SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Zoow..... weer binnenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ligt alles en iedereen braaf in hun bedje ?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Nog niet, maar ben aan het trippen op het nieuwe Ae albumquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:47 schreef fietsie het volgende:
Ligt alles en iedereen braaf in hun bedje ?![]()
![]()
Ik moet straks nog een taxiritje doenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Joof!quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Zow.... taxi kan gestart....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Yeahquote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mogguh, m'n auto kan ik nu al ophalen ipv half 4 vanmiddag![]()
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
[b]AirwiN schreef [/b]
Nicequote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mogguh, m'n auto kan ik nu al ophalen ipv half 4 vanmiddag![]()
![]()
![]()
![]()
Beter dan mijn wekker, die ging om half 5 al afquote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:16 schreef charmed_angel het volgende:
Bleeeehh wilde uitslapen tot 10 uur. Jammer genoeg ging mijn biologische wekker af om 8 uur.
En niet eens een ODOL.![]()
Geef zo'n rommeltje ... in de ogen prikt en in de haren is ook niet leukquote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vind je wel lekker, helemaal volgespoten.
En met dat kanon van jou...![]()
Ik bedoel ook niet in je ogen of harenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:45 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Geef zo'n rommeltje ... in de ogen prikt en in de haren is ook niet leuk
En met dat kanon van jou....
![]()
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik bedoel ook niet in je ogen of haren.
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: