af om 8 uur.
En niet eens een ODOL.![]()
Geef zo'n rommeltje ... in de ogen prikt en in de haren is ook niet leukquote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vind je wel lekker, helemaal volgespoten.
En met dat kanon van jou...![]()
Ik bedoel ook niet in je ogen of harenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:45 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Geef zo'n rommeltje ... in de ogen prikt en in de haren is ook niet leuk
En met dat kanon van jou....
![]()
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik bedoel ook niet in je ogen of haren.
![]()
![]()
Moggequote:.
Ow, was ik toch enigzins aangeschoten gisterenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:51 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Maar waar is het dan zo wit van hier>
![]()
Dat blijkt, want je hebt er dan ook behoorlijk naast geschotenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mogge.
[..]
Ow, was ik toch enigzins aangeschoten gisteren>
![]()
![]()
Ach, keertje mag hequote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:52 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dat blijkt, want je hebt er dan ook behoorlijk naast geschoten.
![]()
Ik wil jullie even mededelen dat ik over een uur of 2 voor onbepaalde tijd offline ga vanwege het overlijden van mijn stiefpa.
Rust zacht, lieve pa.
![]()
Gecondoleerd Vinquote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:55 schreef Vinniiee het volgende:
Ik wil jullie even mededelen dat ik over een uur of 2 voor onbepaalde tijd offline ga vanwege het overlijden van mijn stiefpa.
Rust zacht, lieve pa.
![]()
![]()
Wow, echt kut om te horen Vinquote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:55 schreef Vinniiee het volgende:
Rust zacht, lieve pa.
![]()
![]()
Ontzettend veel sterkte![]()
![]()
Waar gaat de reis heen?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:55 schreef charmed_angel het volgende:
Ik hoop vanavond mijn vakantie te boeken
Eindelijk
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:55 schreef Vinniiee het volgende:
Rust zacht, lieve pa.
gecondoleerd
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Whoo... Sterkte, lieffiequote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:55 schreef Vinniiee het volgende:
Rust zacht, lieve pa.
![]()
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Lieve Vin, gecondoleerd. Heel veel sterkte nu en voor de komende periode. Knuffel en kusquote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:55 schreef Vinniiee het volgende:
Rust zacht, lieve pa.
![]()
![]()
Dankjewel lolaquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lieve Vin, gecondoleerd. Heel veel sterkte nu en voor de komende periode. Knuffel en kus![]()
![]()
![]()
![]()
Bluh
[b]AirwiN schreef [/b]
Whut dat meen je nietquote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:55 schreef Vinniiee het volgende:
Rust zacht, lieve pa.
Gecondoleerd![]()
![]()
Dankjewelquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Whut dat meen je niet
Gecondoleerd![]()
![]()
![]()
tenerife is leukquote:![]()
wel veel Engelsen en oudjes, maar ik ben er dan ook een paar keer geweest in Februari/maart
Ah kut Vinquote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:55 schreef Vinniiee het volgende:
Rust zacht, lieve pa.
Gecondoleerd en verschrikkelijk veel sterkte de komende tijd!!
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Dankjewel N.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah kut VinGecondoleerd en verschrikkelijk veel sterkte de komende tijd!!
![]()
![]()
![]()
wij gaan elk jaarquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
tenerife is leuk![]()
wel veel Engelsen en oudjes, maar ik ben er dan ook een paar keer geweest in Februari/maart
Familie en vrienden wonen op Tenerife![]()
![]()
Haaaaaaaaiquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wij gaan elk jaar
Familie en vrienden wonen op Tenerife
Goedemorgen en een kusje!!!!
Hoi voor de rest van de mensen.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group![]()
Ja hoorquote:Nog 6 uurtjes werken en dan lekker weekend
Heel het weekend poolen in Amsterdam en RotterdamBleh gaan weer lange dagen worden.
![]()
Zow.... dat leek wel een coma....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Succes!!!Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Wie verzint er nou ook seks om 2:30...... en dan mijn wekker uitzetten onder de noemer "kan je lekker uitslapen"Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Verkapte-ik-heb-seks-post.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:26 schreef fietsie het volgende:
Wie verzint er nou ook seks om 2:30...... en dan mijn wekker uitzetten onder de noemer "kan je lekker uitslapen"
Pandapunten
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
correctie: Ik-heb-wel-seks-post
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dat zijn de goede dingen des levens!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:26 schreef fietsie het volgende:
Wie verzint er nou ook seks om 2:30...... en dan mijn wekker uitzetten onder de noemer "kan je lekker uitslapen"I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Jewel maar niet als je met de Fok!Stok op reis moet!!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat zijn de goede dingen des levens!Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Oh daar heb ik altijd weinig van begrepen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:37 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jewel maar niet als je met de Fok!Stok op reis moet!!
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Een vriend van me had dat ding ooit opgepikt, in de fik gestoken en weggeflikkerd. Nog wel een lijntje coke vanaf gesnoven en een foto gemaakt. Zijn ouders zagen die foto.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh daar heb ik altijd weinig van begrepen.
Half fok over de zeik ook. Vanwege een stok.
Goeie ouwe tijd.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Een vriend van me had dat ding ooit opgepikt, in de fik gestoken en weggeflikkerd. Nog wel een lijntje coke vanaf gesnoven en een foto gemaakt. Zijn ouders zagen die foto.
Goeie ouwe tijd.Arme FOK! stok.
Dat zijn wel dingen die je altijd bij je blijft houden c.q. herinneren.
Achja ik vond de dampen van de poep al geestverruimend genoeg, en de volkomen doldraaiende hond aan een kort lijntje deed genoeg adrenaline opduiken....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
het is de verkeerde![]()
maar aangezien hij wel fijn zit, en het is een nieuwe model dan die ik had besteld ga ik m wel houden denk ik
Ik ga echt de hele dag binnen zitten met een maillot, uggs en grote trui aan en dan maar ziek zijn.
Een buttplug?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:17 schreef AldoTheApache het volgende:
het is de verkeerde![]()
maar aangezien hij wel fijn zit, en het is een nieuwe model dan die ik had besteld ga ik m wel houden denk ikEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
HAHAHA. Hier moest ik echt vreselijk hard om lachen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:17 schreef AldoTheApache het volgende:
het is de verkeerde![]()
maar aangezien hij wel fijn zit, en het is een nieuwe model dan die ik had besteld ga ik m wel houden denk ikI wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Wh00t da's toch al bijna een week?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
toen ik de doos openmaakte moest ik bijna huilenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:18 schreef Tamashii het volgende:
[..]
HAHAHA. Hier moest ik echt vreselijk hard om lachen.
heeft een week geduurd jaquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:18 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wh00t da's toch al bijna een week?
Hehehe ik herken het helemaal ; ben al vanaf vorige week donderdag aan het rillen en bibberen en koortsen geweest; gister voor het eerst 24uur koortsvrij.....quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:18 schreef Tamashii het volgende:
Ik ga echt de hele dag binnen zitten met een maillot, uggs en grote trui aan en dan maar ziek zijn.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
ik mag het mijne straks ook gaan halenquote:Large Popmerchandising
Kiala
![]()
ik ben de hele namiddag naar carnaval bij de kindjes van m'n zus
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Carnavalquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:19 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik mag het mijne straks ook gaan halenLarge Popmerchandising
Kiala
![]()
ik ben de hele namiddag naar carnaval bij de kindjes van m'n zus
Dus nu zit je aan de jägermeister?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hehehe ik herken het helemaal ; ben al vanaf vorige week donderdag aan het rillen en bibberen en koortsen geweest; gister voor het eerst 24uur koortsvrij.....
Zit al op 6500 woorden en moet nog een stukje typen. Dan is de eerste grote opdracht klaar.
Van de 3.
Ik weet hoe erg het is ja.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
toen ik de doos openmaakte moest ik bijna huilen
opdracht?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zit al op 6500 woorden en moet nog een stukje typen. Dan is de eerste grote opdracht klaar.
Van de 3.![]()
Jij was toch leraar?Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Maarja, het enige nadeel is dat hier de armen aan vastgestikt zitten, dus als ik besluit om m te houden (wat ik eigenlijk al zeker weet wat ik ga doenquote:) ga ik even naar een naaiatelier om ze los te halen en dan is ie perfect
Ik vind het van die winkel btw dom dat ze de verkeerde hebben gestuurd, want deze is 50 euro duurder
In opleiding. Laatste loodjes nu. Verslagen maken enzo.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
opdracht?![]()
Jij was toch leraar?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ja, vreselijk.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hehehe ik herken het helemaal ; ben al vanaf vorige week donderdag aan het rillen en bibberen en koortsen geweest; gister voor het eerst 24uur koortsvrij.....Veel soep/thee nemen.
laatste loodjesquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In opleiding. Laatste loodjes nu. Verslagen maken enzo.
Of die andere was niet meer leverbaar, deze kostte inkoop gewoon hetzelfde en die winkelier dacht; geen gezeik met "niet meer leverbaar, ik stuur de nieuwe"quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:22 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik vind het van die winkel btw dom dat ze de verkeerde hebben gestuurd, want deze is 50 euro duurderProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Als dat lukt ben je gezegendquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, vreselijk.Veel soep/thee nemen.
En goed warm blijven!
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dat is toch mooi dan!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:22 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik vind het van die winkel btw dom dat ze de verkeerde hebben gestuurd, want deze is 50 euro duurderI wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
zou ook wel kunnenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:24 schreef fietsie het volgende:
[..]
Of die andere was niet meer leverbaar, deze kostte inkoop gewoon hetzelfde en die winkelier dacht; geen gezeik met "niet meer leverbaar, ik stuur de nieuwe"want in belgië was hij inderdaad niet meer leverbaar
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:55 schreef Vinniiee het volgende:
Rust zacht, lieve pa.
![]()
![]()
Gecondoleerd Vin, veel sterkte komende tijd![]()
![]()
Heftig, sterkte kerel.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:55 schreef Vinniiee het volgende:
Rust zacht, lieve pa.
![]()
seksquote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:26 schreef fietsie het volgende:
Wie verzint er nou ook seks om 2:30...... en dan mijn wekker uitzetten onder de noemer "kan je lekker uitslapen"
Sjah een uiting van gynaecomaniequote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Zit ik daar, met zo'n bodyprotector aan en mijn helm op, loopt de buurman voor t raam langs. Kijkt naar binnen, begint te lachen en tikt met zijn vinger tegen zijn voorhoofd en loopt door
ik ben vanaf nu de dorpsgek hier vermoed ik
Het "vanaf nu" deed mij even glimlachenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:31 schreef AldoTheApache het volgende:
Zit ik daar, met zo'n bodyprotector aan en mijn helm op, loopt de buurman voor t raam langs. Kijkt naar binnen, begint te lachen en tikt met zijn vinger tegen zijn voorhoofd en loopt door
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:32 schreef fietsie het volgende:
[..]
Het "vanaf nu" deed mij even glimlachen
Ik hou het allemaal niet bij hoor, hoeveel iedereen er heeft gehad.quote:
Het was een grapje hoor, ik heb geen idee.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hou het allemaal niet bij hoor, hoeveel iedereen er heeft gehad.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:33 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Je ondertitel
Ik ben vanaf nu jou vijand want RBRAlanso
Mijn aantal is op 1 hand te tellen, dus voor mij vergt het niet veel moeitequote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hou het allemaal niet bij hoor, hoeveel iedereen er heeft gehad.
Ik krijg ook zelden updates meer.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:34 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Het was een grapje hoor, ik heb geen idee.
Moeilijk bijhouden.
3, ja?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Mijn aantal is op 1 hand te tellen, dus voor mij vergt het niet veel moeiteEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Het betekent iig dat je een leven hebt.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik krijg ook zelden updates meer.
Moeilijk bijhouden.
Neuh.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Het betekent iig dat je een leven hebt.
De anderen misschien, die mij updates gaven van hun seksleven.Slet dat je bentquote:
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:27 schreef Ishimaru het volgende:
[..]![]()
![]()
Gecondoleerd Vin, veel sterkte komende tijdThanks mannen.quote:![]()
ik vind dat een heel net aantal voor een studentquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Neuh.
De anderen misschien, die mij updates gaven van hun seksleven.
[..]
Slet dat je bent
Ik heb niets met het drankje, heb gewoon respect voor het F1 team. Wat zij gepresteerd hebben in de korte tijd dat ze actief zijn isquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hoe kun je nou voor een energiedrankje zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:39 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ik heb niets met het drankje, heb gewoon respect voor het F1 team. Wat zij gepresteerd hebben in de korte tijd dat ze actief zijn isgewoon verrweg de beste auto hebben, en dan ook nog 2x bijna de titel verspelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Webber![]()
Button is wel acceptabel
Sterkte Vin!quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Alsof je dat niet al wasquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[b]AirwiN schreef [/b]
*jouwquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:33 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Je ondertitel
Ik ben vanaf nu jou vijand want RBRAlanso
[b]AirwiN schreef [/b]
Hij was al niet amused toen ik "vanaf nu" in twijfel trok,...quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Nah bolide werd telkens geüpgraded zodat Vettel weer blij was. Webber deed het beter dan Vettel voor de zomerstop.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
gewoon verrweg de beste auto hebben, en dan ook nog 2x bijna de titel verspelen![]()
Webber![]()
Button is wel acceptabel![]()
Ik ga het niet editten vanaf mijn telefoon.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:44 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ik ga het niet editten vanaf mijn telefoon.Je moet het gewoon in 1 x goed schrijvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:39 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ik heb niets met het drankje, heb gewoon respect voor het F1 team. Wat zij gepresteerd hebben in de korte tijd dat ze actief zijn isHey, nog een ButtonfanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je moet het gewoon in 1 x goed schrijven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik voel er veel voor om mn eigen vanavond helemaal klem te zuipen
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je moet het gewoon in 1 x goed schrijven
Doe dat en ik maak je leven zuurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En dat na 1 dag rotterdam?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik voel er veel voor om mn eigen vanavond helemaal klem te zuipenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik ga eens even een fatsoenlijke broek en sokken aantrekken, en dan de Fok!Stok een nieuw plekkie bezorgenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:47 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Doe dat en ik maak je leven zuurLuie surinamerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik hoop dat hij dit seizoen geen/minder last heeft van mechanische problemen. Dan zie ik hem een titel voor McLaren winnenquote:![]()
![]()
Ik heb 2 biertjes op gisteren. That's it!!quote:
Nu voel ik me klote en wil ik dat gevoel verzuipen
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Wil je ons wat vertellen?quote:Romige kalkoen
Recept van: BLOND2
Dit is een eenvoudige manier om kalkoen zonder vulling te bereiden. Het geheim is de boter die de natuurlijke smaak van de kalkoen omhoog haalt. Als de kalkoen gaar is kunt u het vleessap gebruiken om een jus te maken.![]()
![]()
Zeker als hij het vertrouwen van het team heeft dan gaat hij gewoon punten pakken.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:49 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij dit seizoen geen/minder last heeft van mechanische problemen. Dan zie ik hem een titel voor McLaren winnen
En vind het gewoon 1 van de sympatiekste gasten die er bij loopt.![]()
Ahja als aan de oorzaak van het klote-voelen niets te doen is dan moet je de symptomen bestrijdenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb 2 biertjes op gisteren. That's it!!
Nu voel ik me klote en wil ik dat gevoel verzuipen
quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Perez is nog lang niet "volwassen" dus zie ik Button meer vertrouwen van het team krijgen. En hij is idd 1 van de sympathiekste coureurs in het wereldje.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zeker als hij het vertrouwen van het team heeft dan gaat hij gewoon punten pakken.
En vind het gewoon 1 van de sympatiekste gasten die er bij loopt.![]()
Holaquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Haaaaaaaai
Goedemorgen en een kusje!!!!
Hoi voor de rest van de mensen.![]()
![]()
Ey winkelmevrouwProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik ga dr vandoor, doei!Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Doei
ik wacht nog steeds op antwoord van een vriendin van mij ivm vakantie
Ik wil weten of ze mee kan ja of nee. Erg lastig een vakantie plannen met 4 personen![]()
![]()
Zal ik anders mee gaan ipv haarquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:05 schreef charmed_angel het volgende:
Doei
ik wacht nog steeds op antwoord van een vriendin van mij ivm vakantie
Ik wil weten of ze mee kan ja of nee. Erg lastig een vakantie plannen met 4 personen
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik kan erg onopvallend aanwezich zijn......quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal R. leuk vinden![]()
tevens: http://www.9gagbrabant.nl/![]()
_!
Nou eigelijk niet
Maar dat zien we daar dan wel
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Nee doe maar niet, ben ik weer de enige vrouwquote:
Wil gewoon een vrouw mee, want ik wil kunnen stappen en dansen, en dat doen mannen niet![]()
![]()
Ik dans altijdquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee doe maar niet, ben ik weer de enige vrouw
Wil gewoon een vrouw mee, want ik wil kunnen stappen en dansen, en dat doen mannen niet
Ik stap 3 dagen in de week
Ik ben echt een man, denk ik
Net gecontroleerd, of ik heb een hele grote clit, of ik ben een blanke neger.
Maar een man ben ik dus vrijwel
Zeker
Wij kunnen echt wel stappen hoor.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee doe maar niet, ben ik weer de enige vrouw
Wil gewoon een vrouw mee, want ik wil kunnen stappen en dansen, en dat doen mannen niet![]()
pffffffffffffffffffffffffffffff vriendin mag maar 2 weken vrij
Het is een reis van 15 dagen.... wtfHoe kan je dan een vakantie plannen
![]()
![]()
1 dag ziek zijnquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:26 schreef charmed_angel het volgende:
![]()
![]()
KUCH HOEST ROCHELquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:26 schreef charmed_angel het volgende:
![]()
Op Tenerife ja...quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat je Malaria hebt opgelopen tijdens de vakantie.
![]()
Op tenerife?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat je Malaria hebt opgelopen tijdens de vakantie.
Ze is best braafquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:31 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Net alsof ze de enige zal zijn die het doet![]()
![]()
En plannen van zaterdag tot zondag? Want weekend valt niet onder vakantie toch.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Op tenerife?
[..]
Ze is best braaf
Dan zit ze maar heel moe op haar werk weerIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik krijg de zaterdag voor mijn vakantie niet vrijquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En plannen van zaterdag tot zondag? Want weekend valt niet onder vakantie toch.
Dan zit ze maar heel moe op haar werk weer![]()
En zondag zijn er geen vluchten naar Tenerife
Ik moet vakantie nemen van maandag t/m zondag. Dan werkt bedrijfsleidster 3 weken op een zaterdag achter elkaar....![]()
En daarna op het bureau?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kom jij maar onder mijn bureautje![]()
![]()
Jammer welquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik krijg de zaterdag voor mijn vakantie niet vrij![]()
En zondag zijn er geen vluchten naar Tenerife
Ik moet vakantie nemen van maandag t/m zondag. Dan werkt bedrijfsleidster 3 weken op een zaterdag achter elkaar.....
Onder, op, DOOR het bureauquote:![]()
.
Oops beetje te ruig.![]()
Heb je dan wel wat uit te leggen...quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Onder, op, DOOR het bureau![]()
.
Oops beetje te ruig.![]()
![]()
Wasn't mequote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:37 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Heb je dan wel wat uit te leggen...![]()
![]()
Je hebt mij nog niet ontmoet hequote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:39 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dat geloven ze natuurlijk nooit...
![]()
Alleen in de slaapkamerquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je hebt mij nog niet ontmoet he.
![]()
![]()
Ik wel. Je punt is?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je hebt mij nog niet ontmoet he.
[b]AirwiN schreef [/b]
Volgens mij krijg jij nog geen deuk in een pakkie boter geslagenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]![]()
[..]
Ik die een bureau doormidden krijg?
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat bedoel ik dusquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgens mij krijg jij nog geen deuk in een pakkie boter geslagen.
![]()
Ga jij volgende week karten?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik las bureau, en ik dacht dat het over zijn pener ging.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgens mij krijg jij nog geen deuk in een pakkie boter geslagenEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Schapen op het spoor, dafuq.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Die zag ik helemaal vanuit Leiden aankomen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet je maar in de bewoonde wereld wonen.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Die zag ik helemaal vanuit Leiden aankomen.
pfffffffffff dus moet nu van woensdag tot woensdag vrij gaan nemen. Op zich geen probleem, maar liever een week na mijn vakantie.
En als we op vrijdag vertrekken, dan scheelt dat 75 euro pp
Dus ik hoop dat ze die ene vrijdag nog vrij krijgt
Ik ga liever 17 dagen op vakantie, maar als het niet anders kan![]()
![]()
quote:Niet doen, daar kan ik niet tegen.
Anders is ze maar 'ziek'quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:02 schreef charmed_angel het volgende:
pfffffffffff dus moet nu van woensdag tot woensdag vrij gaan nemen. Op zich geen probleem, maar liever een week na mijn vakantie.
En als we op vrijdag vertrekken, dan scheelt dat 75 euro pp
Dus ik hoop dat ze die ene vrijdag nog vrij krijgt
Ik ga liever 17 dagen op vakantie, maar als het niet anders kan![]()
Als je een spierbundel wil moet je niet bij mij zjjnquote:.
At huppel: ja ik ga mee karten, ik pik je op.
![]()
Mooi!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als je een spierbundel wil moet je niet bij mij zjjn.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ook niet beetje gespierd?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als je een spierbundel wil moet je niet bij mij zjjn.
![]()
![]()
Nopequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Burgertrutquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat wilt ze dus niet
Stelde ik ook al voor![]()
![]()
Nou vuilak, dat wordt trainen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:10 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nee hoor, maar een licht gespierd lichaam is wel mooi meegenomenEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Working on itquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:10 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nee hoor, maar een licht gespierd lichaam is wel mooi meegenomen.
![]()
Klinkt goedquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:33 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Kunnen we anders ook best samen doen hoor. Ik ben iig al wat vetjes kwijt haha.
![]()
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Klinkt goed. Ik ben iig al wat vetjes kwijt haha.
![]()
![]()
![]()
Goed bezig.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
van 83 nog wat naar de 75 schoon aan de haak.
Hoe lang deed je daarover?A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Met een lengte van?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
van 83 nog wat naar de 75 schoon aan de haak.
![]()
![]()
Half jaartje met 1 training per week, kan sneller maar ik had daar weinig zin in. Sowieso was het afvallen niet het doel eigenlijkquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Goed bezig.
Hoe lang deed je daarover?.
30 centimeterquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gewicht zegt dan ook niet zo heel veel omdat je meer spiermassa krijgt wat zwaarder is.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Half jaartje met 1 training per week, kan sneller maar ik had daar weinig zin in. Sowieso was het afvallen niet het doel eigenlijk.
![]()
Die spiermassa wil niet zo komenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gewicht zegt dan ook niet zo heel veel omdat je meer spiermassa krijgt wat zwaarder is..
![]()
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Half jaartje met 1 training per week, kan sneller maar ik had daar weinig zin in. Sowieso was het afvallen niet het doel eigenlijk.
[..]
30 centimeterRedelijk netjes toch denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik blijf er ook zeker mee doorgaanquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:15 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Redelijk netjes toch denk ik. Doel is om mijn buikje platter te krijgen
.
![]()
Bij mij ook niet echt.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die spiermassa wil niet zo komen.
Maar wel afgevallen ook.![]()
Ik merk wel dat ik serieus meer ga etenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bij mij ook niet echt.
Maar wel afgevallen ook..
![]()
Kan nooit kwaadquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik blijf er ook zeker mee doorgaan. Doel is om mijn buikje platter te krijgen
.
![]()
![]()
Mijn broeken beginnen af te zakken.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik merk wel dat ik serieus meer ga eten.
![]()
Nee, alleen mijn vriendin vind mijn buikje nu juist wel fijn, lekker zacht enzoquote:.
Haha, ik heb al 3 gaatjes bij mijn riem erbij geknipt en een broek die ik al 2 jaar niet meer pastte weer aangedaanquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn broeken beginnen af te zakken..
![]()
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, alleen mijn vriendin vind mijn buikje nu juist wel fijn, lekker zacht enzo.
![]()
![]()
Keihard is ook niet leukquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, ipv zo een keiharde six-pack.
![]()
![]()
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Keihard is goed, toch? Peners dan.quote:
Mijn plas ruikt naar honing.
Niet eens.quote:quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Smacks, zijn dat die honing dingen voor in de melk?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
De mijne ruikt naar smacks als ik smacks heb gegeten.
Ja, door de honing heen gedompeldquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Smacks, zijn dat die honing dingen voor in de melk?![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, door de honing heen gedompeld![]()
/care!!quote:
Hoe is het daar?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Gaat wel. Kaart en enveloppen zijn geschreven. Vanavond komt dominee om de dienst te bespreken.quote:![]()
Ahaquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gaat wel. Kaart en enveloppen zijn geschreven. Vanavond komt dominee om de dienst te bespreken.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Kort bezoekquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zo net niet hard en een beetje zacht.
![]()
Gewoon beetje gespierd dusquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Keihard is goed, toch? Peners dan.
Mijn plas ruikt naar honing.!!
![]()
Lijkt me echt verschrikkelijk allemaalquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gaat wel. Kaart en enveloppen zijn geschreven. Vanavond komt dominee om de dienst te bespreken.
Wat doet zo'n dominee eigenlijk? Dat verhaaltje voor in de kerk opzetten en dan tijdens de begrafenis vertellen?
* Fototoestel90 heeft nooit (meer) begrafenissen in de kerkquote:![]()
![]()
![]()
Dat denk ik ja. Weet het ook niet precies, nooit eerder een begrafenis meegemaakt die op deze manier ging.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:57 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Lijkt me echt verschrikkelijk allemaal
Wat doet zo'n dominee eigenlijk? Dat verhaaltje voor in de kerk opzetten en dan tijdens de begrafenis vertellen?
* Fototoestel90 heeft nooit (meer) begrafenissen in de kerk
[..]![]()
![]()
Je zult ook wel zien. Lekker op je laten af komen en maar rustig aan doen de komende tijdquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat denk ik ja. Weet het ook niet precies, nooit eerder een begrafenis meegemaakt die op deze manier ging.![]()
![]()
![]()
Dat zal ik doenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:07 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Je zult ook wel zien. Lekker op je laten af komen en maar rustig aan doen de komende tijd
Naar omstandigheden wel goed. De rest staat hier bovenquote:.
![]()
DM je 06, kunnen we testen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:15 schreef Fototoestel90 het volgende:
Niemand appt terug vandaag![]()
Misschien doet ie het wel niet
Forum Opties Forumhop: Hop naar: